Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isän päivä mutta lapset eivät muista mitenkään

Vierailija
10.11.2024 |

On rankkaa.

Kommentit (341)

Vierailija
1/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen siitä saa kun olit aina "töissä"

Mirkku mikä lie...oli

Vierailija
2/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut sitten todella huono isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiliin katsomisen paikka. 

Vierailija
4/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ilkeitä kommentteja aplle. Kurja juttu ap, jos näin on. Minkä ikäisiä lapsesi ovat?

Vierailija
5/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä hakkasi ja aina isänpäivänä on pää täynnä ikäviä muistoja.

Vierailija
6/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta lasten psykopaatti äidillä se olis, mutta eihän psyko peileihin katsele ainakaan tuosta syystä.

Vierailija
7/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun isä hakkasi ja aina isänpäivänä on pää täynnä ikäviä muistoja.

Varmasti ihan syystä. 

Vierailija
8/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näissä ketjuissa tulee palstan akkojen silmitön JULMUUS aina esiin, eivät ole ihmisiä minun mittarilla! Ap.

Vierailija
9/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole, miksi sanot noin vaikka et tunne mua lainkaan? Siksikö että haluat loukata ja mitätöidä miestä? Varmaankin ja tuotahan te akat teette aina kun vain mahdollista.

Ja sieltä se sitten tuli miksi isää ei onnitella.

Vierailija
10/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sen siitä saa kun olit aina "töissä"

Mirkku mikä lie...oli

Pidä nyt se tyhmä pääsi kiinni. Et tiedä aloittajan elämästä yhtään mitään. Katsos, on vielä ihmisiä, jotka käyvät töissä ja elävät eri olosuhteissa kuin sinä sossupossu, joka kellit päivät kotosalla riistämällä mahdollisesti aloittajankin ansioita.

Vierailija
11/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on pientä se, kun vertaa siihen, että näytät olevan todella huono ihminen ihan kaikilla sektoreilla ja kaikilla mittareilla.

Vierailija
12/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole, miksi sanot noin vaikka et tunne mua lainkaan? Siksikö että haluat loukata ja mitätöidä miestä? Varmaankin ja tuotahan te akat teette aina kun vain mahdollista.

Selvisi syy muistamattomuuteen. Halveksit lastesi äitiä ja olet sen osoittanut niin selvästi, että he ovat panneet välit sinuun poikki. Sinä olet pahin ongelmasi.

Vierailija
13/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alan ymmärtää tilannetta.

Vierailija
14/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tänäkin vuonna kutsuin lapsen isän meille kakkukahveille, lapsi on koulussa tehnyt oikein hienon kortin. Isä lupasi jälleen ilmoitella pääseekö. 

Kymmenisen vuoden päästä jos tämä lapsi saa omia lapsia ja/tai menee naimisiin, varmasti tämä isä vikisee siitä kun isäpuoli saattaa alttarille, isäpuolta sanotaan vaariksi, tms. 

Vierailija
15/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta lasten psykopaatti äidillä se olis, mutta eihän psyko peileihin katsele ainakaan tuosta syystä.

Miksi sellaisen puolison valitsit ja sellaisen äidin lapsillesi? Peili esiin.

Vierailija
16/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näissä ketjuissa tulee palstan akkojen silmitön JULMUUS aina esiin, eivät ole ihmisiä minun mittarilla! Ap.

Ja silti uliset meille asioitasi. Miksi ihmeessä? Emmehän ole edes ihmisiä. Onko niin, etttä sinulla ei sattuneista syistä ole elämässäsi yhtään ihmistä? Peilin eteen.

Vierailija
17/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä selvisikin, mikseivät lapsesi halua pitää yhteyttä. En minäkään heidän sijassaan haluaisi. Kivahan se tietty olisi, jos syy olisi aina muissa ihmisissä, mutta ei se nyt vaan niin mene.

Vierailija
18/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä soitin isälleni. Toivotin hyvää isänpäivää. Kerroin, että muistan lämmöllä sen hetken kun hän opetti minulle, miten tehdään ruskeaa kastiketta. Siitä on yli 40 vuotta aikaa.

Isä täyttää 89 vuotta tässä kuussa. Hän ei ikinä puhunut eikä puhu edelleenkään äidistä halventavasti, vaikka äiti kuoli jo 10 vuotta sitten.

Kun nämä "miehet" ulisevat täällä vieraannuttamisesta, mietin aina, että ihan itse he ovat vieraannuttaneet lapsensa sillä vihalla ja katkeruudella, jota oksentavat lastensa luotetuinta ja rakastavinta ihmistä kohtaan, näiden äitiä.

Alle 12-vuotiaan on lain mukaan valitettavasti pakko tavata myös etävanhempaa, mutta 12 täyttänyt päättää itse, lähteekö katselemaan sitä itsekkään miehen ulinaa ja itsesäälirypemistä, jota kovin usein vielä ryyppäämisellä tehostetaan. Nämä miehet halveksivat myös omia lapsiaan. Lapset eivät mukamas tajua, mitä aikuiset sanovat, miten toimivat, miten katsovat toisiaan. Kyllä ne tajuavat liiankin hyvin.

Vierailija
19/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi alku on asialinen, ja todella ikävää, jos lapsesi eivät sinua muista. Sen sijaan yksiselitteisesti naisten julistaminen mollaajiksi ja "huono isä" -kommentojahiviröiksi, ei ole lainkaan totuuden mukainen. Noita löytyy molemmista sukupuolista ja tällä palstalle erityisesti tyypeistä, joilla ei ole edes lapsia, vaan ainoa elämän sisältö on katkeruus, ilkeys jne.

Vierailija
20/341 |
10.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja silti uliset meille asioitasi. Miksi ihmeessä? Emmehän ole edes ihmisiä. Onko niin, etttä sinulla ei sattuneista syistä ole elämässäsi yhtään ihmistä? Peilin eteen.

Sinusta jonkin surullisen asian kertominen täällä on ULISEMISTA? Millä osastolla oikein olet?