Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Hyvää yötä sinulle. Kaikki järjestyy vielä parhain päin, luota siihen. Voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveissani heräsit vierestäni. Ei olisi ollut mitään ihanampaa kuin tuntea hellä kosketuksesi ja herätä kainalostasi.
Tästä minäkin aina haaveilen. Olisimme varmaan aina hellimässä toisiamme. Olen usein kuvitellut, millaista olisi viettää aamu rakastellen kanssasi.
Mitäs jos kysyisit hänen mieheltä millasta se on? Onko aamuäreä vai aamukiimainen...ei tarvitsisi sinunkaan miettiä!
Hyvä vinkki, eikö!Vaimo vaimo, rauhoituhan nyt!
Nämä ne jaksaa huvittaa, vosujen tunteenpurkaukset kun vaimo antaa kuulua itsestään. Haittaahan se tietysti niitä vosun haikeita unelmia, joissa on vain se varattu ja vosu, kahden maailmassa. Mutta vaimo on tosiasia, eikä muuksi muutu vaikka vosu kuinka meuhkaa. Ja se vaimo on miehen ykkönen, jonka kanssa mies jakaa koko elämänsä.
Vosuihin sattui tämä juttu, alapeukutuksesta päätellen. Mutta tosiasioiden myöntäminen on kuitenkin viisauden alku. Ja voihan teilläkin joskus olla ihan oma kumppani, sellainen, joka haluaa jakaa elämänsä teidän kanssa ja jolle olette niitä ykkösiä, jokaisena päivänä.
Tsemppiä!
Sattuuko sinuun kun oma miehesi saattaa käydä tässä ketjussa kaipaamassa jotain toista eli ei enää rakasta sinua?
Eipä roiku mieheni vauvapalstalla :) Ja rakastaa minua, tiedän sen. Samoin minä häntä. Osoitamme sen kyllä sanoin ja teoin. Olemme onnellisia yhdessä <3
Sitähän ei tarvitse vauva palstalla kuuluttaa, jos asia oikeasti olisi niin. Vain epävarmuus ja epätietoisuus saa naisen uskottelemaan ihmisille tuollaista ihan vauva palstalla asti :)
Niin, ihminen uskottelee itselleen viimeiseen asti harhaa.
Olen se, joka lähetin kirjeen ja kysyin suoraan.
Tulkitsin aikani häntä, lopulta kysyin.
Ajattelin, että yksi syy voisi olla ujous.Okei, tein asian mahdollisimman helpoksi hänelle, laitoin valmiiksi EI- vastauksenkin.
Hän ei låhettänyt edes korttia.
Ei ole sellaista ihmistä, joka ei lähettäisi korttia,
jos on toisesta yhtään kiinnostunut, eikä niin ujoa
ihmistä olekaan.Asia tuli minulle silloin varmasti selväksi,
Varsinkin, kun hän ei edes tervehtinyt.Hänellä oli silti pokeria tulla taas ihan lähelle norkoilemaan.
Se oli minulle viimeinen pisara. Riitti.Kyseessä saattoi olla ihminen, joka ei kunnioita toisen ihmisen
rajoja. Nöyryyttää toista. Mitään kunnioitusta minua kohtaan hänellä ei ollut. Koin, ettei minulla ollut edes ihmisarvoa hänen silmissään. Käsittämätöntä käytöstä.
Oletko varma, että hän sai kirjeesi? Ei ole yksi tai kaksikaan kertaa, kun posti on hukannut minunkin lähetykseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuttuisiko vaimosi, jos tietäisi, miten hyvin viihdymme yhdessä? Onko hän mustasukkainen sinusta?
Ei ole, miksi olisi? Kysyy välillä veikeästi huvittuneena että vieläkö se ihastunut tyrkky yrittää? Vaimollani on hyvä itsetunto ja varmuus etten ikinä jätä häntä. Hän on edelleen kaunein silmissäni ja miten hyvä ihminen hän onkaan luonteeltaan. Miksi luopuisin aarteesta, jos sellaisen olen saanut.
Miksi etsit täältä terveisiä itsellesi, jos sulla on jo kaunis ja ihana vaimo? Mene hellimään ihanaa ja kaunista vaimoasi, äläkä palstaile täällä.
Mulla on teoria, sivusta seuranneena.
Niin mullakin, joku mustasukkainen vaimoke tänne kirjoittelee näitä viestejä.
Jos joku nyt selvästi kertoo että "mitä sinun vaimosi on mieltä meidän flirtistä" niin kyllä tuo on ilkeää heidän parisuhdetta ajatellen.
Jos itse seurustelet ja joku tulee selvästi iskemään kumppaniasi, niin ei se ole sinusta kiva.
Ja ei, en ole mustasukkainen vaimo. Ihastunut olen erääseen mieheen mutta se siitä. Ihmiset kiinnostuu ympärillä olevista ihmisistä, riippumatta onko varattu. Moni sinkkukin jättää iskemättä vaikka ihastuu.
Parisuhde on myös valinta jäädä sen yhden ihmisen kanssa. Vaikeana aikana kun ei tahtoisi riidellä on kuitenkin usko että se aika väistyy.
Sinä olit minulle suurin rakkaus joka koskaan tähän saakka on tullut kohdalleni. Olinkohan sitä sinulle?
Miten yksi laulu voikaan herran jestas nostaa näin paljon tunteita ja muistoja mieleen vuosien takaa.
Mies. Kaipaan sua. En pääse susta ikinä yli. Äskenkin pillahdin itkuun ihan yhtäkkiä koska tulit niin vahvasti mieleen. En vaan jaksa ikävöidä enää. Haluan kuulla sun rauhoittavan äänesi. Se on ihaninta mitä olen koskaan kuullut. Tää on niin epäreilua koska rakastan sua liikaa enkä sua voi koskaan saada.
Huomenta! Täältä tämä ajatus lähti niin kysynpä teiltäkin jos olette koskaan asiaan/ilmiöön törmänneet. Jos olette saaneet laitteeseenne haittaohjelman esim. musiikkilinkistä, jonka olette avanneet, onko se suoraan poliisiasia? Miten toimisitte? Ja en lähde arvailemaan henkilöä, enkä selvittämään sitä kautta. Suorapuheinen olen, enkä tunne minkäänlaista häpeää luottavaisuudestani, siksi teiltäkin kysyn. Mukavaa päivänjatkoa. Trolli en ole.
Vierailija kirjoitti:
Mies. Kaipaan sua. En pääse susta ikinä yli. Äskenkin pillahdin itkuun ihan yhtäkkiä koska tulit niin vahvasti mieleen. En vaan jaksa ikävöidä enää. Haluan kuulla sun rauhoittavan äänesi. Se on ihaninta mitä olen koskaan kuullut. Tää on niin epäreilua koska rakastan sua liikaa enkä sua voi koskaan saada.
Mikset voi?
Vierailija kirjoitti:
Sinä olit minulle suurin rakkaus joka koskaan tähän saakka on tullut kohdalleni. Olinkohan sitä sinulle?
Hän on minulle suurin rakkaus, joka on koskaan tullut kohdalleni. En tiedä olenko sitä hänelle, miten saisin sen selville?
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Täältä tämä ajatus lähti niin kysynpä teiltäkin jos olette koskaan asiaan/ilmiöön törmänneet. Jos olette saaneet laitteeseenne haittaohjelman esim. musiikkilinkistä, jonka olette avanneet, onko se suoraan poliisiasia? Miten toimisitte? Ja en lähde arvailemaan henkilöä, enkä selvittämään sitä kautta. Suorapuheinen olen, enkä tunne minkäänlaista häpeää luottavaisuudestani, siksi teiltäkin kysyn. Mukavaa päivänjatkoa. Trolli en ole.
Yp: kin voi vastata. Ei tämä maailmaani kaada, on vain asia muiden joukossa mikä pitää hoitaa pois. Ja jatkossakin aion luottaa ihmisiin, meitä on joka lähtöön niin täällä kuin irl. Enkä jaksa olla edes vihainen. Ehkä enintään ärtynyt työstä mitä teettää. Huvittunut lisäksi ja vähän ihmeissäni miksi kukaan tekee tälläistä? Kertoisitko sinä tekijä? Oppia ikä kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä sinulle. Kaikki järjestyy vielä parhain päin, luota siihen. Voi hyvin.
Juuri tällaista vastausta olisin toivonut yksinkertaiseen pikku viestiini, joka eilen jostain ihme syystä poistettiin. Kiitos sinulle, vaikka et juuri minua ajatellutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin jo laittaa hänelle kaipaavia terveisiä, mutta huomasin, etten kaipaakaan häntä. Mites tässä näin kävi ja mitä mä nyt teen??? :D Terveisiä toki voin hänelle lähettää, hän on edelleen aivan ihana ja meillä on mahtava henkinen, salaperäinen yhteys.
Kyllä sä kaipaat, kun sä oot täällä. Te kaikki kaipaatte. Jos ette kaipaisi, niin ette piittaisi ajatella häntä tai sitä mitä hän ajattelee.
Et ole tainnut juuri seurata näitä keskusteluja - aika moni on sanonut roikkuvansa täällä vähän niin kuin huvikseen seurailemassa keskusteluja. Et tainnut myöskään lukea tuota aloitustani. Huomasin kaipaavaa terveistä laatiessani, että en enää kaipaakaan. Tapani ajatella häntä on muuttunut. Totta kai minä häntä ajattelen, hän on ystäväni, mutta en minä mieti, mitä hän ajattelee enkä sitä murehdi. Älä sinäkään toki vatvo minun kaipaamistani tai sen puuttumista, kun et sinä siitä mitään tiedä :)
Haluat selkeästi vain kieltää itseltäsi kaipaamisen. Joku siinä ei ole sun mielestä kai sallittua.
Vai niin, no sovitaan sitten niin, kun sinä sen niin paljon paremmin tiedät kuin minä itse :D Minä ihan luulin, että tosiaankin huomasin aika pitkäaikaisen ihastukseni aika lailla haihtuneen, ja vähän jopa hämmästyin sitä. Mutta totta kai sinä tunnet minut ja tämänkin asian paljon paremmin :D :D :D Kiellän itseltäni ihastumisen, kaipauksen ja kaiken siihen liittyvän - se, että pidin niitä aikaisemmin ihan ok juttuina, taisi olla valhetta sekin. Mikähän tässä nyt sitten on totta?
Palaan tähän asiaan vielä, vaikka myönsinkin jo, että olet aivan oikeassa :D Näin hänet eilen, vietimme jopa hetken aikaa yhdessä jutellen ja hullutellen kuten aina ennenkin, sitten jatkoimme omille teillemme. Ja, minun on nyt tuotettava sinulle pettymys - se entinen tunne oli poissa. Ennen sydämeni läpätti kuin porsaan saparo, kun hän lähti luotani, ja tunsin heti ikävää. Ja nyt ei mitään - se tuntuu minusta vähän omituiselta, sillä pidän hänestä edelleen todella paljon. Meillä myös on edelleen se joku outo yhteys, että tunnumme tietävän sanomattakin, mitä toinen ajattelee. Mutta se kaipaus. Poissa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki järjestyy vielä ja saadaan toisemme. Ainakin toivon niin. En haluaisi elää ilman sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin jo laittaa hänelle kaipaavia terveisiä, mutta huomasin, etten kaipaakaan häntä. Mites tässä näin kävi ja mitä mä nyt teen??? :D Terveisiä toki voin hänelle lähettää, hän on edelleen aivan ihana ja meillä on mahtava henkinen, salaperäinen yhteys.
Kyllä sä kaipaat, kun sä oot täällä. Te kaikki kaipaatte. Jos ette kaipaisi, niin ette piittaisi ajatella häntä tai sitä mitä hän ajattelee.
Et ole tainnut juuri seurata näitä keskusteluja - aika moni on sanonut roikkuvansa täällä vähän niin kuin huvikseen seurailemassa keskusteluja. Et tainnut myöskään lukea tuota aloitustani. Huomasin kaipaavaa terveistä laatiessani, että en enää kaipaakaan. Tapani ajatella häntä on muuttunut. Totta kai minä häntä ajattelen, hän on ystäväni, mutta en minä mieti, mitä hän ajattelee enkä sitä murehdi. Älä sinäkään toki vatvo minun kaipaamistani tai sen puuttumista, kun et sinä siitä mitään tiedä :)
Haluat selkeästi vain kieltää itseltäsi kaipaamisen. Joku siinä ei ole sun mielestä kai sallittua.
Vai niin, no sovitaan sitten niin, kun sinä sen niin paljon paremmin tiedät kuin minä itse :D Minä ihan luulin, että tosiaankin huomasin aika pitkäaikaisen ihastukseni aika lailla haihtuneen, ja vähän jopa hämmästyin sitä. Mutta totta kai sinä tunnet minut ja tämänkin asian paljon paremmin :D :D :D Kiellän itseltäni ihastumisen, kaipauksen ja kaiken siihen liittyvän - se, että pidin niitä aikaisemmin ihan ok juttuina, taisi olla valhetta sekin. Mikähän tässä nyt sitten on totta?
Palaan tähän asiaan vielä, vaikka myönsinkin jo, että olet aivan oikeassa :D Näin hänet eilen, vietimme jopa hetken aikaa yhdessä jutellen ja hullutellen kuten aina ennenkin, sitten jatkoimme omille teillemme. Ja, minun on nyt tuotettava sinulle pettymys - se entinen tunne oli poissa. Ennen sydämeni läpätti kuin porsaan saparo, kun hän lähti luotani, ja tunsin heti ikävää. Ja nyt ei mitään - se tuntuu minusta vähän omituiselta, sillä pidän hänestä edelleen todella paljon. Meillä myös on edelleen se joku outo yhteys, että tunnumme tietävän sanomattakin, mitä toinen ajattelee. Mutta se kaipaus. Poissa.
Jep jep 🙃
Kenen kaa sä täällä oikeen juttelet??
Vierailija kirjoitti:
Miten yksi laulu voikaan herran jestas nostaa näin paljon tunteita ja muistoja mieleen vuosien takaa.
Saako kysyä, mikä laulu :)
Vierailija kirjoitti:
Vähän epäilisin, ettei poliisia kiinnosta, ellei ole kyse laajasta tahallisesta levittämisestä. Jos tosiaan olet saanut täältä jotain niin olettaisin, että palstan ylläpitäjiä asia kiinnostanee enemmän. Asian selvittämiseksi he tarvitsevat tiedon siitä mikä viesti oli kyseessä ja milloin. Facebookissa valelinkkejä on ollut liikkeellä usein. Tietoturvaohjelmat kannattaa ehdottomasti pitää käytössä ja ajan tasalla.
https://yle.fi/uutiset/3-10075103
Oletko? Sinä? – tuliko Facebook-kaverilta haittaohjelman "videolinkki"? Toimi näin jos klikkasit linkkiä
Linkkejä ei kannata koskaan klikata heti suoraan. Kun linkin päälle vie kursorin ja klikkaa hiiren oikeanpuoleisella näppäimellä tai linkkiä painaa pitkään kosketusnäytöllä, siitä näkee mikä osoite linkin takana oikeasti on. Osoitteen voi kopioida tai kirjoittaa itse verkkoselaimeen. Kun kopioitu linkki on selaimen osoiterivillä, se kannattaa vielä kerran lukea ensin ja miettiä mihin se johtaa. Linkin alku .com tai .fi tms. päätteeseen asti on kaikkein tärkein osa, esim. oheinen linkki alkaa https://yle.fi.
Tässä ketjussa on välillä näkynyt linkkejä, joissa linkin teksti on vaihdettu toiseksi kuin linkin osoite. Sellainen muutos ei tee linkistä haittaohjelman levittäjää.
If I could only find a note to make you understand
I’d sing it softly in your ear and grab you by the hand
Just keep it stuck inside your head, like your favorite tune
And know my heart's a stereo that only plays for you
Good night, sleep well my sunshine💖