Nainen ei pitänyt minulle. hänen takanaan kulkevalle miehelle ovea auki?
Siis mitä ihmettä, mihin on kadonnut naisilta normaalit kyvyt huomioida lähimmäistä tasa-arvoisesti? Olisiko toiminut samoin, jos olisin ollut nainen, todennäköisesti.
Kommentit (13)
Voi hirveää. Get a life. On sulla jutun juuret vähissä, jos tällaisesta pitää tehdä aloitus
Ei naisilla ole koskaan sellaisia ollutkaan, petollisempia ja itsekkäämpiä olentoja ei maan päältä löydy. Naisia ei kiinnosta kuin tempparit, of-huo rastelu, raha ja mamun musta muna.
Jotkut ihmiset paukauttavat oven perässään kiinni oli takana mies, nainen, lapsi tai vanhus.
Saitko oven avattua? Vai oliko sulla vaikeuksia saada avattua se ovi, kun oletit naisen sitä pitävän sulle auki?
Yksittäinen nainen toimi moukkamaisesti. Ei se tarkoita, että kaikki naiset ovat samanlaisia.
Ei kaikki miehetkään ole minulle pitäneet ovea auki, kun olen tullut heidän takanaan.
Mies36v
kaupan kassa ei katsonut silmiin ei sanonut päivää ole hyvä kiitos outoa
Mä pidän aina takana olevalle ovea auki ja olen nainen.
Viimeksi eilen. Tai se oli naapurin rouva joka oli itse asiassa tulossa sisälle, mutta silti pidin ovea auki, vaikka olin menossa kädet täynnä viemään roskia. Ja rouva sitten kysyi, tarvitsenko apua roskakatoksen oven kanssa.
Älä viitsi olla itkupilli. Eivät kaikki miehetkään pidä minulle, nuorelle naiselle ovea auki enkä tee siitä mitään juttua. Epäkohteliasta, mutta voi voi.
En ole huomannut tässä sukupuolieroja, ihan yhtä lailla naiset kuin miehet ovat pitäneet ovea auki. Sen sijaan olen huomannut, että nuoremmat henkilöt paahtavat ovista läpi eivätkä katso ympärilleen, ovi saattaa paukahtaa takana tulijan naamallekin. Perusaikuisilta tuntuu löytyvän enemmän tapoja.
Onko incel päässyt ovesta ulos? Varmaan hiiviskelit siihen malliin, ettei nainen edes huomannut sua.