Minkä tyyppisiin heräteostoksiin tavallisesti sorrut?
Ei ole mikään tuotetukimus tämä. Ihan puhdas uhteliaisuuus ajaa kyselemään tällaisiia hassunhauskoja kysymyksiä.
Kommentit (208)
"Kissa istui ikkunalla, kutoi pientä sukkaa. Älä itke tyttö rukka, itkus menee hukkaan." (vanha kissaloru, tekijä ei tiedossa).
Vierailija kirjoitti:
Harrastuksiin liittyviin. Erityisesti taidetarvikkeet on mun heikkous.
Nimim. ei enää ikinä Temperaan ilman kiveen hakattua ostoslistaa.
Tempera on paha paikka myös minulle. Taidetarvikkeita ostan itsekin varmaan eniten, mutta suurin heräteostosryhmä on luonnoskirjat/vihkot. Onneksi niitä kuluu kuitenkin niin paljon, että on sitten aina odottamassa seuraava.
Ostin viimeksi vahingossa auton kun niitäkin myydään nykyään ihan tavallisissa ostoskeskuksiisa pienillä kuukausierillä. Nyt minulla sitten on auto koska tarjous kuulosti hyvältä
Tarjoustuotteet.
En tiedä mikä kumma siinä on, mutta aina kun näen punaisia lappuja jossakin, tulee heti tarve mennä koluamaan ja löytämään jotakin hamstrattavaa. Sukkia, kosmetiikkaa, t-paitoja, astioita, alusvaatteita, herkkuja....
Vierailija kirjoitti:
Ei eläinten kunnon ruuat ole mitään tuhlailua. Kun ne ruokkii hyvin ja täysipainoisesti, niin ennaltaehkäisee monia tauteja ja vanhenemista. Eläinlääkärit ovat hinnoitellet itsensä tavallisen ihmisen ulottumattomiin. Onneksi aika monessa eläinlääkärissä voi onneksi maksaa osissa jälkikäteen.
Monessa? Tiedän yhden jossa moinen maksutapa onnistuu, Evidensia. Missä muualla? Kysyn ihan tosissani, viime vuonna jouduin lainaamaan sukulaiselta 900€ eläinlääkäriä varten, ei ollut siihen hätään moista rahaa ja kiire oli. Laskulle ei saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastuksiin liittyviin. Erityisesti taidetarvikkeet on mun heikkous.
Nimim. ei enää ikinä Temperaan ilman kiveen hakattua ostoslistaa.
Tempera on paha paikka myös minulle. Taidetarvikkeita ostan itsekin varmaan eniten, mutta suurin heräteostosryhmä on luonnoskirjat/vihkot. Onneksi niitä kuluu kuitenkin niin paljon, että on sitten aina odottamassa seuraava.
Tilaa Kiinasta
Temperan omistaja on rikas
Rikastunut köyhien taitelijoitten verellä
Lidl on paha paikka heräteostosten kannalta. Menen sinne halpojen hintojen takia, mutta sorrun aivan liian usein tekemään heräteostoksia. Siellä on sitä vaihtuvaa kodin tavaraa, milloin mitäkin. Välillä sieltä löytyy muka tuikitarpeellinen paistinpannu tai urheilukerrasto. Siihen ne "säästöt" sitten meneekin :D