Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tyyppisiin heräteostoksiin tavallisesti sorrut?

Vierailija
23.01.2019 |

Ei ole mikään tuotetukimus tämä. Ihan puhdas uhteliaisuuus ajaa kyselemään tällaisiia hassunhauskoja kysymyksiä.

Kommentit (208)

Vierailija
201/208 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on paha paikka heräteostosten kannalta. Menen sinne halpojen hintojen takia, mutta sorrun aivan liian usein tekemään heräteostoksia. Siellä on sitä vaihtuvaa kodin tavaraa, milloin mitäkin. Välillä sieltä löytyy muka tuikitarpeellinen paistinpannu tai urheilukerrasto. Siihen ne "säästöt" sitten meneekin :D

Vierailija
202/208 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kissa istui ikkunalla, kutoi pientä sukkaa. Älä itke tyttö rukka, itkus menee hukkaan." (vanha kissaloru, tekijä ei tiedossa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/208 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastuksiin liittyviin. Erityisesti taidetarvikkeet on mun heikkous.

Nimim. ei enää ikinä Temperaan ilman kiveen hakattua ostoslistaa.

Tempera on paha paikka myös minulle. Taidetarvikkeita ostan itsekin varmaan eniten, mutta suurin heräteostosryhmä on luonnoskirjat/vihkot. Onneksi niitä kuluu kuitenkin niin paljon, että on sitten aina odottamassa seuraava.

Vierailija
204/208 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viimeksi vahingossa auton kun niitäkin myydään nykyään ihan tavallisissa ostoskeskuksiisa pienillä kuukausierillä. Nyt minulla sitten on auto koska tarjous kuulosti hyvältä

Vierailija
205/208 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoustuotteet.

En tiedä mikä kumma siinä on, mutta aina kun näen punaisia lappuja jossakin, tulee heti tarve mennä koluamaan ja löytämään jotakin hamstrattavaa. Sukkia, kosmetiikkaa, t-paitoja, astioita, alusvaatteita, herkkuja....

Vierailija
206/208 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei eläinten kunnon ruuat ole mitään tuhlailua. Kun ne ruokkii hyvin ja täysipainoisesti, niin ennaltaehkäisee monia tauteja ja vanhenemista. Eläinlääkärit ovat hinnoitellet itsensä tavallisen ihmisen ulottumattomiin. Onneksi aika monessa eläinlääkärissä voi onneksi maksaa osissa jälkikäteen.

Monessa? Tiedän yhden jossa moinen maksutapa onnistuu, Evidensia. Missä muualla? Kysyn ihan tosissani, viime vuonna jouduin lainaamaan sukulaiselta 900€ eläinlääkäriä varten, ei ollut siihen hätään moista rahaa ja kiire oli. Laskulle ei saanut.

Vierailija
207/208 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaapatukkaan :(

Vierailija
208/208 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastuksiin liittyviin. Erityisesti taidetarvikkeet on mun heikkous.

Nimim. ei enää ikinä Temperaan ilman kiveen hakattua ostoslistaa.

Tempera on paha paikka myös minulle. Taidetarvikkeita ostan itsekin varmaan eniten, mutta suurin heräteostosryhmä on luonnoskirjat/vihkot. Onneksi niitä kuluu kuitenkin niin paljon, että on sitten aina odottamassa seuraava.

Tilaa Kiinasta

Temperan omistaja on rikas

Rikastunut köyhien taitelijoitten verellä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä