Oletko harrastanut seksiä samana päivänä eri ihmisten kanssa?
Kysymys otsikossa.
Oletko harrastanut seksiä samana päivänä kahden eri ihmisen kanssa? Ryhmäseksi tai kimppakiva lasketaan "yhdeksi kerraksi".
👍 kyllä 👎 en
Tarinankin saa jakaa!
(Kun on muutenkin ilmeisen aulista sorttia)
Kommentit (114)
Kyllä, exän kanssa ja uuden sen jälkeen. Oli kiihottavaa. Sama myös toisin päin eli exä nussi toisen miehen kanssa ja panin sitä kun se kertoi mitä aamuyöstä oli tapahtunut. Ja meillä on tosiaan exän kanssa iloinen fwb-suhde - otetaan rusinat pullasta. Seksi ei ole mikään tabu vaan kahden ihmisen välinen iloinen asia.
Olin työmatkalla Helsingissä ja yövyin hotellissa. Tein treffit AlastonSuomessa kahden eri miehen kanssa. He vierailivat hotellihuoneessani illalla kolmen tunnin välein. Seuraavana päivänä panin kotona mieheni kanssa. Oli mahtava kokemus, jotenkin kiihotuin lutkameiningistä. Haluaisin kokea vielä lisää samanlaista.
Olen. Ja kotona vaimo halusi nuolla toisen sottaamaa kalua. Kävi aivan kuumana kun sai imeä nartun nesteistä kalustani.
Kimppaa? Ei se ollut vaan kaksi naista, kaksi kaupunkia ja yksi päivä. Sopivasti kun opiskelijana olin sinkku ja yhteen päivään mahtui opintomatkan lisäksi kaksi pikatapaamista. Normipäivä ensin bussilla toiseen kaupunkiin. Sitten messuilta pois heti kun mahdollista. Siitä ratikalla ensimmäiseen pikatapaamiseen. Ei mitään turhia turinoita vaan kylppäriseksin kautta petiin puuhailemaan. Lopetukseksi annos suuseksiä ja paalumatkalle. Junassa sovittiin toisen pikatapausnaisen kanssa, oli opiskelija kuten itsekin. Asemalta bussiin ja sopivasti pois puolivälissä toiseen pikatapaamiseen. Ei mitään turhia löpinöitä vaan makuuhuoneen puolelle kun siltä tuntui. Hyvää perusjyystöö ja halusi sitten vähän suuseksii ja lopuksi vielä kakkoseen. Päivä oli pulkassa ja vaihtui illaksi kun lopulta takaisin kotiini pääsin. Normipäivä opiskelijalle ja sinkkuilijalle.
kyllä, kerran.
Tulin risteilyltä ja vielä enennen maihin saapumista otettiin yhden kundin kanssa touhut (oltiin touhuttu lähes koko yö), ja kotiin tullessa mies oli ihan pistoksissa, ja minä vaikka väsynyt olinkin, vielä jälkivireessä. No, ei muuta kuin hommiin. Siinä se liukasteli toisen miehen sooseissa, ihmetteli vain että olimpas liukas. Nuoli minulle orkun, kun en enää normi penetraatiolla saanut, oli sen verran paikat höylättynä.
mukava muisto, jota lämmöllä muistelen
Monesti on tullut käytyä vieraissa ja sitten kotiin ja vaimon kanssa vielä. Kerran naitiin vieraan naisen kanssa 7 kertaa muutaman tunnin aikana ja sitten vielä illalla vaimoa. On tullut elettyä aika villisti. Löytyypä yksi lapsikin ihan vain tinder panon seurauksena.
Useasti; 24h sisään on muutamia kertoja mahtunut kolme. Ehkä paras muisto on peppuseksi kahden eri naisen kanssa samana päivänä
Kyllä olen, kolmen eri leskirouvan kanssa
Laskeminen ei ole minusta oleellista, mutta nauttiminen on;) Eroottisessa illassa olen usein myös vain katsellut ja joskus ollut saman illan aikan useamman miehen kanssa. Fiilisten mukaan,
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Laivalla harrastin 24 tunnin risteilyn aikana kolmen eri miehen kanssa eri kerroilla villiä seksiä. Kyllä oli värkki kipeenä seuraavalla viikolla. T. Rivoriitta
Mikä kertookin, että seksi on ollut mekaanista, tunnekylmää ja ei nautinnollista (sinulle ainakaa). Muuten tussusi ei olisi kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Olen, kymmenen miehen kanssa á 150 euroa! N34
Älä pliis tuhoa itseäsi, saamasi raha ei ole sen arvoista.
Kerran kävi niin että kotona miehen kanssa ja töissä työkaverin kanssa. Si toisella kertaa toistepäin, töissä eka ja si kotona.
Opiskeluaikaan vähän yli parikymppisenä ajoin taksia ja eräänä iltana useamman tunnin kestäneen tilausajon jälkeen vieraitaan kestinnyt hieman alle nelikymppinen nainen pyysi hotellihuoneeseensa. Edessä oli vielä yövuoro, joten menin sinne "tauolle". Yksi asia johti toiseen ja lopulta harrastimme seksiä pariinkin otteeseen ilman kumia. Naimisissa ollut rouva otti mielellään lastit sisäänsä.
Yövuoron viimeisellä keikalla ehkä reilu kolmikymppinen nainen oli löytänyt samaan suuntaan menevän pariskunnan. Pariskunta jäi ensin pois ja naisen osoitteeseen päästyämme hän kysyi minua kahville. Sanoin, etten enää tähän aikaan kahvia joisi, mutta vesilasi maistuisi. Menimme naisen kerrostalohuoneistoon ja vesilasin jälkeen siirryimme sohvalle. Taas yksi asia johti toiseen ja kohta olinkin ilman kumia hänen sisällään ja lopulta laukesinkin syvälle hänen sisäänsä.
Kotona heräilin joskus seuraavana päivänä ja jouduin vielä hommiin silloisen tyttöystävän kanssa. Muistelisin, että lastin lähteminen oli jo aika tiukassa, mutta mukava muisto kokonaisuudesta jäi.
Tapailin yhtä naista nuorempana joka asui naapurissani ja sillä oli myös kaveri ja ne oli erottamattomat aina henkasivat yhdessä. Tää naapurissa asuva oli tavallaan tyttöystäväni ja toisaalta välillä ei ollut mutta se kerran ehdotti seksiä, oli neitsyt ja hoidettiin sitten homma ihan sen kotona. No sitten joskus illalla se oli kutsunut sen kaverinsa kylään ja ne pyysi minua myös sinne. Ne ehdotti että vien sen kaverin neitsyyden myös. Kovasti olivat jo riisumassa vaatteita enkä siinä ehtinyt mitään sanomaan edes. Olen tämän naapurissani asuvan ystävä edelleen ja ollaan joskus nähty kesäisin ja jutellaan facebookissakin nuoruuden jutuista mitä kaikkea tehtiin.
Jos aikavyöhykkeet huomioidaan niin saman vuorokauden sisällä kyllä. Singaporessa työmatkalla yhtä lakimiesnaista parina päivänä, paluulento kotiin Suomen aikaa aamuksi ja suoraan vaimoa viidyttämään vielä ennen työpäivää.
Aikoinaan helsingissä keikalla, josta menin ex säädön luo yöksi. Pantiin vielä aamulla, josta lähdin kotiin. Olin tuolloin eron jälkeen salasuhteessa ex kihlatun kaverin kanssa, kävin panemassa häntäkin päivällä. Illalla menin ex kihlatun luo panemaan. Eli 3 päivän aikana. Ai että yks brune ja kaks blondia
Jopa kolme ryksää ja thaikkua on ollut päivän aikana. Kyllä maittoi, oli nuoruutta ja kuntoo ja olin vähän ottanut priitä.
Parisen viikkoa sitten noin kolmen tunnin sisään kolmen eri miehen kanssa. Autossa, toimistossa ja makkarissa. Oli kivaa. Kaikki miehet tuttuja ja aina käyneet kuumana minuun. Eivät tietoisia toisistaan.
En ole h*ro, joten en.