Siis herranjumala miten paljon jotkut herkuttelee!! Järkytys kaupassa... Miten sinä herkuttelet?
Kun katselee ihmisten viikonlopun ruokaostoksia, voi huhhuh! Sipsiä, karkkia, pizzaa, olutta kaikkea epäterveellistä. Oikea terveellinen ruoka on niin hyvää, kasvikset salaatti ja siihen jotain lisäksi tai maukas keitto. Sillä jaksaa ja herkuksi riittää kyllä kohtuullinen määrä jotain hyvää vaikkapa lauantai-iltana. Mitä mieltä muut? Onko ruokavalio kunnossa?
Kommentit (405)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katselee ihmisten viikonlopun ruokaostoksia, voi huhhuh! Sipsiä, karkkia, pizzaa, olutta kaikkea epäterveellistä. Oikea terveellinen ruoka on niin hyvää, kasvikset salaatti ja siihen jotain lisäksi tai maukas keitto. Sillä jaksaa ja herkuksi riittää kyllä kohtuullinen määrä jotain hyvää vaikkapa lauantai-iltana. Mitä mieltä muut? Onko ruokavalio kunnossa?
Kuulostat ihan mun appiukolta.
Hän paheksuu silmät pullollaan herkkujen ostamista kaupasta. Oikein menee perjaintaisin kyttäämään karkkiosastolle, että saa paheksua herkkuja ostavia.
Itse on tosin jäänyt kiinni rattijuopumuksesta, mutta siitä ei puhuta.
Alkoholia ostavia hän ei paheksu :D
Miksi et koskaan pottuilaksesi sano, että paheensa se on kullakin, kellä se on makea ja kellä joku muu.
Ai kauhee. Onneks on nyt joillekin tullut sisältöä elämään viime perjantaina kun kävin ostamassa herkkuja lapsen luokan koulumyyjäisiin :o
Vanha klisee.
Hankkikaa elämä, te muita kyttäävät luuserit.
Tällasten alotusten kohdalla väkisinkin tulee mieleen millanen on kyttääjän kasvatus. Onko kasvattaja ollut samanlainen muiden asioihin nokkansa pistävä vai juuri päinvastoin.
Maisaab kirjoitti:
Kävin oikein miettimään tätä herkuttelujuttua. Meidän perheessä on mies, minä ja lapset 9v ja 11v.
Perjantaina meidän kärrissä kaupassa on (ruokien lisäksi) yleensä:
Lauantaipussi x 2 (tai irtokarkkeja, ei koskaan molempia)
Kinder-suklaamunat x 2
Limsat lapsille x 2
Irtokarkkipussi miehelle (noin 6eur)
Suklaapatukat lapsille x 2
Sipsipusseja 2 kpl
Dippejä 2 kpl ja kermaviilejä 2 kpl
Suklaavanukkaat aikuisille
Suklaavanukkaat lapsille
Sit vielä pullo kuoharia, pullo valkoviiniä ja esimerkiksi Baileys tms. Alkosta aikuisille
Siinä meidän viikonlopun herkut. Ruokien lisäksi.
P.S. En laske pizzaa herkuksi, pizza on ruokaa. Samoiten salaatti jossa on salaattia, kinkkukuutioita, aurajuustoraastepussi, tomaattia, suolakurkkua jne. ei ole herkkua, vaan ruokaa. Myöskään patonki ja levite ei ole herkkua, vaan ruokaa.
Siis yhden viikonlopun "herkut" tuossa oli neljälle?? Toi lisäaineiden ja p-askan määrä mitä syötätte kakaroille on ihan järkyttävää!! Miksei suklaavanukasta voi tehdä itse? Tai pizzaa? Tai dippejä yrteistä ja mausteista eikä natriumglutamaatista? Sitten ihmetellään ADHDtä ja keskittymishäiriöitä....