Selviytyjät Suomi 2019
Kohta alkaa! Kukahan voittaa?? Itse veikkaan Saulia.
Kommentit (2668)
Vierailija kirjoitti:
Missähän kohti sarjaa se käärme puree Marko Asellia kaulaan?
Ai Lola vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Lola vai?
Käärme. Oikea sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa Kim Herold saisi edes vähän onnistumisia aluksi, hänellä on ollut niin vähän onnistumisia aikuisessa elämässä. Kim on luonnoltaan hyväntahtoinen ja miellyttämisenhaluinen, mutta kunnianhimo vaikuttaa pakotetulta.
Kim on perinyt isältään juontajan roolin, ei ammatiltaan vaan tyyliltään. Suu käy ja käsiä heilutellaan ja osoitetaan liittoutumista kun siitä on itselle hyötyä. Toivon että poika saisi jotain ylpeyden aihetta tästä ohjelmasta, jotain mitä mainita seuraavan kerran me naisten loppusivuilla sanoessaan jotain "hauskasti".
Vierailija kirjoitti:
Miten mulle tuli eilisestä jaksosta semmonen tunne, että Lotalla ja Kimillä olis jotain pientä sutinaa? Ei tietenkään mitään vakavaa, kun Lotta on naimisissakin, mutta oli se Kimin kainalossakin nukkunut ja sitä hihitteli kameroille. Niiden väliset ilmeet ja eleetkin oli jotenkin flirttailevia. Huomasko kukaan muu vai onko vaan mun päässä? :D
Kameroille kannattaa ilmeillä ja viittailla. Niin se julkisuushomma toimii, kun on julkkis "ammatiltaan" sitä pitää myydä kaikkea mikä heiluu. Haha!
Vierailija kirjoitti:
En tunnistanut aluksi eeviä ilman ripsien pidennyksiä..
Minä en tunnistanut naisista muita kuin Lolan ja Vilman, ovat niin eri näköisiä ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä Lolaa äänesti ensimmäisessä heimoneuvostossa? Olli?
Rasittavalta tyypiltä vaikuttaa tämä ex-missi. Ja minä kun aiemmin pidin Lolaa ihan sympaattisena tyyppinä. Jo eka jakso paljastaa muijan todellisen luonteen, vastenmielinen.
Olli ei ollutkaan laumasielu vaan uskalsi tehdä oman -ja fiksun- ratkaisun.
Itse toivonkin että symppis Olli voittaisi <3
Vierailija kirjoitti:
Lola.. Siis ainoa titteli misseys kahdenkymmenen vuoden takaa. Ja jos sillä menee niin olisi kyllä voinut itsestään parempaakin huolta pitää..Sarjassa turhaakin turhemmat julkkikset
Lola oli kuitenkin Miss Universumin 2. perintöprinsessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunnistanut aluksi eeviä ilman ripsien pidennyksiä..
Minä en tunnistanut naisista muita kuin Lolan ja Vilman, ovat niin eri näköisiä ilman meikkiä.
Entäs Noora sitten?
Vierailija kirjoitti:
Rasittavalta tyypiltä vaikuttaa tämä ex-missi. Ja minä kun aiemmin pidin Lolaa ihan sympaattisena tyyppinä. Jo eka jakso paljastaa muijan todellisen luonteen, vastenmielinen.
Ei tuossa kilpailussa mitään todellisia luonteita paljastu, vaan juuri se yksi ja ainut piirre eli selviytymisvietti. Lolalla on peli hyvin hallussa, ei tuonne tultu mielistelemään.
Vilmalla on kyllä upea kroppa ja kaunis muutenkin. Hiukset pellavaa. Mutta onko silikonit, kun muuten niin hoikka? Eikä siinäkään mitään, luonnollisen näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Onkin kamala akka.
Ollin pisteet kyllä nousi. Ainoa joka osaa pelata selviytyjiä, tarpeettomat selkäänpuukottajat joukkueesta pois. Harmi kun ei ole liittolaisia.
Jos olisivat pistäneet Lolan noille fyysisille osuuksille tai edes nostaneet sinne tukin nokkaan, niin olisi totuus paljastunut.
Totuus paljastunut? Sehän paljastui jo siinä vaiheessa kun tehtävät jaettiin, ja Lola ei kyennyt kuntonsa tai kokonsa takia niitä suorittamaan. Vai mistä totuudesta puhut?
Vierailija kirjoitti:
Lola matkii Russell Hantzia. On harvinaisen törkeä. Sillä ei muuten voiteta, vaan tullaan enintään toiseksi.
Toiseksi tuleminen on melkoinen saavutus, jos on siinä kunnossa missä Lola.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos sinä apina joka spoilasit ensi jakson putoajan. Älä spoilaa enää jatkossa.
Sori, mutta viime kaudenkin keskustelussa puhuttiin aina myös Ruutu+ -jaksosta. Taidat olla yksi ainoista, jotka eivät halua paljastuksia, me muut haluamme niistä keskustella. Älä tule tähän ketjuun enää jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Onkin kamala akka.
Ollin pisteet kyllä nousi. Ainoa joka osaa pelata selviytyjiä, tarpeettomat selkäänpuukottajat joukkueesta pois. Harmi kun ei ole liittolaisia.
Jos olisivat pistäneet Lolan noille fyysisille osuuksille tai edes nostaneet sinne tukin nokkaan, niin olisi totuus paljastunut.
No kukapa sitä lössykkää olisi jaksanut sinne tukin nokkaan edes nostaa..? Tosiaankin tämä Lola on täysin turha ja laiskan oloinen kieroilija siellä. Ulos vaan mahdollisimman pian. Itse toivon, että Sauli voittaisi koko kisan, mutta eräällä toisella foorumilla oltiin tietävinään jo viime keväänä (kun Selviytyjien kuvaukset olivat juuri käynnissä), että hän putosi pois jo aikaisessa vaiheessa. Ihmettelen vaan, että miksi, jos niin kävi.
Ilmeisesti Lola on kaikkea muuta kuin turha, kun jo ties kuinka monetta viestiä jo vouhkaat Lolasta. Selkeästi tunteita herättävä kilpailija, ja sellaisia tässä ohjelmassa tarvitaan. Vaikka et tykkäisi henkilökohtaisesti jostain kilpailijasta, se ei tee tästä turhaa :D
Vierailija kirjoitti:
Onks Bergenheimilla jotain kestoposkipunaa :D
Kauniilla Vilmalla terve, luonnollinen puna poskilla :)
Vierailija kirjoitti:
qwerty kirjoitti:
:D siis saanko vaa nauraa hyvät ihmiset teille ja teidän jutuille?
Helppoahan se on vauva.fi foorumilla haukkua muita plösöiksi ja arvostella hammaskalustoa ku ite varmaa joku perus suomalainen perse alkaa puolesta selkää ja prismassa mennää pingviinikävelyllä kärryjen kaa eteenpäin.
Anna mun kaikki kestää :D
Lolakos se siellä tullut lällättämään kuin 5-vuotiaan tasolle jäänyt... Huoh, minkälainen tapaus.
Jollain menee Lola hieman tunteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Miten mulle tuli eilisestä jaksosta semmonen tunne, että Lotalla ja Kimillä olis jotain pientä sutinaa? Ei tietenkään mitään vakavaa, kun Lotta on naimisissakin, mutta oli se Kimin kainalossakin nukkunut ja sitä hihitteli kameroille. Niiden väliset ilmeet ja eleetkin oli jotenkin flirttailevia. Huomasko kukaan muu vai onko vaan mun päässä? :D
No Kim nyt taitaa olla flirtti luonteeltaan, Lotta taas huomionhakuinen kikattelija.
No, miss universium kisoja ei voiteta älyllä... Ja kauneus on katoavaista. Kuten näemme.
Vierailija kirjoitti:
Vilmalla on kyllä upea kroppa ja kaunis muutenkin. Hiukset pellavaa. Mutta onko silikonit, kun muuten niin hoikka? Eikä siinäkään mitään, luonnollisen näköiset.
On meitä moneen junaan, minulle ei iske lainkaan kroppa eikä naama: https://www.instagram.com/p/BsEIg-MBnVW/