Minkä tyyppisiin heräteostoksiin tavallisesti sorrut?
Ei ole mikään tuotetukimus tämä. Ihan puhdas uhteliaisuuus ajaa kyselemään tällaisiia hassunhauskoja kysymyksiä.
Kommentit (208)
Kosmetiikka on pahin, kirjat kakkosena, etenkin kauneutta, hyvinvointia ja ravitsemusta käsittelevät. Myös korut ja hippi- ja treenivaatteet on heikko kohta. Kenkä- ja alusvaatepakkomielteestäni olen sentään päässyt eroon suurimmalta osin.
Kamaa on kertynyt sikana, pitäisi alkaa saneeramaan ihan tosissaan himassa:(
Vierailija kirjoitti:
Lankoja vaikka en oikeastaan kudo, mutta jos joskus ehkä tarvitsee tehdä jotain.
Ai onko sinulla kangaspuut, kun kudot? Hienoa, monella ei ole ja silloin voi ainakin neuloa ihan vaan puikoilla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lankoja vaikka en oikeastaan kudo, mutta jos joskus ehkä tarvitsee tehdä jotain.
Ai onko sinulla kangaspuut, kun kudot? Hienoa, monella ei ole ja silloin voi ainakin neuloa ihan vaan puikoilla...
Meillä Länsi-Suomessa kudotaan villasukat, ei neulota. Jos et tiennyt, että tässä asiassa on murre-eroja.
Harkitsen tarkkaan useimmiten. Joskus kaduttikin etten ostanut.
Kengät, mekot ja takit sekä ihonhoitotuotteet ovat minun herätysostoksiani.
Vierailija kirjoitti:
Matkat. :)
Niin minullakin. Yksi päivä vitutti töissä niin raskaasti, että varasin Sisilian matkan ja heti helpotti. :)
Jotain pakasrerasioita, tiskirättejä ja pussinsulkijoita ja tiskiharjoja! IKEA on pahin paikka😆
Mozartin kuulat puoleen hintaan ou jes otanpa pari laatikkoa nams maiskis sinne meni.
No ei varsinaisesti heräteostoksia mutta jos ilmaiseksi saa niin otetaan mukaan ja viedään sitten pois jos ei tarvetta ollutkaan.
Harrastuksiin liittyviin. Erityisesti taidetarvikkeet on mun heikkous.
Nimim. ei enää ikinä Temperaan ilman kiveen hakattua ostoslistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, on omat kapeat kangaspuut mummon perua. Villashaalien ja huivien teko on aika addiktoivaa puuhaa. Esimerkiksi ovat joululahjoina ihania. Tosin teen myös neuletöitä mutta se ei ole niin kivaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä Länsi-Suomessa kudotaan villasukat, ei neulota. Jos et tiennyt, että tässä asiassa on murre-eroja.
Nää kutoa/neuloa nipot on ihan oma ihmisryhmänsä... En tiedä voiko heitä auttaa.
Voisivat minulle kertoa, että jos puikoilla neulotaan, niin mitkäs ne kutimet sitten on?
Kirjat ja kissalle leluja. Kirjojen ostoa en edes harmittele, mutta nuo kissan lelut on ihan älyttömiä ostoksia. yleensä se lelu kiinnostaa vain hetken tai sitten se menee rikki. Loppujen lopuksi kissan rakkaimpia leluja on hiuslenksut ja maitopurkkien korkit. Jos olisi paljon rahaa, menisi kyllä kenkäostoksiin huimia summia.
Kirjoja, vaikkei minulla ole niille edes mitään säilytyspaikkaa.
Leikkokukat, yskänkarkit, Lidl on sellainen kauppa mistä ostan aina jotain ylimääräistä. Viimeksi lähti mukaan kyniä ja housut, kumpiakaan en tiennyt tarvitsevani kauppaan mennessä.
Piniä sisustustekstiilejä esim. ripsitabletteja, joilla saa vaihdettua kodin ilmettä ja värimaailmaa. Mahdollisesti väriin sopivia kynttilöitä.
Kasvit/kukat, jotkut herkut, mutta aika hyvin olen siitäkin päässyt irti. Kirjat oli ennen, nykyään käytän niin paljon e-kirjoja/audiokirjoja joten en laske niitä heräteostoksiksi ollenkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mutta murre-eroista huolimatta kangaspuilla kudotaan, puikoilla neulotaan ja ompukoneella ommellaan. Jos et tiennyt.
Elektroniikka :(