Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Tiedätkö kaivattuni, et ehkä usko, mutta minut on viety treffeille vain kahdesti. Pieni romanttinen sieluni yllättyisi iloisesti, jos minulle tällainen yllätys järjestettäisiin. Luultavasti näkisit kyyneleitä silmissäni, joita yrittäisin sinulta piilotella.. Mutta sydämeni väräjäisi onnesta. Valo loistaisi silmistäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P?
Ö?
S?
I?
L?
Ö?
Ä?
ehkä ihan hieman. Vähän enemmän
D?
O?
R?
K?
A?
A?
Eikös`
💓💓
Hyvää yötä. Ajatus hellä sinua tavoittaa. Kuiskaan korvaasi. Hiuksiasi silitän. Maaginen hetki, kun katson silmiisi, sielusi peiliin ja näen katseessasi jotain, joka riisuu minut kaikista aseista. Suudellaan kiihkeästi. Olen sinun. Tämä on liian kaunista jäädäkseen vain unelmaksi. Rakastan sinua. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
P?
Miehelle?
Toimiiko muilla emojit? Itsellä näyttää virhettä, kun yritin viestiä lähettää.
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko muilla emojit? Itsellä näyttää virhettä, kun yritin viestiä lähettää.
onhan noita näkynyt melkein joka toisessa viestissä
Vierailija kirjoitti:
Tänään heijastui lähteen pinnasta kaksi eri puolta. Kaikesta erilaisuudestaan huolimatta ne täydensivät toisiaan vastakkaisuuksillaan. Kuinkas muuten.
Yksi tuolle kuvajaiselle oli kuitenkin yhteistä: tuo kujeellinen hymy, joka vain odottaa kuplivana purkastamista helmeilevälän nauruun.
Sinä veit tämän erän. Myönnän sen ilomielin. Toivottavasti sain sinulle kuitenkin ihanan vinolaitaisen hymyn aikaan tänään. Koskapa olisin vakava - tai jos vaikka olenkin! Sinuna pitäisin kyllä silmät auki. Minusta on mahtavinta tehdä rakastettavia yllätyksiä. Jospa minäkin saisin joku päivä sinulle yhtä sykähdyttävän yllärin aikaan kuin sinä minulle tänään.
Verryttelen hieman ennen spurttia. Hymyillen.
Kiitos sinulle, tärkeä.
Kerroppas tarkemmin???
Haluan sanoa, että hyväksyn sinut täysin ja toivon, että voisit itsekkin hyväksyä itsesi. <3 k
Kunpa voisit hetken nähdä itsesi näillä silmillä, joilla minä näen! Näkisit, kuinka ihmeellinen ja ihastuttava olet! Koska tällainen ei ole mahdollista, voisin yrittää kuvailla näkemääni: Olet mielestäni todella hyvännäköinen ja tykkään sun vartalostasi todella paljon! Etenkin hartioista, käsivarsista ja käsistä. Kun hymyilet sun hymysi ulottuu silmiin asti. Huumorisi on mitä mahtavin ja mielikuvitusta löytyy. Sun kanssasi on hyvä olla, koska saat minut tuntemaan oloni turvalliseksi ja hyväksytyksi. Olet sopivasti samanlainen, mutta myös sopivasti erilainen. Olet ainakin älykkäämpi, kärsivällisempi ja pitkäjänteisempi kuin minä. Sinä nostatat punan poskilleni, laitat jalkani veltoiksi, kädet tärisemään ja sydämen lyömään nopeammin. Aika täydellinen pakkaus olet, vai mitä? :) Toivon, että voisin olla luottamuksesi arvoinen ja että saisin vähän rohkeutta ja pitkäjänteisyyttä odottaa sinua. Se on se pelko, mikä ottaa välillä niskaotteella kiinni. Mutta jos autat niin kyllä se minusta otteensa irrottaa. Kiitos sinulle kun olet! Rakaskin olet, aina! Levollista yötä ja kauniita unia! <3
Hyvää yötä. Rakastan sinua niin paljon. Hellä suudelma sinulle.
Tiedätkö mies, haluaisin tosi paljon, että koskettaisit minua. Olen halunnut jo pitkään. Ne hetket kun istumme joskus töissä lähekkäin, tuntuu kuin olisin tulessa. Huomaatko sen?
Matemagiikkaa: 1 + 108 + 2 = 10319.
Musta veräjä
Olen sulkenut mustan veräjän
johon päättyy surujen valtakunta.
Sen taakse on jäänyt hän,
silmin syvin, kaipaavin,
valhe kaunis huulilla:
kaikki hyvin.
Isä meidän, suo hänen nähdä unta.
Katu autio, tyhjä on.
Olen varmaan ainoa vaeltaja,
yökulkija ohjaton.
Minä kuulen ääniä kaupungilta.
Sana outo, kaukainen - kevätilta.
Isä meidän, missä on murheen raja?
- Heikki Asunta -
Vierailija kirjoitti:
Haluan sanoa, että hyväksyn sinut täysin ja toivon, että voisit itsekkin hyväksyä itsesi. <3 k
Kunpa voisit hetken nähdä itsesi näillä silmillä, joilla minä näen! Näkisit, kuinka ihmeellinen ja ihastuttava olet! Koska tällainen ei ole mahdollista, voisin yrittää kuvailla näkemääni: Olet mielestäni todella hyvännäköinen ja tykkään sun vartalostasi todella paljon! Etenkin hartioista, käsivarsista ja käsistä. Kun hymyilet sun hymysi ulottuu silmiin asti. Huumorisi on mitä mahtavin ja mielikuvitusta löytyy. Sun kanssasi on hyvä olla, koska saat minut tuntemaan oloni turvalliseksi ja hyväksytyksi. Olet sopivasti samanlainen, mutta myös sopivasti erilainen. Olet ainakin älykkäämpi, kärsivällisempi ja pitkäjänteisempi kuin minä. Sinä nostatat punan poskilleni, laitat jalkani veltoiksi, kädet tärisemään ja sydämen lyömään nopeammin. Aika täydellinen pakkaus olet, vai mitä? :) Toivon, että voisin olla luottamuksesi arvoinen ja että saisin vähän rohkeutta ja pitkäjänteisyyttä odottaa sinua. Se on se pelko, mikä ottaa välillä niskaotteella kiinni. Mutta jos autat niin kyllä se minusta otteensa irrottaa. Kiitos sinulle kun olet! Rakaskin olet, aina! Levollista yötä ja kauniita unia! <3
Wowww..💓💓💓💓💓
Saisinpa nähdä säteilevän hymysi jälleen. Silloin, kun oikein ilosta naurat. Sen kauniimpaa ja valloittavampaa ei maan päältä löydy. Eikä varmasti merten kätköistä, mantereiden uumenista tahi ulkoavaruuden kiviplaneetoiltakaan. Yksi ainut hurmaava naurusi lataa sydämeeni elinvoimaa varmaan vuodeksi kerrallaan. Mutta nyt vaan alkaa akku piiputtaa, tämä mokoma ehdottelee virransäästötilaa jo.
Unelmoin siitä, että jonakin iltana, joskus, me voisimme painella ajoissa pehkuihin yhdessä. Ja että aamulla, virkeinä, mutta raukeina, hyvin levätyn ja likiläheisen yön jälkeen, heräilisimme, ilman kiirettä mihinkään ja saisin nähdä siitä jumalallisesta hymystäsi sen ihanimman version, kun lausuisin ohimennen jotain kaunista ja vähän villiä samaan aikaan, ja sinä helähtäisit hersyvään nauruusi silmät lähes suljettuina. Silloin tietäisin, että kyllä, siinä hän on, se oikea, ja pysyy.
Ehkä se jää vain unelmaksi, mutta tuleehan näitä öitä eteen unelmoidakin. Mitä sitä muutakaan tekisi. Eipä tämä tunne ole mihinkään menossa. Jos joskus hetkeksi haipuu ja viilenee, niin se on kuin jäätynyt maa, jonka kylmä, kaunis lumivaippa on kietonut syleilyynsä, kuten ulkona nyt. Lämpö palaa ja lumi sulaa kuitenkin ja uusi toivo puskee esiin kaikissa ruohonkorsissa, pajunkissoissa, vesoissa, taimissa ja hiirenkorvissa kohta taas uudelleen. Elämän kahlitsemattomalla voimalla. Sieltä se vaan aina palaa eloani rikastuttamaan. Tunne ja muistot sinusta, ihana tummatukkainen nainen.
Hyvää yötä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveissani heräsit vierestäni. Ei olisi ollut mitään ihanampaa kuin tuntea hellä kosketuksesi ja herätä kainalostasi.
Tästä minäkin aina haaveilen. Olisimme varmaan aina hellimässä toisiamme. Olen usein kuvitellut, millaista olisi viettää aamu rakastellen kanssasi.
Mitäs jos kysyisit hänen mieheltä millasta se on? Onko aamuäreä vai aamukiimainen...ei tarvitsisi sinunkaan miettiä!
Hyvä vinkki, eikö!Vaimo vaimo, rauhoituhan nyt!
Nämä ne jaksaa huvittaa, vosujen tunteenpurkaukset kun vaimo antaa kuulua itsestään. Haittaahan se tietysti niitä vosun haikeita unelmia, joissa on vain se varattu ja vosu, kahden maailmassa. Mutta vaimo on tosiasia, eikä muuksi muutu vaikka vosu kuinka meuhkaa. Ja se vaimo on miehen ykkönen, jonka kanssa mies jakaa koko elämänsä.
Vosuihin sattui tämä juttu, alapeukutuksesta päätellen. Mutta tosiasioiden myöntäminen on kuitenkin viisauden alku. Ja voihan teilläkin joskus olla ihan oma kumppani, sellainen, joka haluaa jakaa elämänsä teidän kanssa ja jolle olette niitä ykkösiä, jokaisena päivänä.
Tsemppiä!
Sattuuko sinuun kun oma miehesi saattaa käydä tässä ketjussa kaipaamassa jotain toista eli ei enää rakasta sinua?
Ihan kuin täällä jotain miehiä kävisi. Korkeintaan pari trollia. Kukaan täyspäinen mies ei tänne eksy. Itse olen vastaillut joskus miehenä kommentteihin, vaikka olen nainen. Akat ihan mehuissaan vastailee takaisi. 😆
Myönnetään sama synti. Joskus olen vähän sohaissut muurahaispesää mieheksi tekeytyneenä ja johan alkaa kuhina ja nimikirjaimien vonkaaminen kun luullaan, että just se omassa kiikarissa oleva varattu mieshän se siellä minua kaipailee :D
Todellisuudessa täällä tuskin on yhtään miestä. Tai jos on, on vähän.... miten sen sanoisi... ei ehkä niin tavoiteltava.....
Kiitos vaan luottamuksesta :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Terveiset heille joita joskus kaipasin.
En kykene enää kaipaamaan ketään ihmistä.
Rakastava tervehys elämäin naiselle eli hyvän yön toivotus, suukko ja hali kaunottarellein mieheltä 30km ja kahen kuntarajan takaa. Etunimemme alkaat samalla ääntiöllä ja niissä sama määrä tavuja ja kirjaimia. Kotikatujemme nimet alkavat samalla kirjaimella myös. Kauniita unia kaunottarellein, huomiseen!
Ihan samoissa mietteissä ollut jo jonkin aikaa.