Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tyyppisiin heräteostoksiin tavallisesti sorrut?

Vierailija
23.01.2019 |

Ei ole mikään tuotetukimus tämä. Ihan puhdas uhteliaisuuus ajaa kyselemään tällaisiia hassunhauskoja kysymyksiä.

Kommentit (208)

Vierailija
161/208 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sortua heräteostoksiin, koska olen sen verran köyhä, että minun pitää yleensä melko tarkkaan harkita, että mitä ostan että saisin rahat riittämään ruokaan, hygieniatarvikkeisiin ja muuhun välttämättömään. Oman typeryyteni takia olen tähän pisteeseen joutunut kun aikaisemmin tein todella paljon heräteostoksia netistä, tilasin esimerkiksi kirjoja, vaatteita, koriste-esineitä, karkkia, lehtiä ja kaikkea muuta sellaista, mitä en oikeasti olisi tarvinnut.

Vierailija
162/208 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gina Tricotin pitsialushousut alennusmyyntien aikaan. Nättejä, itselle sopivia alkkareita saisi hyvään hintaan, niin kerrottakoon että kassan kautta on tullut mentyä kymmeniä kertoja.

Viimeisen vuoden aikana olen pyrkinyt hillitsemään itseni ja käyttämään entiset 'puhki'. Todellisuus iski pitkin kasvoja kun kerran laskin omistavani reilut kuudetkymmenet pikkupökät...

Vähän sama, ja todellisuudessa käytin eniten vain ehkä kymmentä paria jotka käytin niin rumiksi että jo häpesin mieheni edessä. Sitten ostin ison kasan niitä ihania ja sopivia puuvillaisia eri malleissa, heitin kuluneet, väärän kokoset ja suurimman osan ihme pitsihörhelöistä pois ja nyt on aina hyvät alkkarit jotka eivät hierrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/208 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikkaa, erityisesti kasvonaamioita ja seerumeita. Toisaalta, kasvojeni iho voi erittäin hyvin ja näyttää kauniin kuultavalta ja terveeltä. Eli ei sinänsä mitään turhia ostoksia.

Kynttilät. Niitäkin kyllä poltan usein.

Lyhdyt pihalle.

Viherkasvit.

Vierailija
164/208 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kirpputoreilla lähes viikottain, ja usein mukaan tarttuu jokin muutaman euron vaate. Etsin vain laadukasta tavaraa, mutta vähän turhankin usein sitä myös löydän. Laitan sitten suunnilleen samaa tahtia turhemmiksi osoittautuneita takaisin kiertoon. Ja en ole palstalla kuuluisa "tuhlaileva köyhä" vaan aika hyvätuloinen, ja voisin ostaa myös kaiken uutena, mutta tämä tyydyttää metsästys- ja keräilyviettiäni, kun talvella ei voi sienestääkään.

Vierailija
165/208 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essencen meikit. Käyn Tokmannilla aina kun pitää ostaa siivoustarvikkeita, vessapaperia yms. kodin tavaroita, ja mukaan tarttuu aina joku Essencen tuote. En edes pahemmin meikkaa, mutta jotenkin sen hyllyn edessä aina innostuu ihan ihme meikkijutuista.

Vierailija
166/208 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eläinten kunnon ruuat ole mitään tuhlailua. Kun ne ruokkii hyvin ja täysipainoisesti, niin ennaltaehkäisee monia tauteja ja vanhenemista. Eläinlääkärit ovat hinnoitellet itsensä tavallisen ihmisen ulottumattomiin. Onneksi aika monessa eläinlääkärissä voi onneksi maksaa osissa jälkikäteen.

Vierailija
167/208 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkoilta vaatteita,jotka jää käyttämättä.

Vierailija
168/208 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

frenchifier0 kirjoitti:

Tulen aika köyhästä perheestä jossa opetettiin venyttämään penniä viimeiseen asti - ostamaan tarjouksista varastoon, vertailemaan hintoja ja olemaan suorastaan ilman mikäli tarve ei ollut aivan välttämätön. Sellaisesta elämäntyylistä on ollut kyllä tavallaan hyötyä elämässä, mutta siitä on myös seurannut, että pidän tavallaan hyvin tavallisiakin ostoksia "isoina". Esimerkiksi paremman talvitakin ostaminen on iso asia ja heräteostos, vaikka oikeasti tarvitsisin sellaista ja olisin suunnitellutkin ostavani.

Saan myös iloa ja tyytyväisyyden tunteen siitä että saan pidettyä esimerkiksi ruokaostokset budjetissa tai löydän halvalla jotain hyvää, ihan sama onko se pähkinöitä Lidlistä tai nahkasaappaat kenkäkaupasta.

Olen kyllä oppinut kuluttamaan ilman syyllisyyttä, ja suhteellisuudentajuni on kehittynyt, mutta muistan että kun aikanaan muutin omilleni, ostin purkillisen kirsikkamehua ja olin samaan aikaan innoissani kun oli mahdollisuus tehdä niin ja toisaalta huolissani oliko minulla nyt oikeasti varaa sellaiseen luksukseen. (Oli varaa.)

Kaksi päivää sitten kävin kaupassa ja ostin hirveän läjän suklaapatukoita, koska raskaushimot iskivät vihdoinkin kuukausi ennen laskettua aikaa. Arjen pienet ilot...

Tunnistan tuon niin hyvin!Itsellä oli pitkään pakkomielle,että laadukkaat vaatteet pitää metsästää -50% hintaan ja täyttä hintaa ei voi kertakaikkiaan maksaa.Sillä keinolla tuli hutiostoksia.Nyt olen opetellut ostamaan vähän,mutta just sitä,mitä oikeasti haluan.En siis tarkoita luksus-laukkuja vaan esim istuvista farkuista voin maksaa ihan täyden hinnankin.

Vierailija
169/208 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markettishampoot, paidat

Vierailija
170/208 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinyylilevyt ja lentoliput.

Vierailija
171/208 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huulipunat ja huultenrajauskynät on mun heikko kohta. Löydän aina kaapista melkein käyttämättömiä, koska ostan uusia hetken huumassa ja vanhat unohtuu.

Mätsäävätkö huulipunasi rilliesi, kynsipidennyksiesi ja l.äskiperseesi kanssa?

Kylläpä uli"miehellä" on paha olla....

Vierailija
172/208 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosmetiikkaan. Juuri viime kuussa laitoin yli 300e laadukkaisiin ihonhoitotuotteisiin ja kynsilakkoihin.

Miksi alapeukut? Oikeasti kysyn.

Vierailija
173/208 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoot ja hoitoaineet on mun heikkous. Toisaalta olen myös kerran ostanut auton ihan heräteostoksena. Se oli vaan niin nätti ja ihan kuin minulle tehty.

Vierailija
174/208 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräteostokset:

Lasten vaatteet alesta

Itselle ”tavoitevaatteita” alesta (tää on paha!)

Karkit/ herkut

Pokkarit

Ripsivärejä (rahan tuhlausta, kun kuivuvat...)

Nuo tavoitevaatteet ovat niin turhia! Itse olen joskus kirpparilta ostanut, enkä ole niihin koskaan mahtunut! :D Vaikka olen saanut painoa pudotettua, niin eivät sovi vartalon mallille.

Onko vartalosi mallia s.ii.derivalas../sot.anorsu?

Miksi alapeukut?

nainen ostelee liian pieniä vaatteita=mikään normimallinen ei mene päälle vaikka öljyäisi koko kehon ensin

Vierailija
175/208 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräteostokset:

Lasten vaatteet alesta

Itselle ”tavoitevaatteita” alesta (tää on paha!)

Karkit/ herkut

Pokkarit

Ripsivärejä (rahan tuhlausta, kun kuivuvat...)

Nuo tavoitevaatteet ovat niin turhia! Itse olen joskus kirpparilta ostanut, enkä ole niihin koskaan mahtunut! :D Vaikka olen saanut painoa pudotettua, niin eivät sovi vartalon mallille.

Onko vartalosi mallia s.ii.derivalas../sot.anorsu?

Miksi alapeukut?

nainen ostelee liian pieniä vaatteita=mikään normimallinen ei mene päälle vaikka öljyäisi koko kehon ensin

Puserot. Kun ovat aika halpoja, 20-40 euroa ja ei välttämättä tarvitse edes sovittaa.

Vierailija
176/208 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kosmetiikkaan. Juuri viime kuussa laitoin yli 300e laadukkaisiin ihonhoitotuotteisiin ja kynsilakkoihin.

Miksi alapeukut? Oikeasti kysyn.

Ööh ketjun naiset heräteostelevat : suklaapatukoita

ja ihmettelet moista?

Vierailija
177/208 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 eurolla saa jopa 50 suklaapatukkaa

Vierailija
178/208 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 eurolla saa jopa 50 suklaapatukkaa

Puserot. Kun ovat aika halpoja, 20-40 euroa ja ei välttämättä tarvitse edes sovittaa.

Vierailija
179/208 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain vaiheessa ostelin mekkoja. Nyt niitä on varmaan satoja ja jos en liho, niin ei tässä elämässä tarvitse enää vaatteita ostella...

Vierailija
180/208 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jossain vaiheessa ostelin mekkoja. Nyt niitä on varmaan satoja ja jos en liho, niin ei tässä elämässä tarvitse enää vaatteita ostella...

öööh..eix olkatoppaukset lepakkohihoilla oo poissa muodista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän