Oletko harrastanut seksiä samana päivänä eri ihmisten kanssa?
Kysymys otsikossa.
Oletko harrastanut seksiä samana päivänä kahden eri ihmisen kanssa? Ryhmäseksi tai kimppakiva lasketaan "yhdeksi kerraksi".
👍 kyllä 👎 en
Tarinankin saa jakaa!
(Kun on muutenkin ilmeisen aulista sorttia)
Kommentit (114)
Kimppajutuissa aikoinaan taisi kuusi naista olla joskus yhdessä ja erikseen, mutta joitain kertoja tuli villeinä vuosina järkättyä treffit kolmen fb:n kanssa saman vuorokauden sisään. Kaksi heistä ei tiennyt toisistaan, mutta kolmas tiesi, ja hän nautti kuulla mitä olin puuhannut muiden kanssa samalla kun naitiin. Toista samanlaista naista ei ole tullut vastaan. No, hänellä oli mun lisäkseni muita miehiä itselläänkin, ja tykkäsin kuulla minäkin mitä hän oli tehnyt heidän kanssaan. Sovittiin aika hyvin yhteen😄.
aamupäivällä kävin vakio yh luona sekstailemassa ja lopuksi kairasin kakkosen ja laskin runsaan määrän siemennestettä sisään sulkijalihaksen taakse. sitten illalla sama setti tyttöystävän kanssa, eli seksia useissa eri asennoissa ja lopuksi kairasin tottuneesti kakkoseen ja taas irtosi suuri määrä spermaa anukseen., koska aamun setti oli tuoreessa muistissa voin kertoa että anuksissakin on eroja.
Vierailija kirjoitti:
Minua panettaa krapulassa ihan tajuttoman paljon, eli menemättä yksityiskohtiin, noita kertoja kun on harrastanut seksiä kahden eri ihmisen kanssa kertyi vielä silloin kun join alkoholia useampikin kerta.... Vaikka olisin harrastanut seksiä kotoa lähtiessänikin
N40
Eli talon isäntä on kyntänyt valmiiks siemennettyä vakoa aamulla? :) sitähän noi yksityiskohdat mihin ei mennä tarkoittaa vai mitä? :)
49v mies ja koskaan ei ole tullut tehtyä tuota. Kerran olisi ollut mahdollisuus kun vaimo olisi halunnut seksiä mutta olin menossa panemaan rakastajarta ja en ollut varma jaksaako kahta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Poikaystävä haluaa aina harrastaa seksiä ennenkun lähdin viihteelle "ihan vaan ettei sitten yöllä tee enää mieli" tai jotain sinnepäin. Siinä vaan tapaa käydä aina ihan päinvastoin, sitä nimenomaan HALUAA lisää sen jälkeen
Mikä juttu tämä on? Onko tuo yleistäkin? Minä olen aina pitänyt sitä outona kun mun mies tekee ja sanookin samaa, aina. Ennen pikkujouluja, ennen virkityspäiviä, mitä tahansa menoa johon kuuluu alkoholi ja joihin hän ei itse osallistu.
N42
Meillä vaimo haluaa seksiä aina kun minä olen lähdössä ulos johonkin.
Vierailija kirjoitti:
aamupäivällä kävin vakio yh luona sekstailemassa ja lopuksi kairasin kakkosen ja laskin runsaan määrän siemennestettä sisään sulkijalihaksen taakse. sitten illalla sama setti tyttöystävän kanssa, eli seksia useissa eri asennoissa ja lopuksi kairasin tottuneesti kakkoseen ja taas irtosi suuri määrä spermaa anukseen., koska aamun setti oli tuoreessa muistissa voin kertoa että anuksissakin on eroja.
Huomenta!
Kyllä, parikymppisenä sosiaalisesti aktiivisena bilehirmuna vuorokauden sisällä kolmen eri henkilön kanssa. Kukaan heistä ei tiennyt toisistaan. Yksi heistä otti suihin ja en ollut päässyt pesutymään edellisen panon jälkeen. Olin varma, että jään kiinni, mutta tyttö ei ainakaan maininnut mitään. Oikein lämmöllä muistelen niitä maratonpanoja yön pikkutunneilla. Oi niitä ihania aikoja.... Nyt olen vajaa viiskymppinen, jolla on vaimo ja lapset ja tylsä seksielämä.
Öö... Eikö tuo ollut aika itsestäänselvää?
N40
Vierailija kirjoitti:
N40
No näin minä epäilinkin mutta ikinä ei voi varma olla. On siinä lotina käyny :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
No näin minä epäilinkin mutta ikinä ei voi varma olla. On siinä lotina käyny :)
Kun kerta sinua jostain syystä niin kovasti kiinnostaa niin ei siinä mitään ihme lotinoita mieti jos panettaa.
N40
Olen, työpäivän jälkeen työkaveria auton takapenkillä ja sitten illalla kotona vaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen, työpäivän jälkeen työkaveria auton takapenkillä ja sitten illalla kotona vaimoa.
Itselläni oli nuorempana poikamiehenä kaksi naista yhtäaikaa kierrossa ja kieltämättä se oli aika härskiä kun ensin ruikki liemet toisen naisen sisään, veti vaatteet niskaan ja ajoi toisen luokse ja tämä toinen otti heti ensitöikseen suihin, väkisin siinä mietti sitä missä se kalu oli vasta hetki sitten ollut. Oon melko varma että jompikumpi on jotain maistanut ja epäillyt mutta ei niistä kumpikaan ikinä mitään ainakaan sanonut
En. Olen harrastanut saman vuoden aikana seksiä eri ihmisten kanssa.
Olen kyllä. 16 vuotiaana kilpailimme tyttökaverini kanssa, kumpi olis festareilla useamman pojan kanssa. Saldo oli mittava kummallakin. Hävisin kisan, vaikka mulla oli toista kymmentä. Olikohan tuo vuonna 1976 Ruissalossa?