Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Kaikki se, mikä on kadonnut muutaman viime vuoden aikana,
se pyörii unissakin. Aamulla herää sellaisena, muistaa
nähneensä unia maailmanlopusta. Ja vaikka on nähnyt myös
taivaan valoja ja lupauksen jostain, siltikin. Kylmyys,
tuuli, jäätyneet puut, pettävä pinta, ei huomaa, ei.
Tähdet syttyvät, sammuvat.
Puhuu, nauraa, vaikenee, syventyy siihen, tähän.
Hoitaa asiat, toistaa, toistaa. Ei virheitä, ei.
Puhuu, nauraa, vaikenee, syventyy siihen, tähän.
Ei itke, ei. Ei virheitä, ei.
Juttelin tänään Mukavan kanssa mukavia ja kaipasin
menneisyyttä ja tulevaisuutta. Pitäisi joskus kertoa
hänelle, mitä kuuluu. Kaipasin tulevaisuutta,
mutta et ollut siinä. Ei virheitä, ei.
Ne jotka näkivät kaivattunsa tänään: mitä hänellä oli päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietetään rakas yksi yö yhdessä?
Jos olet hän, niin vastaukseni on: Kyllä rakas, haluan rakastella kanssasi. En ole koskaan halunnut ketään niin paljon. Olet syötävän ihana, joten todennäköisesti maistelisin sinua hyvin hitaasti. Haluaisin nähdä sinun kiemurtelevan ja kuulla sinun voihkivan nautinnosta.
Nälkä tämäkin. Ja kuitenkaan täällä ei ole ketään, ei sinua, minua, teitä eikä meitä.
Ei näy täällä meitä. Me käymme jossain muualla ihan omia teitä. Joskus sitten kohdataan, jos ei kohtalo kivellä päähän heitä. Heti, kohta, piankinko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet hän, niin vastaukseni on: Kyllä rakas, haluan rakastella kanssasi. En ole koskaan halunnut ketään niin paljon. Olet syötävän ihana, joten todennäköisesti maistelisin sinua hyvin hitaasti. Haluaisin nähdä sinun kiemurtelevan ja kuulla sinun voihkivan nautinnosta.
Nälkä tämäkin. Ja kuitenkaan täällä ei ole ketään, ei sinua, minua, teitä eikä meitä.
Emmekö "me" ole täällä?
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä aika viime näkemisestä. Mikset tule moikkaan, vaikka päivät ollaan ihan lähellä toisiamme? Ja pallo on nyt sinulla! On ollut kokoajan......
Millon olette nähneet viimeksi ja missä? Kuinka lähellä olette toisianne? Asutteko vierekkäin vai sama työpaikka? Miehelle vai naiselle?
T. rupesi kiinnostaa xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmekö "me" ole täällä?
Emme, valitettavasti. Vain minä ja sinä, sekä liuta kahjoja, trolleja ja harhoja. Vaikka kovasti muuta toivoisin.
Vierailija kirjoitti:
Näkisinkin sattumalta elävässä elämässä, niin olisi onnen päiväni.
Enkä kyllä jäisi sanattomana kaipaamaan, niin koettaisin jutella niin että selviäisi kipinöikö.
Vanhastaan sen kyllä huomasi heti.
Vaan sitten tulivat olosuhteet väliin.
Vierailija kirjoitti:
Harmaa paita ja farkut.
Sanooko luku 108 jotain nainen sinulle? Näin unta meistä suutelemassa pitkään ja kiihkeästi ja samassa unessa esiintyi luku 108.
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi nähtyämme kävin tutustumassa sinulle tärkeään asiaan. Vastavierailun kohtalo jäi auki. Olisko se semmoinen asia mistä voitaisiin lähteä liikkeelle? Voisitko ajatella tutustuvasi vastavuoroisesti minun "kotipaikkaani"?
Tottakai, mikäli Sepon 100 km säteellä. Niin että mihinkään rapakkojen taa en nyt lähde. Tiedät mitä inhoan!
Koska tulisin! Siis sinne?
Vierailija kirjoitti:
Sanooko luku 108 jotain nainen sinulle? Näin unta meistä suutelemassa pitkään ja kiihkeästi ja samassa unessa esiintyi luku 108.
Todella mielenkiintoista! Olikohan tää T:lle?
Vierailija kirjoitti:
Tätä täytyy miettiä! Minäkin näin unessa itseni suutelemassa sinua, mies, suutelimme intohimoisesti. Heräsin ja olin todella euforisessa, onnellisessa mielentilassa. Tuntui hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot tehdä tänään illalla ❤️
Voin vaan odottaa. Odottaa, että sinulta tulisi viestiä. Odottaa, että saisin yhteyden sinuun. Mitään muuta en voi tehdä. En tiedä kuinka kauan voin odottaa. Toisaalta en haluaisi menettää sinua joten kai minä odotan. Odotan ja toivon vielä tämän talven, ensi kesän, ensi vuoden. Toivon ihmettä. Jotkut ihmiset ovat sellaisia joita ei tahtoisi menettää. Ja minulla ei myöskään olisi mitään menetettävää. Ei mene päivääkään, etten miettisi sinua.
Ketä sinä odotat, miestä vai naista?
Miestä odotan.
Sinä olit suurin menetys, jonka olen kokenut elämäni aikana ja tekisin mitä tahansa, että saisin olla kanssasi. En vaan voi ottaa yhteyttä, jos en tiedä sinun haluavan sitä.
Mitä pitäisi tapahtua, että tietäisit kaivattusi haluavan, että otat yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Liian pitkä aika viime näkemisestä. Mikset tule moikkaan, vaikka päivät ollaan ihan lähellä toisiamme? Ja pallo on nyt sinulla! On ollut kokoajan......
Miksi pallo on koko ajan mulla? Odotatko vain passiivisena, että minä otan riskin ja teen aloitteen? Miksi tää on just näinpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pallo on koko ajan mulla? Odotatko vain passiivisena, että minä otan riskin ja teen aloitteen? Miksi tää on just näinpäin?
Koska sä tiedät, mikä tilanne on. Siis jos oot se "oikea". Tilanne on auki ja se ei voi jatkua, ellet ota yhteyttä. Sä vähän kuin avaat kaiken ja sitte pallo on mullaki.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin mulle, mutta tuohan voisi olla päivämäärä 10.8.
Tai talon/huoneen numero.
Auton rekisterikilven numero.
Kirjan sivunumero.
Lokeron/kaapin numero.
...
Paina mieleesi ja tarkkaile ympäristöäsi. Pistä kalenteriin ylös tuo pvm. Ehkä jotain tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi nähtyämme kävin tutustumassa sinulle tärkeään asiaan. Vastavierailun kohtalo jäi auki. Olisko se semmoinen asia mistä voitaisiin lähteä liikkeelle? Voisitko ajatella tutustuvasi vastavuoroisesti minun "kotipaikkaani"?
Tottakai, mikäli Sepon 100 km säteellä. Niin että mihinkään rapakkojen taa en nyt lähde. Tiedät mitä inhoan!
Koska tulisin! Siis sinne?
Ehdottaisin huomista mutta vaatineeko ajatus vielä hieman totuttelua että osaa suhtautua siihen oikein. Että me tosiaan nähtäisiin taas, ihan oikeasti. Välillä en meinaa uskoa todeksi että oletko se todella sinä siinä.
Ja ei ole rapakon takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millon olette nähneet viimeksi ja missä? Kuinka lähellä olette toisianne? Asutteko vierekkäin vai sama työpaikka? Miehelle vai naiselle?
T. rupesi kiinnostaa xD
Ennen joulua. Asutaan eri paikkakunnilla/kaupungeissa. Ollaan päivisin töissä/koulussa samoilla hoodeilla. Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
108 -- RhoEta