Oletko harrastanut seksiä samana päivänä eri ihmisten kanssa?
Kysymys otsikossa.
Oletko harrastanut seksiä samana päivänä kahden eri ihmisen kanssa? Ryhmäseksi tai kimppakiva lasketaan "yhdeksi kerraksi".
👍 kyllä 👎 en
Tarinankin saa jakaa!
(Kun on muutenkin ilmeisen aulista sorttia)
Kommentit (114)
Kyllä, ennen useinkin, mutta vain pakon sanelemana. Jos kävin IP naisystävän luona, niin oli kotona oltava illalla vaimon kanssa tämän halutessa, koska olisi muuten epäillyt.
Mutta sitten vaimo teki ihan itse lopun siitä vähästäkin, eikä enää ole kotona tarvinnut hoitaa "aviollisia velvollisuuksia".
Sittemmin vaimo on kysynyt, missä kuljen illalla ja olen kertonut. Ei halua erota vaan hyväksyy kaiken, kunhan se tapahtuu hiljaisena toimintana.
No petin yöllä miestä, ja aamulla tullessani naitiin oman miehen kanssa, orgasmi oli huikea, muistan sen yhä.
Ihan kamalaa!
Äitiä ja tytärtä saman vuorokauden aikana.
Monta vuotta sitten.
Kahtena yönä hotellilla rakastajattaren kanssa naitiin oikein kunnolla ja tokana muhinoitiin aamuyölle saakka, aamupalan jälkeen otettiin vielä kerran uusiksi ja illalla kotiin tullessa vaimo yllättäen halusi seksiä. Eihän sellaisesta voi kieltäytyä ettei epäilykset herää. Kyllä siinä ihan riittävän tuhma olo tuli tälle isännälle ja laukesin sen vuoksi niin nopeasti, että vaimokin sitä ihan ääneen ihmetteli että mites se isäntä nyt noin herkässä, tainnut ressukka olla puutteessa. Niinpä niin, ei auttanut kuin myöntää vaikka sepä olikin ihan toisin päin.
Näin sinkkuna on useampi vakipano. Ja joskus ne vaan laittaa viestiä lähes yhtäaikaa. Pari kertaa käynyt niin, että kolme miestä käynyt saman päivän aikana. Kun ei viitsi kovin helposti kieltäytyä, kun sitten saattaa mennä viikkokin kokonaan ilman. Ja kumia tulee käytettyä, paitsi yhden kanssa.
Kyllä, useinkin ja yhtenä päivänä viime kesällä tuli harrastettua seksiä neljän eri miehen kanssa. Yksi aamuyöllä, kimppa aamulla ja illalla vielä neljäs heppu. Oli kivaa :)
Panodeitti kävi ensin päiväseltään kylässä ja hoideltiin hommat. Sitten illalla ex kaverin vaimo pyysi kylän ja panin häntä ja myöhemmin yöllä myös sen ystävää ja panin yön aikana kumpaakin erikseen joten tästä tulee kaksi panoa. Yhteensä siis 3 panoa saman päivän aikana.
Hahhaa. taas näkyy se kaksinaismoraali täällä!! Kun mies kertoo pettäneensä ja naineensa vaikka 4, ei tule alapeukkuja, mutta jos nainen ollaan heti laittamassa peukkua alaspäin. Ja siis nyt on vuosi 2021!
Olen, kahden naisen kanssa samana päivänä. Vaimo pisti paremmaksi ja oli kolmen miehen kanssa :)
Noh. Ihan kuin siinä legentaarisessa biisissä. Ensin reissulla ja sitten vielä kotona. :)
Oon saanut kahdesti. Toisella kertaa saanut kysyä ja toisella saanut olla ilman.
Kyllä. 3 samana päivänä joista yksi oli tutumpi ja vähemmän tuttua. En ollut suunnitellut mitenkään mutta kun tilaisuus tarjoutui.
M50+
Useinkin. Töiden jälkeen tai junnun harkkojen aikaan rakastajattareni kanssa ja sitten illalla vaimon kanssa.
Elin toista kymmentä vuotta sitten eron jälkeistä villiä ja vapaata aikaa.
Torstai iltana tuli iltakahville deitti-ilmoituksella löytämäni nainen. Hänen kanssaan rakastelin illalla, yöllä ja vielä aamulla ennen töihin lähtöä.
Perjantaina olin treffeillä tansseissa tapaamani, ihanan kiinteävartaloisen pienen naisen kanssa, jonka mies oli pitkällä ulkomaankomennuksella. Ehdotin, että juodaan jälkiruokakahvit ja konjakit asunnossani, jonne sitten pyöräilimme. Tuo nainen ei halunnut pettää miestään, mutta kun hän istui sylissäni ja tunsi ison, kovan kaluni allaan, niin himo voitti estot ja rakastelimme illalla, kerran yöllä ja aamulla kiireettömästi.
Lauantaina iltapäivällä tuli asunnolleni yksi hoitsu, jota olin tapaillut. Hän oli ollut koko viikon ja edellisen yönkin töissä ja halusi nyt rentoutua oikein kunnolla. No niinhän siinä kävi, että rakastelimme iltapäivällä, illalla javielä seuraavana aamuna.
Kun hoitsu sitten sunnuntaina iltapäivällä lähti niin ymmärsin mitä tarkoitetaan sillä kun "mies on pannut itsensä huonoon kuntoon".
Naiset huomaavat tosi herkästi vieraan naisen tuoksut, joten tuuletin asunnon aina hyvin ja vaihdoin lakanat. Sitä naiset myös vähän ihmettelivät, että miksi minulla on kylppärissä useita uusia hammasharjoja vieraita varten...
Kerran, kun nain aamuyöllä kapakan jälkeen ihanaa naista. Seuraavana aamuna sen aikanen naisystävä soitti ja pyysi käymään. Menin, ja taas naitiin. Se oli silloin nuorempana.
Olen, kymmenen miehen kanssa á 150 euroa! N34
Kahden naisen kanssa saman päivän aikana nuorempana, naista ketä tapailin, harrastettiin seksiä yöllä ja aamulla kun nainen oli lähtenyt, kiimainen ex tuli käymään ja hänen kanssa käytiin aamusuihkussa panemassa 😘
Kerran baarista tarttui vanhempi rouva mukaan, itse olin 27, hän noin 40. Hän kertoi olevansa naimisissa mutta mieheltä oli lupa, joten annoin mennä ja vietettiin seksin täyteinen yö. Aamulla otettiin pari oloa helpottavaa varvia ennenkuin hän lähti kotiin. Annoin siinä sitten numeroni, ja sanoin että tuohonpa soittelet aina kun tekee mieli.
Jäin kotiin loiventelemaan darraa, ja kun oli hyvä fiilinki päällä yöstä, jatkoinkin rohkeasti uuteen nousuun. Tämä yövieras laittelikin yllätyksekseni jo päivällä viestiä, että mikä meininki, oli itsekkin lähtenyt vielä ystävättärensä kanssa päivä viinille. Asiat eteni siihen suuntaan että pian istuinkin paikallisessa ravitsemusliikkeessä kahden vanhemman naisen kanssa. Pian rouvat ehdotti että jospa lähdetään istuksimaan tämän kolmannen rouvan luo, kun kissatkin pitää mennä ruokkimaan. Hänen luo päästyään alkoi tunnelma virittyä huippuun, kun laitettiinkin saunaa jo päälle. Siitäpä se homma sitten lähti, nussiskeltiin ristiin rastiin pitkin iltaa ja pitkälle yöhön. Mukavaahan se oli, vieläkin lämmöllä muistelen näitä kahta rouvaa.
Mies 39
Kyllä.
Olen ns kunnollinen uranainen ja välillä menee todella yli kaikki stressi yms. Työ vie pitkin maailmaa jatkuvasti ja nyt korona-aikaan öisin teamsit yms valvottaa yli yönkin välillä ...oma valinta joo ja nautinkin, mutta väilllä tulee täysi tiltti. Olen aikuinen ihminen ja hyväksynyt itsessäni että tämä on osa minua. Puran patoutunutta stressiä muutamaan kertaan vuodessa todella riettaalla seksillä, oikein odotan niitä sekoiluita välillä, kun saan heittäytyä 'miesten armoille' ns perinteisen nais-mies asetelman mukaan.
Pukeudun antavasti ja antaudun ronskien miehisten miesten vikiteltäväksi ja vieteltäväksi, En anna mitään merkkejä asemastani tai työstäni, tuolloin haluan olla se vähän herkkä tai avuton nainen. En halua mitään kiiltokuvapoikia, vaan karskeja, ehkä vähän rujompiakin oikeita fyysisen työn MIEHIÄ, jotka ottavat mitä hauavat ja minä saan naisena tuntea mitä se on kun vahva mies haluaa purkaa himoaan hienohelmaan. Kiihotun siitä kun noina kertoina ei tarvitse olla vastuussa tai johtaa tai edes käyttää järkeä. Todella vapauttavaa ja oma tapani ladata akkuja.
Sitten hipsin kotiin ja sanattomasta sopimuksesta mieheni tämän aistii....nai minut kiihkoissan toisten jäljiltä ja sekin kiihottaa minua. Tuntuu että saan nauttia kahden maailman välillä ja palaan takaisin omaan paikkaani. Omistuista varmaan monesta.
Uravaimo 48 omituisella twistillä
Kyllä. Lounastunnilla tuttavan kanssa ja illalla kotona puolison kanssa.
Rouva vaan