Selviytyjät Suomi 2019
Kohta alkaa! Kukahan voittaa?? Itse veikkaan Saulia.
Kommentit (2668)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa kun pudottavat vahvimmat.. ensin Eevi, sitten Niklas. Eihän ne voita koskemattomuuskisoja tuolla menolla ja joutuvat pudottaa omiaan. Mitä järkeä. Miksi ne Lolan kelkassa kaikki menee?! Järki hoi!
Sitä minäkin sanon tuolljo ekoilla sivuilla. Mutta jännää, että sain pelkkää lapeukku, sinun kirjoittma kommentti yläpeukkua vaikka sama teksti 😀.
Katsokaas mammat kun Eevi on kuitenkin fysiikaltaan parempi luin esim Lola, Miska, Vilma, mutta luonteeltaan per**, niin sehän on aivan kuin helmen heittäisi pois omaa peliä ajatellen. Kukaan ei nimittäin äänestä Eevin kaltaista tyyppiä finaalissa.
Eevi, fysiikaltaan vahva??? Mitä ihmettä. Näyttää pikkupojalta. Pituutta ei ole kuin hädin tuskin 149 cm. Vahvuutta ei juuri lainkaan. Ei mielessä eikä fysiikassa.
No anteeksi että kerroin kuka tippuu seuraavaksi.
Jos nyt jotain hyvää niin voitte varautua pettymykseen kun x tippuu.
Vilma muuten äänesti Lolaa kun sitä tympi se kilpailu kun Lola ei voi mennä siihen ja Vilman oli pakko mennä ja kammoksuu sukeltamista.
Keltaiset ei voi säästää vahvoja koska asetelma on jo niin että vahva haluaa vahvan pois ja kyllä Lola on henkisesti vahva, jossain vaiheessa se on häntä vastaan.
Tää nyt menee eri tavalla kun viime vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa Kim Herold saisi edes vähän onnistumisia aluksi, hänellä on ollut niin vähän onnistumisia aikuisessa elämässä. Kim on luonnoltaan hyväntahtoinen ja miellyttämisenhaluinen, mutta kunnianhimo vaikuttaa pakotetulta.
Kim on perinyt isältään juontajan roolin, ei ammatiltaan vaan tyyliltään. Suu käy ja käsiä heilutellaan ja osoitetaan liittoutumista kun siitä on itselle hyötyä. Toivon että poika saisi jotain ylpeyden aihetta tästä ohjelmasta, jotain mitä mainita seuraavan kerran me naisten loppusivuilla sanoessaan jotain "hauskasti".
Ihme kommentti.
Vierailija kirjoitti:
No, miss universium kisoja ei voiteta älyllä... Ja kauneus on katoavaista. Kuten näemme.
Kaikki muutko tuolla ovat älykkyydellään päässeet Selviytyjiin? Ja vaikka älykkyydellä ei olla Miss Universumeissa, ei se tarkoita etteikö Lola voisi olla älykäs. Ulosanniltaan ja taktiikoiltaan vaikuttaa älykkäältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilmalla on kyllä upea kroppa ja kaunis muutenkin. Hiukset pellavaa. Mutta onko silikonit, kun muuten niin hoikka? Eikä siinäkään mitään, luonnollisen näköiset.
On meitä moneen junaan, minulle ei iske lainkaan kroppa eikä naama: https://www.instagram.com/p/BsEIg-MBnVW/
Ei ihmisen tarvitse täyttää omia kauneusihanteita voidakseen todeta, että joku on kaunis. Onhan Vilma todella kovassa kunnossa ja ei lehtien kansiin rumalla naamalla pääse. Hyvin mallimaiset kasvot ja mallihan hän on ollutkin.
Tuolla kommentillasi ”on meitä moneen junaan” esität asian niin, että minun näkemykseni olisi jotenkin erikoinen ja väärä.
Arvelen, että Eevi putosi, koska oli niin negatiivinen ja passiivinen. Vaikka suoriutui huonosti hiekkalaatikolla, uskon että jos olisi kannustavampi ja rehdimpi persoona, olisi säilyttänyt luottamuksen. Tuntuu, ettei Vilma eikä kaikki muutkaan luottaneet häneen liittoa tehdessään?
Kaikkea muuta kuin tiimipelaaja ja tsemppaaja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vilmalla on kyllä upea kroppa ja kaunis muutenkin. Hiukset pellavaa. Mutta onko silikonit, kun muuten niin hoikka? Eikä siinäkään mitään, luonnollisen näköiset.
On meitä moneen junaan, minulle ei iske lainkaan kroppa eikä naama: https://www.instagram.com/p/BsEIg-MBnVW/
Ei ihmisen tarvitse täyttää omia kauneusihanteita voidakseen todeta, että joku on kaunis. Onhan Vilma todella kovassa kunnossa ja ei lehtien kansiin rumalla naamalla pääse. Hyvin mallimaiset kasvot ja mallihan hän on ollutkin.
Tuolla kommentillasi ”on meitä moneen junaan” esität asian niin, että minun näkemykseni olisi jotenkin erikoinen ja väärä.
Voi mitä tulkintaa.. etkö oel kuullut tuota juna-vertausta ennen? Sehän tarkoittaa nimenomaan että meitä on monta ja moneksi ja makuja samaten, ei siinä arvoteta mitään.
Kylläpä loukkaannuit, turhaan.
T: Eri
Mielestäni Eevi Teittinen vertasi heimossa olemista koulukiusaamiseen sekä myös Tuuli Matinsalo teki saman vertauksen:
"Juonittelu ei ollut Matinsalolle ominaista. Murrosikäisiä työkseen opettava nainen kertoo saaneensa leirissä ehkä pienen käsityksen siitä, millaista on joutua koulukiusatuksi.
– Sain kuvan, millaista on, kun käännetään selkää, mennään juttelemaan ja sanotaan, että sinä et voi tulla. Se on aika rajua."
Mä oon jotenkin häkeltynyt siitä, että joillekin ihmisistä tuollainen olo tulee _ensimmäistä kertaa elämässä_
Eikä kyseessä ole edes oikeaa kiusaamista vaan joku muutaman viikon pituinen peli.
Vilima laihtuu tuolla entisestään. On jo nyt laiha. Eli voittiko kun mieskään ei enään tahtonut tuntea. Lola taas fiksu kun lihotti itsensä kun siellä saa kärsiä nälässä.
Pelin henki on se että juonitellaan. Saa sitten nähä kuka voitti se joka pelasi reilua peliä vai pahin juonittelija . Oisko siinä keskiväliltä.
Joku vertasi Lolaa Russell Hantziin, kaameudessaan Russell on kaukana Lolasta. En puolusta Lolaa, Russell vain oli aikoinaan oma lukunsa.
Kovasti täällä Lolaa haukutaan näköjään. Mun mielestä Lola on iloinen ja mielenkiintoinen pelaaja ja toivon että pysyy pitkään mukana. Kauneus on katsojan silmässä mutta kyllä muhun pyöreä Lola enemmän vetoaa kuin anorektisen laiha Vilma. Ihan pahaa tekee kun sitä katsoo. Naamakin on kuin nahka pingotettuna kallon päälle. Ymmärrän hyvin että Lola ollut missi, kaunis on edelleen mutta että Vilma on malli ei mene mulla tajuntaan. Kuivan kesän kuikka.
Mun veikkaus on että pisimmälle pääsee:
Wallu, Miska, Virpi, Kim, Lotta
Lolasta en osaa sanoa. Pelaa niin uhkaavasti että luulis muiden jossain kohtaa kääntyvän häntä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Kovasti täällä Lolaa haukutaan näköjään. Mun mielestä Lola on iloinen ja mielenkiintoinen pelaaja ja toivon että pysyy pitkään mukana. Kauneus on katsojan silmässä mutta kyllä muhun pyöreä Lola enemmän vetoaa kuin anorektisen laiha Vilma. Ihan pahaa tekee kun sitä katsoo. Naamakin on kuin nahka pingotettuna kallon päälle. Ymmärrän hyvin että Lola ollut missi, kaunis on edelleen mutta että Vilma on malli ei mene mulla tajuntaan. Kuivan kesän kuikka.
En mitenkään voi ymmärtää, että Lola on paremman näköinen kuin Vilma, painonsa puolesta. Lola on runsaasti ylipainoinen ja Vilma on hoikka, ei liian laiha. Nykykäsitys naisten painosta taitaa olla vääristynyt. Lola oli todella kaunis missiaikoinaan, mutta nyt epäterveellisesti ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mitä tulkintaa.. etkö oel kuullut tuota juna-vertausta ennen? Sehän tarkoittaa nimenomaan että meitä on monta ja moneksi ja makuja samaten, ei siinä arvoteta mitään.
Tottakai olen kuullut, mutta yleensä sitä käytetään arvostellessa toista ihmistä. Jos sanoo ”makuja on monia” tms., se olisi neutraalimpaa.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta en erityisemmin osaa loukkaantua av-palstan kommenteista, joten voi mitä tulkintaa sieltäkin suunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, moni huippumalli on sangen erikoisen näköinen. Ei istu perinteisen kauneuskäsityksen muottiin.
Monen etu on että ulkonäkö on helposti muunneltavissa ja mielellään melko androgyyni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai olen kuullut, mutta yleensä sitä käytetään arvostellessa toista ihmistä. Jos sanoo ”makuja on monia” tms., se olisi neutraalimpaa.
Ikävä tuottaa pettymys, mutta en erityisemmin osaa loukkaantua av-palstan kommenteista, joten voi mitä tulkintaa sieltäkin suunnalta.
Kyllä tuli loukkaantuminen hyvin selväksi ja jatkuu näköjään edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Mallit nyt ovat laihempia kuin missit, joten mikä siinä ei mene tajuntaan?
Mielestäni Vilmasta näkee hyvin sen, että on luonnostaan todella laiha, mutta ei kuitenkaan näytä sairaalta. Anoreksia näyttää erilaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, käytetään myös tällaisissa tapauksissa. Ihme nättinokka.
Jatkossa kunnon spoilerivaroitukset kiitos.
"spoilerivaroitus Nikke tippui"