Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos hurahtaisit johonkin huuhaahan, kulttiin tai vastaavaan, mihin hurahtaisit?

Vierailija
21.01.2019 |

Pakko valita yksi.

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskooppien, eli syntymäajan ja taivaan kappaleiden kautta ihmisluonteiden analysoimiseen.

Ihmiset ovat ihmeen kiinnostavia luonteineen ja tapoineen.

Vierailija
62/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katolilaisuus on aina kiehtonut mua. Siis se, että voit tehdä ihan mitä vaan, tappaa vaikka naapurisi, koska tämä on lihava, mutta rippituolissa saat muutaman Ave Marian lausumalla kaiken anteeksi. Olisi aika kiehtovaa voida tehdä ihan mitä tahansa, ilman mitään moraalia ja aina vaan palata kirkkoon ripittäytymään ja saada kaiken anteeksi.

Joutuisit silti vankilaan, jos sinut saadaan kiinni. Ei se rippi maallisen oikeuden tuomiolta pelasta.

Maallinen elämä on kuitenkin vain maallinen elämä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika kova paasaamaan ja hyvä saamaan ihmisiä liikkeelle, joten mun kannattaisi varmaan aloittaa oma maailmanlopun kultti. Perustuisi täysin mun henkilönpalvontaan ja mulle pitäisi antaa kaikki omaisuus.

Onko mukaan lähtijöitä?

Vierailija
64/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan musta tulisi foliohattuileva mikrosirukammoinen. Jos minulla ei olisi sellaista sosiaalista ja taloudellista verkostoa kuin nyt on, sirukortteja ja mobiililaitteita ja tietokoneita olisi kyllä mielenkiintoista karsia ja katsoa, millaista elämä nyky-yhteiskunnassa olisi ilman moisia. Varmaan siinä maailma avartuisi, että millaisia kaikkia tietoja meistä saadaankaan kerättyä. Minulla on niin paljon vanhanaikaisia harrastuksia, että tekemistä varmasti löytyisi, mutta kyllä netti tietyllä tapaa tekee helpompaa niistäkin.

Vierailija
65/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomukseen.

T. empatiakykyinen ihminen

Vierailija
66/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johonkin yhteiskunnan laitamilla kommuunissa elelevään lahkoon.. ..jos tuota nyt voisi edes minään huuhaana pitää, paremminkin ihan varteenotettavana vaihtoehtona nykymenolle.. :)

Minut on rikottu sellaisella tavalla, että en varmaan koskaan voi enää uskoa mihinkään guruihin. Se on myös surullista, koska hurahtaminen on innostusta. Olisi kiva innostua jostain kunnolla. Yksi hauska idea ketjussa kuitenkin tuli: biohakkerointi.

Vierailija
67/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin alienvierailuihin. Nehän selittää aika hyvin kaikki jumaluskonnot. Kun ottaa huomioon, kuinka vähällä järjkiperusteella tietyillä alueilla nykyäänkin ihmisiä agitoidaan.

Vierailija
68/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrttilääkintään olisi kiinnostavaa hurahtaa. Höperehtisin pitkin metsiä luonnonyrttejä keräillen, kasvattaisin jotain yrttejä itse, sit kuivattelisin ja uuttaisin niitä ja laittaisin pulloihin ja purkkeihin. Pitäisin jotain yrttiblogia ja jonkin teeman mukaisia yrtti-iltoja. Esim. lemmenyrttien ilta.

Vierailija
69/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojalan etsijöihin :). On niin hullu se yks tv-sarja. 

Vierailija
70/95 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme mieheni kanssa ihan ateisteja mutta olemme muutaman kerran käyneet Valamon luostarissa kun mies on halunnut käydä siellä maistelemassa niiden viskiä mitä ei vielä muualta saa. Ja jotenkin ihastuttiin siihen tunnelmaan siellä ja ollaan leikitelty ajatuksella että jätetään kaikki ja mennään sinne nunnaksi ja munkiksi. Mä voisin päivät leipoa turisteille ja mies tislailla viskejä :) Elettäis rentoa elämää. Olisikohan tuollainen jotenkin mahdollista?

Vierailija
71/95 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaisin Egyptiläisen uskonnon uudelleen. Kemetuskonto ei ole sitä vaikka väittää. Heidän Faaraonsa on kyllä yliopistotason pisteitä niittänyt egyptologi, mutta se ei todista todellakaan kaikkea. Tämä nainen on entinen wicca ja sen taustan hän on tuonut oppiinsa. Hänen nimensä on Siuda. Etunimeä en muista. 

Oikeaan ja alkuperäiseen egyptiläiseen uskontoon kuuluu seuraavaa:

Se että kuolleista noussut viaton 0siris eli egyptiläiseltä nimeltään wsjr tai sjir elää, on kaiken perusta ja ainoa toivo: Sjir elää, minä elän, hän ei ole kuollut, minä en ole kuollut.

jatkuu.....

Vierailija
72/95 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perustaisin Egyptiläisen uskonnon uudelleen. Kemetuskonto ei ole sitä vaikka väittää. Heidän Faaraonsa on kyllä yliopistotason pisteitä niittänyt egyptologi, mutta se ei todista todellakaan kaikkea. Tämä nainen on entinen wicca ja sen taustan hän on tuonut oppiinsa. Hänen nimensä on Siuda. Etunimeä en muista. 

Se että kuolleista noussut viaton 0siris eli egyptiläiseltä nimeltään wsjr tai sjir elää, on kaiken perusta ja ainoa toivo: Sjir elää, minä elän, hän ei ole kuollut, minä en ole kuollut.

jatkuu.....

Ja 0siriksen tappaja Seth, seka kostaja Horus lopettavat pahan kierteen, saavat anteeksi; Molemmat auringon edessä. Sitä ennen swt on menettänyt kiveksensä ja hor silmänsä. Molemmat saavat menettämänsä takaisin.

jatkuu......

Vierailija
73/95 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jatkuu.....

Ja 0siriksen tappaja Seth, seka kostaja Horus lopettavat pahan kierteen, saavat anteeksi; Molemmat auringon edessä. Sitä ennen swt on menettänyt kiveksensä ja hor silmänsä. Molemmat saavat menettämänsä takaisin.

jatkuu......

Lahjoja joita annetaan jumalille, ovat aivan erityisesti leipä ja viini. Esimerkiksi: Leipä  joka annetaan Sjir:lle (0siris) on Hor:in silmä. (leipa on myos maa ja taivas)

Aivan erityisen tarkeitä ovat 9 jumaluutta he ovat myos erikseen läsnä kun sydäntä punnitaan tuomiolla, täyttääko se 42 kohdan lain, onko sydämestä hävitetty synnit, ja samalla otettu oikeus tilalle. 9 jumaluutta ovat:

jatkuu.....

Vierailija
74/95 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sössötismiin a la pif.

Vierailija
75/95 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jatkuu.....

jatkuu......

Lahjoja joita annetaan jumalille, ovat aivan erityisesti leipä ja viini. Esimerkiksi: Leipä  joka annetaan Sjir:lle (0siris) on Hor:in silmä. (leipa on myos maa ja taivas)

Aivan erityisen tarkeitä ovat 9 jumaluutta he ovat myos erikseen läsnä kun sydäntä punnitaan tuomiolla, täyttääko se 42 kohdan lain, onko sydämestä hävitetty synnit, ja samalla otettu oikeus tilalle. 9 jumaluutta ovat:

jatkuu.....

Atum eli tm

Shu eli shw

Geb eli geb

0siris eli wsjir tai sjir

Isis eli  st

Nepthys eli nebthet

Horus eli hor

Seth eli swt

jatkuu......

Vierailija
76/95 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isojalan etsijöihin :). On niin hullu se yks tv-sarja. 

Joskus olen yksittäisiä jaksoja nähyt ja olen miettinyt että siinä on kaverukset keksineet todella hauskan tavan tienata elantonsa. Seikkailla luonnossa, usein selvästi vähän pöhnässä tai pilvessä, ja kuvata amatöörimäisesti touhujaan.

Vierailija
77/95 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA-kerho ja kristinusko on jo kokeiltu, joten taidan alkaa reikäleipäläiseksi...!

Vierailija
78/95 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme mieheni kanssa ihan ateisteja mutta olemme muutaman kerran käyneet Valamon luostarissa kun mies on halunnut käydä siellä maistelemassa niiden viskiä mitä ei vielä muualta saa. Ja jotenkin ihastuttiin siihen tunnelmaan siellä ja ollaan leikitelty ajatuksella että jätetään kaikki ja mennään sinne nunnaksi ja munkiksi. Mä voisin päivät leipoa turisteille ja mies tislailla viskejä :) Elettäis rentoa elämää. Olisikohan tuollainen jotenkin mahdollista?

Jos vakavissasi kysyt, niin ei, en usko, että se olisi mahdollista. Saadaksenne munkki-/nunnavihkimyksen  teidän tulisi ensin kääntyä ortodokseiksi.  Avioliitto on ortodoksisuudessa mysteerio eli sakramentti, sillä on hengellinen merkitys. Varmaan kannustettaisiin elämään avioyhteydessä. Jos teidät otettaisiin noviiseiksi ja sittemmin munkiksi/nunnaksi luostariin, joutuisitte tekemään sellibaattilupauksen. Lisäksi teille annetaan ylemmältä taholta tehtävät sen sijaan, että itse valitsisisitte, mikä puuha kiinnostaa. Toki henkilökohtaiset taidot ja ominaisuudet varmaan otetaan huomioon. Herätys luostarissa on aamuyöllä, hartauksia usein, ravinto yksinkertaista ja paastoamista riittää. Ei välttämättä kovin rentoa elämää siis. Mutta aika romanttinen ajatusleikki teillä. Tunnelma toki on siellä rauhoittava ja mystinen/meditatiivinen.

Vierailija
79/95 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoluejohtaja Geurt de witin "omakylä" kulttiin.

Vierailija
80/95 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jatkuu.....

jatkuu......

jatkuu.....

Atum eli tm

Shu eli shw

Geb eli geb

0siris eli wsjir tai sjir

Isis eli  st

Nepthys eli nebthet

Horus eli hor

Seth eli swt

jatkuu......

Kyseessä on siis englantilaiselta (egyptologiselta) nimeltä great enneald (nuo 9 jumalaa). Mutta kun ajatellaan uskontoa, ei egyptologia voi olla kunnioitettava itseisarvo, vaan väline jota on käytettävä kriittisesti jos oikea ja totuus halutaan saada esille. Siksi esimerkiksi aivan alkuperainen teksti ja dokumentti on kunnioitettava.

Lisäksi voisi mainita, että kaikella elävällä on sielu, ja siksi esimerkiksi jokainen eläin menee ikuisuuteen. Ikuisuudessa kaikki paha hävitetään, niin ettei mitään jää jäljelle. Ikuista helvettiä ei siis ole. Ja toisaalta ei ole olemassa niin suurta syntiä ettei sitä voi saada anteeksi. Jumaluudet Swt sekä hor puhdistuneina, jumalaisina ovat läsnä kun sielu sydämineen on tuomiolla. 

Jatkuu.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän