Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko harrastanut seksiä samana päivänä eri ihmisten kanssa?

SimoSisu
09.02.2019 |

Kysymys otsikossa.

Oletko harrastanut seksiä samana päivänä kahden eri ihmisen kanssa? Ryhmäseksi tai kimppakiva lasketaan "yhdeksi kerraksi".

👍 kyllä 👎 en

Tarinankin saa jakaa!
(Kun on muutenkin ilmeisen aulista sorttia)

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä panin tinderpanon kanssa iltapäivällä ja illalla sitten vakipanon kanssa. Tinderpano jäi kertaluonteiseksi ja kortsu oli käytössä. Vakipanon kanssa suhde kestänyt pian 7kk ja paljaalla pannaan. 

Vierailija
62/114 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aamulla tyttöystävän kanssa ja illalla vaimon kanssa. Tosin ei lasketa, koska kyseessä oli hääpäiväni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Ja ehkä.. ( hauskaa kuulla tuollaisesta;).

Seksi on kuitenkin ihmisten kohtaamista parhaimmillaan ja vaikka "kaikki" ihmiset eivät aina ole kivoja itselle, niin itse voit päättää olla kiva niille "kaikille". Mutta kun/jos sä vain raivoat ja olet pettynyt kaikkeen, todennäköisesti sä myös liikut "väärissä" porukoissa, joissa ollaan vihaisia ja pettyneitä kaikkeen. Se energia, mitä haluaa itselleen, niin sitä pitää antaa myös muille, "kaikille" niille muille. 

Vierailija
64/114 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä montakin kertaa. Joskus nuorena tyttönä saattoi vaikka baarin vessassa käydä kaksi eri miestä panemassa illan /yön aikana ja sit kotiin lähtiessä yleensä löyty joku mies mukaan kenen kanssa pantiin ja päivän rapulassa rupes tekemään mieli, niin sitten viestiä jollekin pano kamulle. Eli nuoren saattoi olla 4 eri miestä vuorokauden aikana. Nykyään voi olla 2-3 eri miestä päivässä. Kaikki vakkareita. 

Nuorena yleensä kaikki sai paljaalla, mutta nykyisin kumi kaikkien kanssa.. 

Vierailija
65/114 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla rakastajatarta ja illalla vaimoa

Vierailija
66/114 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aamusta prostituoitua, päivällä rakastajan kanssa ja illalla vaimon kanssa. Vaimo kehui miten hyvin kestinkään.

M45

Vierailija
67/114 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo oli lapin lomalla ja kävin panemassa hoitoa, joka on ex naisystävä vuosien takaa. Lauantaina aamulla tätä panokaveria ja illalla kuuden seutuun vaimoa ennen saunaa. Molemmille spermat sisään.

Vierailija
68/114 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi reissullani silleen että kävin Helsinki Pavilla tansseissa ja tapasin siellä sievän keski-ikäisen eronneen rouvan joka pyysi kotiinsa yöksi. Yön aikana vedin häntä neljä kertaa ja sitten aamulla Savonlinnaan, jossa laukaisin erääseen hoitooni parit mällit. Siitä sitten koti paikkakunnalle seuraavana päivänä ja mällit tapailulumppanini sisään. Tästä tapailukumppanista tuli vaimo.

Vierailija
69/114 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kävi reissullani silleen että kävin Helsinki Pavilla tansseissa ja tapasin siellä sievän keski-ikäisen eronneen rouvan joka pyysi kotiinsa yöksi. Yön aikana vedin häntä neljä kertaa ja sitten aamulla Savonlinnaan, jossa laukaisin erääseen hoitooni parit mällit. Siitä sitten koti paikkakunnalle seuraavana päivänä ja mällit tapailulumppanini sisään. Tästä tapailukumppanista tuli vaimo.

Mahorkan tuoksuinen tarina. ^

Pavin perusti Suomen Kommunistinen Puolue SKP, joka myös omistaa sen yhä.

Vierailija
70/114 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmea eri naista 30 tunnin sisällä, tosin kahden kalenterivuokauden aikana. Yksi tiesi muista. Kaksi muuta ei tiennyt mistään mitään.

Vierailija
71/114 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattayalla nuorempana neljän eri naisen kanssa päivän aikana. Nyt vanhempana riittää yksi tai korkeintaan kaksi.

Vierailija
72/114 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes tiennyt  että kommunistinen puolue (SKP) on enää edes olemassa. Eipä sillä illan kulkuun ollut vaikutusta, enkä ole Pavilla sen jälkeen käynyt. Pieni hoikka nainen n. 50 vuotias. Itse olin 40v ja hiljattain eronnut. Vaikka asiasta on jo aikaa, muistan hänet vielä. Siinä elämän vaiheessa ihminen on hätäinen ja haluaa vain kerätä kokemuksia.

Vierailija
73/114 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aloittanut aikuisopiskelut siinä 43v iässä ns.alanvaihto normaliutta. Huomasin, en yllättynyt yhtään, että pääosa luokasta oli 20-35v ikäisiä ihmisiä ja puolet naispuolisia. Hyvä niin, ajattelin.

Olin ollut jo pidempään, kivasti sinkkuna ja muutamia säätöjä naisten kanssa oli jatkuvasti päällä. Kävi siinä opiskelun alussa, että lähdimme messuille 'isoonkylään' sielä silloisesta 'vähemmän isosta kylästä', hyvä niin. Olipa ainakin erilainen, yks koulupäivä tulossa - tietäisitpä vaan millainen..

Joo messuretkipäivään bussilla, ed.iltana viestittelin tuon, 'isonkylän' fb-naisen kanssa:' oon huomenna siellä, nähtiskö'-tyyliin. Sehän sopi hyvin meille molemmille. Saavuimme sit messuille, ja siellä bussille poistuessa, sanoin vain luokan naisille: nähään huomenna, jatkan tästä täällä päässä 'tutkimuksia'..

Näin kävi. Saavuin fb-naisen (31v) kämpille, hän avasi hymyillen oven. Riisuuduimme menimme suihkuun.. Pientä esileikki siellä ja siitä sängylle jatkamaan. Normaalii heteroseksi-settii ja lopuksi tuo fb-nainen otti kivasti suohin multa. Vaatteet päälle ja sanoimme heipat: nähään taas..

Siitä jatkoin juna-asemalle ja suunta 'vähemmän suureen kylään'. Siinä matkaa mukavasti hyvällä mielellä tehdessä, laitoin viestii kotikylän fb-naisen (21v) kämpän suuntaan: nähtäiskö, oon kohta siellä.

Näin kävi. Hän avasi oven iloisesti hymyillen: kiva nähdä taas. Joo siitä suoraan sängylle ja melko normisettii. Hän vain halusi myös, että naisin kakkoseen. Sehän oli vain mukava lisä normaaliin-settiin. Ja lopuksi fb-nainen myös otti multa suihin. En pannu hanttii yhtään..

Sellainen. Vähän "erilainen koulupäivä" oli, mun aikuisopiskelu aikoina. Joo tekevälle voi sattuu, aina kaikkee. Elämässä se on mukavaa! - Hei, elämä on:)

Vierailija
74/114 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisen viikkoa sitten noin kolmen tunnin sisään kolmen eri miehen kanssa. Autossa, toimistossa ja makkarissa. Oli kivaa. Kaikki miehet tuttuja ja aina käyneet kuumana minuun. Eivät tietoisia toisistaan.

Miksei näihin naisten pano monen kanssa vuorotellen juttuihin tule alapeukkuja mutta miesten vastaaviin tulee?? Miten se on eri juttu että panee montaa naista?? Sekö ei teidän mielestä ole yhtään wosua monen miehen kans alle vuorokaudessa..

Vierailija
75/114 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te keillä on monta vakipanoa miten pidätte panot salassa ja panetteko paljaalla? Varmasti se vakipano kysyy välillä että ootko pannu muita niin valehteletteko suoraan vai miten ja siitä jos jääkin kiinni viimeistään silloin jos saa toiselta vakkarilta taudin.  Muutenkin miettii seksitautipuolta koska aina se toinen on voinut panna jotain baari-illan hoitoa siinä välissä ennen minua tai valehtelee vaan saadakseen paljaalla

Mikä on siis hyvä syy ja selitys että haluaa panna kumilla vakkaria kenen kanssa on pannut ilman sitä. Toinenhan ajattelee heti että sulla on ollut toinen nainen/mies ja siksi kumilla tms

N28

Vierailija
76/114 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pattayalla nuorempana neljän eri naisen kanssa päivän aikana. Nyt vanhempana riittää yksi tai korkeintaan kaksi.

Sama, mutta minulla oli yhtenä päivänä viisi. Kolme x1 ja kerran kaksi naista samalla. Viimeinen tuleminen vaati vähän työtä. Myös nyt vanhempana riittää yksi tai max kaksi samana päivänä. Saadaan yhdessä sata alapeukkua. Vaikka kohtelen naisia aina todella hyvin, enkä pakota mihinkään.

Vierailija
77/114 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, monestikin. Kun on seksisuhde ja parisuhde niin väkisin joskus sattuu samalle päivälle seksiä molempien kanssa

N35

Vierailija
78/114 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva vaimo sanoi ensimmäisen yhteisen yön jälkeen aamukahvilla ettei halua sitoutua, vaan voidaan olla silti yhdessä, minulle tämä sopi. Pari viikkoa kului, tavattiin illalla ja kertoi olleensa panemassa yhden kundin kanssa päivällä kun teki mieli. pari kertaa nieleskelin, e kissaa kerinnyt sanomaan, kun me jo panimme. Alku oli muutenkin levotonta aikaa, sitten rakastuimme ja rakastuneena on sellainen auvoisen näköinen, haavoittuva ja on helppo saada pillua ja miksei pillun täytettäkin. Elämä tasaantui ja muut suhteet jäi pois, mutten pannut samana päivänä muita kuten vaimo teki, kuiteski kertoi niistä.   M55

Vierailija
79/114 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. ensin ihastuksen ja sitten kun menin kotiin aviomieheni kanssa.

Vierailija
80/114 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyllä oli "treffit" tinderissä tavatun tyypin kanssa. Tarkoituksena ihan pelkkä seksi. Kävin hänen luonaan toisella paikkakunnalla panemassa. Olisi kyllä oikeastaan voinut jättää väliin koska tyyppi oli pettymys. Kovat oli puheet etukäteen, mutta ei osannut edes kunnolla nuolla.

No illalla menin sitten vakkaripanon luokse ja siellä sain sitten sitä mitä kaipasin. Hyvää seksiä ja mies tietää miten käsitellä mua. 

Eipä ole sitten muita miehiä ollutkaan viime kuukausien aikana. Mulla vaatimukset seksin suhteen korkealla kun vakkaripano opettanut mut niin hyvälle. Enkä ole suoraan sanottuna jaksanut lähteä etsimään ja tutustumaan muihin. Ei ole oikein aikaakaan. Tinderin poistin kun on ihan turha paikka, samoin Badoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi