Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalaa olla epäsuosittu sinkkunainen.

Vierailija
31.01.2019 |

Miten muut hylkiöt koette tilanteen?

Kommentit (258)

Vierailija
41/258 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsuositut naiset on usein niitä parhaimpia.

M35

Vierailija
42/258 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tulee murehdittua asiaa ja itkettyä. Sitten vain elän sen kanssa. Minulla on kyllä laaja ystäväpiiri ja muuta sosiaalista verkkoa, tulen kutsutuksi illanviettoihin yms, mutta kumppania noista ei tunnu löytyvän. Olen 21 vuotta ja tämän jälkeen tulee ne "Kyllä sääkin jonkun löydät.", "Älä heitä pyyhettä kehään ku oot noin nuori"-väitökset. En ole koskaan seurustellut ja jos tämä jatkuu näin, niin kerkeän asettua omiin rutiineihin ja rakentaa elämäni näin. Sitten on lähes mahdotonta enää alkaa sovittamaan jonkun toisen juttuja tähän mukaan. 

Hassulta tuntuu sanoa, mutta koin elämäni suurimman (yksipuolisen) rakkauden tässä pari vuotta sitten. Jouduin tappamaan nuo tunteet ja särkemään oman sydämeni. Luulen, että se on tässä vaikuttimena taustalla. Uskon, että ihminen kokee vain yhden suuren rakkauden elämänsä aikana ja kaikki sen jälkeen on vain halpa kopio. Se siitä sitten...loppuelämä yksin.

Höps, turhaa romantisoimista. Kyllä niitä ihastuksia tulee lisää kunhan tajuat jättää yksipuoliset ihastukset omaan arvoonsa; ne eivät ole energiasi arvoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/258 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se masentavaa. Yksi suurimpia haaveitani on aina ollut rakkaussuhde, mutta alkaa olla jo selvää että en tule sellaista kokemaan koskaan. Hirveen vaikea mun on hyväksyä tätä yksin jäämistä, tai en mä sitä ehkä ikinä pystykään hyväksymään.

Vierailija
44/258 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, taidan vaa oottaa koskemattomana kotona oikean miehen hakemaan tulemista. 😂

Vierailija
45/258 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus tulee murehdittua asiaa ja itkettyä. Sitten vain elän sen kanssa. Minulla on kyllä laaja ystäväpiiri ja muuta sosiaalista verkkoa, tulen kutsutuksi illanviettoihin yms, mutta kumppania noista ei tunnu löytyvän. Olen 21 vuotta ja tämän jälkeen tulee ne "Kyllä sääkin jonkun löydät.", "Älä heitä pyyhettä kehään ku oot noin nuori"-väitökset. En ole koskaan seurustellut ja jos tämä jatkuu näin, niin kerkeän asettua omiin rutiineihin ja rakentaa elämäni näin. Sitten on lähes mahdotonta enää alkaa sovittamaan jonkun toisen juttuja tähän mukaan. 

Hassulta tuntuu sanoa, mutta koin elämäni suurimman (yksipuolisen) rakkauden tässä pari vuotta sitten. Jouduin tappamaan nuo tunteet ja särkemään oman sydämeni. Luulen, että se on tässä vaikuttimena taustalla. Uskon, että ihminen kokee vain yhden suuren rakkauden elämänsä aikana ja kaikki sen jälkeen on vain halpa kopio. Se siitä sitten...loppuelämä yksin.

Vaikka tämä ärsyttääkin, niin aikuisena olet vasta taapero.

Vierailija
46/258 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap kokeillut jotain Tinderiä tms?

Tinder on tunnetusti sovellus panoseuran etsintään. Ei sieltä mitään parisuhteita löydy, kun ulkonäön perusteella raakataan ehdokasvirtaa.

Näin sanoo yleensä ne jotka ei Tinderiä ole edes käyttäneet. Olen ollut vuoden ainakin ja kyllä siellä 90% ainakin naisista etsii vakavaa suhdetta. Tuohon perustuen tuskin sieltä miehetkään sitä seksiseuraa kovin helposti löytää.

M36

En ole käyttänyt koskaan, mutta kavereiden Tinderöintiä sivusta seuranneena sanoisin, että kyllä sieltä ainakin jotkut löytää helposti naisia seksiseuraksi.

Vierailija
47/258 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vielä yksi hylkiö. Kymmenisen vuotta jaksoin katsoa kun kaverit iskettiin ympäriltä, illanvietot muuttui pikkuhiljaa pariskuntailloiksi, lapsia alkoi tulla ja jäin täysin ulkopuolelle. Nyt olen mielummin reilusti yksin ilman että tarvitsee kavereiden parisuhdehuolia kuunnella.

Olen kokeillut laittautumista, laihdutusta, treenausta ja edelleen olen hoikka ja timmi mutta vientiä ei ole ikinä ollut. Ei arjessa, ei koululla, ei työelämässä, ei pubeissa. Minnekään kunnolliseen yöelämään en ole osannut mennä eikä nyt yksin kiinnostakaan enää yrittää. Ainiin ja olen itse yrittänyt miehiä lähestyä arkisissa tilanteissa, viritellä juttua opiskelukavereiden kanssa yms. turhaan.

Ajattelin aina että olisin jollekulle hyvä puoliso kun aidosti pidän kodinhoidosta, siivoamisesta, ruuanlaitosta. Varmaan läheisyydestäkin, paha sanoa. Aina ajattelin että joskus minullakin on oma pieni perhe mutta taitaa olla aika hyväksyä että joudun olemaan koko elämäni yksin ja lapseton.

Missä asut, tavataanko?

Vierailija
48/258 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella nainen voi jäädä yksin? Monet minua rumemmat naiset seurustelevat. En tajua tätä kuviota ollenkaan.

Mulle on sanottu esim että olen liian synkkä ja epävarma.

Sama täällä. Ärsyttävää, kun sitten pitäisi vetää jotain pirtsakan naisen roolia! Inhoan teennäisyyttä.

Tuo. Mikään ei ärsytä enempää kuin se että kelvatakseen pitäisi olla just sellanen iloinen ja ulospäinsuuntautuva pirtsake. Entä kun et vaan ole sitä luonnostaan? En mä viitsi teeskennelläkään.

Sanos muuta. Ja itse en siis ole supersosiaalinen ilopilleri mutten tosiaan mikään umpimielinen mörököllikään vaan ihan tavallinen, huumorintajuinen nainen. 

N42

Vierailija
49/258 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tavoittelet elämäsi miestä ihan vääristä paikoista ja vääristä tyypeistä? Joskus on muutettava omia asenteitaan löytääkseen sopivinta seuraa itselleen.  Todennäköisesti kävelet monen sinusta kiinnostuneen miehen ohi keskittyessäsi vain tietyn miehen saamiseen.  Ota elämä niin, ettet etsi ketään ja silloin yleensä löydät haluamasi. Niin käy monelle onnekkaalle.

Vierailija
50/258 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappeenranta kirjoitti:

Kelpaisiko teille sinkkunaisille kunnollinen, mutta naisillle näkymätön vähän yli 40v mies, 181cm/85kg?

Olen ihan tavallinen duunari, en juurikaan käytä alkoa, ole väkivaltainen, mustasukkainen ym.

No mitäpä veikkaat, jos ei oo tähänkään asti käyny?

Vierailija
51/258 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti rikkaiden naisten ympärillä pörrää miehiä..kuin paskakärpäset kikkareen löydettyään?

Kai se ulkonäköki vähän vaikuttaa, ja luonteesta puhumattakaan.

Vierailija
52/258 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuu siististi, ja uskaltaa olla aloitteellinen. Keho kuntoon, laihduttaa jos on tarvetta. Kaikille joku löytyy. Se on vain itsestä kiinni.

Joku löytyy kenties joo, mutta harva haluaa että on joku vaan. Toisaalta harva myöskään haluaa olla toiselle ihan kuka vaan kunhan on se joku.

Ylipainon laihduttaminen sen sijaan on hyvä vinkki, eikä taatusti ainakaan heikennä vientiä. Ja ainakin takuuvarmana bonuksena oma elämänlaatu ja terveys paranee huimasti. Laihduttaminen normaalipainoon on siitä turvallista, että siinä ei voi hävitä vaan aina jää plussalle. Tavalla tai toisella.

Vierailija
53/258 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tavoittelet elämäsi miestä ihan vääristä paikoista ja vääristä tyypeistä? Joskus on muutettava omia asenteitaan löytääkseen sopivinta seuraa itselleen.  Todennäköisesti kävelet monen sinusta kiinnostuneen miehen ohi keskittyessäsi vain tietyn miehen saamiseen.  Ota elämä niin, ettet etsi ketään ja silloin yleensä löydät haluamasi. Niin käy monelle onnekkaalle.

Tuo on mahdollisesti typerin koskaan kuulemani väite.

Vierailija
54/258 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin itsekin ajattelin, mutta paljon oli viestillä yläpeukkuja täällä aikaisemmin kun miehen sijaan siinä luki nainen. Päätin sitten kokeilla vaihtaa sanat. Yllättäen vastaanotto täysin erilainen.

Vierailija
55/258 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle jauhettiin myös aina tuota "sullekin on joku jossain" -mantraa, "olet niin nuori".

Nyt olen 36. En edelleenkään ole seurustellut kertaakaan. Niin että missähän se "joku" mahtaa piileskellä...?

Kuinkas monta kertaa olet yrittänyt tehdä ihmisille aloitetta ja tutustua?

Vierailija
56/258 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin itsekin ajattelin, mutta paljon oli viestillä yläpeukkuja täällä aikaisemmin kun miehen sijaan siinä luki nainen. Päätin sitten kokeilla vaihtaa sanat. Yllättäen vastaanotto täysin erilainen.

Miksi naisen tulisi muuttaa omia asenteita ja tyytyä mieheen, jota ei halua?

Vierailija
57/258 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen tulisi muuttaa omia asenteita ja tyytyä naiseen, jota ei halua?

Vierailija
58/258 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen tulisi muuttaa omia asenteita ja tyytyä naiseen, jota ei halua?

Koska miehille tunnetusti kelpaa ihan kuka tahansa, kunhan on pulssi. Naisen tehtävä on valita se mieluinen kumppani.

Vierailija
59/258 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama minulla. Mutta kaverit jotka ympärillä kulkevat suhteesta toiseen ovatkin sellaisia että ainoa vaatimus on miessukupuoli.  Jotain tavisjamppoja tapailevat, joihin minä en katsoisi toiste. Etsin erityistä ihmistä.

Vierailija
60/258 |
31.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun saa olla rauhassa :)

Miksi kiva?