Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulostulo: Tältä näyttää transhoitoja katuva ihminen

Vierailija
10.02.2019 |

Sellaista sattuu että alkaakin kaduttaa.
Mitä mietteitä herättää tämä?

Kommentit (848)

Vierailija
661/848 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten inhottaa transnaiset jotka tulevat puhumaan naisten päälle. Yksikin kirjoitti aikakauden valitusvirren siitä, kun joutui naisten kesken kuuntelemaan naisten rakenteellisista ongelmista koska ei osannut niihin samaistua, ja tämän vuoksi rupesi syyttelemään naisia epäinklusiivisuudesta. Toiset taas väittävät että on epäreilua kun eivät oppineet teininä pukeutumaan ja meikkaamaan. Mitä helvettiä? Mistä muka voi tietää olevansa nainen jos ei oikeasti tiedä naisen elämästä mitään? 

Sama juttu monen transmiehen kanssa, yleensä vihaavat naiseutta niin paljon että mieheksi muuttuessaan ryhtyvät sovinistisioiksi tai sitten välttelevät kaikkea kontaktia miesten kanssa. He eivät ole miehiä vaan naiseutta ja naisen sosiaalista asemaa inhoavia naisia. 

Ja tunnen todella paljon transihmsiä, olin ennen siinä hullutuksessa täysillä mukana kunnes näin etenkin translesbojen vaatimukset siitä että lesbojen pitäisi maata transnaisten kanssa tai eivät ole oikeita lesboja. Touhu menee koko ajan sairaammaksi. 

Hyvä että teitä totuuden kertojia tulee esiin, jotka näiden pöpien kanssa ovat olleet tekemisissä.

Minäkin olen median tuomien transtarinoiden kautta huomannut noita mainitsemiasi asioita niissä. Naiset jotka haluavat olla miehiä, vihaavat naisia, ja miehet jotka haluavat olla naisia, on ihan vaan miehiä omahyväisine egoineen, jotka haluaa vain meikata ja esittää kaikkitietävä naiseuden papittaria, ylenkatsoen oikeita naisia.

Vastenmielistä.

Vierailija
662/848 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvähän se on, että jos nainen häpeää omaa sukupuoltaan ja haluaa leikkiä miestä tekokulli housuissa, se tyyppi on pahimman luokan sovinisti.

Naisena oleminen vaatii kanttia ja sisua, se feikkimieheltä puuttui ja puuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/848 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tik-tak kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko keskustelu on kuin suuri vitsi. Kouluttamattomat juntit kinaavat keskenään aivan uskomatonta huuhaata, mihin vedetään jumalat ja kaikki mukaan.  Ja mikään täsät ei muuta sitä tosiasiaa, että transoikeudet, transasia ja tietoisuus senkuin lisääntyy. Mitä koulutetumpi ihminen, sitä paremmin tämän hyväksyy sekä ymmärtää.

Höpsistä.

Minusta transasiat on yksi surullinen merkki siitä, miten pihalla nykyihmiset on.

DI, tohtorikoulutettava

Jaa, no minusta taas tohtorikoulutuksensa (tai lääketieteen kandiksi tähtäävässä opetuksessa  koulutettavana olonsakin ) voi anonyymi huoletta pitää ihan omana tietonaan, sillä  lääkärin pontta ja auktoriteettia sanomisilleen voi oikeasti saada vain omalla nimellään rohkeasti esiintyen ja oppiarvo ja paikkakunta mainiten.

Se yleensä sanomalehtipalstoilla on aina vaadittukin, mikäli jotain lääketieteellisiä juttuja jostain asiasta lääkärin tittelin ja oppiarvon antamalla auktoriteetilla julkisesti jossain vastuullisessa lehdessä  esittää. (Valelääkäreitä ei ole nimittäin kenenkään syytä noteerata, eikä heidän juttujaan,tai edes sanomisiaan)

Luulen muuten ettei tuota 'suruasikaan' kukaan oikeasti kaipaa, eikä myöskään mitään sääliksi ja myötätunnoksi verhottua halua johonkin ylemmyydentuntoon.

Tyyliin " minullapas meneekin hyvin ,mutta minä kun olenkin normaali hetero, että voi, voi teitä jne.hähhähhää....)

Kommenttisi on siis, käsiteltävänä olevan asian suhteen, aivan  nollan arvoinen .

Ai en tiennyt että täällä saa pisteitä kommenteistä, onko asteikko 0-10? Jos tuo lainaamasi kommentti oli siis nollan arvoinen. Ja sulle on annettu tehtäväksi arvioida kommentteja tällä asteikolla ilmeisesti? Minkä arvosanan antaisit omalle sepustuksellesi ja millä perusteella? 

Kerroin siinä  vain tosiasiat ja totuuden tuon kommentin arvosta niiden perusteella arvioituna.

Vierailija
664/848 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko keskustelu on kuin suuri vitsi. Kouluttamattomat juntit kinaavat keskenään aivan uskomatonta huuhaata, mihin vedetään jumalat ja kaikki mukaan.  Ja mikään täsät ei muuta sitä tosiasiaa, että transoikeudet, transasia ja tietoisuus senkuin lisääntyy. Mitä koulutetumpi ihminen, sitä paremmin tämän hyväksyy sekä ymmärtää.

🤦🏼‍♀️ Tiedän erittäin monta umpiurpoa korkeasti koulutettua ihmistä, ei liity mihinkään.

Minäkin haluaisin kolmannen rinnan, miksei yhteiskunta maksa mun leikkausta? Ja nyt kun mietin niin haluaisin olla lisko, maksettaiskohan mulle muodonmuutos koska mulla on oikeus tuntea näin? Järki käteen.

Vierailija
665/848 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi tätä. Noissa leikkauksessa pitäisi olla korkea ikäraja ja kunnon psyykkiset testit. Ihmisen huono itsetunto ei ole rahastusta varten!!!!

Vierailija
666/848 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤦🏼‍♀️ Tiedän erittäin monta umpiurpoa korkeasti koulutettua ihmistä, ei liity mihinkään.

Minäkin haluaisin kolmannen rinnan, miksei yhteiskunta maksa mun leikkausta? Ja nyt kun mietin niin haluaisin olla lisko, maksettaiskohan mulle muodonmuutos koska mulla on oikeus tuntea näin? Järki käteen.

Tottakai sinulla on oikeus höpistä täällä anonyyminä p..kaa asioista ,joista et  mitä ilmeisimmin ymmärrä mitään .

Eihän sinulta, hyvä ihminen, kukaan sitä oikeutta ole viemässäkään...

Vierailija
667/848 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhuollossa pitäisi keskittyä parantamaan sairaita, ei silpomaan ruumiillisesti terveitä ihmisiä. Näitä "mä haluun"ihmisiä tulisi hoitaa mielenterveydellisellä puolella.

Moni nuori ei varmasti ole edes psyykkisesti sairas, on vain saanut somesta päähänsä, että haluaakin vaihtaa sukupuolta. Muoti-ilmiöhän toi jo on.

Surullista.

juuri näin

Kyse ei oo haluamisesta. En oo päättänyt haluta vaihtaa sukupuolta. Jos se ois musta kiinni, en haluis olla transsukupuolinen. Mutta mulla ei oo muuta vaihtoehtoa, jos haluun elää itteni kanssa onnellisena ja pystyä elämään normaalia elämää, niin etten joudu elämään jatkuvassa kärsimyksessä itteni kanssa aiheuttaen samalla myös esimerkiks mun naisystävälle huonoa oloa. Paljon mielummin oisin jo syntymässä syntynyt mieheksi, ei tarvis käydä läpi tämmöstä, mut asia ei näin oo niin tää on ainoa vaihtoehto. En oo ikinä halunnut tätä. Mutta kun se on ainoa vaihtoehto ja välttämätöntä, niin tottakai sitä myös tässä kohti haluaa. Mutta se päätös tähän ei oo syntynyt halusta vaihtaa sukupuolta.

Älä viitsi lässyttää, hae apua psyykkisiin ongelmiisi. Et muutu mieheksi millään operaatioilla, vaikka miten mättäisit hormoneja ja sulle tehtäis eloton tekopippeli, koska et ole mies.

Aina ei saa mitä haluaa, sitä ei voi valita miksi syntyy. Mikä on ihan hyvä, kuka edes syntyisi naiseksi, kun miehenä pääsee niin paljon helpommalla. Eipä ois koko ihmiskuntaa sillä menolla.... mikä ei toki sekään olisi huono homma.. heh.

Voisitko kertoa, miksi se ottaa sinua nuppiin ja on niin suuri ongelma, jos joku korjauttaa sukupuolensa ja voi sen jälkeen huomattavasti paremmin, sillä todistetusti näin on lähes kaikissa tapauksissa, eihän niitä hoitoja muuten tehtäisi. Millä tavalla näiden ihmisten elämä vaikeuttaa sinun elämää, kun noin voimakkaasti hyökkäät transhenkilöitä kohtaan, eikö olisi parempi käyttää sekin energia itseäsi hyödyttäviin asioihin.

Terveydenhuollon tehtävä ei ole "hoitaa" terveitä kehoja.

Sairaita päitä kyllä.

Mutta mitä jos sitä päätä ei voi hoitaa? Trans ei lähde sillä ulos. Mitä sitten tehdään? Tähän haluaisin oikeasti kuulla vaihtoehtoja niiltä, jotka kokonaisuudessaan ovat jyrkästi vastaan kaikenlaisille hormoni yms. hoidoille.

Kaikkeehan vaan ei voi hoitaa. Tai voi hoitaa, mut kaikilla hoidoilla ei oo toivottia tulosta. Kysy vaikka niiltä, jotka on ollu masentuneita 20 vuotta. Silti uskon, että jos tarjottas kunnon psyykkinen tuki ja apu ilman asian normalisoimista eli pidettäs sitä sairautena, kuten masennusta, syömishäiriöö jne., niin kyl se montaa auttas.

Sun uskollahan ei kauhesti ole asian kanssa tekemisissä. Aika moni näyttää unohtavan, että tätähän on terapiassa aikaisemmin hoidettukin, mutta todettu, että se ei tuota toivottua tulosta. Korjaukset ovat olleet tehokkaampia. Mielummin ei tehdä mitään ja annetaan kuolla, kuin korjataan? En kyllä voi käsittää tätä ajatusmaailmaa.

Vierailija
668/848 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvähän se on, että jos nainen häpeää omaa sukupuoltaan ja haluaa leikkiä miestä tekokulli housuissa, se tyyppi on pahimman luokan sovinisti.

Naisena oleminen vaatii kanttia ja sisua, se feikkimieheltä puuttui ja puuttuu.

Vaikka en häpeä sukupuoltani, niin pystyn silti yhdistämään naisellisuuden ja vahvuuden. Kauneuteni ja mekko ei tee minusta avutonta, vaan kannan kauppakassit kauniina ja mekko päällä. Myös painiessakin olen kaunis, enkä ole kirkumassa miestä apuun. Ällöttääkin ajatus leikkiä jotain vajaata. Jotkut transnaiset koittaa tehdä meistä naisista avuttomampia. Jotkut transmiehet saattaa olla pahimpia sovinisteja biologisiin miehiin verrattuna.

Vierailija
669/848 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta kannattaisi puhua enemmän! Ehkä joskus oikea diagnoosi ei olekaan väärän sukupuoliseen ruumiiseen syntyminen?

Jos vika on kasetissa (pääkoppa) niin sillä ei ole merkitystä, löytyykö jalkovälistä munat vai pilde.

Vierailija
670/848 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy sääliksi tätä. Noissa leikkauksessa pitäisi olla korkea ikäraja ja kunnon psyykkiset testit. Ihmisen huono itsetunto ei ole rahastusta varten!!!!

Niissä on ihan järkyttävän monimutkaset psykologiset testit ja en vieläkään ymmärrä kuinka tää henkilö pääs niistä läpi puhumalla kun tuo on ihan sekaisin.

Vierailija
671/848 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoesi jostain syystä tekemään mieli poppareita, mmm...

Vierailija
672/848 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä on ihan järkyttävän monimutkaset psykologiset testit ja en vieläkään ymmärrä kuinka tää henkilö pääs niistä läpi puhumalla kun tuo on ihan sekaisin.

Jokainen joka väittää olevansa väärää sukupuolta, on sekaisin, silti tuntuu moni saavan  "hoitoja".

Videon ihminen oli tullut järkiinsä ja tajusi miten hullu oli ollut. Ihan sama onko uskovainen vai marsilainen.

Vierailija
673/848 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sateenkaarikultti seuraavaksi keksii. Mikä on uusi trendi kun tämä transius muuttuu liian tylsäksi. Niitä uusia sukupuoliahan kehittelevät kokoajan lisää... Olisiko mahdollista saada siivellinen monikätinen ihminen? Olisi kiva lentää ja monista käsistä olisi hyötyä.

Koska sellaisiin ns.hoitoihin voisi hakeutua.

Vierailija
674/848 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän sateenkaarikultti seuraavaksi keksii. Mikä on uusi trendi kun tämä transius muuttuu liian tylsäksi. Niitä uusia sukupuoliahan kehittelevät kokoajan lisää... Olisiko mahdollista saada siivellinen monikätinen ihminen? Olisi kiva lentää ja monista käsistä olisi hyötyä.

Koska sellaisiin ns.hoitoihin voisi hakeutua.

Hoitojen ikärajan alentamista ja tutkimusten poistamista ehdottavat ihan muut kuin transsukupuoliset itse. Näitä ihmisiä vaivaa ihan muu kuin transsukupuolisuus, sosiaaliset syyt omaan sukupuoleensa liittyen eli ei ole tyyliin saanut pikku tyttönä sitä sinisiä Kuoma-kenkiä tai pikku poikana hevosreppua vanhempien asennevammaisuuden takia. Tämän perusteella ihminen diagnosoi itsensä transsukupuoliseksi.

Olen saanut Facebookin lgbt-aiheisessa ryhmässäkin todistaa kahtiajaon ja yllätyin tosiaankin, että siellä on ihan järkeviäkin ihmisiä. Jos kuitenkin sanot siellä sukupuolia olevan kaksi, niin heti on trolli. Olen ihan itsekin kokenut.

Vierailija
675/848 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun nuoruudessa ei ransuja näkyny, pikkukakkosessa juu. Nykyajan hömpötyksiä. Jos om munat om poika, jos om pillu om tyttö. Jos sitten ei löydy munia eikä pillua, niin sitten lääkäri leikkaa. Mutta ei täällä nyt voi kaikki ruveta itte keksiin oonko tänään tyttö vai poika, ja mikäs hmna. Hulluksi siinä tulee.

Lueppas kuule vähän historiaa. Jo 1900-luvun alkupuolella tehtiin ensimmäiset onnistuneet sukupuolenkorjausleikkaukset ja Yhdysvalloissa näitä alettiin tekemään rutiinilla heti toisen maailmansodan jälkeen. Silloin tietysti asia oli hyvin tabu ja kovin moni ei uskaltanut noihin lähteä ahdasmielisen ilmapiirin takia ja joissakin osavaltioissa laitettiin hullujen huoneelle ja sielä sitten vaikka mitä sähköshokki terapiaa ynnä muuta, mutta kun eivät millään "parantuneet" tilastaa niin jotkut viettivät sairaaloissa koko elämänsä. 

"Jos sitten ei löydy munia eikä pillua, niin sitten lääkäri leikkaa." Kannatatko siis että taapero ikäinen jo leikataan ja hän ei saa itse päättä kummat leikataan? Noilla intersukupuolisillakin on yleensä se sukupuolikokemus ja suurin osa heistäkin tuntee olevansa jompaa kumpaa. Luojan kiitos nykyään annetaan inter-lapsen kasvaa ja päättä itse mitä haluaa keholleen tehtävän jos edes haluaa mitään. 

Mäkin vastustan nykyistä "transmuunsukupuolikulttia" noi kahelit aktivistit mitkä ei muuta osaa kuin räyhätä ja keksiä 100 eri sukupuolta, niin ovat ihan oma joukko ja valitettavasti kasvava sellainen ja osin varmasti muoti-ilmiö.

Vierailija
676/848 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten inhottaa transnaiset jotka tulevat puhumaan naisten päälle. Yksikin kirjoitti aikakauden valitusvirren siitä, kun joutui naisten kesken kuuntelemaan naisten rakenteellisista ongelmista koska ei osannut niihin samaistua, ja tämän vuoksi rupesi syyttelemään naisia epäinklusiivisuudesta. Toiset taas väittävät että on epäreilua kun eivät oppineet teininä pukeutumaan ja meikkaamaan. Mitä helvettiä? Mistä muka voi tietää olevansa nainen jos ei oikeasti tiedä naisen elämästä mitään? 

Sama juttu monen transmiehen kanssa, yleensä vihaavat naiseutta niin paljon että mieheksi muuttuessaan ryhtyvät sovinistisioiksi tai sitten välttelevät kaikkea kontaktia miesten kanssa. He eivät ole miehiä vaan naiseutta ja naisen sosiaalista asemaa inhoavia naisia. 

Ja tunnen todella paljon transihmsiä, olin ennen siinä hullutuksessa täysillä mukana kunnes näin etenkin translesbojen vaatimukset siitä että lesbojen pitäisi maata transnaisten kanssa tai eivät ole oikeita lesboja. Touhu menee koko ajan sairaammaksi. 

Hyvä että teitä totuuden kertojia tulee esiin, jotka näiden pöpien kanssa ovat olleet tekemisissä.

Minäkin olen median tuomien transtarinoiden kautta huomannut noita mainitsemiasi asioita niissä. Naiset jotka haluavat olla miehiä, vihaavat naisia, ja miehet jotka haluavat olla naisia, on ihan vaan miehiä omahyväisine egoineen, jotka haluaa vain meikata ja esittää kaikkitietävä naiseuden papittaria, ylenkatsoen oikeita naisia.

Vastenmielistä.

Median tuomat transtarinat kertookin kaiken jokaikisestä transihmisestä maailmassa ja päätät vihata nyt kaikkia. Ok. 

Vierailija
677/848 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielistä.

Median tuomat transtarinat kertookin kaiken jokaikisestä transihmisestä maailmassa ja päätät vihata nyt kaikkia. Ok. 

Ei jokaikisestä, mutta kyllä se viitteitä antaa, miksi ja millaiset persoonat niihin "hoitoihin" hakeutuu.

En minä ketään transia vihaa, vihaan niitä tahoja, jotka mahdollistaa tämän touhun.

Vierailija
678/848 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahhahaah! Ootpa vitsikäs! Perehdy nyt oikeasti vähän asioihin ja mieti. Annoit tuolla tekstilläsi itsestäsi todella epäkypän ja epäsivistyneen kuvan. Sun ei tarvitse ymmärtää transihmisiä, transsukupuolisuutta, eikä sitä että osa hoidoista kuuluu julkisen terveydynhuollon piiriin. Näistä asioista voi ja pitää keskustella asiallisesti ilman mitään "mitäpä jos minä haluankin olla taisteluhelikopteri! Miksi ei kustanneta?!" Toi ei johda mihinkään ja halventaa/loukkaa ihmisiä. Täällä ketjussa molemmilta puolilta transihmisten puolella olevilta/että heitä vastaan olevilta tulee välillä todella typerää teksiä. 

Vierailija
679/848 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastenmielistä.

Ei jokaikisestä, mutta kyllä se viitteitä antaa, miksi ja millaiset persoonat niihin "hoitoihin" hakeutuu.

En minä ketään transia vihaa, vihaan niitä tahoja, jotka mahdollistaa tämän touhun.

Hoitoihin hakeutuu kyllä ihan kaikenlaisia persoonia, mutta mediaan/julkisuuteen haukeutuu kyllä vähän tietynlaista sakkia. Se koskee siis ihan kaikkia ihmisryhmiä. Jotkut transihmiset jotka julkisuuteen hakeutuu on todella itsekeskeisiä, pinnallisia, pitävät omaa erikoisuuttaan valttina jne. Monella myös vääristynyt maailmankuva. Tyrkkyjä jos suoraan sanoisi. Aivan kuten moni muu ihan valtaväestön edustaja joka ihan väkisin haluaa olla tunnettu ja ihailtu. 

Vierailija
680/848 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Jeesus sai tuon porton katumaan luonnottomuuksia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi