luulin että naiset ovat ihania
Mutta nyt kun sellainen nukkuu samassa sängyssä niin se ääntelee ja liikahtelee häiritsevästi unissaan, pukeutuu kulahtaneeseen t-paitaan eikä satiiniin, säärikarvojen sänki pistelee, sotkuinen tukka tulee minun naamalleni ja vieläpä vuotaa epämiellyttäviä nesteitä toisinaan. Hyi.
Kommentit (20)
Tulet vielä mainitsemiesi lisäksi huomaamaan, että naiset ovat umpikieroja, kaikki rajat ylittäviä opportunisteja.
Hui! Joku huomasi vasta nyt, että naisetkin ovat ihmisiä? Kuorsaa, haisee ja pierree?
Hanki sellainen robottinukke, hänestä on kaikki inhimilliset ominaisuudet poistettu ja on olemassa ihan sinua miellyttääkseen.
Aatteles, jos joudut jonain päivänä kattomaan ku se synnyttää :( Siinä kaikki tuo epämiellyttävä ääntely, haiseminen ja vuotaminen ylittää monen _ihanan_ miehen sietokyvyn.
Sinun on aika hankkia seksinukke... tai rakkausnukke se taitaa nykytekniikalla olla. Keinotyttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulet vielä mainitsemiesi lisäksi huomaamaan, että naiset ovat umpikieroja, kaikki rajat ylittäviä opportunisteja.
Jo antiikin kreikassa sanottiin että nainen on kuin koira, ystävystyy sen kanssa, joka tarjoaa ruokaa. Ei tunne mitään lojaaliutta. Näkeehän tuon jo metoo kampanjasta, kuinka naiset yleensä toimii. Äänioikeus heille oli virhe.
Otapa olut kun naisista ei ole mihinkään. Vähintäänkin kohtuullista.
Olisit ottanut naisen josta valuu enemmän miellyttäviä nesteitä. Niitä on paljon helpompi sietää.
Kannattaa hankkia laatunaaras ja heivata tuo av-mamma ulos ovesta.
Vierailija kirjoitti:
Mutta nyt kun sellainen nukkuu samassa sängyssä niin se ääntelee ja liikahtelee häiritsevästi unissaan, pukeutuu kulahtaneeseen t-paitaan eikä satiiniin, säärikarvojen sänki pistelee, sotkuinen tukka tulee minun naamalleni ja vieläpä vuotaa epämiellyttäviä nesteitä toisinaan. Hyi.
Haet haavekuvanaista, jonka mainokset välittävät.
luulit siis olevasi hetero, mutta paljastui, ettet olekaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä mainokset? Naisille kyllä kaupataan mm. hiivahoitoja ja tenoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä mainokset? Naisille kyllä kaupataan mm. hiivahoitoja ja tenoja
Jaa. Sinun tulee jatkaa mainosten katselua.
Tämä on toki Porvoosta, mutta voisi olla tälläkin palstalla u-lisevan k-miehen aloitus. Kun se nainen, josta on vuosia haaveiltu, paljastuukin ihan tavalliseksi ihmiseksi kuten kaikki muutkin, seuraa suunnaton pettymys. Kun se pilden saaminen ei muutakaan vätystä menestyjäksi.
Minä en koskaan luullut, että miehet ovat hyvännäköisiä, hoikkia tai fiksuja.
Yhden hyvältä tuoksuvan miehen olen tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on toki Porvoosta, mutta voisi olla tälläkin palstalla u-lisevan k-miehen aloitus. Kun se nainen, josta on vuosia haaveiltu, paljastuukin ihan tavalliseksi ihmiseksi kuten kaikki muutkin, seuraa suunnaton pettymys. Kun se pilden saaminen ei muutakaan vätystä menestyjäksi.
Tämä. Elämä ilman ulinaa kestää max 5 minuuttia ja sitten alkaa ulina naisesta.
Kieltämättä miehen elämässä on sellainen paradoksi, että ensin naiset ovat enkeleitä ja tavallinen mies ilman saavutuksia ei ole mitään.
Sitten kun on itseluottamusta ja elämää nähty, huomaa ettei se palkinto ole ihan niin ihmeellinen, mutta silti miehen pitäisi olla se, joka vie kaiken eteenpäin ja toimii subjektina.
Tästä syystä Jumalan pitäisi luoda joku kolmas sukupuoli, joka toimii miehille samalla tavalla kuin mies naisille eli viettää jännittävää elämäntyyliä, liehittelee ja mielistelee miehiä ja miettii miten voisi paremmin asiakaspalvella miehiä.
Aspergerin elämää...