Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos hurahtaisit johonkin huuhaahan, kulttiin tai vastaavaan, mihin hurahtaisit?

Vierailija
21.01.2019 |

Pakko valita yksi.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NWO agenda chemtrails replitian elite luciferian popculture depopulation urine therapy

Kaikki paitsi reptilian ja virtsa terapia on valitettavasti totta eikä mitään huuhaata.

Vierailija
22/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muinaissuomalaiseen luonnonjumalien palvontaan. Muistaakseni joku divarinpitäjä on sellaista elvytellytkin, tosin ei varsinaisena kulttina vaan enemmän harrastuksenomaisesti.

Meillä suomenuskoisilla (ent. muinaissuomalaiset) on nykyisin ihan oma rekisteröity uskonnollinen yhteisömmekin  Karhun kansa. Eli tänä päivänä on mahdollista saada suomenuskoisille lapsille  uskonnonopetusta omasta uskonnostaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko valita kun ei ole tapana hurahtaa. kaikki joukkopsykoosijutut ovat täysin nono.

Vierailija
24/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helluntalaisuuteen, heidän seurakuntaan. Saan rauhan sielä.

Vierailija
25/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en hurahtas mihinkään. Joskus mietin, että oonkohan mä jo aina liiankin järkevä ja pragmaattinen, en tiedä.

Pakko valita joku. Hypoteettinen ja leikkimielinen ajatusleikki, ei mikään omien humble brag- pierujen haisteluketju.

Ei ollut itsekehu ja vastauksen lähettämisen jälkeen tajusin itsekin kuinka turha tuo vastaus tähän ketjuun oli, joten sori siitä. Silti olen yhä useammin alkanut miettiä tätä omaa suhtautumistapaa ja että mahtaako samoin ajattelevia löytyä ja minkä verran, siksi kirjoitin tähän ketjuun. Mutta tuo olis varmasti parempi tehdä omassa ketjussaan eikä sotkea sitä tänne. Jatkakaa te, mä en nyt häiritse enempää.

Vierailija
26/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasaretilaisuus. Alan kiertäväksi kulkuriksi joka auttaa kaikkia köyhiä ja vähäosaisia. Samalla kutsun Jeesusta opettajaksi ja väitän itseäni laittomaksi juutalaiseksi.

Vierailija
27/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martta -liike

Vierailija
28/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan persuihin, koska vastustan isla mia. 

En kyllä niitä siis meinaa suinkaan järjissäni äänestää, mutta voin kyllä hyvin nähdä itseni hyppäämässä kiihkokelkkaan kun pääsen vauhtiin. Minulla on tapana suhtautua intohimoisesti asioihin, ja kun saan jonkun ajatuksen päähäni, voi mennä kaiken muun edelle. Minusta voisi tulla superhyvä persuihminen, suorastaan agressiivinen.

Yksi perheenjäsen mulle jo sanoi, että seuraavaksi äänestät persuja.. kun paasasin sille is lamista. Mutta en helvetissa voisi äänestää porvaripuoluetta, varsinkaan tyhjänjauhajia.

Vierailija
29/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellarit mullakin.

Vierailija
30/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo hurahtanut Budhismiin.

Zinkkis

Vierailija
31/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konmaritukseen. En ole uskaltanut avata aihetta käsitteleviä kirjoja enkä katsoa dokumenttisarjaa, sillä tiedän, että homma lähtisi minulla käsistä.

Vierailija
32/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen uskoon, Karhun kansaan.

Vierailija
33/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konmaritukseen. En ole uskaltanut avata aihetta käsitteleviä kirjoja enkä katsoa dokumenttisarjaa, sillä tiedän, että homma lähtisi minulla käsistä.

Kommarit onkin syvältä.

Zinkkis

Vierailija
34/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuspakana ja noitahan minä jo olenkin, mutta zenbuddhalaisuus voisi kiehtoa jos uusia hurahduksen kohteita etsisin. Tai jotkin Tiibetin eksoottisemmat henkiset opit.

Vierailija
35/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katolilaisuus on aina kiehtonut mua. Siis se, että voit tehdä ihan mitä vaan, tappaa vaikka naapurisi, koska tämä on lihava, mutta rippituolissa saat muutaman Ave Marian lausumalla kaiken anteeksi. Olisi aika kiehtovaa voida tehdä ihan mitä tahansa, ilman mitään moraalia ja aina vaan palata kirkkoon ripittäytymään ja saada kaiken anteeksi.

Joutuisit silti vankilaan, jos sinut saadaan kiinni. Ei se rippi maallisen oikeuden tuomiolta pelasta.

Vierailija
36/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaisin jonkun verkostomarkkinointilahkon. Mun titteli olis Global Cosmic Duchess tai jotain.

Vierailija
37/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuspakana ja noitahan minä jo olenkin, mutta zenbuddhalaisuus voisi kiehtoa jos uusia hurahduksen kohteita etsisin. Tai jotkin Tiibetin eksoottisemmat henkiset opit.

Noitahan sinä toki olet ihan aukottomasti. Minä taas olen näkymätön mies.

Vierailija
38/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhän pulsun palvontaan. Jos rekisteröimme uskontomme, saamme ehtoollisviinit verovapaita.

Kokoontumiset neukkukuutiossa. Virsinä toimii irwin-renkutukset ja pääkohta on valtavan viinisammion avaaminen. Sitten alkaa kielillä puhuminen ja muu öriseminen.

Vierailija
39/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alban sanomaan 😂

Vierailija
40/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spaghetti- hiiviö kulttiin, on sellainen parahultaisen hirtehis-kyynis- ocultistinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä