Minkä tyyppisiin heräteostoksiin tavallisesti sorrut?
Ei ole mikään tuotetukimus tämä. Ihan puhdas uhteliaisuuus ajaa kyselemään tällaisiia hassunhauskoja kysymyksiä.
Kommentit (208)
(kauniit) Halvat naiset, veneet, autot, hyvät kengät.
Sinkkumies
- Pientä syötävää/juotavaa, esim takeaway -kahvi, smoothie, suklaapatukka, pasteija, vissy, mehu, patonki, purkkaa...
- Lounas ravintolassa vaikka omat ruuat joita "ei nyt tee mieli" mukana
- Nälkäisenä ruokakaupassa mielitekoja iltaa varten, esim parin kympin lajitelma juustoja ja keksejä, hilloja jne, mätiä lisukkeineen, sushitarpeet... Sitten tulen kotiin, syön päivällisen ja ei tee enää mieli näitä herkkuja.
- Ex-tempore afterworkit viinin ja esim tapasten kera
En saisi koskaan antaa tulla liian nälkä tai mennä nälkäisenä kauppaan!
Myös halvan kosmetiikan tai ketjuliikkeen alekorujen suhteen on usein vaikea pysyä vahvana.
Puserot. Kun ovat aika halpoja, 20-40 euroa ja ei välttämättä tarvitse edes sovittaa.
Lasten (1v ja 3v) merkkivaatteisiin
Eläimen muotoisia käyttöesineitä. Viikko sitten hankin vaaleansinisen joutsenkauhan. Siinä on kaulaosa vartena ja kroppa on se kuuppa.
Söpön kuvioisia pikkusukkia,
Hassuja kyniä ja tarroja.
Periaate on, että kahta euroa enempää ei saa maksaa ja max yksi kama kuukaudessa ja silloin lohduksi vain, jos elämä on potkinut päähän.
Mausteita. Ovat suht halpoja ja säilyvät.
Eihän ne kissan lelut hukkaan mene kiltti, jos vaikka kierrätät löytöeläinkotiin tai muille kissakavereille.
Mun kissat innostuu aina uudestaan, kun pidän kaapissa pari kuukautta jemmasa leluja ja jekutan niittä, että uusia ovat, kuinka teillä on noin huono muisti. 😻😻.
Vein ennen joulua joulukortteja R-kioskin postiin ja sain ekan kerran elämässäni heräteajatuksen ostaa samalla Ässä-arpa. Ja voitin sillä 100 euroa!!! Lähdin samantien ostoksille ja ostin itselleni joululahjaksi uudet housut 😊
En tee heräteostoksia :/ Ennen tein ja paljon..
Ruokakaupassa pientä syötävää. Koko viikon olen ollut menemättä kauppaan. Eilen oli pakko. Lopputuloksena paahtoleipää, jäätelöä jne. 10 e meni, ihan turhaan.
Fb. Korut ovat mun kompastuskivi , mutta myös kaikkea muuta. Joskus ostan, kun joku myy tosi halvalla. Haen tyytyväisenä ja kotona mietin mitä tällä teen.
Eteenpäin myyminen on todella työlästä.
Kauniit astiat, varsinkin mukit. Tykkään vanhan näköisistä ja retroista, niin harvemmin uutena tulee ostettuna. Kirpparilta lähtevät kauniin näköiset mukit mukaan kuitenkin hintaa katsomatta.
Lisäksi sisustustavaraa tulee haalittua paljon verkkokaupoista.
Jos kerran löydän joltain merkiltä itselleni omaan makuun vaatteita, jotka sopivat vartalolleni niin lähtee homma ihan lapasesta.
Vierailija kirjoitti:
Teen aika harvoin heräteostoksia! Ruokakaupasta -50 % -tuotteita. Lastenkirjoja ostelen, mutta yleensä menen kirjakauppaan sillä asenteella, että ostan jonkin kirjan. Suunnittelen esim. vaateostot aika tarkkaan, mutta viime vuonna ostin ainakin yhdet housut spontaanisti, enkä ole katunut. Ovat olleet paljon käytössä.
Kyllä on fiksu ihminen! Kysytään mitä heräteostoksia tehdään, niin hän ensimmäisenä kuuluttamassa erinomaisuuttaan: "En tee heräteostoksia." Ole tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lankoja vaikka en oikeastaan kudo, mutta jos joskus ehkä tarvitsee tehdä jotain.
Ai onko sinulla kangaspuut, kun kudot? Hienoa, monella ei ole ja silloin voi ainakin neuloa ihan vaan puikoilla...
Meillä Länsi-Suomessa kudotaan villasukat, ei neulota. Jos et tiennyt, että tässä asiassa on murre-eroja.
Ei ole murre-eroista kysymys. Kutominen on kutomista, neulominen on neulomista. Kangaspuilla kudotaan, puikoilla neulotaan. Yleinen väärinkäsitys, ei murre-ero.
Sen jälkeen kun muutettiin tänne pikkukaupunkiin, jossa on vain ruokakauppoja, Tokmanni ja Halpahalli, niin heräteostokset väheni 95 %. Uimahallireissulla saatan ostaa jäätelön tai mehun lapsen kanssa tai ruokakaupasta uutta jogurttia. Siinä ne.
Aikaisemmin isossa kaupungissa ostin usein ruokatunnilla vaatteita, ale-aikaan varsinkin.
Luin että: minkätyyppiseen heteroseksiin usein sorrut?
Juu. Jatkakaa...
Kirjat, herkkuruuat, vinyylilevyt, viherkasvit.
Suurinpiirtein tuossa järjestyksessä.
Kirjoja on pari isoa kirjahyllyllistä, vinskoja ei niin paljon. Karkkeja tai makeaa en syö joten herkkuruoka tarkoittaa tässä tilanteessa joko tavallista laadukkaampien raaka-aineiden hankintaa, ulkona syömistä tai taikka nopeaa ruokaa, vaikkapa palastepizzaa tai muuta. Kasveille ei ole enää tilaa, joten niiden ostaminen on vähentynyt.
Olen ihan tyytyväinen vaikka elänkin opiskelijabudjetilla enkä ole ikinä paljoa tienannut. Jokainen valitsee itse mitä tykkää ostaa ja nämä asiat tuovat mulle henkilökohtaisesti iloa vuosien päähän jollei jopa loppuelämäksi.
Niin joo ja päälle parikymppinen nainen olen. Listalta unohtui kokonaan oluet, ne tulisivat ehkä heti kirjojen jälkeen listalle. Joskus ihan normikaljoja ja joskus erikoisempia esim pienpanimomakujen testailuja. Alkoholittomiakin ostan, se on hyvää.
-121
Kirjat minullakin.
Toinen on kasvit, mutta onneksi niiden shoppailu ja viherhulluus kestää vain kevätkauden.