Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2019

Vierailija
22.01.2019 |

Kohta alkaa! Kukahan voittaa?? Itse veikkaan Saulia.

Kommentit (2668)

Vierailija
301/2668 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilmalla on kyllä upea kroppa ja kaunis muutenkin. Hiukset pellavaa. Mutta onko silikonit, kun muuten niin hoikka? Eikä siinäkään mitään, luonnollisen näköiset.

On meitä moneen junaan, minulle ei iske lainkaan kroppa eikä naama:  https://www.instagram.com/p/BsEIg-MBnVW/

Ei ihmisen tarvitse täyttää omia kauneusihanteita voidakseen todeta, että joku on kaunis. Onhan Vilma todella kovassa kunnossa ja ei lehtien kansiin rumalla naamalla pääse. Hyvin mallimaiset kasvot ja mallihan hän on ollutkin.

Tuolla kommentillasi ”on meitä moneen junaan” esität asian niin, että minun näkemykseni olisi jotenkin erikoinen ja väärä.

Voi mitä tulkintaa.. etkö oel kuullut tuota juna-vertausta ennen? Sehän tarkoittaa nimenomaan että meitä on monta ja moneksi ja makuja samaten, ei siinä arvoteta mitään.

Kylläpä loukkaannuit, turhaan.

T: Eri

Tottakai olen kuullut, mutta yleensä sitä käytetään arvostellessa toista ihmistä. Jos sanoo ”makuja on monia” tms., se olisi neutraalimpaa.

Ikävä tuottaa pettymys, mutta en erityisemmin osaa loukkaantua av-palstan kommenteista, joten voi mitä tulkintaa sieltäkin suunnalta.

Kyllä tuli loukkaantuminen hyvin selväksi ja jatkuu näköjään edelleen.

En näe, miksi tuosta olisi pitänyt loukkaantua. Kertoisitko, vai jatkatko jankkaamista tuntemattoman ihmisten kuvitelluista tunteiluista tässä ketjussa? Huomautin tuosta ”moneen junaan” -kommentista, sillä halusin vain päästä perille, mitä ko. kirjoittaja sillä tarkoitti.

Vierailija
302/2668 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vilmalla on kyllä upea kroppa ja kaunis muutenkin. Hiukset pellavaa. Mutta onko silikonit, kun muuten niin hoikka? Eikä siinäkään mitään, luonnollisen näköiset.

On meitä moneen junaan, minulle ei iske lainkaan kroppa eikä naama:  https://www.instagram.com/p/BsEIg-MBnVW/

Ei ihmisen tarvitse täyttää omia kauneusihanteita voidakseen todeta, että joku on kaunis. Onhan Vilma todella kovassa kunnossa ja ei lehtien kansiin rumalla naamalla pääse. Hyvin mallimaiset kasvot ja mallihan hän on ollutkin.

Tuolla kommentillasi ”on meitä moneen junaan” esität asian niin, että minun näkemykseni olisi jotenkin erikoinen ja väärä.

Voi mitä tulkintaa.. etkö oel kuullut tuota juna-vertausta ennen? Sehän tarkoittaa nimenomaan että meitä on monta ja moneksi ja makuja samaten, ei siinä arvoteta mitään.

Tottakai olen kuullut, mutta yleensä sitä käytetään arvostellessa toista ihmistä. Jos sanoo ”makuja on monia” tms., se olisi neutraalimpaa.

Ikävä tuottaa pettymys, mutta en erityisemmin osaa loukkaantua av-palstan kommenteista, joten voi mitä tulkintaa sieltäkin suunnalta.

Höpö höpö, käytetään myös tällaisissa tapauksissa. Ihme nättinokka.

Aiotko vielä montakin kertaa vastata samaan viestiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/2668 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli saisi voittaa.

Vierailija
304/2668 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti täällä Lolaa haukutaan näköjään. Mun mielestä Lola on iloinen ja mielenkiintoinen pelaaja ja toivon että pysyy pitkään mukana. Kauneus on katsojan silmässä mutta kyllä muhun pyöreä Lola enemmän vetoaa kuin anorektisen laiha Vilma. Ihan pahaa tekee kun sitä katsoo. Naamakin on kuin nahka pingotettuna kallon päälle. Ymmärrän hyvin että Lola ollut missi, kaunis on edelleen mutta että Vilma on malli ei mene mulla tajuntaan. Kuivan kesän kuikka.

Mallit nyt ovat laihempia kuin missit, joten mikä siinä ei mene tajuntaan?

Mielestäni Vilmasta näkee hyvin sen, että on luonnostaan todella laiha, mutta ei kuitenkaan näytä sairaalta. Anoreksia näyttää erilaiselta.

Ai ei näytä sairaalta. Minusta näyttää. Tuon tason laihuus on ruman näköistä. Minä pidänkin normaalipainoisista naisista enkä noin tolkuttoman laihoista, oikeasti näyttää heikolta ja liian laihalta.

Vierailija
305/2668 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kirjoittaa aika moni ihminen. Osa on eri mieltä kanssasi. Mutta saisiko tämä aihe jo jäädä?

Ohis

Vierailija
306/2668 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kirjoittaa aika moni ihminen. Osa on eri mieltä kanssasi. Mutta saisiko tämä aihe jo jäädä?

Ohis

Saa olla eri mieltä, mutta miksen itse saisi ilmaista mielipidettäni?

Vierailija
307/2668 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma vai Wilma on liian laiha. Ainakin jos ajattelee että hän olisi esikuva nuorille tytöille.

Hän voi voida hyvin tuollaisena mutta jollekulle tuo painoindeksi on hengenvaarallinen.

Vierailija
308/2668 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Älä jan kuta, palataan ketjun varsinaiseen aiheeseen.

Toinen ohis.

Vierailija
309/2668 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovasti täällä Lolaa haukutaan näköjään. Mun mielestä Lola on iloinen ja mielenkiintoinen pelaaja ja toivon että pysyy pitkään mukana. Kauneus on katsojan silmässä mutta kyllä muhun pyöreä Lola enemmän vetoaa kuin anorektisen laiha Vilma. Ihan pahaa tekee kun sitä katsoo. Naamakin on kuin nahka pingotettuna kallon päälle. Ymmärrän hyvin että Lola ollut missi, kaunis on edelleen mutta että Vilma on malli ei mene mulla tajuntaan. Kuivan kesän kuikka.

Mallit nyt ovat laihempia kuin missit, joten mikä siinä ei mene tajuntaan?

Mielestäni Vilmasta näkee hyvin sen, että on luonnostaan todella laiha, mutta ei kuitenkaan näytä sairaalta. Anoreksia näyttää erilaiselta.

Ai ei näytä sairaalta. Minusta näyttää. Tuon tason laihuus on ruman näköistä. Minä pidänkin normaalipainoisista naisista enkä noin tolkuttoman laihoista, oikeasti näyttää heikolta ja liian laihalta.

Tuota vaikutelmaa sairaalloisesta laihuudesta tietysti lisää se, että Vilma on 180 senttiä pitkä. Osaan kuitenkin itse erottaa sen syömishäiriöisen laihuuden luonnollisesta laihuudesta, ja en väitä että tuolla saarella laihtuminen olisikaan enää terveen näköistä Vilman kohdalla.

Vierailija
310/2668 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Älä jan kuta, palataan ketjun varsinaiseen aiheeseen.

Toinen ohis.

En minä jankuta, vaan vastaan jos minulle vastataan.

Vierailija
311/2668 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilma vai Wilma on liian laiha. Ainakin jos ajattelee että hän olisi esikuva nuorille tytöille.

Hän voi voida hyvin tuollaisena mutta jollekulle tuo painoindeksi on hengenvaarallinen.

Entäs sitten Lola? Jollekin samaan painoon lihominen ja siitä vielä lisää painos voi myös olla terveysriski. Pitäisikö kaikkien muiden, kuin hieman pyöreiden ihmisten piilottaa itsensä, ettei joku vain haluaisi muuttaa itseään samanlaiseksi, koska se olisi heille riski?

Vierailija
312/2668 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finaalissa ovat Virpi ja Sauli

Vierailija
313/2668 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kaudella oli tosi monia verbaalisti lahjakkaita kisaajia kuten Katja Ståhl, Kimmo Vehviläinen, Juhana Helmenkalastaja, Sampo Kaulanen.. lista jatkuu. Tai sanoisinko, että monilla näistä oli niin sanotusti huumorihallussa. Olisi kiva tietää mikä on tämän kauden kisaajien keski-ikä, koska vaikuttavat selvästi nuoremmilta kuin 1 kauden pelaajat. Ehkä vaan minun mielipiteeni? Lisäksi muhun ei vetoo niin hirveesti toi Vallu-huumori, vaikka luulen, että saamme vielä sille nauraa tulevaisuudessa. Tämän kauden kisaajien verbaaliselle ulosannille olen ollut vähän pettynyt, nyt kaksi jaksoa katsoneena. Toivottavasti siihen tulee vielä muutos.

Vierailija
314/2668 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä Lolaa äänesti ensimmäisessä heimoneuvostossa? Olli?

Rasittavalta tyypiltä vaikuttaa tämä ex-missi. Ja minä kun aiemmin pidin Lolaa ihan sympaattisena tyyppinä. Jo eka jakso paljastaa muijan todellisen luonteen, vastenmielinen.

Sama täällä. Onkin kamala akka.

Ollin pisteet kyllä nousi. Ainoa joka osaa pelata selviytyjiä, tarpeettomat selkäänpuukottajat joukkueesta pois. Harmi kun ei ole liittolaisia.

Jos olisivat pistäneet Lolan noille fyysisille osuuksille tai edes nostaneet sinne tukin nokkaan, niin olisi totuus paljastunut. 

Totuus paljastunut? Sehän paljastui jo siinä vaiheessa kun tehtävät jaettiin, ja Lola ei kyennyt kuntonsa tai kokonsa takia niitä suorittamaan. Vai mistä totuudesta puhut?

Siitä että Lola ei mitenkään kykene selviytymään kaikista fyysisistä haasteista. Olisin niin halunnut nähdä kun se kiipeää sinne pystyyn ripustetulle tukille, mutta se jäi näkemättä. Hidasteliko Lola sopivasti palapelitehtävässä? Onhan Selviytyjissä nähty, että aina kannatta pelata oma peli täysillä loppuun asti, kun vastapuolelle voi sattua mitä tahansa. Nyt toinen joukkue luovutti liian aikaisin.

Vierailija
315/2668 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon kisaajien tyyliin ilmaista itseään voi toki vaikuttaa se, että tällä kaudella mukana on ollut ammattiurheilijoita selvästi enemmän, joilla on tietty tyyli puhua kameroille :D

Mieleen tuli taktikoiko Lola noita pudotuksia niin ettei heimojen yhdistyessä olisi niin paljoa jääkiekon kanssa tekemisissä olevia mukana. Itse olisin ainakin kisaajana ottanut huomioon, että Vilma Bergenheim, joka on siis naimisissa ex-kiekkoilija Sean Bergenheimin kanssa voi olla hyvää pataa Niklaksen, joka siis 2. jaksossa putosi kuin myös Buwayan Noora Rätyn (jääkiekkomaalivahti) sekä ex-jääkiekkoilija Hannes Hyvösen kanssa. En usko, että ovat mitään ylimpiä ystävyksiä, mutta voivat tuntea samoja henkilöitä ja alalla vaikuttajia jne.

Vierailija
316/2668 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sitä Lolaa äänesti ensimmäisessä heimoneuvostossa? Olli?

Rasittavalta tyypiltä vaikuttaa tämä ex-missi. Ja minä kun aiemmin pidin Lolaa ihan sympaattisena tyyppinä. Jo eka jakso paljastaa muijan todellisen luonteen, vastenmielinen.

Sama täällä. Onkin kamala akka.

Ollin pisteet kyllä nousi. Ainoa joka osaa pelata selviytyjiä, tarpeettomat selkäänpuukottajat joukkueesta pois. Harmi kun ei ole liittolaisia.

Jos olisivat pistäneet Lolan noille fyysisille osuuksille tai edes nostaneet sinne tukin nokkaan, niin olisi totuus paljastunut. 

Totuus paljastunut? Sehän paljastui jo siinä vaiheessa kun tehtävät jaettiin, ja Lola ei kyennyt kuntonsa tai kokonsa takia niitä suorittamaan. Vai mistä totuudesta puhut?

Siitä että Lola ei mitenkään kykene selviytymään kaikista fyysisistä haasteista. Olisin niin halunnut nähdä kun se kiipeää sinne pystyyn ripustetulle tukille, mutta se jäi näkemättä. Hidasteliko Lola sopivasti palapelitehtävässä? Onhan Selviytyjissä nähty, että aina kannatta pelata oma peli täysillä loppuun asti, kun vastapuolelle voi sattua mitä tahansa. Nyt toinen joukkue luovutti liian aikaisin.

No eihän siinä mitään paljastunut, kaikilla se oli tiedossa ettei Lolaa voi sinne laittaa jo pelkän painonsa takia, ja siksi se jäikin tekemättä ja sen totesivat myös myöhemmin.

Vierailija
317/2668 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joskus All stars -kaudella nähdään Ilari ja Juhana.

Vierailija
318/2668 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten paljon muoviroskaa tuolla rannalla!

Vierailija
319/2668 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja aivan unohdin. Lotta Näkyväkin naimisissa lätkänpelaajan kanssa. Ilmankos kerennyt jo liittoutumaan Nooran kanssa.

Vierailija
320/2668 |
05.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kausi vaikuttaa kyllä tylsältä edelliseen verrattuna. Viime kaudella riitti viihdettä Juhanan ja Katjan riitelystä, Ilarin toikkaroinnista, Sampon ja Jannin juonittelusta ja Kimmon kamppailusta lojaalisuuden kanssa. Vaikea kuvitella että tästä kaudesta tulisi yhtä mehevää. Kaikki osallistujat jotenkin aika tylsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän