Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
1881/6113 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helmi kirjoitti:

Nyt 17 päivää kulunut siitä kun viimeksi näin sut, kuulin susta ja kosketin sua. 17 päivää on kulunut sua ajatellen ja epätoivoisena (siksi kirjoitan tämänkin tänne...). Tässä pitäisi elää normaalisti ja jaksaa pitää kulissit kasassa, mutta silti hyppäisin sun kyytiin jos tulisit ja sanoisit ne sanat.

Säälittää sinun kumppani. En voi ymmärtää miten joku kehtaa elää "itselleen huonossa liitossa" kutsuu sitä itse kulissiksi? Onko sinun kumppani yhtä onneton vai miksi pysytte yhdessä?

Todella inhottavaa.

Sääli on sairautta. Puhuiko joku kumppanista?

Vierailija
1882/6113 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olit minulle suurin rakkaus joka koskaan tähän saakka on tullut kohdalleni. Olinkohan sitä sinulle?

En voi vastata sinulle, mutta voin vastata omasta puolestani ja tarjoilla vertaistukeni.

Hän on saanut minut tuntemaan suuremmin kuin kukaan aiempi. En usko ”oikeisiin”, mutta jotakin maagista siinä heti ensimmäisessä kohtaamisessa kyllä tapahtui, ja nyt en pääse henkilöstä yli enkä ympäri. Kyse ei ole ihastuksesta, pikku kutkutuksesta tai vatsaperhosista, vaan jostakin aivan älyttömän syvästä tarpeesta päästä toisen lähelle vain olemaan hiljaa ja uppoutumaan silmiin.

Hänelle tuskin olen edes olemassa. Enhän muuten kirjoittelisi tässä ketjussa. ;)

Yleensä vahvat kokemukset ihmisten välillä, positiiviset tai negatiiviset, ovat molemminpuolisia. Eivät tietenkään välttämättä yhtä vahvoja mutta silti kummankin aistimia. Kaikki eivät vaan näytä tunteitaan lainkaan.

Oletko siis varma, ettet ole "hänelle olemassa"? Saatat hyvinkin pyöriä hänen mielessään.

Tiedän että tämä kuulostaa uskomattomalta, mutta niin ei aina ole. Minä erehdyin luulemaan tällaista. Toinen kielsi kaiken.

Sinänsä mielenkiintoista, koska olen ihminen joka ei luule mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/6113 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos uskaltaisin niin pistäisin viestin. Toivottavasti teillä on kaikki hyvin. Ei tullut mitään harmia.

Olen pahoillani että näin pääsi käymään ja jouduit paskamyrskyn silmään.

Todella pahoillani.

En tiedä nähdäänkö enää. Kuitenkin tuntuu pahalle ajatuskin siitä ettei enää missään yhteyksissä.

Vierailija
1884/6113 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta raskaasta kokemuksestani johtuen voin sanoa vain,ettei välttämättä ole toiselle olemassa ollenkaan.

Siitä ei pääse selville enää muuten kuin kysymällä.

Vierailija
1885/6113 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää nimpparia Laura! ;)

Vierailija
1886/6113 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, pitkä ja sinisilmäinen, komea mies. Uskaltaako sinua pyytää kahville?

Mikset uskaltaisi! Olet vain yhtä kysymystä köyhempi. Anna palaa. :)

Vierailija
1887/6113 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olit minulle suurin rakkaus joka koskaan tähän saakka on tullut kohdalleni. Olinkohan sitä sinulle?

En voi vastata sinulle, mutta voin vastata omasta puolestani ja tarjoilla vertaistukeni.

Hän on saanut minut tuntemaan suuremmin kuin kukaan aiempi. En usko ”oikeisiin”, mutta jotakin maagista siinä heti ensimmäisessä kohtaamisessa kyllä tapahtui, ja nyt en pääse henkilöstä yli enkä ympäri. Kyse ei ole ihastuksesta, pikku kutkutuksesta tai vatsaperhosista, vaan jostakin aivan älyttömän syvästä tarpeesta päästä toisen lähelle vain olemaan hiljaa ja uppoutumaan silmiin.

Hänelle tuskin olen edes olemassa. Enhän muuten kirjoittelisi tässä ketjussa. ;)

Yleensä vahvat kokemukset ihmisten välillä, positiiviset tai negatiiviset, ovat molemminpuolisia. Eivät tietenkään välttämättä yhtä vahvoja mutta silti kummankin aistimia. Kaikki eivät vaan näytä tunteitaan lainkaan.

Oletko siis varma, ettet ole "hänelle olemassa"? Saatat hyvinkin pyöriä hänen mielessään.

Kiitos rohkaisevista sanoista, mutta kyllä olen aika varma tästä. Emme kohdanneet ihan eiliseltään, eikä häneltä varmasti jäänyt suuri tunne-elämykseni huomaamatta, mutta mikään ei silti anna ymmärtää, että kokemus olisi ollut jotenkin jaettu tai molemminpuolinen. Tavatessa vastassa on aina puhdas välinpitämättömyys.

Vierailija
1888/6113 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, pitkä ja sinisilmäinen, komea mies. Uskaltaako sinua pyytää kahville?

Mikset uskaltaisi! Olet vain yhtä kysymystä köyhempi. Anna palaa. :)

Sitten kun hän kysyy, ole hienotunteinen.

Älä loukkaa häntä.

Vierailija
1889/6113 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos rohkaisevista sanoista, mutta kyllä olen aika varma tästä. Emme kohdanneet ihan eiliseltään, eikä häneltä varmasti jäänyt suuri tunne-elämykseni huomaamatta, mutta mikään ei silti anna ymmärtää, että kokemus olisi ollut jotenkin jaettu tai molemminpuolinen. Tavatessa vastassa on aina puhdas välinpitämättömyys.

Sama täällä.

Vierailija
1890/6113 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just. Tuli sitten ikävä.

Vierailija
1891/6113 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos!:)

Vierailija
1892/6113 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just! Missä sun valo on? Sun elämä? Että hullua perhettä pitää seurata??? Mua naurattaa. Edelleen. HUOH!

Vierailija
1893/6113 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa että en usko tuohon. Itsellänikin ollut suuria ihastuksia ja vastakaikua ei ole tullut. Myös toisin päin, niin että olen selkeästi ollut jollekin iso ihastus mutta itse en ole tuntenut mitään.

Vierailija
1894/6113 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Täältä tämä ajatus lähti niin kysynpä teiltäkin jos olette koskaan asiaan/ilmiöön törmänneet. Jos olette saaneet laitteeseenne haittaohjelman esim. musiikkilinkistä, jonka olette avanneet, onko se suoraan poliisiasia? Miten toimisitte? Ja en lähde arvailemaan henkilöä, enkä selvittämään sitä kautta. Suorapuheinen olen, enkä tunne minkäänlaista häpeää luottavaisuudestani, siksi teiltäkin kysyn. Mukavaa päivänjatkoa. Trolli en ole.

Yp: kin voi vastata. Ei tämä maailmaani kaada, on vain asia muiden joukossa mikä pitää hoitaa pois. Ja jatkossakin aion luottaa ihmisiin, meitä on joka lähtöön niin täällä kuin irl. Enkä jaksa olla edes vihainen. Ehkä enintään ärtynyt työstä mitä teettää. Huvittunut lisäksi ja vähän ihmeissäni miksi kukaan tekee tälläistä? Kertoisitko sinä tekijä? Oppia ikä kaikki.

Oletko siis oikeasti nimenomaan täältä saanut haittaohjelman? Mikä viesti ja milloin? Mitä siinä viestissä oli?

En ole tuo kelle vastasit, mutta älkää avatko mitään linkkejä täältä, tai muualtakaan, ihan vain vinkkinä.

Vierailija
1895/6113 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan yksi rumimmista naisen nimistä.

Ilmiannoin tämän loukkaavan vastauksen.

En tiedä, näkyykö se teille.

Vierailija
1896/6113 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näy silloin jos ilmiantaa. :)

Vierailija
1897/6113 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura- yksi rumimmista naisen nimistä. Mielipiteeni tämä, säälittävä hän kuka tuosta loukkaantuu.

Olen aina pitänyt Laura - nimestä.

Onko joku Laura loukannut sinua?

Vierailija
1898/6113 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle näkyy vieläkin.

Vierailija
1899/6113 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura- yksi rumimmista naisen nimistä. Mielipiteeni tämä, säälittävä hän kuka tuosta loukkaantuu.

Olen aina pitänyt Laura - nimestä.

Onko joku Laura loukannut sinua?

Laurahan on ihan tavallinen kiva nimi. Jollain on jotain hampaankolossa.

Vierailija
1900/6113 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle näkyy vieläkin.

Siis sä olet se ilmiantaja? Kyl se siit poistuu kohta.

Ketju on lukittu.