Minkä tyyppisiin heräteostoksiin tavallisesti sorrut?
Ei ole mikään tuotetukimus tämä. Ihan puhdas uhteliaisuuus ajaa kyselemään tällaisiia hassunhauskoja kysymyksiä.
Kommentit (208)
Muscat ja portviini oli tän päivän heräteostot.
Ruokaa, esim jos kaupassa on hyvää mätiä, niin saatan ostaa vaikkei oikeastaan olisi varaa
Kirjoja, paperi- ja toimistotarvikkeita.
Usein tarjoustuotteisiin tai tuotteisiin, joita voi hamstrata. Mutta tänäänkin kyllä ostin tuoretta oreganoa, voi sanoa, että se oli heräteostos.
Teen aika harvoin heräteostoksia! Ruokakaupasta -50 % -tuotteita. Lastenkirjoja ostelen, mutta yleensä menen kirjakauppaan sillä asenteella, että ostan jonkin kirjan. Suunnittelen esim. vaateostot aika tarkkaan, mutta viime vuonna ostin ainakin yhdet housut spontaanisti, enkä ole katunut. Ovat olleet paljon käytössä.
Makeisiin, koska niitä tulee näkökenttään pyytämättä ja yllättäen. Jos menen kangas- tai askartelukauppaan aikomuksena vain katsella, niin yleensä ostan jotain pientä kuitenkin. Tavallaan ne eivät ole heräteostoksia, koska minun ei ole aivan pakko mennä niihin kauppoihin. Pakko on kuitenkin käydä ruokakaupassa, jossa karkit ovat sivutuotteena.
Herkut täälläkin.
Masennuksen aikana stressasin niiin kauheasti, että laihduin 30 kiloa. En syönyt. Nyt olen onnellisempi. Terveys reilassa, mutta tulee myös syötyä. Eilenkin mässytin karkkia. Tänään sain kieltäydyttyä. Koko ajan tekee mieli sipsiä, karkkia, pitsaa, keksejä ja muuta roskaa. En halua läskiksi enää koskaan ja siksi se selkäranka pitäis jostain löytää!
Meikit ja sukkahousut on mulla aina sellainen, johon sorrun.
🇺🇦🇮🇱
Kirjat. Yhteen aikaan saatoin ostaa monta viikossa. Nykyisin on vähemmän aikaa lukea ja seuraan kustantajien mainoksia niin että osaan laittaa kirjastosta varaukseen kiinnostavia kirjoja heti kun niitä hankitaan.
Herkut ennen. Nykyään villalangat.
Kausiherkut kuten tällä hetkellä laskiaispullat ja runebergin tortut. Uutuusmakeisia saatan testata. Hajuvedet ja leikkokukat.
En mihinkään. Kauppaan ja harvoille muille ostoksille menen aina etukäteen laaditun harkitun kauppalapun kanssa, ja pitäydyn siinä vaivatta.
Tämä asia on hanskassa.
On kyllä sitten niitäkin, jotka eivät ole.. 😆
Lankoja vaikka en oikeastaan kudo, mutta jos joskus ehkä tarvitsee tehdä jotain.
Karkkia, suklaata, tms herkkua. Tavaraa olen huono ostamaan.