Minkä tyyppisiin heräteostoksiin tavallisesti sorrut?
Ei ole mikään tuotetukimus tämä. Ihan puhdas uhteliaisuuus ajaa kyselemään tällaisiia hassunhauskoja kysymyksiä.
Kommentit (208)
Teen heräteostoksia harvoin, mutta kirjat täytyy laskea tähän. Niitäkin yleensä pyrin pohtimaan sen mukaan mitä haluan saada omaan kokoelmaani, mutta välillä tulee ostettua liikaa kerralla.
Jäätelö on toinen heikko kohtani...!
Hyvät teet on ehkä ainoat heräteostokseni. Ja nekin tulee kyllä kaikki käytettyä.
Kulkiessani pitkin Suomea poikkean mielelläni paikallisissa Alkoissa ja ostan kernaasti jotain näyttävää baarikaappiini silläkin uhalla, että itse en ota periaatteessa ollenkaan ja vieraanikin ovat po raittiita.
Viimeisin heräteostos oli alekorista neulelankakerä. Sitten tosin jouduin ostamaan vielä tunisialaisen virkkuukoukun ja lisää lankaa, että sain käsityöni tehtyä.
Kirjoja, kukkia, varsinkin pelargoneja ja herkkuja.
Lahjoja sukulaislapsille ja puolisolleni.
Just matkaan lähti vähän turhina kissojen ja koirien herkkuja, siideri, kynttilä ja wc-raikastin. Kun on vähän rahaa niin on OIKEASTI tyytyväinen noihin muutamaan hassuun turhuuteen. Ja vieläpä säästän nuo huomiseksi, että siivouspäivän jälkeen saan nauttia hyväntuoksuisesta vessasta, juoda siiderin, sytyttää kynttilän ja hemmotella lemmikkejä. Siinä mun lauantai-illan superbileet!!!!!!
Ruokakaupassa tyrkyllä oleviin uutuuksiin ja tarjouksiin. Tällä viikolla esim. uutta kaura-tattarileipää, tuorejuustoa ja tarjouksesta irtokarkkeja.
Kengat. Olen oppinut, ettei kenkakauppaan kannata menna ja tavarataloissa kierran kenkaosaston kaukaa. AINA loytyi mukava pari ja nyt niita on kaapit pullollaan.
Ruuat, uusia juttuja on "pakko" maistaa.
Vaatteet yläkropalle, löytyy liian monta paitaa ja vaan parit housut.
Meikit. Kun näen kivan huulipunan voin unohtaa, että käytän huulimeikkiä harvoin.
Kosmetiikka. Kun sain yhtäkkiä iho-ongelmia, olen ostanut tosi paljon kosmetiikkaa! Hajusteetonta yms. tietty, mutta ihan liikaa.
Apteekkijutut. Lisäravinteet, voiteet, itsehoitojutut yms.
Uutena rahastot, ostan ihan mitä sattuu. En tiedä sijoittamisesta melkein mitään, mutta haluan rahaa pois säästötililtä ja mahdollisuuden kasvattaa säästöjä. Perehtyminen on kuitenkin työlästä ja työtilanne hiukan epävarma, eli saattaa tulla enemmän vahinkoa kuin hyötyä parin vuoden tähtäimellä. Pidän tätä enemmän uhkapelinä, saan veikkauksen jännityksen ja pääsen seuraamaan kehitystä, mutta mahdollisuus rahojen hukkaamiseen täysin on (oletettavasti) pienempi.
Astiat täälläkin- erityisesti vanha kotimainen värilasi.Aina kun silmiin osuu oman värin/ sarjan kippoja tai lautasia taas mennään.Pahimpia ovat sarjojen koristepullot ja kynttilänjalat, niitä pursuaa kaapeista...mutta saa niistä onnekdi myydessä omansa pois ja kauniita ovat vitriinissä 😉
Myös kirjat kuuluvat heräteostoksiini.
Huonomminkin voisi tietenkin olla mutta kiska ei asuta Suomessa kirjojen lähetyskulut ovat kuitenkin kymppejä ja astiat kerääntyvät vanhempieni piha- aittaan josta ne kesälomalle tullessani kuskaan mökille.
Joo herätyskellot kiinnostaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lankoja vaikka en oikeastaan kudo, mutta jos joskus ehkä tarvitsee tehdä jotain.
Ai onko sinulla kangaspuut, kun kudot? Hienoa, monella ei ole ja silloin voi ainakin neuloa ihan vaan puikoilla...
Joo, on omat kapeat kangaspuut mummon perua. Villashaalien ja huivien teko on aika addiktoivaa puuhaa. Esimerkiksi ovat joululahjoina ihania. Tosin teen myös neuletöitä mutta se ei ole niin kivaa
Olet onnekas.
Torkkupeittoja . On kertynyt jo aikamoinen pino ja käytössä vain yksi, se vanhin ja kulahtanein :D
Heräteostokset:
Lasten vaatteet alesta
Itselle ”tavoitevaatteita” alesta (tää on paha!)
Karkit/ herkut
Pokkarit
Ripsivärejä (rahan tuhlausta, kun kuivuvat...)
Uutuusruokia ja -herkkuja, alelappuruokia, kynsilakkoja, kukkia. Joskus vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Kukkaan tai lätkään, joskus harvemmin bisseen.
Mistä näitä saa heräteostoksina, pl. olutta? Ilmianna kyseinen kauppa, olen jo matkalla.
Lidlin vaihtuvista random vaatteista pakkaa tarttumaan mukaan verkkarit tosi usein, jos on minun kokoani jäljellä.
Noin muuten pääheräteostos taitaa olla bisse ja ylihintaiset einesleivät.