Poikani on homo, eikä mieheni hyväksy sitä.
Minulla on 16-vuotias täysin normaali poika. Pelaa videopelejä, pukeutuu kuten muutkin pojat ja ajelee mopollaan. Eilen hän kertoi, että on ruvennut seurustelemaan. Olimme innoissamme, kunnes hän kertoi että kumppani ei ole tyttö. Ihmettelin suuresti, sillä poika vaikuttaa kaikin tavoin heterolta. Tyttöjäkin on joskus käynyt kylässä.
Minulle homous ei kuitenkaan ole millään tavalla ongelma, sillä hyväksyn kaikki ihmiset seksuaalisesta suuntautumisesta riippumatta. Miehelleni eli pojan isälle asia ei ollut yhtä helppo. Mies epäilee että kyseessä on jokin ohimenevä vaihe, ja kertoi että poika saisi kenet tahansa tytön itselleen, jos tarpeeksi yrittäisi. Ilmoitti myös, ettei halua tavata uutta poikaystävää. Mitä voin tehdä tässä tilanteessa? Olen itse ylpeä kun poikani uskalsi kertoa homoudesta ja haluaisin että isänsä olisi myös.
Kommentit (226)
Ne jotka on kristittyjä pysyy kristittyinä. Muu on eksytystä.
Oliko se Virve Rosti tytärkin jonkun muu Uskoisen kanssa ei kristityn. Lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Suomessa on mielipiteen- ja sananvapaus. Miksi haluat viedä sen pois mieheltäsi? Haluatko manipuloida ja kontrolloida hänet toimimaan kuten sinä haluat, se ei kuulosta kovin terveeltä.
Lisäksi nuoruudessa on hyvin yleistä kokea erilaisia seksuaalisia tunteita ja vaiheita. Miehesi voi olla täysin oikeassa siinä että vaihe menee ohi.
On vapaus mielipiteeseen ja sanaan, joo. Saa esimerkiksi toivoa ja ilmaista ettei mies ole homofobinen pojalleen.
Ehkä pojalla meni heterousvaihe ohi.
Normaalia heteroa ei hetkauta muiden erilaiset suuntaukset mitenkään.
Homofobia taas kielii salatusta pelosta (ja tiedostetusta totuudesta), että on itsekin homo, eikä hyväksy tätä ominaisuutta itsessään.
Kiinnostaa vain niin kauheasti ja tätä kiinnostusta peitellään naamioimalla se paheksunnaksi.
Miksi pitäisi hyväksyä? Se on sairaus josta voi parantua. Aivan kuin syövästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi hyväksyä? Se on sairaus josta voi parantua. Aivan kuin syövästäkin.
Pyshädys nyt hetkeksi miettimään itseäsi. Jätkä roikkuu seksipalstalla homotrollaamassa päivät pitkät, eikä vaikuta edes kyllästyvän koko touhuun.
Jos pitäisi valita niin kyllä mä mieluummin homo olisin kuin noin säälittävä.
No vielä pahempi ois jos olisi ransu.. Mut ei olis kyllä mun poika enää.
Ap käynyt oikein urakalla porvoossa.
Ap olet tyhmä kuin saapas.
Sanoit että poika on täysin normaali. No eihän ole!
Mitä jos olkihattupäinen setämies lykkii poikaasi joka päivä?
Vierailija kirjoitti:
Imuttaa lopuksi pojalla mällit suuhun ja lopuksi pyyhkii kalunsa teidän verhoihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Imuttaa lopuksi pojalla mällit suuhun ja lopuksi pyyhkii kalunsa teidän verhoihin
Mitähän tuollaisten mielikuvien viljely mahtaakaan kertoa teidän kiinnostuksenne suunnasta...
Hyi helvetti täällä on sairasta sakkia ja vanhassa keskustelussa vielä. En ymmärrä tätä homofobista kansaa. Mun mies ja isänsä ihan samanlaisia. Se on rasittavaa. Antaa ihmisten olla mitä haluaa kunhan on onnellinen itsensä kanssa. Mun mies on yrittäny lasten aikana puhua tollasta sontaa ja mä oon torpannu sen heti alkuunsa. Se ei saa tehdä niistä ahdasmielisiä niinku ite on. Mäkään tuputa omaa kantaa saavat ite päättää mitä mieltä on. Tietävät molempien kannan ja siitä ei puhuta sitte. Joskus mies sano et jos joku lapsista alkaa homoks sillä ei oo enää asiaa kotiin, sanoin ok mutta muu perhe lähtee samalla oven avauksella nii saa miettiä yksinään mikä meni vikaan.
Joko olette kokeilleet eheytyshoitoa?
Vierailija kirjoitti:
Joko olette kokeilleet eheytyshoitoa?
saunan takana eheytyy
Homo ei ole täysin mormaali, eikä normaali lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyshädys nyt hetkeksi miettimään itseäsi. Jätkä roikkuu seksipalstalla homotrollaamassa päivät pitkät, eikä vaikuta edes kyllästyvän koko touhuun.
Jos pitäisi valita niin kyllä mä mieluummin homo olisin kuin noin säälittävä.
Tämän kysymyksen pohtiminen näyttäisi olevan palstatrolleille ajankohtaista päivästä toiseen.
Mulla on monta poikaa. Yksi on bi. Oli ennen naimissa ja sai pari lastakin. Nyt on eronnut ja seurustelee ja asuu miehen kanssa. Yhdessä hoitavat lapsia pojan vuoroviikolla. Hyvä kun poika on tyytyväinen elämäänsä. Se on minulle isänä pääasia. Jokainen lapsen oma elämä eikä siihen ole vanhemmilla nokan kopauttamista. Meillä koko perhe tukee toisiaaan kuten pitääkin. Vaimo oli tuon tiennyt jo aiemmin mutta poika oli arvuutellut mikä olisi minun reaktioni. Ihan turhaan, kun mulla ei ole homofobioita, eikä ole koskaan ollutkaan, vaikka täällä joku minusta väittääkin. Itse täyshetero ja vain pillun perään.
Noin on yllätyksiä tullut. Koulussa opitaan ja kavereilta. Meidän tuttaville kävi samoin että alkoi liikkua muslimien kanssa vaikka kristitty. Ja muutti yhteen pojan kanssa. Nyt vain kysyt voiko olla mahdollista että lypsää siittiöitä talteen spermapankkiin tai pystyykö olemaan tytön kanssa niin että tulee raskaaksi. Vain lapsen lasten takia. Jos pystyy sovi jonkun kristityn tytön kanssa sitten kun täyttävät 18-20 vuotta että tekevät lapsia. Jatkaa silti poikaystävän kanssa. Sama uskonto täytyy olla tämänkin asian takia. Ja toivotaan että heillä on. Hyvää joulua.