Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos hurahtaisit johonkin huuhaahan, kulttiin tai vastaavaan, mihin hurahtaisit?

Vierailija
21.01.2019 |

Pakko valita yksi.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skientologiaan.

Vierailija
2/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flat earth. Siinä on sellainen jengi, josta ei saa selvää että ovatko tosissaan vai trollaavatko. Ehkä sitten saisin asian itse selville.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinaliberalismi olis varmaan eniten mun juttu

Vierailija
4/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku wicca, druidit, suomenusko jne. Olen kyllä tutustunut luonnonuskontoihin paljon mutta ei musta ole tekemään mitään taikoja tai tanssimaan puiden ympärillä jne.

Vierailija
5/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammaan, moni ystäväni fanittaa häntä ja vierailee ashramissa. Tosin nykyisin vähän huonossa kulttimaineessa.

Vierailija
6/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinaissuomalaiseen luonnonjumalien palvontaan. Muistaakseni joku divarinpitäjä on sellaista elvytellytkin, tosin ei varsinaisena kulttina vaan enemmän harrastuksenomaisesti.

Vierailija
7/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku aaveittenmetsästäjät tms :D Eli luuhaisin vanhoissa taloissa lämpökameroitten kanssa.

Vierailija
8/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku survivalistin tapainen vänkyttäjä saattaisi olla hyvinkin mahdollista. Muuttaisimme maalle, mieluiten saareen. Eroon EE uu sta , ei natoa, ei mitään atk,ta jossa olisi mitään salasanoja, ei yhtään palaveria.

Rakentaisin muurin rajalle.

Vierailija
9/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muinaissuomalaiseen luonnonjumalien palvontaan. Muistaakseni joku divarinpitäjä on sellaista elvytellytkin, tosin ei varsinaisena kulttina vaan enemmän harrastuksenomaisesti.

Minä myös

Vierailija
10/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osho tai Amma

Vierailija
11/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois tehdä L. Ron Hubbardit ja perustaa oman kultin ja ruveta sen ylipapittareksi. Ainakin tulis massia ja valtaa vaikka moraali ja maine meniskin.

Vierailija
12/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hurahtas mihinkään. Joskus mietin, että oonkohan mä jo aina liiankin järkevä ja pragmaattinen, en tiedä.

Vierailija
13/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhaan luonnonnoituuteen, homeopaattisiin hoitoihin

Vierailija
14/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Atlantis hässäkkä vaikuttaa niin sekopäiseltä et vois olla kiinnostavaa.

Vierailija
15/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NWO agenda chemtrails replitian elite luciferian popculture depopulation urine therapy

16/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin ufo-tähystäjien klubiin varmaankin. Hieman masentavaa jos osoittautuu että me av-palstalaiset edustamme maailmankaikkeuden älymystöä...

Vierailija
17/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en hurahtas mihinkään. Joskus mietin, että oonkohan mä jo aina liiankin järkevä ja pragmaattinen, en tiedä.

Pakko valita joku. Hypoteettinen ja leikkimielinen ajatusleikki, ei mikään omien humble brag- pierujen haisteluketju.

Vierailija
18/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaisin Maailmanloppu peruttu ja Helvetti on huijausta-liikkeen uskonnon ahdistamille.

Siinä voisi olla muutakin terapoivaa sanomaa.

Vierailija
19/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biohakkerointiin

Vierailija
20/95 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katolilaisuus on aina kiehtonut mua. Siis se, että voit tehdä ihan mitä vaan, tappaa vaikka naapurisi, koska tämä on lihava, mutta rippituolissa saat muutaman Ave Marian lausumalla kaiken anteeksi. Olisi aika kiehtovaa voida tehdä ihan mitä tahansa, ilman mitään moraalia ja aina vaan palata kirkkoon ripittäytymään ja saada kaiken anteeksi. 

Mutta joo, olen kuitenkin oikeassa elämässäni eklektinen pakana, jonka elämänkatsomuksesta 90% on suomenuskoa ja loput wiccalaisuutta ja panteismia. Pitää olla tappamatta naapureita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi