Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalaa olla epäsuosittu sinkkunainen.

Vierailija
31.01.2019 |

Miten muut hylkiöt koette tilanteen?

Kommentit (258)

Vierailija
81/258 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa panostaa ulkonäöllisesti. Huomaan saavani enemmän huomiota laitetun näköisenä kuin normitilassa. Töiden ja kotitöiden jälkeen ei vaan viitsi enää alkaa puunaamaan vielä itseäänkin joten, jään mielummin yksin. Jos nyt jostain kumman syystä haluan perustaa perheen, voin tehdä sen yksinäni käymällä klinikalla. Saattaa kuitenkin olla että tämäkin jää tekemättä ja, tyydyn panostamaan uraan :P

Naiset tuntuvat olevan todella laiskoja ja mukavuudenhaluisia.

Mies antaisi mitä vain jos pelkällä treenaamisella ja puunaamisella saisi vastakkaisen sukupuolen kiinnostumaan..

Huomaa, että et ole deittaillut miehiä. Kaljamahaiset, epäsiistit ukot itkevät, kun oman ikäiset (40+) ja nätit tai ylipäätään nuoremmat naiset eivät lämpene. 

:,D

Vierailija
82/258 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lappeenranta kirjoitti:

Kelpaisiko teille sinkkunaisille kunnollinen, mutta naisillle näkymätön vähän yli 40v mies, 181cm/85kg?

Olen ihan tavallinen duunari, en juurikaan käytä alkoa, ole väkivaltainen, mustasukkainen ym.

Ei kukaan sellainen ole kunnollinen, joka katsoo tarpeelliseksi erikseen mainita että ei ole väkivaltainen.

Aijaa? Ajattelin nyt mainita että meno ei ole perinteinen, perjantaipullo pöytään, saunan jälkeen akka ja pennut hankeen ja yö putkassa.

Ja sama laulu joka viikonloppu.

Tässä tämä nähtiin, kukaan yksinäinen ja miehen puutteessa ei vastannut mitään.

Olen yksin ja tulen pysymäänkin, kunnes tapaan taas riittävän kiinnostavan miehen. 

En tunne ketään perjantaipullo-perhe hankeen -miestä, veljeni ja naiskaverien miehet sekä miespuoliset kaverini ovat kivoja ja kunnollisia. Entiset mieheni ovat olleet myös ihan tavallisia. En pysty ymmärtämään, mistä näitä miehiä tulee, joiden mielikuvissa parisuhteissa olevat miehet ovat joko kalsarimalli-yritysjohtajia tai vaihtoehtoisesti hakkaavia rikollisia. Normaalit ihmiset eivät yleensä näe kumpiakaan kuin tv:ssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/258 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tällä hetkellä salaisesti ihastunut postinkantajaani. Oon tuntenut parikymppisestä asti. Mies on asunut äitinsä kanssa mutta nyt on äiti kuollut. Odotan vaan että koska hänelle löytyy unelmien täyttymys, joku misu. Minä en se ole mutta ei se haittaa, mä olen luopunut jo toivosta.

Vierailija
84/258 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän nyt vain on ns vähemmän kaunis möhkäle, ei miehetkään niin puutteessa ole että joka p...läjään astuvat...

Vierailija
85/258 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon epäsuosittu seurustelukumppanina, mutta suosittu fwb kumppanina.

Tyydyn nyt näihin, kunnes löytyisi joku minusta oikeasti pitävä.

t. kaunis, mutta yksinjäänyt sinkkunainen

Vierailija
86/258 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lappeenranta kirjoitti:

Kelpaisiko teille sinkkunaisille kunnollinen, mutta naisillle näkymätön vähän yli 40v mies, 181cm/85kg?

Olen ihan tavallinen duunari, en juurikaan käytä alkoa, ole väkivaltainen, mustasukkainen ym.

Ei kukaan sellainen ole kunnollinen, joka katsoo tarpeelliseksi erikseen mainita että ei ole väkivaltainen.

Aijaa? Ajattelin nyt mainita että meno ei ole perinteinen, perjantaipullo pöytään, saunan jälkeen akka ja pennut hankeen ja yö putkassa.

Ja sama laulu joka viikonloppu.

Tässä tämä nähtiin, kukaan yksinäinen ja miehen puutteessa ei vastannut mitään.

En ihmettele yhtään, että kukaan ei kiinnostu miehestä joka joutuu erikseen kehumaan että hän ei ole väkivaltainen. Tuo soittaa hälytyskelloja jokaisella täysijärkisellä.

Tai sitten hän on suurikokoinen

Vierailija
87/258 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä luen näitä niin apeus iskee. Itse olen yksin omasta halustani ja lapsenkin olen aikanaan saanut, olen ihan tyytyväinen elämääni. Mutta mistä löytyisi kohtauspaikka kaikille niille jotka vilpittömästi kaipaavat kumppania eikä mitään panoseuraa?

Täälläkin kirjoittavat monet yksinäiset, missä he voisivat tavata ja tutustua? Kamalaa ajatella että niin moni on yksin ja kohdataan sitten vain täällä, anonyymisti.

Vierailija
88/258 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mä luen näitä niin apeus iskee. Itse olen yksin omasta halustani ja lapsenkin olen aikanaan saanut, olen ihan tyytyväinen elämääni. Mutta mistä löytyisi kohtauspaikka kaikille niille jotka vilpittömästi kaipaavat kumppania eikä mitään panoseuraa?

Täälläkin kirjoittavat monet yksinäiset, missä he voisivat tavata ja tutustua? Kamalaa ajatella että niin moni on yksin ja kohdataan sitten vain täällä, anonyymisti.

Seuranhakupalveluthan on tarkoitettu yksinäisten yhdistämiseksi (ja rahastamiseksi), mutta kun samoissa paikoissa ovat yhden yön seuraa tarjoavat ja hakevat sekä kaikenlaiset huijarit ja pelurit, on aika turhaa etsiä sydänystävää.

Vierailija
89/258 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta...😄 ja kavereita isketään aina ympärillä. Kyllä välillä harmittaa mutta ajattelen, että miesten menetys.

Ei ilmeisesti heidän mielestään.

Vierailija
90/258 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ap kokeillut jotain Tinderiä tms?

Tinderissä on nykyään pelkkiä ähhlyjä.

Vierailija
91/258 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta on vuosien varrella kyselty, miksi ihmeessä voin olla sinkku. Se, että kukaan ei kiinnostu, ei tunnu kelpaavan selitykseksi. Mutta kun kukaan tosiaan ei ole vieläkään kiinnostunut, ja olen jo yli viisikymppinen. :(

En laske kiinnostukseksi sitä, että kun olen (olin; tämä on jo muinaishistoriaa) baarissa kaverin kanssa, kaveria tullaan vokottelemaan ja vokottelijan omituinen kaveri katsoo asiakseen ajankulukseen sitten vokotella minua. Kun sankaripariskunta keskustelee viehättävästi keskenään, se omituinen kaveri lähestyy minua lyhyin lausein ja sellaisin ilmein, että v***u tässä tollasta pitää yrittää, ja molemminpuolinen etominen on silminnähtävää. Näin on käynyt usein.

Tuossa yläpuolellani eräs 21-vuotias kertoo kokeneensa elämänsä suurimman rakkauden ja viettävänsä loppuelämänsä yksin. Minä olen ollut rakastunut erääseen tuttavaani jo vuosikausia, mutta vasta viime aikoina havahtunut siihen, että vaikka hän pari vuotta sitten lähestyi minua ahkerasti, hän on varmaankin huomannut, etten minä ollutkaan hänelle sopiva (tai vielä tuskallisempaa, on ehkä löytänyt paremman). Eilen tunsin hirveää tyhjyyttä, tänään on elänyt aivan pieni toivonkipinä, mutta kokonaisuudessaan järki sanoo, että ei häntä kiinnosta. Hän on minulle ehdottomasti se oikea, mutta minkäs teen, kun en kelpaa. Onneksi loppuelämäni on tilastollisesti huomattavasti lyhyempi kuin 21-vuotiaan sydämensä särkeneen.

Hän lähestyi sinua, mutta torjuit, vaikka rakastat?

Hän lähestyi pyytämällä seurakseen tekemään kaikenlaista. Tehtiinkin kaikenlaista kivaa (meillä on yhteinen harrastus) ja on tehty tuosta saakka, viime aikoina harvemmin. Hän ei ole mitenkään pyrkinyt intiimiin kosketukseen, ja koska hän jäätyy joka kerta, kun minä vähääkään lähestyn, en ole ryhtynyt ahdistelemaan häntä (varsinkaan, kun en ole mikään kaunotar). Nyt minusta tuntuu, että hänellä on parempaakin tekemistä kuin viettää aikaa minun kanssani.

Miehenä en nyt ihan usko että asiat on niin kuin aapee kuvittelee?

Mies halusi naisesta seuraa ym. Ja aapee heti ajatteli että on miehelle liian ruma ja alkaa vetämään hajurakoa.

Niinpä. Minä en tiennyt, mitä hän ajattelee, eikä hän sitä, mitä minä ajattelen. Etenin hirveän varovasti, jotten tekisi mitään typerää. Lopulta vilkuttelin hänelle jatkuvaa vihreää valoa kertomalla hänelle, että hän on mielenkiintoisin koskaan tapaamani ihminen (mikä on totta), lähettämällä keskellä yötä pitkän harkitsemisen jälkeen ääliömäisen selvän vinkin musiikin muodossa (kahdesti, selvin päin, en saanut mitään vastakaikua, hävettää yhä) ja antamalla aina hyvän yön halauksen (kysyn aina luvan). Jollei mies kahdennenkymmenennen pitkän halauksen aikana anna edes pusua poskelle, ei hän varmaan ole kauhean kiinnostunut. :(

Oikea loppupäätelmä.

Miehellä on joku kiinnostavampi kierroksessa mutta pitää sinua varalla jos A-suunnitelma ei vedäkään.

Vierailija
92/258 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta on vuosien varrella kyselty, miksi ihmeessä voin olla sinkku. Se, että kukaan ei kiinnostu, ei tunnu kelpaavan selitykseksi. Mutta kun kukaan tosiaan ei ole vieläkään kiinnostunut, ja olen jo yli viisikymppinen. :(

En laske kiinnostukseksi sitä, että kun olen (olin; tämä on jo muinaishistoriaa) baarissa kaverin kanssa, kaveria tullaan vokottelemaan ja vokottelijan omituinen kaveri katsoo asiakseen ajankulukseen sitten vokotella minua. Kun sankaripariskunta keskustelee viehättävästi keskenään, se omituinen kaveri lähestyy minua lyhyin lausein ja sellaisin ilmein, että v***u tässä tollasta pitää yrittää, ja molemminpuolinen etominen on silminnähtävää. Näin on käynyt usein.

Tuossa yläpuolellani eräs 21-vuotias kertoo kokeneensa elämänsä suurimman rakkauden ja viettävänsä loppuelämänsä yksin. Minä olen ollut rakastunut erääseen tuttavaani jo vuosikausia, mutta vasta viime aikoina havahtunut siihen, että vaikka hän pari vuotta sitten lähestyi minua ahkerasti, hän on varmaankin huomannut, etten minä ollutkaan hänelle sopiva (tai vielä tuskallisempaa, on ehkä löytänyt paremman). Eilen tunsin hirveää tyhjyyttä, tänään on elänyt aivan pieni toivonkipinä, mutta kokonaisuudessaan järki sanoo, että ei häntä kiinnosta. Hän on minulle ehdottomasti se oikea, mutta minkäs teen, kun en kelpaa. Onneksi loppuelämäni on tilastollisesti huomattavasti lyhyempi kuin 21-vuotiaan sydämensä särkeneen.

Hän lähestyi sinua, mutta torjuit, vaikka rakastat?

Hän lähestyi pyytämällä seurakseen tekemään kaikenlaista. Tehtiinkin kaikenlaista kivaa (meillä on yhteinen harrastus) ja on tehty tuosta saakka, viime aikoina harvemmin. Hän ei ole mitenkään pyrkinyt intiimiin kosketukseen, ja koska hän jäätyy joka kerta, kun minä vähääkään lähestyn, en ole ryhtynyt ahdistelemaan häntä (varsinkaan, kun en ole mikään kaunotar). Nyt minusta tuntuu, että hänellä on parempaakin tekemistä kuin viettää aikaa minun kanssani.

Miehenä en nyt ihan usko että asiat on niin kuin aapee kuvittelee?

Mies halusi naisesta seuraa ym. Ja aapee heti ajatteli että on miehelle liian ruma ja alkaa vetämään hajurakoa.

Niinpä. Minä en tiennyt, mitä hän ajattelee, eikä hän sitä, mitä minä ajattelen. Etenin hirveän varovasti, jotten tekisi mitään typerää. Lopulta vilkuttelin hänelle jatkuvaa vihreää valoa kertomalla hänelle, että hän on mielenkiintoisin koskaan tapaamani ihminen (mikä on totta), lähettämällä keskellä yötä pitkän harkitsemisen jälkeen ääliömäisen selvän vinkin musiikin muodossa (kahdesti, selvin päin, en saanut mitään vastakaikua, hävettää yhä) ja antamalla aina hyvän yön halauksen (kysyn aina luvan). Jollei mies kahdennenkymmenennen pitkän halauksen aikana anna edes pusua poskelle, ei hän varmaan ole kauhean kiinnostunut. :(

Oikea loppupäätelmä.

Miehellä on joku kiinnostavampi kierroksessa mutta pitää sinua varalla jos A-suunnitelma ei vedäkään.

No, aika monta vuotta on sitten pitänyt varalla. Voi tietysti olla noinkin, mutta minä yritän vielä ajatella sillä tavalla, että hän on täsmälleen yhtä surkea ottamaan sen ensimmäisen ratkaisevan askeleen kuin minäkin. Patahan tässä kattilaa soimaa, kun kumpikaan ei tee tai sano mitään yksiselitteisesti ymmärrettävää. 

Vierailija
93/258 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pyysin tältäkin palstalta neuvoja miten voisin löytää miehen. Sain kuulla että olen nirso valehtelija, kukaan nainen ei ole tahtomattaan yksin.

En mielestäni ole nirso, haussa on ollut itseni kaltainen mies eli: normaalipainoinen ja urheilee edes joskus, on edes joku koulutus ja jotain työhistoriaa, ei päihde- tai peliriippuvuuksia. Omaa perhettä toivova perusduunari olisi unelmieni mies.

Kohtaamisongelmaa varmasti löytyy mutta alan vakavasti uskoa että osa naisista ei yksinkertaisesti kelpaa.

Vierailija
94/258 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus pyysin tältäkin palstalta neuvoja miten voisin löytää miehen. Sain kuulla että olen nirso valehtelija, kukaan nainen ei ole tahtomattaan yksin.

En mielestäni ole nirso, haussa on ollut itseni kaltainen mies eli: normaalipainoinen ja urheilee edes joskus, on edes joku koulutus ja jotain työhistoriaa, ei päihde- tai peliriippuvuuksia. Omaa perhettä toivova perusduunari olisi unelmieni mies.

Kohtaamisongelmaa varmasti löytyy mutta alan vakavasti uskoa että osa naisista ei yksinkertaisesti kelpaa.

Aivan, olet joko nirso tai sitten ihan hirveä lihava juoppo nirso pubiruusu. Muita vaihtoehtoja ei ole.

Vierailija
95/258 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, olet joko nirso tai sitten ihan hirveä lihava juoppo nirso pubiruusu. Muita vaihtoehtoja ei ole.

Ja siltä varalta, että joku ei huomannut tämän olevan sarkasmia, sanon, että tämä oli sarkasmia.

Vierailija
96/258 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sinkut puuhaavat tähän aikaan perjantai-illasta?

Vierailija
97/258 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siltä varalta, että joku ei huomannut tämän olevan sarkasmia, sanon, että tämä oli sarkasmia.

Ihan vaan pikku vinkkinä, että kirjoitetussa tekstissä sarkasmi harvoin puree. Ainakaan ilman hymiöitä. Mistä v*tusta olisi pitänyt arvata, että kirjoituksesi oli sarkasmia? Emmehän tunne sinua, emmekä tyyliäsi.

Vierailija
98/258 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä deittisovelluksia enää kokeile, kun olen liian arka. En uskalla kirjoittaa itsestäni mitään, kun en tiedä itsestäni mitään positiivista. eikä kukaan ole näe mussa mitään hyvää. Olen pelkkää ilmaa. Jos nyt ihme tapahtuu niin se saa tapahtua oikeassa elämässä .oon niin epäsuosittu 😖

Vierailija
99/258 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan pikku vinkkinä, että kirjoitetussa tekstissä sarkasmi harvoin puree. Ainakaan ilman hymiöitä. Mistä v*tusta olisi pitänyt arvata, että kirjoituksesi oli sarkasmia? Emmehän tunne sinua, emmekä tyyliäsi.

Mistähän v*tusta? Harva sentään kirjoittelee aivan noin älyttömiä juttuja kuin minä tuossa ylempänä. Jollei tuo ole sarkasmia, mikä sitten on?

Vierailija
100/258 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up