Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalilla läpinäkyvät jumppatrikoot; saahan niistä kohteliaasti huomauttaa?

Vierailija
15.02.2019 |

Itsehän ei sitä läpinäkyvyyttä välttämättä havaitse hämärässä eteisessä kyykkiessä, mutta salin valoisassa keinovalaistuksessa peppu pystyssä rehkiessä näkymät voivat olla varsin paljastavat!

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt viekö meiltä miehiltä tätä iloa!

Vierailija
42/91 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juurikin tuollaisia läpikuultavia salihousuja, ei ole varaa/kiinnostusta investoida kalliisiin pöksyihin. Käytän kuitenkin pitkiä treenipaitoja jotka peittää perseen.

Mutta jos mulle joku tulisi sanomaan että näkyy läpi niin todennäköisesti en uskaltaisi mennä enää ollenkaan kyseiselle salille, joten keskity siihen omaan tekemiseesi etkä muiden takalistojen tuijotteluun. Saatat tuollaisella huomauttelulla oikeasti pilata jonkun fiiliksen tulla jatkossa salille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te teette kun menette uimaan? Laitatteko kokovartalouimapuvun?

Vierailija
44/91 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun pikkareiden rajat piirtyy trikoohousuihin 👍 Ei hyviä peppuja voi olla vilkuilematta 😅

Vierailija
45/91 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit myös katsoa muualle.

Aina pitäisi kääntää päätä, sulkea silmät tai vaihtaa tekemään eri liikettä kun joku akka halvoissa ja liian pienissä läpinäkyvissä pöksyissä tulee naaman eteen pyllistelemään? Ei. Minusta se itsensä esittelijä on asiaton. Normaaleista jumppahousuista ei näy läpi. Jokaisen pitäisi tsekata housuja ostaessaan mitä tapahtuu kun pyllistää sovituskopissa peiliin päin. Ei kenenkään kuulu saada levitellä peräreikäänsä kanssajumppaajille.

T: eri kuin lainaamasi

Vierailija
46/91 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut naiselle ja olen nainen.

Vierailija
47/91 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalien käyttösääntöihin voisi kirjata "ei läpinäkyviä treenivaatteita". Voisi lähettää joukkosähköpostia kuntosaleille.

Vierailija
48/91 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm no en oikein tiedä. Onko sitä pyllyä pakko tuijottaa? Itse ostin juuri läpinäkyvähköt trikoot, koska urheiluliikkeessä oli niin surkea valikoima eikä niihin super kalliisiin ollut varaa. Laitoin kyllä alle sitten shortsit, kun tänään oli jalkapäivä ja piti kyykkäillä, mutta tulisi kyllä paha mieli jos joku tulisi mun pukeutumisesta huomauttamaan.

Ei ne kelvolliset ole mitään superkalliita. Ihan normihintaan saa. Kiitos shortsien käytöstä, ettet esitellyt intiimialueitasi asiattomasti muille.

Vierailija
49/91 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treenihousut on oikeesti ihan prseestä, melkein kaikista näkyy läpi. Arvatkaa vaan kuinka monet on tullut ostettua ihan vain jotta saisi huomata ekalla salikerralla niiden sittenkin olevan prseestä läpinäkyvät. Nyt lopultakin löysin ulkomaisesta nettikaupasta aivan helvetin kalliit housut, joista ei näy läpi.

Naiset porukalla antamaan palautetta treenivaatevalmistajille tästä typerästä ongelmasta!

Suurin osa housuista on ihan ok. Muutamat heikkolaatuiset seassa on niitä mistä näkee läpi käytännössä kaiken. Ehkä olen kokeillut liian pieniä kokoja jos et löydä mitään hyvää.

Vierailija
50/91 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siirtynyt collegehousuihin ja verkkareihin. Saa olla tuijotuksilta rauhassa.

Vierailija
51/91 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te teette kun menette uimaan? Laitatteko kokovartalouimapuvun?

Laitan normaalin uimapuvun, josta ei näy pyllyvako läpi.

Vierailija
52/91 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään vaikka läpi näkyy 👍

M32

Vierailija
53/91 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä läpikuultavat on ihan okei, jos on läpinäkymättömät alushousut, muuten menee vähän härskiksi.

M30

Vierailija
54/91 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, jatkakaa!

M51

Vierailija
55/91 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä. Ei me miehet siitä ainakaan kauhistuta.

Vierailija
56/91 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia muoti-ilmiöitä ei voi järjellä selittää.

Vierailija
57/91 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tämä nykyajan treenivaatteet sellainen muoti-ilmiö mitä ihmetellään parinkymmenen vuoden päästä? Vähän kuin 80-90 luvun taitteessa olleet "jumppapuvut", joissa oli tiukkien trikoiden päälle vedetty uimapuku ja jaloissa muhkeat säärystimet. Olisi aika vinkeää nähdä tuo trikoo+uikkari viritelmä vuoden 2019 kuntosalilla.

Mä käytän salilla tiukkoja trikoita, olen siis nainen, enkä tiedä yhtään näkyykö läpi vai ei. Alla mulla on ohuet saumattomat alushousut. Ihan mitään tokmannin yms. omia halpismerkkejä en käytä, vaan trikoot on mulla käsittääkseni ihan semilaadukkaat Niket, Rönnischt, Kari Traat tai Adidakset. Voi olla, että jotain näkyykin läpi, mene ja tiedä. Toisaalta en ikinä vaihtaisi noita trikoita verkkareihin tai college-housuihin. Teen aika kovatahtista salitreeniä, jossa tulee kuuma ja hiki, joten siinä mielessä koen nuo trikoot kaikkein mukavimpana.

Vierailija
58/91 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko että et välitä näkyykö peppusi muille vaan oma mukavuus on tärkeintä?

Vierailija
59/91 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan lähteä kuntosalille.

Vierailija
60/91 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan naisen viiksistä huomauttaa? Entä rumasta luomesta kasvojen alueella? Entä ruma nenä, pienellä operaatiolla senkin olisi voinut korjata? Entäs läskit reidet, kyllähän niistä voisi ihan ystävällisesti huomauttaa? Tai rumat vaatteet, niistä pitää kyllä saada huomauttaa? Entäs persoonallisuus, jos ei nappaa toisen mielipiteet, niin kyllähän siitä pitää voida huomauttaa? Tätä listaahan voi jatkaa loputtomiin, jos tälle tielle lähdetään, niin aivan kaikesta voi huomautella.

Mitäs jos vaan katsot muualle, ja hoidat omat asiasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan