Millainen nainen aloittaa suhteen varattuun mieheen?
Ainakin yksi on suurperheen äiti, itsekin varattu. Silti toisten miehiä ei pysty jättämään rauhaan. Keskustelee miesten kansa miesten parisuhteista, pohtii vaimojen mielenterveyttä ja tukee eroamaan. Toivottavasti ei osu kohdallesi!
Kommentit (846)
Millainen mies aloittaa sivusuhteen?
Vierailija kirjoitti:
Millainen juna lähtee sivuraiteelle ?
Ihan tavallinen normaali nainen joka sattuu vain kohtaamaan varatun miehen ja rakastumaan tähän. Kaikki jotka jyrkästi tuomitsee tälläisen, eivät ymmärrä sitä että rakkaus nyt vaan ei aina katso tilannetta ja paikkaa/kohdetta mihin se kolahtaa. Siinä on aivan sama silloin onko sormessa sormus vai ei! Tunteet /sydän ne kuljettaa normaali ihmistä, ei aina järki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen juna lähtee sivuraiteelle ?
Menikö tunteisiin?
varattuna miehenä voin sanoa rehellisesti, että sinkkunaiset ovat pahimpia. He näkevät sormuksen ja samalla hetkellä he tajuavat: tuo mies on kelvannut jollekin, siispä hän on varmasti riittävän hyvä myös minulle.
Huono parisuhde. Haetaan tukea eropäätökselle ulkopuolelta väärällä tavalla. Ehkä tukea parisuhteelle ei saa lähipiiristä, esim. kahdenkeskistä aikaa. Puuttu tukiverkosto. Helposti silloin hairahtuu kun joku näkyy sinut vielä jonakin muunakin kuin kodinkoneena ja lastenhoitajana. Kokemusta valitettavasti on.
Tulipa täyteen kirjoitusvirheitä. Sori niistä mutta pointti ehkä ymmärretty.
Eikös se miehen pitäisi itse tietää onko se varattu vai ei? Itse en moisia kysele, kyllä se on miehen otettava itse puheeksi. Jos se mukaan lähtee, niin ei se onnellisessa liitossa ole. En usko, että pettäminen on jotain mihin ryhtyy vain läpimätä ja jo valmiiksi pilalla oleva ihminen, vaan että kuka tahansa voi ajautua siihen kun oma tilanne on tarpeeksi huonona. Toiset toki sortuu tähän helpommin kuin toiset. Pitempään salasuhteeseen en kyllä itse lähtisi ja olenkin aina kannustanut (itse) pettäjäksi tunnustautuvia kavereita tekemään lopullisen ratkaisunsa äkkiä, mieluiten ennen kuin se alkuperäinen seurustelukumppani edes tajuaa että sitä petetään. Yksi erosi ja nyt tyytyväisenä jo pitkässä suhteessa, toinen havahtui että rakastaa sittenkin miestään ja korjasi tapansa.
Vierailija kirjoitti:
varattuna miehenä voin sanoa rehellisesti, että sinkkunaiset ovat pahimpia. He näkevät sormuksen ja samalla hetkellä he tajuavat: tuo mies on kelvannut jollekin, siispä hän on varmasti riittävän hyvä myös minulle.
Juuri tuo käytös minua henkilökohtaisesti naisissa kuvottaa. Se sokea laumasieluisuus. Se on vain jotain niin masentavaa ja väärällä tavalla primitiivistä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen normaali nainen joka sattuu vain kohtaamaan varatun miehen ja rakastumaan tähän. Kaikki jotka jyrkästi tuomitsee tälläisen, eivät ymmärrä sitä että rakkaus nyt vaan ei aina katso tilannetta ja paikkaa/kohdetta mihin se kolahtaa. Siinä on aivan sama silloin onko sormessa sormus vai ei! Tunteet /sydän ne kuljettaa normaali ihmistä, ei aina järki!
Heh, heh!
Joku varmaan kirjottaa tällaista soopaa ihan tosissaan.
Yksinäinen? Epätoivoinen? Rakastunut? Itsekäs?
On todella typerää väittää, että nyyh kun nyt vaan satuin kertasilmäyksellä rakastumaan siihen varattuun mieheen. Pötyä, yhdestä tapaamiskerrasta, eikä edes muutamasta voi vielä tietää millainen toinen todellisuudessa on. Kukaan tuskin todellista karvaansa heti näyttää. Kyllä, mies on se , joka sen pettämispäätöksen tekee, siis mainitussa tilanteessa, eikä se varattuun sekaantuva nainen, mutta onko oikeasti niin vaikeaa sanoa sille unelmien varatulle miehelle, että hoidapa erosi ensin kuntoon. Valitettavasti niitä varattuihin sekaantuvia naisiakin syyllistetään ja aika rankasti, vaikka mieshän siinä syypää on. Aika rankka tie on usein kuljettavana pariskunnilla, joiden suhde on alkanut pettämisestä. Lieneekö sitten tämä nykyinen hyvin itsekeskeinen kulttuuri syynä, mene ja tiedä. Eikä tarvitse tulla sanomaan, että näistäkin voi kuoriutua se loppuelämän suhde, niin voi, mutta todella usein näin ei käy.
Epävarma, henkisesti hukassa ja monesti vaimolle kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mistään rakkaudesta kyse, vaan siitä, että nainen on ulkoistanut ajattelunsa alapäälleen.
Pettäjät ovat niin kuvottavia, itsekkäitä ja moraalittomia, että sanat eivät riitä. Tämä pätee kumpaakin sukupuoleen.
Minä aloitin aikoinaan. Tosin en tiennyt, että mies on varattu. Olin reilun parikymppinen, ihastunut ja mies oli minuun todella ihastunut. Meillä meni hyvin, juttelimme melkein kaikesta, nauroimme kippurassa kaikkea, halumme, pusimme ja vasta parin kuukauden "tuntemisen" jälkeen rakastelimme.
Suhteemme päättyi siihen kun sain tietää miehen kihlatusta ja heidän suhde päättyi myös. Mies yritti saada minua vielä takaisin monen monta kertaa.
Moraaliton