Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tyyppisiin heräteostoksiin tavallisesti sorrut?

Vierailija
23.01.2019 |

Ei ole mikään tuotetukimus tämä. Ihan puhdas uhteliaisuuus ajaa kyselemään tällaisiia hassunhauskoja kysymyksiä.

Kommentit (208)

Vierailija
141/208 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksukynttilät on mun heikkous.

Vierailija
142/208 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

herään ja ostan ruokaaaaa

ostan ruokaaa

prööt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/208 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita, huoh.

Vierailija
144/208 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neulon paljon ja jokaisella kauppareissulla pitää tsekata, onko uusia lankoja tullut tai onko tarjouksia. Tämän päivän reissulla mukaan tuli viisi lankakerää.

Vierailija
145/208 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet....

Vierailija
146/208 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennusmyynnit ovat vaikeita ja sieltä tulee ostettua paljon turhaakin. Nyt olen katsellut talvitakkeja, vaikka en välttämättä tarvisi, mutta kun on muka niin kylmä, että pitäisi olla erilainen takki. Näin sitten perustelen itselleni, että ostos olisi järkevä. Samaten kaikki halvat housut ja paidat, joita kuitenkin on jo tarpeeksi. Yleensä ostan vaan vaatteita "turhaan" ja mitään muuta en osta. Kaupassa ostan yleensä vain ne etukäteen määrätyt tuotteet. Joskus jonkun pullan saatan ottaa ylimääräisenä. Toisaalta hullaannun juuri eniten siitä kuinka paljon tuotteessa on alennusta ja mitä isompi hinnan muutos esim juuri ostetut farkut ( 70 e olikin 15e)  niin sitä suurempi himo iskee ostamaan se tuote. 

Vierailija
147/208 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppalistasta huolimatta mukaan saattaa tarttua joku

Soijarouhe 1€ TARJOUS

Vierailija
148/208 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen aina ostokseni etukäteen, sillä olen vähävarainen.

Vierailija
149/208 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ostan heräteostoksena elintarvikkeita, jotka olen unohtanut ostoslistasta, mutta muistan kaupassa tarvitsevani. Ylimääräistä en kotiini halua, enkä hanki.

Vierailija
150/208 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat meikit tyyliin essecen

Vierailija
151/208 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikit, suihkusaippuat ja kasvonaamiot.

Vierailija
152/208 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihonhoitotuotteet, sukat ja alushousut jos ovat hyvässä tarjouksessa!

Vierailija
153/208 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi vastustaa söpöjä, tarpeettomia tavaroita. Lähikauppaani oli tullut ystävänpäiväkrääsää. Oli ihan pakko ostaa merenneidon pyrstön muotoinen paljeteilla päällystetty avaimenperä 😄

Vierailija
154/208 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikka, merkkilaukut, merkkivaatteet ja merkkikengät. Aleista ja second handina yleensä ostelen. Onneksi, koska muuten olisin vararikossa. Viimeksi tilasin Louboutinit <3

155/208 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ostin kahdet kengät, vaikka en periaatteessa olisi niitä tarvinnut. Koska en osannut päättää väriä, otin molemmat.

Vierailija
156/208 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet, kosmetiikka (kynsilakat, kaiken maailman naamiot ja voiteet, harvemmin kuitenkaan meikit), herkut. Yleensä sorrun jos on jotenkin väsynyt tai surkea olo, jolloin haen lohtua ja piristystä.

Vierailija
157/208 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen aika köyhästä perheestä jossa opetettiin venyttämään penniä viimeiseen asti - ostamaan tarjouksista varastoon, vertailemaan hintoja ja olemaan suorastaan ilman mikäli tarve ei ollut aivan välttämätön. Sellaisesta elämäntyylistä on ollut kyllä tavallaan hyötyä elämässä, mutta siitä on myös seurannut, että pidän tavallaan hyvin tavallisiakin ostoksia "isoina". Esimerkiksi paremman talvitakin ostaminen on iso asia ja heräteostos, vaikka oikeasti tarvitsisin sellaista ja olisin suunnitellutkin ostavani.

Saan myös iloa ja tyytyväisyyden tunteen siitä että saan pidettyä esimerkiksi ruokaostokset budjetissa tai löydän halvalla jotain hyvää, ihan sama onko se pähkinöitä Lidlistä tai nahkasaappaat kenkäkaupasta.

Olen kyllä oppinut kuluttamaan ilman syyllisyyttä, ja suhteellisuudentajuni on kehittynyt, mutta muistan että kun aikanaan muutin omilleni, ostin purkillisen kirsikkamehua ja olin samaan aikaan innoissani kun oli mahdollisuus tehdä niin ja toisaalta huolissani oliko minulla nyt oikeasti varaa sellaiseen luksukseen. (Oli varaa.)

Kaksi päivää sitten kävin kaupassa ja ostin hirveän läjän suklaapatukoita, koska raskaushimot iskivät vihdoinkin kuukausi ennen laskettua aikaa. Arjen pienet ilot...

Vierailija
158/208 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussilakanasetit.

Vähäsen kosmetiikkaa.

Suihkusaippuat.

Tarjousvaatteet.

Pyyhkeet.

Säilytyskopat.

Halvat valosarjat.

Joulukoristeet.

Astiat.

Ikea roinaa.

Onneksi vähenevissä määrin.

Vierailija
159/208 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just matkaan lähti vähän turhina kissojen ja koirien herkkuja, siideri, kynttilä ja wc-raikastin. Kun on vähän rahaa niin on OIKEASTI tyytyväinen noihin muutamaan hassuun turhuuteen. Ja vieläpä säästän nuo huomiseksi, että siivouspäivän jälkeen saan nauttia hyväntuoksuisesta vessasta, juoda siiderin, sytyttää kynttilän ja hemmotella lemmikkejä. Siinä mun lauantai-illan superbileet!!!!!!

Jännä kun köyhät juuri aina ostaa tuollaisia turhuuksia, kuten WC-raikasti. Siinäkin menee monta euroa hukkaan. Ja mitä järkeä eläimille ostaa parasta (=kalleinta) ruokaa,jos ei ole raha ostaa itselleenkään ruokaa? Miksi köyhät pistävät kauheita summia rahaa lemmikkeihinsä? Ja miksi niitä pitää edes olla monta? Kissoja ja koiria??

Vierailija
160/208 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

frenchifier0 kirjoitti:

Tulen aika köyhästä perheestä jossa opetettiin venyttämään penniä viimeiseen asti - ostamaan tarjouksista varastoon, vertailemaan hintoja ja olemaan suorastaan ilman mikäli tarve ei ollut aivan välttämätön. Sellaisesta elämäntyylistä on ollut kyllä tavallaan hyötyä elämässä, mutta siitä on myös seurannut, että pidän tavallaan hyvin tavallisiakin ostoksia "isoina". Esimerkiksi paremman talvitakin ostaminen on iso asia ja heräteostos, vaikka oikeasti tarvitsisin sellaista ja olisin suunnitellutkin ostavani.

Saan myös iloa ja tyytyväisyyden tunteen siitä että saan pidettyä esimerkiksi ruokaostokset budjetissa tai löydän halvalla jotain hyvää, ihan sama onko se pähkinöitä Lidlistä tai nahkasaappaat kenkäkaupasta.

Olen kyllä oppinut kuluttamaan ilman syyllisyyttä, ja suhteellisuudentajuni on kehittynyt, mutta muistan että kun aikanaan muutin omilleni, ostin purkillisen kirsikkamehua ja olin samaan aikaan innoissani kun oli mahdollisuus tehdä niin ja toisaalta huolissani oliko minulla nyt oikeasti varaa sellaiseen luksukseen. (Oli varaa.)

Kaksi päivää sitten kävin kaupassa ja ostin hirveän läjän suklaapatukoita, koska raskaushimot iskivät vihdoinkin kuukausi ennen laskettua aikaa. Arjen pienet ilot...

Mulla sama. Olen köyhästä perheestä, enkö osaa ostaa muuta kuin halvalla ja tarjouksesta, vaikka tälläkin hetkellä tilillä rahaa 10 000e. Ei toki ole mikään ihan älyttömän iso summa, äkkiä menee jos alkaa kovasti kaikkea ostelemaan, kun palkka ei kuitenkaan ihan älyttömän suuri ole.

Mutta säästäminen ei siis koskaan ole ollut ongelma. Ennen kun sain perheeni matkustin ympäri maailmaa, on Intiat ja Etelä-Amerikat nähty, sain rahaa säästöön, vaikka elin opiskelijabudjetilla. Joskus meni viikko pelkällä perunalla, porkkanalla ja munalla. Matkustamiseen olen siis surutta aiemmin laittanut rahaa, toki kengännauhabudjetilla mentiin reissussakin. Tavarasta en edelleenkään suostu maksamaan ylihintaa, ja jokaista hankintaa mietin tosissani onko tarvetta, vaikka kyseessä olisi 2e maksava sukkapakkaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan