Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis herranjumala miten paljon jotkut herkuttelee!! Järkytys kaupassa... Miten sinä herkuttelet?

Vierailija
09.02.2019 |

Kun katselee ihmisten viikonlopun ruokaostoksia, voi huhhuh! Sipsiä, karkkia, pizzaa, olutta kaikkea epäterveellistä. Oikea terveellinen ruoka on niin hyvää, kasvikset salaatti ja siihen jotain lisäksi tai maukas keitto. Sillä jaksaa ja herkuksi riittää kyllä kohtuullinen määrä jotain hyvää vaikkapa lauantai-iltana. Mitä mieltä muut? Onko ruokavalio kunnossa?

Kommentit (405)

Vierailija
41/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hamstraan herkkuja paljon kerralla. Viimeksi ostin niin paljon että 3 lapsen synttärit on niillä juhlittu. Kesällä ostan jäätelöitä kerralla monia kymmeniä, pakastimeen. Olen pullea joten varmaan moni kauhistelee etä toihan mättää minkä ehtii. Tosiasiassa herkuttelen harvoin ja vähän kerrallaan. Iso kauppa on 80 km päässä ja pienempi 25 km päässä, ison kaupan valikoimasta juurikin sitten hamstraan. Kyllä 6 ihmisen perheessä menee herkkuja vuoden mittaan vaikkei niitä söisi joka viikkokaan, siihen vielä juhlat ja viemiset.

Vierailija
42/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herkuttelen uunissa kuivatulla oravanlihalla. Siihen vielä voita päälle nam.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä AP:n kanssa. Aivan kuvottavaa välillä katsoa miten suomalaiset syö, ei olla yhdysvalloista kaukana enää.

Etenkin kesällä sitten näkee kun satakiloiset valaat vielä mättävät jäätelöä kiskalta kaksin käsin. Pahaa tekee. Ja mikä parasta, hyvinvointivaltio kustantaa diabeetikoiden kekkerit...

Kauhee combo, kesä ja jäätelö 😳

Kesä ja jäätelö on bueno.

Kesä ja jäätelö ja 150-kiloinen valas syömässä kahta tuuttia otsa hiessä samanaikaisesti kuin olisi nääntymässä, hengitys kuin sydänpotilaalla, huohottaen, on painajaiskuvia.

Niinhän se olis. Onneks vaan kuva.

Vierailija
44/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala sentään, ei kai kukaan oleta että syön samana päivänä kaiken mitä lapan ostoskärryyni?!? Tai oleta, että ostan kaiken edes itseäni varten vain?

Vierailija
45/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä AP:n kanssa. Aivan kuvottavaa välillä katsoa miten suomalaiset syö, ei olla yhdysvalloista kaukana enää.

Etenkin kesällä sitten näkee kun satakiloiset valaat vielä mättävät jäätelöä kiskalta kaksin käsin. Pahaa tekee. Ja mikä parasta, hyvinvointivaltio kustantaa diabeetikoiden kekkerit...

Kauhee combo, kesä ja jäätelö 😳

Kesä ja jäätelö on bueno.

Kesä ja jäätelö ja 150-kiloinen valas syömässä kahta tuuttia otsa hiessä samanaikaisesti kuin olisi nääntymässä, hengitys kuin sydänpotilaalla, huohottaen, on painajaiskuvia.

Taas korjaus: noin kevyitä valaita ei olekaan. Mutta sinun huohotuksesi selvästikin kiihtyi edellisen kuvaamisesta, ja taisit tykätäkin siitä.

Vierailija
46/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli torstaina kärryssä sipsiä, punaista lihaa, kaksi laatikkoa olutta, siideriä, limua, salaattitarpeita - karkkia ei ollut, mutta leivontatarpeita suolaiseen ja makeaan.

Meillä oli eilen 16 vierasta tupareissa.

Maukas keitto olisi itse asiassa ollut ihan hyväkin tarjottava, mutta päädyin muuhun. Että jos näit minut, niin olisit varmaan saanut sätkyn.

Ymmärrän juhlat ja niissä kuuluukin herkutella. Mutta kun ihmisistä näkee että ruokavalio ei ole kunnossa kun ylipainoa on sellaiset vähintään 50kg. Miksi siltikin jatketaan sitä syömistä.

EIpähän tarvitse vaivautua itsaria tekemään vaan kyllä joku sydäri joku muu elämäntavoisat johtuva vaiva vie hautaan siinä ennen kuuttakymmentä. Pitäs alottaa vielä tupakanpoltto uudestaan niin sais siitäkin kaikki hyödyt irti. 

Vierailija
47/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttääjät ovat sitä pohjasakkaa jotka ankeuttavat arkea. Valitettavasti heihin törmää myös ruokakaupassa..Heidän itsetuntonsa on sen verta pohjalla että epätoivoissaan todistelevat omaa arvoansa etsimällä muista vikoja.

Vierailija
48/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun katselee ihmisten viikonlopun ruokaostoksia, voi huhhuh! Sipsiä, karkkia, pizzaa, olutta kaikkea epäterveellistä. Oikea terveellinen ruoka on niin hyvää, kasvikset salaatti ja siihen jotain lisäksi tai maukas keitto. Sillä jaksaa ja herkuksi riittää kyllä kohtuullinen määrä jotain hyvää vaikkapa lauantai-iltana. Mitä mieltä muut? Onko ruokavalio kunnossa?

Olen samaa mieltä sinänsä, mutta mikä ruokailupoliisi sinä olet?

Vierailija
49/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa käyttää värjättyä vettä eli joppia ja sitten mätätään moskaa naamaan.

Hyi.

Vierailija
50/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmeessä ketään kiinnostaa toisten ruokaostokset?

Mulla oli eilen ostoskärryissä kokista ja karkkia, mutta myös paljon hedelmiä ja vihanneksia, tänään ostin vielä kaksi suklaapatukkaa lisää.

Ja ylipainoinenkin olen, olisit saanut rauhassa kauhistella.

Jos pitää rautalangasta vääntää, niin terveellisesti ja pitkään elävät kustantavat veroissa nuo rapakunnossa olevien herkuttelijoiden hoidot. Ihan siitä on kyse. Jos oltaisiin jossain jenkeissä jossa ei ole tällaista terveydenhuoltosysteemiä, ei kiinnostaisi tippaakaan jos joku syö itsensä aikaiseen hautaan. Suomessa on eri juttu -- täällä ihmisten tekemiset oikeasti vaikuttaa muihin ihmisiin verojen kautta.

Mua oikeasti naurattaa välillä nää jutut. Tiedän kaksi entistä urheilijaa, jotka nyt 45 + vuotiaina on molemmat olleet hiljattain toinen isossa lonkkaleikkauksessa ja toinen selkäleikkauksessa aikanaan syntyneiden urheiluvammojen vuoksi. Molemmat isoja ja kalliita leikkauksia ja tehtiin julkisella puolella. Molempia on leikelty jo heti urheilu-uran jälkeen., polvea, nilkkaa jne. Himokuntoilija pomoni on milloin missäkin operaatiossa, hänelläkin lonkassa nivelrikon vuoksi proteesi. Olen samana vuonna syntynyt tavis, hiukan ylipainoakin kertynyt nyt neljän kympin jälkeen. Olen käynyt sairaalassa synnyttämässä kaksi kertaa ja that's it. Toki tulevaisuutta en tiedä, mutta mulle ei ole ikinä tehty edes pientä leikkausoperaatiota, noille toisille on omien elämäntapojen vuoksi tehty useita.

Mutta sehän ei veronmaksajaa vissiin haittaa jos ne on "terveellisten elämäntapojen" vuoksi tehtyjä isoja ja kalliita leikkauksia.

Vierailija
51/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan voi tutkiskella muiden ostoksia ja seurailla niiden tekemisiä tuntematta itseään ihan stalkkeriksi?

Mä en pystyis, ihan peruskäytöstapoihin kuuluu ettei muiden tekemisiä tuijoteta ja tehdä niiden oloa epämukavaksi. Miksi kauppa on jotenkin eri asia? Miks siellä saa seurailla mitä muut ostaa ja käyttää noin paljon aikaa muiden ostosten analysointiin?

Missä menee raja, riittääkö kohta enää kassajono-analyysi vai onko pakko saada enemmän? Pitääkö saada tietää mihin ne karkit menee, alatko seurata ihmisiä kotiinsa jne? "Syöks se noi kaikki oikeesti, hyiiiii pakko tietää, jos mä vilkasen ikkunasta nopeesti vaan".

Mulla on ollut anoreksia ja syömisongelmia senkin jälkeen vuosia, ja tää kassajonokyyläys ja kassaneitien "ohhohhoh taitaa olla herkkupäivä :3333"- kommentointi vaan johti siihen etten syöny yhdessä vaiheessa enää melkein mitään. Kesti vuosia alkaa syödä taas ja olla tuntematta huonoa omaatuntoa siitä että osti yhden suklaapatukan. Et sinä tiedä, että ostan kerralla rohkeuksissani enemmän kun kerrankin uskallan ja syön ne sitten pitkän ajan kuluessa (n. yhden suklaapatukan kerran viikossa/kahdessa viikossa).

Ja mitä sinä muiden kehojakin tuijotat, ihan hullua katsella ja arvostella jokaisen ohikulkijan kroppa!

Eikö yhtään hävetä? Kyllä nimittäin pitäisi, jos sinua on yhtään kasvatettu hyville käytöstavoille.

Älä kulje elämääsi soimaten toisia ihmisiä, kadut sitä vanhana kun ei ole enää ystäviä, kukaan ei luota sinuun eikä lapsetkaan halua nähdä sua enää.

Vierailija
52/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkussa näkyi kerran, kun yksi hirvee valas söi koko jätskikioskin. Sitten polski muina valaina tiehensä.

Vierailija
53/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostin muutaman päivän herkut kerralla.

Vierailija
54/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen joka perjantai Alkoon kauhistelemaan ihmisten järkyttävän kokoisia alkoholiostoksia. Itsehän olen absolutisti.

Vierailija
55/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, monet suomalaiset ovat ylipainoisia ja syövät huonosti. Mutta silti, mitä hemmettiä? Kuka kyttää ja miettii toisten ostoksia jossain ruokakaupassa? :D

Vierailija
56/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee kansalaisaloite: satakiloisilta jäätelönsyönti kielletty!

Oikeasti, kenen ylipaino tulee jätskikiskajäätelöstä??!

Vierailija
57/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä nyt puolustellaan lihavien mässytystä :D jos joku on montakymmentä kiloa ylipainoinen niin onhan se nyt selvä että syö ihan liikaa tai vääränlaista ruokaa vaikka joskus ostaisi myös sinne juhliin..

Vierailija
58/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suorastaan rakastan AP:n mainitsemia asiakkaita. Noissa tuotteissa on tosi kova kate.

Terv. Kauppias

Vierailija
59/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen käsitys herkuista. Ällöttävää, syömäkelvotonta roskaa ja näillä sitten "herkutellaan"

Vierailija
60/405 |
09.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle illalle ostin juustoja ja omenoita. Syön niitä yhdessä, sopii hyvin yhteen mielestäni. Ei sen terveellisempää kuin sipsit ja suklaa.;

Mitä epäterveellistä on omenassa ja juustossa? Varsinkin kun vertaat ettei ne ole yhtään sen terveellisempiä kuin sipsit ja suklaa.

Sinun täytyy siis syödä omatekoisia oliiviöljyssä kylvetettyjä lehtikaaleja paahdettu uunissa sipseiksi, ja omatekoista 100% raakasuklaata hunajalla ja kookosöljyllä.

Tai vaihtoehtoisesti syödä jotain sokeroitua uppopaistettua omenaa ja mitä lie sulatejuustoa??

Mutta jos syöt normaaleita omenoita ja juustoa, niissä ei ole yhtikäs mitään epäterveellistä. Vai minkä propagandapätkän olet nähnyt oikein?

Sä et taida paljon viettää aikaa tällä palstalla? Hedelmäthän on suoraan saatanasta (sokeri) ja juusto nyt ei ole oikeastikaan mitenkään terveellistä, ainakaan ne juustot joilla minä herkuttelen (pitkään kypsynyttä ja rasvaista)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän