Ennen talvitakkeja sai 50 eurolla. Nykyään maksaa lähes 200 euroa.
Kunnon takki maksaa jo 200 euroa eikä alle satasella saa kovin hyvää takkia. Kävin monessa kaupassa katsomassa takkeja enkä ostanut vielä ainakaan kun hinnat oli lähellä kahta sataa. En ole moneen vuoteen ostanut talvitakkia ja yllätyin hintakehityksestä joka oli reilusti kallis.
Kommentit (151)
Mä ostin takin 80 €:lla 17 vuotta sitten. Oli silloin keskihintainen. Edelleen käytössä
Huomasin saman ja kyllä harmittaa. Pakko uusia takki ja varaa olisi laittaa satanen, jos sitäkään. Käytettynä en ole löytäny, etsinyt olen.
Kirpputorilta ostin kaksi, yht. 28 euroa.
Viisi vuotta sitten jo joutui maksamaan tonnin kunnon untuvatakista, eikä kyseessä ollut edes canada goose.
Vanhasta hajosi vetoketju viime keväänä joten tarviin varmaan uuden talvitakin. T: ap
Vierailija kirjoitti:
Vanhasta hajosi vetoketju viime keväänä joten tarviin varmaan uuden talvitakin. T: ap
Jos takki on vielä muuten hyvä, kannattaa se korjauttaa. Ompelija ompelee äkkiä uuden vetoketjun.
Vierailija kirjoitti:
Viisi vuotta sitten jo joutui maksamaan tonnin kunnon untuvatakista, eikä kyseessä ollut edes canada goose.
🤡🤡🤡🤡🤡
Keväällä just katsoin, että samanlainen talvitakki kuin omani olisi maksanut uutena just sen viiskymppiä. Hyvä karvavuorinen parkatakki, lämminkin vielä.
Talvella ostin myös uuden parkatakin satasella superdry liikkeestä
En kyllä tiedä minkälainen just apn vaatimustaso on kunnollisesta takista, mutta ei paljon tarvitse edes kierrellä kun löytyy
Aikoinaan, muistan ajan, sai kunnon takin seitsemällä riikintaalerilla. Kyllä on hinnat nousseet.
Torista ostanut useamman takin hintahaitarilla 2-15 e. En osta enää kaupasta uutta kun ovat niin kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Helposti laittaa itse uuden, tai käyttää korjattavana jos ei osaa itse laittaa.
Vuosi sitten ostin 114 euroa, tämä on todella lämmin. Kunnon takista maksaisin senkin 200 euroa jos pitäisi saada.
Alennuksia kannattaa tarkkailla. Nettikaupoissa on jatkuvia tarjouksia.
Vierailija kirjoitti:
Eiks Canada Goose ole kelagold kamaa.
Juuri ostin Vintedistä pari kertaa käytetyn uudenveroisen pitkän untuvatakin 15 eurolla.
"kunnon takki maksaa jo 200 euroa.." no en tiedä siitä mutta omani maksoi paria kymppiä vaille 500.