Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Ei me sitten koskaan nähdä, kun kumpikaan ei halua laittaa sitä ensimmäistä viestiä? :( mitähän järkeä tässä sitten enää on?
Nyt vasta huomasin tämän viestin. Todennäköisesti et ole se, jonka sinun haluaisin olevan, mutta ainahan voi toivoa... Ensimmäinen siirto on aina vaikein, se pitäisi vain saada tehtyä. Olen ajatellut sinua paljon, toivottavasti sinäkin minua. Ehkä jonain päivänä tiemme kohtaavat.
Tuuli tuule sinne missä muruseni on......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa lohikäärmeeni💓 miten päiväsi on mennyt🌷
Joku muukin kaipaa loharia :D
Hienoja otuksia kyllä <3
Mutta vain yksi on ylitse muiden🎆
Ei mikään kuollut,
Et sinä kuollut, en minä,
Ei tuokio rakkauden.
Erään polun kuljin
Minä kuljin ja sinä.
Jäi hymyily surullinen.
- Aila Meriluoto -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveissani heräsit vierestäni. Ei olisi ollut mitään ihanampaa kuin tuntea hellä kosketuksesi ja herätä kainalostasi.
Tästä minäkin aina haaveilen. Olisimme varmaan aina hellimässä toisiamme. Olen usein kuvitellut, millaista olisi viettää aamu rakastellen kanssasi.
Mitäs jos kysyisit hänen mieheltä millasta se on? Onko aamuäreä vai aamukiimainen...ei tarvitsisi sinunkaan miettiä!
Hyvä vinkki, eikö!Vaimo vaimo, rauhoituhan nyt!
Nämä ne jaksaa huvittaa, vosujen tunteenpurkaukset kun vaimo antaa kuulua itsestään. Haittaahan se tietysti niitä vosun haikeita unelmia, joissa on vain se varattu ja vosu, kahden maailmassa. Mutta vaimo on tosiasia, eikä muuksi muutu vaikka vosu kuinka meuhkaa. Ja se vaimo on miehen ykkönen, jonka kanssa mies jakaa koko elämänsä.
Vosuihin sattui tämä juttu, alapeukutuksesta päätellen. Mutta tosiasioiden myöntäminen on kuitenkin viisauden alku. Ja voihan teilläkin joskus olla ihan oma kumppani, sellainen, joka haluaa jakaa elämänsä teidän kanssa ja jolle olette niitä ykkösiä, jokaisena päivänä.
Tsemppiä!
Sattuuko sinuun kun oma miehesi saattaa käydä tässä ketjussa kaipaamassa jotain toista eli ei enää rakasta sinua?
Sattuuko sinuun koska et koskaan saa toisen omaa itsellesi? Eli ei rakasta sinua.
En halua kenenkään toista, kunnioitan perhettä ja lasten oikeutta molempiin vanhempiin. Jos oma kaivattuni mulle ehdottaisi että eroaa minun takiani, en koskaan suostuisi siihen. Olen sillä tavalla vähän erilainen kaipaaja.
Taitais olla aika lukita tämäkin ketju.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Itse en kaipaa ketään.
Mietin vain miten voisin sen nätisti sanoa,
tässä ketjussa.
Hänelle, jota kauan sitten kaipasin,
En enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveissani heräsit vierestäni. Ei olisi ollut mitään ihanampaa kuin tuntea hellä kosketuksesi ja herätä kainalostasi.
Tästä minäkin aina haaveilen. Olisimme varmaan aina hellimässä toisiamme. Olen usein kuvitellut, millaista olisi viettää aamu rakastellen kanssasi.
Mitäs jos kysyisit hänen mieheltä millasta se on? Onko aamuäreä vai aamukiimainen...ei tarvitsisi sinunkaan miettiä!
Nämä ne jaksaa huvittaa, vosujen tunteenpurkaukset kun vaimo antaa kuulua itsestään. Haittaahan se tietysti niitä vosun haikeita unelmia, joissa on vain se varattu ja vosu, kahden maailmassa. Mutta vaimo on tosiasia, eikä muuksi muutu vaikka vosu kuinka meuhkaa. Ja se vaimo on miehen ykkönen, jonka kanssa mies jakaa koko elämänsä.
Vosuihin sattui tämä juttu, alapeukutuksesta päätellen. Mutta tosiasioiden myöntäminen on kuitenkin viisauden alku. Ja voihan teilläkin joskus olla ihan oma kumppani, sellainen, joka haluaa jakaa elämänsä teidän kanssa ja jolle olette niitä ykkösiä, jokaisena päivänä.
Tsemppiä!
Sattuuko sinuun kun oma miehesi saattaa käydä tässä ketjussa kaipaamassa jotain toista eli ei enää rakasta sinua?
Ihan kuin täällä jotain miehiä kävisi. Korkeintaan pari trollia. Kukaan täyspäinen mies ei tänne eksy. Itse olen vastaillut joskus miehenä kommentteihin, vaikka olen nainen. Akat ihan mehuissaan vastailee takaisi. 😆
Myönnetään sama synti. Joskus olen vähän sohaissut muurahaispesää mieheksi tekeytyneenä ja johan alkaa kuhina ja nimikirjaimien vonkaaminen kun luullaan, että just se omassa kiikarissa oleva varattu mieshän se siellä minua kaipailee :D
Todellisuudessa täällä tuskin on yhtään miestä. Tai jos on, on vähän.... miten sen sanoisi... ei ehkä niin tavoiteltava.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä!
Ihan kuin täällä jotain miehiä kävisi. Korkeintaan pari trollia. Kukaan täyspäinen mies ei tänne eksy. Itse olen vastaillut joskus miehenä kommentteihin, vaikka olen nainen. Akat ihan mehuissaan vastailee takaisi. 😆
Myönnetään sama synti. Joskus olen vähän sohaissut muurahaispesää mieheksi tekeytyneenä ja johan alkaa kuhina ja nimikirjaimien vonkaaminen kun luullaan, että just se omassa kiikarissa oleva varattu mieshän se siellä minua kaipailee :D
Todellisuudessa täällä tuskin on yhtään miestä. Tai jos on, on vähän.... miten sen sanoisi... ei ehkä niin tavoiteltava.....
Joo naiset täällä ruokkii keskenään lemmenkaipuutaan. Kuka nyt muuta luulisikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kova ikävä :( Aika hyvin menee muuten, vain yksi tietty nainen puuttuu että olen aidosti onnellinen.
Mikä on hänen nimensä ensimmäinen kirjain?
S.
Esiintyykö sun omassa etunimessä ja/tai sukunimessä kirjain s? Kummassa ja/tai molemmissa? Sen verran tunnistetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Itse en kaipaa ketään.
tässä ketjussa.
En enää.
Kaipaako täällä enää kukaan ketään? Pelkkää vääntämistä ja jankuttamista koko ketju. Ai niin, pari trollia myös tunnustaa syntinsä. Ja pari vakkarikirjoittajaa postaa joka päivä vakioviestinsä. En minäkään mitään tunnisteita täältä etsi, mutta onhan tää ketju aika syvältä suurimmaksi osaksi. Taidetaan olla kaikki aika luusereita täällä.
Vierailija kirjoitti:
Näin sut parvekkeelta :D
Eikä tainnu olla edes eka kerta! Saat luvan ens kerralla huutaa perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Itse en kaipaa ketään.
tässä ketjussa.
En enää.Kaipaako täällä enää kukaan ketään? Pelkkää vääntämistä ja jankuttamista koko ketju. Ai niin, pari trollia myös tunnustaa syntinsä. Ja pari vakkarikirjoittajaa postaa joka päivä vakioviestinsä. En minäkään mitään tunnisteita täältä etsi, mutta onhan tää ketju aika syvältä suurimmaksi osaksi. Taidetaan olla kaikki aika luusereita täällä.
Ollaan vaan luusereita. Itseäni se ei haittaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Itse en kaipaa ketään.
tässä ketjussa.
En enää.Kaipaako täällä enää kukaan ketään? Pelkkää vääntämistä ja jankuttamista koko ketju. Ai niin, pari trollia myös tunnustaa syntinsä. Ja pari vakkarikirjoittajaa postaa joka päivä vakioviestinsä. En minäkään mitään tunnisteita täältä etsi, mutta onhan tää ketju aika syvältä suurimmaksi osaksi. Taidetaan olla kaikki aika luusereita täällä.
Viimeiseen virkkeeseen taitaa sisältyä valitettava tosiasia. Ne joilla on elämä, ovat ihan muualla elämässä sitä elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sut parvekkeelta :D
Eikä tainnu olla edes eka kerta! Saat luvan ens kerralla huutaa perään.
Eiku sä saat moikata mua, kun tuut vastaan. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä!
Eipä roiku mieheni vauvapalstalla :) Ja rakastaa minua, tiedän sen. Samoin minä häntä. Osoitamme sen kyllä sanoin ja teoin. Olemme onnellisia yhdessä <3
Sitähän ei tarvitse vauva palstalla kuuluttaa, jos asia oikeasti olisi niin. Vain epävarmuus ja epätietoisuus saa naisen uskottelemaan ihmisille tuollaista ihan vauva palstalla asti :)
Niin, ihminen uskottelee itselleen viimeiseen asti harhaa.
Olen se, joka lähetin kirjeen ja kysyin suoraan.
Tulkitsin aikani häntä, lopulta kysyin.
Ajattelin, että yksi syy voisi olla ujous.
Okei, tein asian mahdollisimman helpoksi hänelle, laitoin valmiiksi EI- vastauksenkin.
Hän ei låhettänyt edes korttia.
Ei ole sellaista ihmistä, joka ei lähettäisi korttia,
jos on toisesta yhtään kiinnostunut, eikä niin ujoa
ihmistä olekaan.
Asia tuli minulle silloin varmasti selväksi,
Varsinkin, kun hän ei edes tervehtinyt.
Hänellä oli silti pokeria tulla taas ihan lähelle norkoilemaan.
Se oli minulle viimeinen pisara. Riitti.
Kyseessä saattoi olla ihminen, joka ei kunnioita toisen ihmisen
rajoja. Nöyryyttää toista. Mitään kunnioitusta minua kohtaan hänellä ei ollut. Koin, ettei minulla ollut edes ihmisarvoa hänen silmissään. Käsittämätöntä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä!
Eli sua ei kannata tavoitella🤣
Syynä ei todellakaan ollut ujous.
Neuvoni on, että unohtakaa tuollaiset.
Joku muukin kaipaa loharia :D
Hienoja otuksia kyllä