Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Täältä tämä ajatus lähti niin kysynpä teiltäkin jos olette koskaan asiaan/ilmiöön törmänneet. Jos olette saaneet laitteeseenne haittaohjelman esim. musiikkilinkistä, jonka olette avanneet, onko se suoraan poliisiasia? Miten toimisitte? Ja en lähde arvailemaan henkilöä, enkä selvittämään sitä kautta. Suorapuheinen olen, enkä tunne minkäänlaista häpeää luottavaisuudestani, siksi teiltäkin kysyn. Mukavaa päivänjatkoa. Trolli en ole.
Yp: kin voi vastata. Ei tämä maailmaani kaada, on vain asia muiden joukossa mikä pitää hoitaa pois. Ja jatkossakin aion luottaa ihmisiin, meitä on joka lähtöön niin täällä kuin irl. Enkä jaksa olla edes vihainen. Ehkä enintään ärtynyt työstä mitä teettää. Huvittunut lisäksi ja vähän ihmeissäni miksi kukaan tekee tälläistä? Kertoisitko sinä tekijä? Oppia ikä kaikki.
Oletko siis oikeasti nimenomaan täältä saanut haittaohjelman? Mikä viesti ja milloin? Mitä siinä viestissä oli?
Vierailija kirjoitti:
Haluan sanoa, että hyväksyn sinut täysin ja toivon, että voisit itsekkin hyväksyä itsesi. <3 k
Kunpa voisit hetken nähdä itsesi näillä silmillä, joilla minä näen! Näkisit, kuinka ihmeellinen ja ihastuttava olet! Koska tällainen ei ole mahdollista, voisin yrittää kuvailla näkemääni: Olet mielestäni todella hyvännäköinen ja tykkään sun vartalostasi todella paljon! Etenkin hartioista, käsivarsista ja käsistä. Kun hymyilet sun hymysi ulottuu silmiin asti. Huumorisi on mitä mahtavin ja mielikuvitusta löytyy. Sun kanssasi on hyvä olla, koska saat minut tuntemaan oloni turvalliseksi ja hyväksytyksi. Olet sopivasti samanlainen, mutta myös sopivasti erilainen. Olet ainakin älykkäämpi, kärsivällisempi ja pitkäjänteisempi kuin minä. Sinä nostatat punan poskilleni, laitat jalkani veltoiksi, kädet tärisemään ja sydämen lyömään nopeammin. Aika täydellinen pakkaus olet, vai mitä? :) Toivon, että voisin olla luottamuksesi arvoinen ja että saisin vähän rohkeutta ja pitkäjänteisyyttä odottaa sinua. Se on se pelko, mikä ottaa välillä niskaotteella kiinni. Mutta jos autat niin kyllä se minusta otteensa irrottaa. Kiitos sinulle kun olet! Rakaskin olet, aina! Levollista yötä ja kauniita unia! <3
Oih, ne poikaystävän maagiset kädet! Voiko Sinua älykkäämpi tosiaan olla, herra Trolli?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan sanoa, että hyväksyn sinut täysin ja toivon, että voisit itsekkin hyväksyä itsesi. <3 k
Kunpa voisit hetken nähdä itsesi näillä silmillä, joilla minä näen! Näkisit, kuinka ihmeellinen ja ihastuttava olet! Koska tällainen ei ole mahdollista, voisin yrittää kuvailla näkemääni: Olet mielestäni todella hyvännäköinen ja tykkään sun vartalostasi todella paljon! Etenkin hartioista, käsivarsista ja käsistä. Kun hymyilet sun hymysi ulottuu silmiin asti. Huumorisi on mitä mahtavin ja mielikuvitusta löytyy. Sun kanssasi on hyvä olla, koska saat minut tuntemaan oloni turvalliseksi ja hyväksytyksi. Olet sopivasti samanlainen, mutta myös sopivasti erilainen. Olet ainakin älykkäämpi, kärsivällisempi ja pitkäjänteisempi kuin minä. Sinä nostatat punan poskilleni, laitat jalkani veltoiksi, kädet tärisemään ja sydämen lyömään nopeammin. Aika täydellinen pakkaus olet, vai mitä? :) Toivon, että voisin olla luottamuksesi arvoinen ja että saisin vähän rohkeutta ja pitkäjänteisyyttä odottaa sinua. Se on se pelko, mikä ottaa välillä niskaotteella kiinni. Mutta jos autat niin kyllä se minusta otteensa irrottaa. Kiitos sinulle kun olet! Rakaskin olet, aina! Levollista yötä ja kauniita unia! <3Oih, ne poikaystävän maagiset kädet! Voiko Sinua älykkäämpi tosiaan olla, herra Trolli?!
Ei voi. Sanoit sen itsekin🌞🌞
Vierailija kirjoitti:
Sinä olit minulle suurin rakkaus joka koskaan tähän saakka on tullut kohdalleni. Olinkohan sitä sinulle?
En voi vastata sinulle, mutta voin vastata omasta puolestani ja tarjoilla vertaistukeni.
Hän on saanut minut tuntemaan suuremmin kuin kukaan aiempi. En usko ”oikeisiin”, mutta jotakin maagista siinä heti ensimmäisessä kohtaamisessa kyllä tapahtui, ja nyt en pääse henkilöstä yli enkä ympäri. Kyse ei ole ihastuksesta, pikku kutkutuksesta tai vatsaperhosista, vaan jostakin aivan älyttömän syvästä tarpeesta päästä toisen lähelle vain olemaan hiljaa ja uppoutumaan silmiin.
Hänelle tuskin olen edes olemassa. Enhän muuten kirjoittelisi tässä ketjussa. ;)
Kuumia suudelmia sinulle rakkaani. Mistä haaveilet?
Vierailija kirjoitti:
Kuumia suudelmia sinulle rakkaani. Mistä haaveilet?
Sinusta minä haaveilen, kaikesta sinussa. Täytät ajatukseni 24/7. Todella kova ikävä nyt, etkä ole tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olit minulle suurin rakkaus joka koskaan tähän saakka on tullut kohdalleni. Olinkohan sitä sinulle?
En voi vastata sinulle, mutta voin vastata omasta puolestani ja tarjoilla vertaistukeni.
Hän on saanut minut tuntemaan suuremmin kuin kukaan aiempi. En usko ”oikeisiin”, mutta jotakin maagista siinä heti ensimmäisessä kohtaamisessa kyllä tapahtui, ja nyt en pääse henkilöstä yli enkä ympäri. Kyse ei ole ihastuksesta, pikku kutkutuksesta tai vatsaperhosista, vaan jostakin aivan älyttömän syvästä tarpeesta päästä toisen lähelle vain olemaan hiljaa ja uppoutumaan silmiin.
Hänelle tuskin olen edes olemassa. Enhän muuten kirjoittelisi tässä ketjussa. ;)
Yleensä vahvat kokemukset ihmisten välillä, positiiviset tai negatiiviset, ovat molemminpuolisia. Eivät tietenkään välttämättä yhtä vahvoja mutta silti kummankin aistimia. Kaikki eivät vaan näytä tunteitaan lainkaan.
Oletko siis varma, ettet ole "hänelle olemassa"? Saatat hyvinkin pyöriä hänen mielessään.
Minä tahtoisin, tahtoisin, tahtoisin...🔥
Petit lupauksesi vaikka tiesit että asia on minulle tärkeä. Uskomatonta, että juuri sinä teit sen! Ja vielä kuvittelet, että sillä tavalla järjestäisit itsesi lähemmäksi minua.
En ymmärrä, mitä päässäsi liikkui. En luota sinuun enää pätkääkään. Ja juuri luotettavuus on minulle tärkein ominaisuus toisessa ihmisessä. Kun se on menetetty, jäljelle ei jää mitään muutakaan. Älä koskaan enää ilmesty näköpiiriini.
Naiselle.
Hei, pitkä ja sinisilmäinen, komea mies. Uskaltaako sinua pyytää kahville?
Vierailija kirjoitti:
Petit lupauksesi vaikka tiesit että asia on minulle tärkeä. Uskomatonta, että juuri sinä teit sen! Ja vielä kuvittelet, että sillä tavalla järjestäisit itsesi lähemmäksi minua.
En ymmärrä, mitä päässäsi liikkui. En luota sinuun enää pätkääkään. Ja juuri luotettavuus on minulle tärkein ominaisuus toisessa ihmisessä. Kun se on menetetty, jäljelle ei jää mitään muutakaan. Älä koskaan enää ilmesty näköpiiriini.
Naiselle.
No nyt on sen verran painavaa asiaa, että kannattaisi kertoa tuo hänelle suoraan. Suurella todennäköisyydellä tänne hönkäiset vain tyhjää. Vai onko nainen estänyt sun yhteydenotot? Siinä tapauksessa hänellä varmasti on ollut siihen pätevät syyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveissani heräsit vierestäni. Ei olisi ollut mitään ihanampaa kuin tuntea hellä kosketuksesi ja herätä kainalostasi.
Tästä minäkin aina haaveilen. Olisimme varmaan aina hellimässä toisiamme. Olen usein kuvitellut, millaista olisi viettää aamu rakastellen kanssasi.
Mitäs jos kysyisit hänen mieheltä millasta se on? Onko aamuäreä vai aamukiimainen...ei tarvitsisi sinunkaan miettiä!
Hyvä vinkki, eikö!Vaimo vaimo, rauhoituhan nyt!
Nämä ne jaksaa huvittaa, vosujen tunteenpurkaukset kun vaimo antaa kuulua itsestään. Haittaahan se tietysti niitä vosun haikeita unelmia, joissa on vain se varattu ja vosu, kahden maailmassa. Mutta vaimo on tosiasia, eikä muuksi muutu vaikka vosu kuinka meuhkaa. Ja se vaimo on miehen ykkönen, jonka kanssa mies jakaa koko elämänsä.
Vosuihin sattui tämä juttu, alapeukutuksesta päätellen. Mutta tosiasioiden myöntäminen on kuitenkin viisauden alku. Ja voihan teilläkin joskus olla ihan oma kumppani, sellainen, joka haluaa jakaa elämänsä teidän kanssa ja jolle olette niitä ykkösiä, jokaisena päivänä.
Tsemppiä!
Sattuuko sinuun kun oma miehesi saattaa käydä tässä ketjussa kaipaamassa jotain toista eli ei enää rakasta sinua?
Eipä roiku mieheni vauvapalstalla :) Ja rakastaa minua, tiedän sen. Samoin minä häntä. Osoitamme sen kyllä sanoin ja teoin. Olemme onnellisia yhdessä <3
Sitähän ei tarvitse vauva palstalla kuuluttaa, jos asia oikeasti olisi niin. Vain epävarmuus ja epätietoisuus saa naisen uskottelemaan ihmisille tuollaista ihan vauva palstalla asti :)
Niin, ihminen uskottelee itselleen viimeiseen asti harhaa.
Olen se, joka lähetin kirjeen ja kysyin suoraan.
Tulkitsin aikani häntä, lopulta kysyin.
Ajattelin, että yksi syy voisi olla ujous.Okei, tein asian mahdollisimman helpoksi hänelle, laitoin valmiiksi EI- vastauksenkin.
Hän ei låhettänyt edes korttia.
Ei ole sellaista ihmistä, joka ei lähettäisi korttia,
jos on toisesta yhtään kiinnostunut, eikä niin ujoa
ihmistä olekaan.Asia tuli minulle silloin varmasti selväksi,
Varsinkin, kun hän ei edes tervehtinyt.Hänellä oli silti pokeria tulla taas ihan lähelle norkoilemaan.
Se oli minulle viimeinen pisara. Riitti.Kyseessä saattoi olla ihminen, joka ei kunnioita toisen ihmisen
rajoja. Nöyryyttää toista. Mitään kunnioitusta minua kohtaan hänellä ei ollut. Koin, ettei minulla ollut edes ihmisarvoa hänen silmissään. Käsittämätöntä käytöstä.Oletko varma, että hän sai kirjeesi? Ei ole yksi tai kaksikaan kertaa, kun posti on hukannut minunkin lähetykseni.
Uskon että sai. Mielestäni näin sen hänestä. Sitä leikkimistä kesti liian kauan, olisi hän jo ilman kirjettänikin tehnyt jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveissani heräsit vierestäni. Ei olisi ollut mitään ihanampaa kuin tuntea hellä kosketuksesi ja herätä kainalostasi.
Tästä minäkin aina haaveilen. Olisimme varmaan aina hellimässä toisiamme. Olen usein kuvitellut, millaista olisi viettää aamu rakastellen kanssasi.
Mitäs jos kysyisit hänen mieheltä millasta se on? Onko aamuäreä vai aamukiimainen...ei tarvitsisi sinunkaan miettiä!
Hyvä vinkki, eikö!Vaimo vaimo, rauhoituhan nyt!
Nämä ne jaksaa huvittaa, vosujen tunteenpurkaukset kun vaimo antaa kuulua itsestään. Haittaahan se tietysti niitä vosun haikeita unelmia, joissa on vain se varattu ja vosu, kahden maailmassa. Mutta vaimo on tosiasia, eikä muuksi muutu vaikka vosu kuinka meuhkaa. Ja se vaimo on miehen ykkönen, jonka kanssa mies jakaa koko elämänsä.
Vosuihin sattui tämä juttu, alapeukutuksesta päätellen. Mutta tosiasioiden myöntäminen on kuitenkin viisauden alku. Ja voihan teilläkin joskus olla ihan oma kumppani, sellainen, joka haluaa jakaa elämänsä teidän kanssa ja jolle olette niitä ykkösiä, jokaisena päivänä.
Tsemppiä!
Sattuuko sinuun kun oma miehesi saattaa käydä tässä ketjussa kaipaamassa jotain toista eli ei enää rakasta sinua?
Eipä roiku mieheni vauvapalstalla :) Ja rakastaa minua, tiedän sen. Samoin minä häntä. Osoitamme sen kyllä sanoin ja teoin. Olemme onnellisia yhdessä <3
Sitähän ei tarvitse vauva palstalla kuuluttaa, jos asia oikeasti olisi niin. Vain epävarmuus ja epätietoisuus saa naisen uskottelemaan ihmisille tuollaista ihan vauva palstalla asti :)
Niin, ihminen uskottelee itselleen viimeiseen asti harhaa.
Olen se, joka lähetin kirjeen ja kysyin suoraan.
Tulkitsin aikani häntä, lopulta kysyin.
Ajattelin, että yksi syy voisi olla ujous.Okei, tein asian mahdollisimman helpoksi hänelle, laitoin valmiiksi EI- vastauksenkin.
Hän ei låhettänyt edes korttia.
Ei ole sellaista ihmistä, joka ei lähettäisi korttia,
jos on toisesta yhtään kiinnostunut, eikä niin ujoa
ihmistä olekaan.Asia tuli minulle silloin varmasti selväksi,
Varsinkin, kun hän ei edes tervehtinyt.Hänellä oli silti pokeria tulla taas ihan lähelle norkoilemaan.
Se oli minulle viimeinen pisara. Riitti.Kyseessä saattoi olla ihminen, joka ei kunnioita toisen ihmisen
rajoja. Nöyryyttää toista. Mitään kunnioitusta minua kohtaan hänellä ei ollut. Koin, ettei minulla ollut edes ihmisarvoa hänen silmissään. Käsittämätöntä käytöstä.Oletko varma, että hän sai kirjeesi? Ei ole yksi tai kaksikaan kertaa, kun posti on hukannut minunkin lähetykseni.
Niin, jatkan. Uskon että sai kirjeeni. Sitä ennen olisi toki kiireesti perunut aikaisemmat möläytyksensä. Pyysin hänet jo silloin jättämään minut rauhaan. Sanoi ettei aio lopettaa ym. hyvin loukkaavaa urputusta. Se oli sadistista henkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on minulle suurin rakkaus, joka on koskaan tullut kohdalleni. En tiedä olenko sitä hänelle, miten saisin sen selville?
Kysy häneltä suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Täältä tämä ajatus lähti niin kysynpä teiltäkin jos olette koskaan asiaan/ilmiöön törmänneet. Jos olette saaneet laitteeseenne haittaohjelman esim. musiikkilinkistä, jonka olette avanneet, onko se suoraan poliisiasia? Miten toimisitte? Ja en lähde arvailemaan henkilöä, enkä selvittämään sitä kautta. Suorapuheinen olen, enkä tunne minkäänlaista häpeää luottavaisuudestani, siksi teiltäkin kysyn. Mukavaa päivänjatkoa. Trolli en ole.
Yp: kin voi vastata. Ei tämä maailmaani kaada, on vain asia muiden joukossa mikä pitää hoitaa pois. Ja jatkossakin aion luottaa ihmisiin, meitä on joka lähtöön niin täällä kuin irl. Enkä jaksa olla edes vihainen. Ehkä enintään ärtynyt työstä mitä teettää. Huvittunut lisäksi ja vähän ihmeissäni miksi kukaan tekee tälläistä? Kertoisitko sinä tekijä? Oppia ikä kaikki.
Eivät ne kerro. Nettikiusaaja ei varmasti tule kertomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa sellaisella mikään hyvä tahto on. Itse en kysyisi mitään ja arvaukset voivat mennä ihan väärin. Päätä itse. Omalla vastuulla.
Vierailija kirjoitti:
Naiselle.
Haluaisitko yhtään tarkentaa?
Sinänsä ymmärrän luottamuksen merkityksen. Siitä mäkään en tinkisi.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilemalla se selviää. Kerro sitten täällä, miten kävi :)
Vierailija kirjoitti:
Olenko joskus muka kieltäytynyt? 😏
Vaikka ehkä olisi pitänyt.... ☺
Onnittele itseäsi, olethan vapauteen päässyt orja!
Ps. Kateeksi käy...