Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalaa olla epäsuosittu sinkkunainen.

Vierailija
31.01.2019 |

Miten muut hylkiöt koette tilanteen?

Kommentit (258)

Vierailija
121/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus pyysin tältäkin palstalta neuvoja miten voisin löytää miehen. Sain kuulla että olen nirso valehtelija, kukaan nainen ei ole tahtomattaan yksin.

En mielestäni ole nirso, haussa on ollut itseni kaltainen mies eli: normaalipainoinen ja urheilee edes joskus, on edes joku koulutus ja jotain työhistoriaa, ei päihde- tai peliriippuvuuksia. Omaa perhettä toivova perusduunari olisi unelmieni mies.

Kohtaamisongelmaa varmasti löytyy mutta alan vakavasti uskoa että osa naisista ei yksinkertaisesti kelpaa.

Laita vähän tietoja lisää, missä asut, ikä, koko ym.

T. Duunari lappeenrannasta

Tärkein unohtui, kuinka puet rintaliivit?

Vierailija
122/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, olen nykyään tosi katkera että kaikki muut pariutuu paitsi minä. Olen alkanut toivoa salaa avioeroja niille ketkä miehen myötä unohtivat minut. Aiemmin uskoin, että minäkin pariudun.

Et siis ota lainkaan vastuuta elämästäsi. Katkera paska, suositteken että teet omille asioillesi jotakin, etkä vain odota että joku nuu tekee.

Ihminen saa ihan vapaasti olla katkera paska. Mitäpä enää voit tehdä kun olet yli 10 vuotta kaikkesi yrittänyt?

-eri

Niin saa, en väittänytkään muuta. Jos on kaikkensa yrittänyt, niin on myös syönyt vähän vähemmän kuin kuluttaa ja on harrastanut liikuntaa ja muutenkin huolehtinut itsestään. Minusta ihan jokainen tälläinen nainen on viehättävä. Parisuhde tietysti vaatii muitakin ominaisuuksia, jos on mulkku, niin on mulkku, eikä sellaisen kanssa kukaan järkevä ihminen suhdetta halua.

Harrastan hikiliikuntaa 3h viikossa ja lenkkeilen 7h viikossa, bmi 19,5 ja lihasta löytyy. Silloin kun vielä jaksoin ystävien parisuhdepulmia kuunnella olin hyvinkin suosittu kaikkien kaveri. Yksikään mies ei kuitenkaan ole ikinä kiinnostunut, erityisen ruma en ole vaan ihan normaali.

T: tuo jolle vastasit ja viesti 34

Kyllä minä ainakin kiinnostun, vaikka sanoisit itseäsi rumaksikin. Sitten sinun käytöksesi ei vain miellytä miehiä, ei tässä mitään muuta ole. Syytteletkö aina muita ongelmistasi, kuten teet tässäkin, sillä se karkottaa miehen tehokkaasti. Ei kukaan halua syntipukiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, olen nykyään tosi katkera että kaikki muut pariutuu paitsi minä. Olen alkanut toivoa salaa avioeroja niille ketkä miehen myötä unohtivat minut. Aiemmin uskoin, että minäkin pariudun.

Et siis ota lainkaan vastuuta elämästäsi. Katkera paska, suositteken että teet omille asioillesi jotakin, etkä vain odota että joku nuu tekee.

Ihminen saa ihan vapaasti olla katkera paska. Mitäpä enää voit tehdä kun olet yli 10 vuotta kaikkesi yrittänyt?

-eri

Niin saa, en väittänytkään muuta. Jos on kaikkensa yrittänyt, niin on myös syönyt vähän vähemmän kuin kuluttaa ja on harrastanut liikuntaa ja muutenkin huolehtinut itsestään. Minusta ihan jokainen tälläinen nainen on viehättävä. Parisuhde tietysti vaatii muitakin ominaisuuksia, jos on mulkku, niin on mulkku, eikä sellaisen kanssa kukaan järkevä ihminen suhdetta halua.

Harrastan hikiliikuntaa 3h viikossa ja lenkkeilen 7h viikossa, bmi 19,5 ja lihasta löytyy. Silloin kun vielä jaksoin ystävien parisuhdepulmia kuunnella olin hyvinkin suosittu kaikkien kaveri. Yksikään mies ei kuitenkaan ole ikinä kiinnostunut, erityisen ruma en ole vaan ihan normaali.

Missäs sinä asut? Ikä ym. Tietoja?

Vierailija
124/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Kyllä minä ainakin kiinnostun, vaikka sanoisit itseäsi rumaksikin. Sitten sinun käytöksesi ei vain miellytä miehiä, ei tässä mitään muuta ole. Syytteletkö aina muita ongelmistasi, kuten teet tässäkin, sillä se karkottaa miehen tehokkaasti. Ei kukaan halua syntipukiksi.

Haluaisitko eritellä miten syyttelen muita ongelmistani? Jos totean ettei miehet minusta kiinnostu niin onko se miesten syyttämistä? Se, että mielummin olen yksin kuin perheellisten kaverien huoltenkaatopaikkana on myös ihan oma valintani.

Olen tehnyt parhaani parantaakseni itseäni ja tehnyt runsaasti aloitteita miehiä kohtaan. Silti syytän vain itseäni ja ilmeistä epäviehättävyyttäni siitä etten kelpaa, en ketään/mitään muuta.

Vierailija
125/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin aina ihan todella epäsuosittu kun vielä olin sinkku, kaikilla kavereilla kyllä kävi flaksi kokoajan. Kuitenkin nyt parisuhteessa ollessani on miesten ja naisten mielenkiinto yllättäen herännyt, mikä on musta todella outoa. En ole muuttanut ulkonäköäni lainkaan tänä aikana.

Vierailija
126/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin olin aina ihan todella epäsuosittu kun vielä olin sinkku, kaikilla kavereilla kyllä kävi flaksi kokoajan. Kuitenkin nyt parisuhteessa ollessani on miesten ja naisten mielenkiinto yllättäen herännyt, mikä on musta todella outoa. En ole muuttanut ulkonäköäni lainkaan tänä aikana.

Onko ihan pakko tulla epäsuosittujen sinkkujen lankaan kehumaan miten olet parisuhteessa ja vientiä riittää?

Vierailija
127/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus itkin, enää en vaan ostin vibradildon.

Oikein!! = )

Vierailija
128/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ap kokeillut jotain Tinderiä tms?

Tinder on tunnetusti sovellus panoseuran etsintään. Ei sieltä mitään parisuhteita löydy, kun ulkonäön perusteella raakataan ehdokasvirtaa.

Höpö höpö. Monikin etsii sieltä ihan vakavaa suhdetta. Itsekin löysin ihanan mieheni sieltä. Nyt yhdessä oltu 5 vuotta. En usko, että olisimme kohdanneet ilman tinderiä. Mies oli vähän ujo aluksi eikä varmaan olisi muuten uskaltanut lähestyä ja minulta olisi jäänyt helmi löytämättä. Tiedän monia pareja, jotka ovat tinderissä tavanneet. Samat ihmiset ne sielläkin on mitä kaduilla kävelee.

Vierailija
129/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää kokemukset kuulostaa ihan tavalliselta miehen elämältä.

M36

Paitsi että tahtomattaan yksin jäänyt mies ei joudu kuuntelemaan loputtomasti "oot vaan liian nirso/prinsessaharhainen/valehtelija".

Joutuupas. "Ota joku vain", "Se on miehessä vika, jos ei naista löydä", "Sinussa on joku vika, se pitää löytää ja sitten onni kukoistaa"

Vierailija
130/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus itkin, enää en vaan ostin vibradildon.

Oikein!! = )

Eiks oo kiva keskustella sen dildon kanssa ja suunnitella tulevaa? Dildo halaa sua ja kertoo välittävänsä?

Muista tämä, kun työnnät sitä dildoa sisääsi kyyneleet silmissä.

Vierailija
131/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on tunnetusti sovellus panoseuran etsintään. Ei sieltä mitään parisuhteita löydy, kun ulkonäön perusteella raakataan ehdokasvirtaa.

En lähtisi ihan noin rankasti yleistämään, sillä aika moni on itselleen Tinderinkin kautta kumppanin löytänyt. Ihmiset voivat rakastua vaikka kyynisimmät eivät sitä usko.

Nimim. kokemusta on ja häät tuloillaan.

Vierailija
132/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa panostaa ulkonäöllisesti. Huomaan saavani enemmän huomiota laitetun näköisenä kuin normitilassa. Töiden ja kotitöiden jälkeen ei vaan viitsi enää alkaa puunaamaan vielä itseäänkin joten, jään mielummin yksin. Jos nyt jostain kumman syystä haluan perustaa perheen, voin tehdä sen yksinäni käymällä klinikalla. Saattaa kuitenkin olla että tämäkin jää tekemättä ja, tyydyn panostamaan uraan :P

Naiset tuntuvat olevan todella laiskoja ja mukavuudenhaluisia.

Mies antaisi mitä vain jos pelkällä treenaamisella ja puunaamisella saisi vastakkaisen sukupuolen kiinnostumaan..

ööh kyllä kaunisvartaloisella miehellä on 60% parempi tzaanssi pariutua

mut se vaatii työtä..

Vierailija
133/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi ihan noin rankasti yleistämään, sillä aika moni on itselleen Tinderinkin kautta kumppanin löytänyt. Ihmiset voivat rakastua vaikka kyynisimmät eivät sitä usko.

Nimim. kokemusta on ja häät tuloillaan.

Onko unelmahäät?

maksaako sisko ruuuat?

Vierailija
134/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaako kanssasisaria tieto, et meitä on muitakin? Suurin osa meistä taviksista on "epäsuosittuja". "Suosittuja" ovat aina ne viehättävimmät ja näyttävimmät, ihan kouluajoista asti se menee about noin. Heidät kun huomataan.

Itse olen saanut nyt kk:n sisään kolmet pakit. Olin itse aloitteellinen tutustumaan ja miehet eivät olleet mitään ykkösketjun tyyppejä, vaan mahakkaita keski-ikäisiä turjakkeita (joka on tässä yhteydessä poikkeuksellisesti lempeä ilmaus). Miksi heitä yritin? No, meillä oli yhteisiä arvoja ja mielenkiinnonkohteita ja pidän tuollaisista boheemeista nallemaisista miehistä. En omasta mielestäni ole erityisen ruma saati tyhmä, mutta jostain syystä jäin nyt kolmesti peräkanaa rannalle ruikuttamaan. En kyllä kauaa jaksa ruikuttaa, koska en voi asialle enää mitään. Joko tykkäävät tai eivät, tällä kertaa eivät. Otan nöyränä pariutumiskarkeloissa sen osan, mikä annetaan. Itseäni kyllä helpottaa tieto, että monille muillekin pariutuminen on (nykyään?) haastavaa.

Vierailija
135/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olette epäsuosittuja?

Jos olet lihava; laihduta tai etsi lihava mies.

Jos et ole työelämässä menestynyt niin kouluttaudu/vaihda alaa.

Rumat/häiritsevät hampaat/rinnat joutaa korjauttaa paremmiksi jos itsetunto ei kestä nykyisiä.

Jos olet ujo/sulkeutunut niin mene ilmaisutaidon kurssille. Opettele puhumaan.

Jos paikkakunnallasi ei ole tarpeeksi sinkkuja; muuta.

Me eletään vaan kerran. Kannattaa tehdä sitä mistä nauttii. Seuraa löytyy vanhainkodista mutta jos sitä ennen haluaa pariutua niin kannattaa ehkä vähän nähdä vaivaa asian eteen.

Vierailija
136/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta on vuosien varrella kyselty, miksi ihmeessä voin olla sinkku. Se, että kukaan ei kiinnostu, ei tunnu kelpaavan selitykseksi. Mutta kun kukaan tosiaan ei ole vieläkään kiinnostunut, ja olen jo yli viisikymppinen. :(

En laske kiinnostukseksi sitä, että kun olen (olin; tämä on jo muinaishistoriaa) baarissa kaverin kanssa, kaveria tullaan vokottelemaan ja vokottelijan omituinen kaveri katsoo asiakseen ajankulukseen sitten vokotella minua. Kun sankaripariskunta keskustelee viehättävästi keskenään, se omituinen kaveri lähestyy minua lyhyin lausein ja sellaisin ilmein, että v***u tässä tollasta pitää yrittää, ja molemminpuolinen etominen on silminnähtävää. Näin on käynyt usein.

Tuossa yläpuolellani eräs 21-vuotias kertoo kokeneensa elämänsä suurimman rakkauden ja viettävänsä loppuelämänsä yksin. Minä olen ollut rakastunut erääseen tuttavaani jo vuosikausia, mutta vasta viime aikoina havahtunut siihen, että vaikka hän pari vuotta sitten lähestyi minua ahkerasti, hän on varmaankin huomannut, etten minä ollutkaan hänelle sopiva (tai vielä tuskallisempaa, on ehkä löytänyt paremman). Eilen tunsin hirveää tyhjyyttä, tänään on elänyt aivan pieni toivonkipinä, mutta kokonaisuudessaan järki sanoo, että ei häntä kiinnosta. Hän on minulle ehdottomasti se oikea, mutta minkäs teen, kun en kelpaa. Onneksi loppuelämäni on tilastollisesti huomattavasti lyhyempi kuin 21-vuotiaan sydämensä särkeneen.

Hän lähestyi sinua, mutta torjuit, vaikka rakastat?

Hän lähestyi pyytämällä seurakseen tekemään kaikenlaista. Tehtiinkin kaikenlaista kivaa (meillä on yhteinen harrastus) ja on tehty tuosta saakka, viime aikoina harvemmin. Hän ei ole mitenkään pyrkinyt intiimiin kosketukseen, ja koska hän jäätyy joka kerta, kun minä vähääkään lähestyn, en ole ryhtynyt ahdistelemaan häntä (varsinkaan, kun en ole mikään kaunotar). Nyt minusta tuntuu, että hänellä on parempaakin tekemistä kuin viettää aikaa minun kanssani.

Miehenä en nyt ihan usko että asiat on niin kuin aapee kuvittelee?

Mies halusi naisesta seuraa ym. Ja aapee heti ajatteli että on miehelle liian ruma ja alkaa vetämään hajurakoa.

Niinpä. Minä en tiennyt, mitä hän ajattelee, eikä hän sitä, mitä minä ajattelen. Etenin hirveän varovasti, jotten tekisi mitään typerää. Lopulta vilkuttelin hänelle jatkuvaa vihreää valoa kertomalla hänelle, että hän on mielenkiintoisin koskaan tapaamani ihminen (mikä on totta), lähettämällä keskellä yötä pitkän harkitsemisen jälkeen ääliömäisen selvän vinkin musiikin muodossa (kahdesti, selvin päin, en saanut mitään vastakaikua, hävettää yhä) ja antamalla aina hyvän yön halauksen (kysyn aina luvan). Jollei mies kahdennenkymmenennen pitkän halauksen aikana anna edes pusua poskelle, ei hän varmaan ole kauhean kiinnostunut. :(

Oikea loppupäätelmä.

Miehellä on joku kiinnostavampi kierroksessa mutta pitää sinua varalla jos A-suunnitelma ei vedäkään.

No, aika monta vuotta on sitten pitänyt varalla. Voi tietysti olla noinkin, mutta minä yritän vielä ajatella sillä tavalla, että hän on täsmälleen yhtä surkea ottamaan sen ensimmäisen ratkaisevan askeleen kuin minäkin. Patahan tässä kattilaa soimaa, kun kumpikaan ei tee tai sano mitään yksiselitteisesti ymmärrettävää. 

Mitä jos sinä antaisit pusun?

Halaamistilanteessa, ohjaisit miehen käsiä sun perseelle tai jotain?

Pukeutuisit seksymmin, tissivakoa ym.

Pyydät treffeille, jatkoille, saunomaan?

Tai mistä vitusta sitä tietää jos äijää ei vaan naiset kiinnosta?

Mikä se teidän harrastus on?

Mitä jos sinä antaisit pusun? Suunnitelmissa on ollut koko ajan, mutta sisu menee aina kaulaan.
Halaamistilanteessa, ohjaisit miehen käsiä sun perseelle tai jotain? Tuohon en pysty. Ja kun heippa-halataan, on aina jo aamu, takana tuntikausia ja kumpaakin väsyttää.
Pukeutuisit seksymmin, tissivakoa ym. Olen tarkoituksella pukeutunut ylisuuriin kauluspaitoihin ja pitänyt vain ylimmän napin auki. Tämä turbovako on nimittäin joko off tai erittäin näkyvästi on.
Pyydät treffeille, jatkoille, saunomaan? Onhan sitä jo satoja tunteja istuttu kaksistaan.
Tai mistä vitusta sitä tietää jos äijää ei vaan naiset kiinnosta? Ei ole homo, ja naiset ovat ainakin kiinnostaneet.
Mikä se teidän harrastus on? Eräs musiikin laji, jossa hän on ekspertti, minä vain harrastelija.

Jaha. Taidettiin tarvita sinun yksinkertaisia ehdotuksiasi, jotta minulle valkeni, että eivät minun vihjeeni ehkä ole olleet kovin selviä. Olisi näinä kolmena yhdessä istuttuna uudenvuodenyönäkin kai kannattanut raketteja katsellessa yrittää jotain muutakin kuin kilauttaa skumppalaseja vierekkäin kuin vartiosotilaat ja toivottaa hyvää uutta vuotta. Minä olen ajatellut, ettei hän halua, kun hän ei tee mitään. Pitäisiköhän tässä peräti ryhdistäytyä ja riskeerata? :)

Rautaiset hermot sulla on jos vähän maistissa istut himoitsemasi miehen vieressä etkä iske kiinni kunnolla.

On. Ja nolostumisen ja torjunnan pelko on yhtä rautainen. :(

Vierailija
137/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti rikkaiden naisten ympärillä pörrää miehiä..kuin paskakärpäset kikkareen löydettyään?

Ei pysty, liian hapokasta.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maailman-rikkain-nainen-koyhille-ju…

Tuo haaska, kuten se esperi puljun loparit saanut haaskakin, paljastavat miksi naisia ei ole juurikaan päättävissä elimissä tai paikoilla. Koska naiset ovat miehiäkin suurempia sikoja kun saavat hieman rahaa ja valtaa. Vaikka miehet ovat sikoja ko. tilanteessa, ne ovat suhteellisen kohtuullisia sikoja, toisin kuin naiset. Ne ovat EMÄsikoja ko. tilanteissa.

Vierailija
138/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa vastauksista kuvaa hyvin tavallisen miehen tilannetta.

Taisin saada ensimmäisen kerran aloitteen naiselta kun olin 34v.

Sitä ennen jos halusi seurustella, piti tehdä aloite, olla itsevarma/hauska/viihdyttävä, viedä seksissä niin määrätietoisesti kuin osasi, jne.

Sanon tämän siksi että suurin osa vastaajista kysele miksi kukaan ei tee aloitetta ja miksei se mies ilmesty jostain.

Olisiko mahdoton ajatus olla aloitteellinen itse?

Jos on merkittävästi ylipainoa, sen pitäisi olla itsestäänselvyys että kroppa kuosiin. Jos miehenä olisin saanut nostettua suosiotani niin helpolla, olisin ollut aivan innoissani.

Saa alapeukuttaa kun en hokenut "kyllä sulle vielä joku löytyy"-mantroja.

Vierailija
139/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus tulee murehdittua asiaa ja itkettyä. Sitten vain elän sen kanssa. Minulla on kyllä laaja ystäväpiiri ja muuta sosiaalista verkkoa, tulen kutsutuksi illanviettoihin yms, mutta kumppania noista ei tunnu löytyvän. Olen 21 vuotta ja tämän jälkeen tulee ne "Kyllä sääkin jonkun löydät.", "Älä heitä pyyhettä kehään ku oot noin nuori"-väitökset. En ole koskaan seurustellut ja jos tämä jatkuu näin, niin kerkeän asettua omiin rutiineihin ja rakentaa elämäni näin. Sitten on lähes mahdotonta enää alkaa sovittamaan jonkun toisen juttuja tähän mukaan. 

Hassulta tuntuu sanoa, mutta koin elämäni suurimman (yksipuolisen) rakkauden tässä pari vuotta sitten. Jouduin tappamaan nuo tunteet ja särkemään oman sydämeni. Luulen, että se on tässä vaikuttimena taustalla. Uskon, että ihminen kokee vain yhden suuren rakkauden elämänsä aikana ja kaikki sen jälkeen on vain halpa kopio. Se siitä sitten...loppuelämä yksin.

Mulle jauhettiin myös aina tuota "sullekin on joku jossain" -mantraa, "olet niin nuori".

Nyt olen 36. En edelleenkään ole seurustellut kertaakaan. Niin että missähän se "joku" mahtaa piileskellä...?

Kaikille ei löydy sitä oikeaa, eikä edes välttämättä yhtään ketään koskaan. Karu totuus. T. Samanikäinen ikisinkku

Vierailija
140/258 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpottaako kanssasisaria tieto, et meitä on muitakin? Suurin osa meistä taviksista on "epäsuosittuja". "Suosittuja" ovat aina ne viehättävimmät ja näyttävimmät, ihan kouluajoista asti se menee about noin. Heidät kun huomataan.

Itse olen saanut nyt kk:n sisään kolmet pakit. Olin itse aloitteellinen tutustumaan ja miehet eivät olleet mitään ykkösketjun tyyppejä, vaan mahakkaita keski-ikäisiä turjakkeita (joka on tässä yhteydessä poikkeuksellisesti lempeä ilmaus). Miksi heitä yritin? No, meillä oli yhteisiä arvoja ja mielenkiinnonkohteita ja pidän tuollaisista boheemeista nallemaisista miehistä. En omasta mielestäni ole erityisen ruma saati tyhmä, mutta jostain syystä jäin nyt kolmesti peräkanaa rannalle ruikuttamaan. En kyllä kauaa jaksa ruikuttaa, koska en voi asialle enää mitään. Joko tykkäävät tai eivät, tällä kertaa eivät. Otan nöyränä pariutumiskarkeloissa sen osan, mikä annetaan. Itseäni kyllä helpottaa tieto, että monille muillekin pariutuminen on (nykyään?) haastavaa.

Nallemaisista miehistä pitää moni muukin nainen.

Lyhyet ja hintelät on niitä joita ei haluta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi