Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin luontoväki munasi: mainosjätti JCDecaux teki rikosilmoituksen mainospaikkojen tärvelystä

Vierailija
29.10.2023 |

Helsingin keskustasta löytyi lisää luvattomia Sellsinki-julisteita. Luvattomat julisteet hyökkäävät pormestaria, poliisia ja Staraa vastaan. Kyseessä on ilmeisesti Sellsinki-nimellä esiintyvän tahon luvaton kampanja, jolla pyritään vaikuttamaan nähtävästi Stansvikinkallion puiden kaatamiseen Kruunuvuorenrannassa.

LUVATTOMAT julisteet on kiinnitetty JCDecauxin omistamille pysäkkikatoksille. Yhtiön toimitusjohtaja Elina Valtia on mainoksista harmissaan:

”Jokaisesta löytyvästä luvattomasta julisteesta tehdään rikosilmoitus poliisille.”

Julisteita on tähän mennessä löytynyt yhdeksän. Yrityksellä on yhteensä yli 1 500 pysäkkikatosta pelkästään Helsingissä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möyhyllä päänsä tuhonneet vihervassut taas asialla.

Vierailija
2/32 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinäkin olet luontoväkeä vaikka toisin luulet.

kun luontoa on riittävästi tuhottu lakkaa sinunkin olemassaolo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokapina jaksaa väittää ettei ole heidän tekosiaan, mutta niinhän rikolliset aina

Vierailija
4/32 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Elokapina jaksaa väittää ettei ole heidän tekosiaan, mutta niinhän rikolliset aina

Ei olekaan niin kun ovat perustaneet toisen nimisen lafkan hoitelemaan näitä hämärähommia...

Vierailija
5/32 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Möyhyllä päänsä tuhonneet vihervassut taas asialla.

Olen persu ja mielestäni vihervassut pilaavat hyvän möyhön maineen.

Vierailija
6/32 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä persuilla on luontoa vastaan? Mikä teillä on oikein hätänä?

Vierailija
7/32 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät munanneet. Hieno kampanja. Jos tekee törkeitä päätöksiä, voi saada "törkeää" palautetta.

Vierailija
8/32 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eivät munanneet. Hieno kampanja. Jos tekee törkeitä päätöksiä, voi saada "törkeää" palautetta.

Varmaan kaikki 60+ naiset tykkää ja ne pikkuvanhat opiskelijatytöt, jotka haluaa valokuvansa iltapäivälehtiin. Muuten tuolla asialla ei ole enää mitään merkitystä.

Menkää Malminkartanoon seuraavaksi, siellä kaatuu pian metsää!

Vierailija
9/32 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Varmaan kaikki 60+ naiset tykkää ja ne pikkuvanhat opiskelijatytöt, jotka haluaa valokuvansa iltapäivälehtiin. Muuten tuolla asialla ei ole enää mitään merkitystä.

Menkää Malminkartanoon seuraavaksi, siellä kaatuu pian metsää!

Miksi moinen ikärajaus?

Vierailija
10/32 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minä olen luontoihminen, mutta en voi sietää elokapinaa. Ne saa mut ajattelemaan, että kierrätänkö enää. Mun pari kaveria on lopettanut kaiken vihreän siirtymän noiden takia ja lopettanut kierrätyksen jne. NE on niin täynnä noita tyyppejä. Sonta alkaa vaikuttamaan ihmisiin.

Vierailija
11/32 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kampanja. Elokapinan toimia en kannata. 

Vierailija
12/32 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Minä olen luontoihminen, mutta en voi sietää elokapinaa. Ne saa mut ajattelemaan, että kierrätänkö enää. Mun pari kaveria on lopettanut kaiken vihreän siirtymän noiden takia ja lopettanut kierrätyksen jne. NE on niin täynnä noita tyyppejä. Sonta alkaa vaikuttamaan ihmisiin.

Olettepa alttiita toisten ihmisten aiheuttamille vaikutteille. 😅

Vierailija
13/32 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Aina pienestä kiinni on teidän luontosympatiat. Aika törkeä syyttä toisia omista teoistaan voitte ihan.nitse valita kierrätys yms asiat. Ei niitä valitse teidän puolesta persut tai toisen suunnan hörhöt 

Vierailija
14/32 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan heillä nyt rahaa maksaa sakkoja.

Vierailija
15/32 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä munannut. En ole elokapinan kannattaja, mutta tämä kampanja on loistava! Oli se kenen tekemä hyvänsä. Vartiainen ja kumppanit joutaakin saada kritiikkiä, samoin Sinnemäki ja KYMP. Taidat itse olla LKH-kultin kannattajia?

Vierailija
16/32 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä munannut. En ole elokapinan kannattaja, mutta tämä kampanja on loistava! Oli se kenen tekemä hyvänsä. Vartiainen ja kumppanit joutaakin saada kritiikkiä, samoin Sinnemäki ja KYMP. Taidat itse olla LKH-kultin kannattajia?

Vierailija
17/32 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen Stansvikiin liittyvä keskustelu tietenkin sensuroitiin ja tilalle masinoitiin tämä dissauskampanja. Kerrankin Elokapina on oikealla asialla. Korruptio elää syvällä Helsingin kaupungin päättäjien ja virkamiesten keskuudessa.

Vierailija
18/32 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luonnollisesti ranskalainen JCD omistaa Helsingin kaupungin näkyvimmät mainostilat. Tyhmät ja sinisilmäiset suomalaiset myyvät kaiken ulkomaalaisille. Ihan KAIKEN. 

Vierailija
19/32 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä virheellistä/valheellista tietoa julisteissa oli? 

Vierailija
20/32 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt Elokapinalle antako kaikkea kunniaa. On muitakin ryhmiä, ja varsinkin tuota Stansvikin metsää yritetty puolustaa jo parikymmentä(?) vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän