Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
1801/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muru.

Pösilö

Heikkolahjainen tää edellinen nimittelijä.

Vierailija
1802/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kivaa olla Päivi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1803/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kova ikävä :( Aika hyvin menee muuten, vain yksi tietty nainen puuttuu että olen aidosti onnellinen.

Mikä on hänen nimensä ensimmäinen kirjain? 

S.

J.P?

Valitettavasti ei. Muutenkaan ala mihinkään tunnisteleikkeihin vaan painun hiljalleen nukkumaan. Hyvää yötä.

Trolli vetänyt kännit, viidestä asti toivotellut hyvää yötä. 😅

Vierailija
1804/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltaa lohikäärmeeni💓 miten päiväsi on mennyt🌷

Kenpä tietää montako lohikäärmettä täällä lienee, tässä on ainakin yksi, joka täällä on aiemiinkin liihotellut, joten rohkenen vastata. On päiviä ja päiviä, lyhyempiä ja pitempiä. Tämä päivä olkoon yksi pitkistä, kun hämäryys kietoutui ympärille läpi päivän. Vaivutti unenkaltaiseen pumpuliin, jossa haavekuvat seurasivat toisiaan. Niissä olit, mikä sai ikävän valtaamaan sykkivän sydämeni. 💓Kaipauksen päivä, mutta hyvä päivä. Entä omasi, soiko päiväsi sinulle sädehtivän puolensa esiin?

Vastaan itselleni...

Vierailija
1805/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltaa lohikäärmeeni💓 miten päiväsi on mennyt🌷

Kenpä tietää montako lohikäärmettä täällä lienee, tässä on ainakin yksi, joka täällä on aiemiinkin liihotellut, joten rohkenen vastata. On päiviä ja päiviä, lyhyempiä ja pitempiä. Tämä päivä olkoon yksi pitkistä, kun hämäryys kietoutui ympärille läpi päivän. Vaivutti unenkaltaiseen pumpuliin, jossa haavekuvat seurasivat toisiaan. Niissä olit, mikä sai ikävän valtaamaan sykkivän sydämeni. 💓Kaipauksen päivä, mutta hyvä päivä. Entä omasi, soiko päiväsi sinulle sädehtivän puolensa esiin?

Vastaan itselleni...

Ikään kuin en olisi arvannut.

Vierailija
1806/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään kuollut,

Et sinä kuollut, en minä,

Ei tuokio rakkauden.

Erään polun kuljin

Minä kuljin ja sinä.

Jäi hymyily surullinen.

- Aila Meriluoto -

🦋- Runopoika! Ihanaa, Meriluotoa saloilta!

Vierailija
1807/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä oli kaikki.

Kaikki lahjat, mitä ihminen koskaan voisi saada synnyinlahjaksi elämää varten.

Hän olisi saanut kenet halunnut.

Ilmeisesti henkilöllä oli tylsää, joten kunhan pilaili kustannuksellani.

Vierailija
1808/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään kuollut,

Et sinä kuollut, en minä,

Ei tuokio rakkauden.

Erään polun kuljin

Minä kuljin ja sinä.

Jäi hymyily surullinen.

- Aila Meriluoto -

🦋- Runopoika! Ihanaa, Meriluotoa saloilta!

Runopoika ei varmaankaan plagioi, vaan kirjoittaa itse.

En osaa kirjoittaa runoja.

Vierailija
1809/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi haluta toista näin paljon, näin pitkään? Luulisi että tunteet haalenee kun aikaa kuluu, mutta sun suhteen rakkaus ja kaipuu vaan lisääntyy mitä enemmän aikaa kuluu.

Vierailija
1810/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei me sitten koskaan nähdä, kun kumpikaan ei halua laittaa sitä ensimmäistä viestiä? :( mitähän järkeä tässä sitten enää on?

Nyt vasta huomasin tämän viestin. Todennäköisesti et ole se, jonka sinun haluaisin olevan, mutta ainahan voi toivoa... Ensimmäinen siirto on aina vaikein, se pitäisi vain saada tehtyä. Olen ajatellut sinua paljon, toivottavasti sinäkin minua. Ehkä jonain päivänä tiemme kohtaavat. 

Tarpeeksi kun odotatte niin lopulta jää se ensimmäinen viesti laittamatta ettekä näe tosianne koskaan. Nyt sitä viestiä kehiin, rakastakaa ja nauttikaa toisistanne! 

Vierailija
1811/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään heijastui lähteen pinnasta kaksi eri puolta. Kaikesta erilaisuudestaan huolimatta ne täydensivät toisiaan vastakkaisuuksillaan. Kuinkas muuten.

Yksi tuolle kuvajaiselle oli kuitenkin yhteistä: tuo kujeellinen hymy, joka vain odottaa kuplivana purkastamista helmeilevään nauruun.

Sinä veit tämän erän. Myönnän sen ilomielin. Toivottavasti sain sinulle kuitenkin ihanan vinolaitaisen hymyn aikaan tänään. Koskapa olisin vakava - tai jos vaikka olenkin! Sinuna pitäisin kyllä silmät auki. Minusta on mahtavinta tehdä rakastettavia yllätyksiä. Jospa minäkin saisin joku päivä sinulle yhtä sykähdyttävän yllärin aikaan kuin sinä minulle tänään.

Verryttelen hieman ennen spurttia. Hymyillen.

Kiitos sinulle, tärkeä.

Vierailija
1812/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on ollut hyvä päivä. Sittenkin. Olen oppinut että valo ja rakkaus, kumpikin kaikessa kokoajan, ovat minua. Aitoa minua. Siksi ehkä en kaipaa niin kovasti kuitenkaan. Koska kaikki on jo tässä kokoajan. En tarvitse sitä mitä ei puutu, eikä sitä mitä minulla on voi mikään ja kukaan viedä. Jos ymmärrätte. Sitä samaa toivon teille. Kaikkea hyvää siis. ♥️☀️♥️

Vierailija
1813/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haaveissani heräsit vierestäni. Ei olisi ollut mitään ihanampaa kuin tuntea hellä kosketuksesi ja herätä kainalostasi.

Tästä minäkin aina haaveilen. Olisimme varmaan aina hellimässä toisiamme. Olen usein kuvitellut, millaista olisi viettää aamu rakastellen kanssasi.

Mitäs jos kysyisit hänen mieheltä millasta se on? Onko aamuäreä vai aamukiimainen...ei tarvitsisi sinunkaan miettiä!

Hyvä vinkki, eikö!

Vaimo vaimo, rauhoituhan nyt!

Nämä ne jaksaa huvittaa, vosujen tunteenpurkaukset kun vaimo antaa kuulua itsestään. Haittaahan se tietysti niitä vosun haikeita unelmia, joissa on vain se varattu ja vosu, kahden maailmassa. Mutta vaimo on tosiasia, eikä muuksi muutu vaikka vosu kuinka meuhkaa. Ja se vaimo on miehen ykkönen, jonka kanssa mies jakaa koko elämänsä.

Vosuihin sattui tämä juttu, alapeukutuksesta päätellen. Mutta tosiasioiden myöntäminen on kuitenkin viisauden alku. Ja voihan teilläkin joskus olla ihan oma kumppani, sellainen, joka haluaa jakaa elämänsä teidän kanssa ja jolle olette niitä ykkösiä, jokaisena päivänä. 

Tsemppiä!

Sattuuko sinuun kun oma miehesi saattaa käydä tässä ketjussa kaipaamassa jotain toista eli ei enää rakasta sinua?

Ihan kuin täällä jotain miehiä kävisi. Korkeintaan pari trollia. Kukaan täyspäinen mies ei tänne eksy. Itse olen vastaillut joskus miehenä kommentteihin, vaikka olen nainen. Akat ihan mehuissaan vastailee takaisi. 😆

Myönnetään sama synti. Joskus olen vähän sohaissut muurahaispesää mieheksi tekeytyneenä ja johan alkaa kuhina ja nimikirjaimien vonkaaminen kun luullaan, että just se omassa kiikarissa oleva varattu mieshän se siellä minua kaipailee :D

Todellisuudessa täällä tuskin on yhtään miestä. Tai jos on, on vähän.... miten sen sanoisi... ei ehkä niin tavoiteltava.....

Eli sua ei kannata tavoitella🤣

Totta, ei kannata, olen onnellisesti parisuhteessa :)

Vierailija
1814/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

P?

Vierailija
1815/6113 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsimys lakkaa kun ainainen halu katoaa... Hyvää yötä sulle sinne jonnekin. 🌒

Vierailija