Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen aloittaa suhteen varattuun mieheen?

Vierailija
03.02.2019 |

Ainakin yksi on suurperheen äiti, itsekin varattu. Silti toisten miehiä ei pysty jättämään rauhaan. Keskustelee miesten kansa miesten parisuhteista, pohtii vaimojen mielenterveyttä ja tukee eroamaan. Toivottavasti ei osu kohdallesi!

Kommentit (846)

Vierailija
381/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moralismin, elämää ymmärtämättömyyden ja mustavalkoisuuden kukkasethan ne tässäkin ketjussa kukkivat :D

Tiedättekös lapset, elämä on ihmeellistä ja se yllättää monella tapaa. Joskus vaan ei voi tuosta vaan lähteä, kun rakastuu toiseen eikä aina voi vain päättää rakastaa sitä kumppaniaan. Elämässä sattuu ja tapahtuu.

Varattuun ihmiseen voi rakastua kuka tahansa - vapaa tai varattu. Varattu voi rakastua toiseen.

Itse asiassa nuo termit varattu - vapaa ovat aika ikäviä, ikään kuin ihminen koskaan voisi olla kenenkään omaisuutta.

Vierailija
382/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole naisen vastuulla se, jos mies haluaa jättää perheensä tai ottaa toisen naisen. JOs se olis naisten vastuulla, lähtökohta olis että mies on tahdoton ääliö, jota naiset kontrolloivat ja pitävät jonain omaistusoikeus-esineenä. Siis myös se vaimo. Mut koska lähtökohtaisesti miehellä on vastuu ihan itse elämästään ja valinnoistaan, turha etsiä vikaa naisesta. Mä tiedän kyllä ihan fiksuja miehiä, joiden liitto vaan huono, vaimon kanssa ei mitään yhteyttä kun vaimolla se oma kotileikki menossa, missä mies vain yksi palikka ja missä elämä menee just miten vaimo määrää. Sitten kun siihen sattuu joku uusi, ihana, itsenäinen ja miestä arvostava nainen, niin kyllä se ihastuminen helposti käy. Kenen mielestä ihan oikeasti miehen pitäisi valita se surkea suhde ja tohvelinsankarin osa ja katkeroitua sinne esim. koska lapset? Ja lapset saa tosi terveen parisuhteen mallin joo. Ihmiset voivat ihan vaan ihastua ja rakastua, ja siihen tarvitaan se, et ihminen itse on avoin sille ihastumiselle ja uudelle elämälle. Moni on, jos se entinen elämä on paskaa, eikä mitään parannusta ole tiedossa. Ja se miksi nainen rakastuu varattuun, siihen voi olla monta syytä, ihan vaan biologinen kello tikittää, rakastuu, kemiat kohtaa (mikä ei ole ihan arkipäivää kuitenkaan), jne. Eiköhän se et mies on varattu ole yleensä harmillinen sivuseikka siinä. Mut naisen itsensä kannalta, jos mies ei aio erota, suhteesta tulee helposti vahingoittava, eikä sellaiseen kannata kovin pitkäks aikaa jäädä edes seksin takia. Jos kaipaa ihan kokonaista suhdetta. 

Harmillinen sivuseikka, joo. Eihän siinä muuta tehdä kuin pilata toisen elämä. Mutta kato ku en mää voi mun mulkulle / pillulle mitään. Me ollaan niin niin löööv ja sielunkumppaneita, tiäksä? Siis OKSENNUS!

Valitettavasti rakkautta ei voi estää..Se voittaa kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 47

Olen - ja olen aiemminkin ollut suhteessa varattuun mieheen. Se on ok juuri niin kauan kuin molemmat sitä haluavat. Kaipaan joskus syliä ja seksiä ja niitä ole saanut ja antanut. Yllättävän moni "hyvä mies" on oikeasti hyvä mies.

Tarvitsevat varmaankin vierasta peiliksi, tai itsetunnon kohentajaksi. Niin minäkin.

Toivon löytäväni itselleni kumppanin loppuelämäksi!

Sitä odotellessa mennään näin!

Oletteko kysyneet tämän miehen kumppanilta, onko asia myös hänelle ok?

Toivottavasti et koskaan saa tätä kumppania. Ei kaltaisesi ihminen ansaitse moista.

Ei tietenkään olla kysytty! Eikä kysytä. Olen aina tehnyt selväksi, että minä en ikinä, tule tunnustamaan, enkä kertomaan vaimollesi mitään seksiimme liittyvää.

Enkä kerro miehille toisista miehistäni!

Periaatteella: hoitakaa omat asianne, minä hoidan omat asiani. Minua ei niihin sotketa.

Miksi olet parisuhteessa jos sulle on vaan sinä ja sun asiat? 

Vastaapa tähän: Jos tämä sielunkumppanisi kuitenkin pettäisi sinua toisen kanssa niin miten reagoisit ja tekisikö hän oikein?

no sillehän ei mitään voisi

ketään ei käsittääkseni voi omistaa?

Vierailija
384/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini hakka si minua ja piti nälässä...

haluan uuden äidin

mitä eikö?

Vierailija
385/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edes omien lastesi mielipiteillä? Minun toinen vanhempani petti toista. Seurauksena katkaisimme kaikki välit kyseiseen vanhempaan ja hänen kakkospuolisoonsa. Minulle ja sisaruksilleni he ovat kuolleita. 

t. ohis[/quote]

jos näin on..menet maistraattiin ja postitat isällesi paperin, jossa luovut perinnöstäsi.[/quote]

Miksi pitäisi luopua perinnöstä? Jos olisi kuollut, niin sehän ei juuri vähennä perintöä. 

Vierailija
386/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö edes omien lastesi mielipiteillä? Minun toinen vanhempani petti toista. Seurauksena katkaisimme kaikki välit kyseiseen vanhempaan ja hänen kakkospuolisoonsa. Minulle ja sisaruksilleni he ovat kuolleita. 

t. ohis

jos näin on..menet maistraattiin ja postitat isällesi paperin, jossa luovut perinnöstäsi.

Miksi pitäisi luopua perinnöstä? Jos olisi kuollut, niin sehän ei juuri vähennä perintöä. 

jos joku lapsistasi pettää puolisoaan , niin lupaatko hyljätä lapsesi?

Vierailija
387/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
388/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä oikea vastaus: "Rakastunut"

Vierailija
389/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai..meidän suvussa ei pettäjiä katsella.

Vierailija
390/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä ..jos oma rakas lapseni pettäisi puolisoaan , niin

syy olisi tietenkin siinä puolisossa

mitä horiset?

Vierailija
391/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai..meidän suvussa ei pettäjiä katsella.

k.oraanin lain mukaan suvun miehet hoitelisivat tämän petturi naisen

Vierailija
392/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moralismin, elämää ymmärtämättömyyden ja mustavalkoisuuden kukkasethan ne tässäkin ketjussa kukkivat :D

Tiedättekös lapset, elämä on ihmeellistä ja se yllättää monella tapaa. Joskus vaan ei voi tuosta vaan lähteä, kun rakastuu toiseen eikä aina voi vain päättää rakastaa sitä kumppaniaan. Elämässä sattuu ja tapahtuu.

Varattuun ihmiseen voi rakastua kuka tahansa - vapaa tai varattu. Varattu voi rakastua toiseen.

Itse asiassa nuo termit varattu - vapaa ovat aika ikäviä, ikään kuin ihminen koskaan voisi olla kenenkään omaisuutta.

Älä nyt tukehdu siihen ylemmyydentuntoosi, kun olet niin suvaitsevainen ja avarakatseinen. Ja kun ei ne muut raukat, pienet ihmiset mitään ymmärrä. Pienine tunteineen ja riippuvuuksineen yrittävät rakastaa ja pysyä uskollisina, mitäpä he mistään mitään tietäisivät. Sinä tunnet ison maailman, jota nämä muut ihmisraukat eivät osaa edes kuvitella.

Vierailija
393/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 47

Olen - ja olen aiemminkin ollut suhteessa varattuun mieheen. Se on ok juuri niin kauan kuin molemmat sitä haluavat. Kaipaan joskus syliä ja seksiä ja niitä ole saanut ja antanut. Yllättävän moni "hyvä mies" on oikeasti hyvä mies.

Tarvitsevat varmaankin vierasta peiliksi, tai itsetunnon kohentajaksi. Niin minäkin.

Toivottavasti et koskaan saa tätä kumppania. Ei kaltaisesi ihminen ansaitse moista.

Ei tietenkään olla kysytty! Eikä kysytä. Olen aina tehnyt selväksi, että minä en ikinä, tule tunnustamaan, enkä kertomaan vaimollesi mitään seksiimme liittyvää.

Periaatteella: hoitakaa omat asianne, minä hoidan omat asiani. Minua ei niihin sotketa.

Vastaapa tähän: Jos tämä sielunkumppanisi kuitenkin pettäisi sinua toisen kanssa niin miten reagoisit ja tekisikö hän oikein?

minä omistan lapseni ja lapseni rakastavat minua AINA!!!!

Vierailija
394/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 47

Minun toinen vanhempani petti toista. Seurauksena katkaisimme kaikki välit kyseiseen vanhempaan ja hänen kakkospuolisoonsa. Minulle ja sisaruksilleni he ovat kuolleita.

Vierailija
395/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oh is kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 47

Minun toinen vanhempani petti toista. Seurauksena katkaisimme kaikki välit kyseiseen vanhempaan ja hänen kakkospuolisoonsa. Minulle ja sisaruksilleni he ovat kuolleita.

uskotaan..uskotaan

ja jos joku sisaruksistasi käy iskällä kylässä..niin?

Vierailija
396/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oh is kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N 47

uskotaan..uskotaan

ja jos joku sisaruksistasi käy iskällä kylässä..niin?

Se sisarus on äipälle ja minulle kuollut ja välit katkaistaan lopullisesti

Vierailija
397/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala armahtaa ....

Vierailija
398/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko todeta että toi kirjoittaja on melko johdonmukainen....

mut entäs jos se petetty äippä nyt rakastuu ja tuo kotiin uuden iskän?

Vierailija
399/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu..ei tuo!

Vierailija
400/846 |
04.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu..ei tuo!

Kannattaisko mennä terapiaan..ihan koko perheen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi