Selviytyjät Suomi 2019
Kohta alkaa! Kukahan voittaa?? Itse veikkaan Saulia.
Kommentit (2668)
Veikkaan, että Lola on mukana vielä pitkään. Sain sellaisen kuvan hänen haastattelustaan.
Ärsyttää sellaiset, joita ei ikinä äänestetä pois. Mielistelijöitä.
Miten voikin joku olla noin rasittava nainen kun Lola! Toivon että tippuu mahdollisimman nopeasti kun ei jaksais kattoo tota naamaa joka on noin itsevarmana. Esittää kunnon peluria, mikään ei ole noin vastenmielistä katseltavaa. Ja millä meriiteillä tuolla edes on, vuoden 96 missi hohhoh.. Mutta on vahva luonne ja saanut muita vässyköitä tossunsa alle niin taitaapi päästä liian pitkälle kisassa.. Nooralle soisi voiton!
Toivottavasti kukaan ei enää spoilaa mitään. Tosi ärsyttävää!
:D siis saanko vaa nauraa hyvät ihmiset teille ja teidän jutuille?
Helppoahan se on vauva.fi foorumilla haukkua muita plösöiksi ja arvostella hammaskalustoa ku ite varmaa joku perus suomalainen perse alkaa puolesta selkää ja prismassa mennää pingviinikävelyllä kärryjen kaa eteenpäin.
Anna mun kaikki kestää :D
Kuka oikeeasti katsoo tuotakin roskaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuka oikeeasti katsoo tuotakin roskaa?
Ilmeisesti sinä,kun vaivaudut tänne kommentoimaan!
Kiitos sinä apina joka spoilasit ensi jakson putoajan. Älä spoilaa enää jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Outoa kun pudottavat vahvimmat.. ensin Eevi, sitten Niklas. Eihän ne voita koskemattomuuskisoja tuolla menolla ja joutuvat pudottaa omiaan. Mitä järkeä. Miksi ne Lolan kelkassa kaikki menee?! Järki hoi!
Sitä minäkin sanon tuolljo ekoilla sivuilla. Mutta jännää, että sain pelkkää lapeukku, sinun kirjoittma kommentti yläpeukkua vaikka sama teksti 😀.
Katsokaas mammat kun Eevi on kuitenkin fysiikaltaan parempi luin esim Lola, Miska, Vilma, mutta luonteeltaan per**, niin sehän on aivan kuin helmen heittäisi pois omaa peliä ajatellen. Kukaan ei nimittäin äänestä Eevin kaltaista tyyppiä finaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sitä Lolaa äänesti ensimmäisessä heimoneuvostossa? Olli?
Rasittavalta tyypiltä vaikuttaa tämä ex-missi. Ja minä kun aiemmin pidin Lolaa ihan sympaattisena tyyppinä. Jo eka jakso paljastaa muijan todellisen luonteen, vastenmielinen.
Sama täällä. Onkin kamala akka.
Ollin pisteet kyllä nousi. Ainoa joka osaa pelata selviytyjiä, tarpeettomat selkäänpuukottajat joukkueesta pois. Harmi kun ei ole liittolaisia.
Jos olisivat pistäneet Lolan noille fyysisille osuuksille tai edes nostaneet sinne tukin nokkaan, niin olisi totuus paljastunut.
No kukapa sitä lössykkää olisi jaksanut sinne tukin nokkaan edes nostaa..? Tosiaankin tämä Lola on täysin turha ja laiskan oloinen kieroilija siellä. Ulos vaan mahdollisimman pian. Itse toivon, että Sauli voittaisi koko kisan, mutta eräällä toisella foorumilla oltiin tietävinään jo viime keväänä (kun Selviytyjien kuvaukset olivat juuri käynnissä), että hän putosi pois jo aikaisessa vaiheessa. Ihmettelen vaan, että miksi, jos niin kävi.
Onks Bergenheimilla jotain kestoposkipunaa :D
qwerty kirjoitti:
:D siis saanko vaa nauraa hyvät ihmiset teille ja teidän jutuille?
Helppoahan se on vauva.fi foorumilla haukkua muita plösöiksi ja arvostella hammaskalustoa ku ite varmaa joku perus suomalainen perse alkaa puolesta selkää ja prismassa mennää pingviinikävelyllä kärryjen kaa eteenpäin.
Anna mun kaikki kestää :D
Lolakos se siellä tullut lällättämään kuin 5-vuotiaan tasolle jäänyt... Huoh, minkälainen tapaus.
Vielä on tosi hankala sanoa kuka tulee pärjäämään pitkälle. Noissa ryhmätehtävissä yhden pelaajan osuus on niin pieni. En usko että esim. Veronica ja Lotta pärjäävät kisoissa yksin, vaikka nyt "voittajajoukkueessa" ovatkin.
No ni, nyt ei sitten enää voi tätä ketjua lukea, kun joku ääliö spoilaa tulevien jaksojen tapatumia. Ärsyttää ankarasti.
Ei voi enää lukea ei, ikävä juttu! Toi katso jakso ennakkoon on aivan perseestä!! Suomesta ei löydy tarpeeksi fiksuja urheilijoita tohon peliin. Siksi amerikkalainen alkuperäisversio on jännittävä, kun hallitsevat ihmissuhdepelin niin hyvin. Siellä heimoneuvostossa tulee yllätyksiä, ja Probst osaa kysellä oikeita.
Haluan pian Survivorsin Maikkarille!
Vierailija kirjoitti:
Eevi Teittinen oli Fort Boyardissa niin hirveä vinkuja että lentånee tuolta pellolle alle aika yksikön. Menee taas hakemaan 'hyvää' mainosta itselleen 😂
Hyvin veikattu. Putosi ensimmäisenä osaksi syynä mokailu ensimmäisessä kilpailussa ja osaksi koska nähtävästi koki joutuneensa "väärään joukkueeseen".
Miten mulle tuli eilisestä jaksosta semmonen tunne, että Lotalla ja Kimillä olis jotain pientä sutinaa? Ei tietenkään mitään vakavaa, kun Lotta on naimisissakin, mutta oli se Kimin kainalossakin nukkunut ja sitä hihitteli kameroille. Niiden väliset ilmeet ja eleetkin oli jotenkin flirttailevia. Huomasko kukaan muu vai onko vaan mun päässä? :D
Siis onko täällä kerrottu ensi jakson tapahtumia ja paljastettu putoaja muussa kuin tuossa yhdessä viestissä, jonka alussa lukee "Spoilausvaroitus!!" vai mitä täällä valitetaan?
Lola matkii Russell Hantzia. On harvinaisen törkeä. Sillä ei muuten voiteta, vaan tullaan enintään toiseksi.