Minkä tyyppisiin heräteostoksiin tavallisesti sorrut?
Ei ole mikään tuotetukimus tämä. Ihan puhdas uhteliaisuuus ajaa kyselemään tällaisiia hassunhauskoja kysymyksiä.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräteostokset:
Lasten vaatteet alesta
Itselle ”tavoitevaatteita” alesta (tää on paha!)
Karkit/ herkut
Pokkarit
Ripsivärejä (rahan tuhlausta, kun kuivuvat...)Nuo tavoitevaatteet ovat niin turhia! Itse olen joskus kirpparilta ostanut, enkä ole niihin koskaan mahtunut! :D Vaikka olen saanut painoa pudotettua, niin eivät sovi vartalon mallille.
Onko vartalosi mallia s.ii.derivalas../sot.anorsu?
Miksi alapeukut?
nainen ostelee liian pieniä vaatteita=mikään normimallinen ei mene päälle vaikka öljyäisi koko kehon ensin
Puserot. Kun ovat aika halpoja, 20-40 euroa ja ei välttämättä tarvitse edes sovittaa.
ongelma on siinä, etten ole hyvä huolehtimaan tavaroista ja useimmiten käy niin, että arvokas asuste/vaate on pilalla puolen vuoden sisään koska rymyän ja retuan enkä saa itseäni pakotettua leidiksi, joka huolehtii omaisuudestaan sille kuuluvalla tavalla.
Kiitos tästä ketjusta. Herätti miettimään ostostapojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräteostokset:
Lasten vaatteet alesta
Itselle ”tavoitevaatteita” alesta (tää on paha!)
Karkit/ herkut
Pokkarit
Ripsivärejä (rahan tuhlausta, kun kuivuvat...)Nuo tavoitevaatteet ovat niin turhia! Itse olen joskus kirpparilta ostanut, enkä ole niihin koskaan mahtunut! :D Vaikka olen saanut painoa pudotettua, niin eivät sovi vartalon mallille.
Onko vartalosi mallia s.ii.derivalas../sot.anorsu?
Miksi alapeukut?
nainen ostelee liian pieniä vaatteita=mikään normimallinen ei mene päälle vaikka öljyäisi koko kehon ensin
Puserot. Kun ovat aika halpoja, 20-40 euroa ja ei välttämättä tarvitse edes sovittaa.
ongelma on siinä, etten ole hyvä huolehtimaan tavaroista ja useimmiten käy niin, että arvokas asuste/vaate on pilalla puolen vuoden sisään koska rymyän ja retuan enkä saa itseäni pakotettua leidiksi, joka huolehtii omaisuudestaan sille kuuluvalla tavalla.
Ööh osta itsellesi ihan rehelliset työtoppahaalarit..maksavat kyllä..mutta vaatteet säilyy ehjänä pidempään
Vierailija kirjoitti:
jossain vaiheessa ostelin mekkoja. Nyt niitä on varmaan satoja ja jos en liho, niin ei tässä elämässä tarvitse enää vaatteita ostella...
jos en liho...???
huutonaurua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jossain vaiheessa ostelin mekkoja. Nyt niitä on varmaan satoja ja jos en liho, niin ei tässä elämässä tarvitse enää vaatteita ostella...
Tässä elämässä????
Tämä selittää transut
On pakko pukeutua mekkoon seur elämässä , vaikka on pallit
Hyvään ruokaan ja viiniin. En tiedä voiko sitä oikeastaan pitää heräteostoksena. Tyttärelleni ostelen kaikkea - enimmäkseen vaatteita - heräteostoksena.
Kirppiksiltä tarttuu aina "tarpeetonta" tavaraa mukaan, kun halvalla saa :D Viime viikolla ostin maton, jota en oikeastaan olisi tarvinnut, mutta kun se maksoi vaan 7,5 euroa (iso matto) niin pakkohan se oli ostaa.
Samalla reissulla mukaan tarttui tuikkukynttilän "pidikkeitä", kolme sai eurolla.
Ostelen ihanan tuoksuisia ja värisiä palasaippuoita veskin lavuaariin. Ei vain tahdo enää mistään löytää, paitsi jostain €-kaupasta ja vastaavista halpahalleista. Viime viikolla löysin appelsiini Rexonan. Se on söpön, vaalean oranssi.
En tee heräteostoksia!
En osta turhaa tavaraa. En osta iltapäivälehtiä, aikakausilehtiä tai take away kahveja. Olen oppinut tarkaksi ja taloudelliseksi kuluttajaksi.
Suunnittelen viikon ruokalistan etukäteen. Ruokakauppaan menen tarkkaan mietityn ostoslistan kanssa. En hamstraa myöskään. Säilykepurkkeja voi olla muutama jemmassa.
Ostan maustepurkkeja, kosmetiikkaa, hygieniatuotteita tai siivoustarvikkeita vasta sitten kun edellinen tuote on käytetty loppuun.
Lapsille ostan karkkeja/sipsejä lauantaina, joka on meidän karkkipäivämme. Koskee siis myös minua.
En tiedä, voiko hedelmiä laskea heräteostokseksi. Hedelmät ovat terveellisiä ja meidän arjessa ne ovat pientä luksusta. Ostan tuoreita appelsiineja ja puristan niistä appelsiinimehua lasillisen.
Uusia siidereita. Pitäähän se nyt koittaa miltäs tuokin maistuu. Yleensä unohdan ne jääkaappiin päiviksi jopa viikoiksi ja lopulta mies sitten juo ne..
Tavaraa ei tule heräteostettua, koska vihaan ylimääräistä roinaa nurkissa.
Mutta ruokakauppa.. Makeista herkuista olen päässyt irti kovan työn tuloksena joten aattelin ettei enää tule ostettua mitään ''turhaa'' kaupasta. Mutta ei, se on vaan siirtynyt nyt erilaisiin herkkuihin. Tänään piti käydä nopeasti kaupassa ostamassa kahvimaitoa, mutta lähdin kaupasta maidon, keitinpiirakoiden ja suolapähkinöiden kanssa.
Heräteostoksina ostan puseroita. Vuoden sisällä ainakin 11.
Muut vaatteet tulee ostettua harkitummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä elämässä????
Tämä selittää transut
On pakko pukeutua mekkoon seur elämässä , vaikka on pallit
Vierailija kirjoitti:
Muut vaatteet tulee ostettua harkitummin.
mutta ehditkö käyttää ne tässä elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut vaatteet tulee ostettua harkitummin.mutta ehditkö käyttää ne tässä elämässä?
Hyvin ehtii. Ulkomailta tarttuu matkalta kuin matkalta 2-3 puseroa.
Niillä saa niin kivasti uutta tyyliä pukeutumiseen, jos on farkut tai suorathousut.
En todellakaan osta mitään muutaman euron puseroita, vaan laatua.
Nykyään se on hyvin pientä. Tänään "sorruin" ostamaan luomukanelia, vaikka se ei ollutkaan ostoslistassa. Tosin edellinen loppui ja tuo kyllä tulee käyttöön, mutta juuri nyt sille ei ole käyttöä.
Sisustuslehtiä.
Kirpputoreilta ihania vanhoja astoita/purkkeja/hyllyjä/naulakoita tms. mökille. Kesämökkini on minnun rakkauteni ja intohimoni, siis mieheni ja lasteni jälkeen :)
Meikkejä, hiustenhoito-ja muotoilutuotteita. Vaatteita. Ostan, vaikka edellinen on käyttökelpoinen.
Tässä elämässä????