Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran ku törmätään, uskallatko moikata? Ollaanhan melkein tuttuja, ku nähty jo monta kertaa. :D
Sinä ensin 💓
Vierailija kirjoitti:
Jos laitat mulle viestin, lupaan vastata:-)))))***vinkvinkvink
Olenko minä lähettänyt sinulle viestiä IRL? Ja miten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot tehdä tänään illalla ❤️
Voin vaan odottaa. Odottaa, että sinulta tulisi viestiä. Odottaa, että saisin yhteyden sinuun. Mitään muuta en voi tehdä. En tiedä kuinka kauan voin odottaa. Toisaalta en haluaisi menettää sinua joten kai minä odotan. Odotan ja toivon vielä tämän talven, ensi kesän, ensi vuoden. Toivon ihmettä. Jotkut ihmiset ovat sellaisia joita ei tahtoisi menettää. Ja minulla ei myöskään olisi mitään menetettävää. Ei mene päivääkään, etten miettisi sinua.
Ketä sinä odotat, miestä vai naista?
Miestä odotan.
Sinä olit suurin menetys, jonka olen kokenut elämäni aikana ja tekisin mitä tahansa, että saisin olla kanssasi. En vaan voi ottaa yhteyttä, jos en tiedä sinun haluavan sitä.
Miten menetit hänet? Kertoisit jotain hänestä, niin olisi helpompaa antaa merkki että voit ottaa yhteyttä.
Jos muistan oikein, hänellä oli päällään harmaa kauluspaita, kun tapasin hänet ensimmäisen kerran.
Kaipaan sua koko kehollani. Kunpa pian oltaisiin yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran ku törmätään, uskallatko moikata? Ollaanhan melkein tuttuja, ku nähty jo monta kertaa. :D
Sinä ensin 💓
Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vaan odottaa. Odottaa, että sinulta tulisi viestiä. Odottaa, että saisin yhteyden sinuun. Mitään muuta en voi tehdä. En tiedä kuinka kauan voin odottaa. Toisaalta en haluaisi menettää sinua joten kai minä odotan. Odotan ja toivon vielä tämän talven, ensi kesän, ensi vuoden. Toivon ihmettä. Jotkut ihmiset ovat sellaisia joita ei tahtoisi menettää. Ja minulla ei myöskään olisi mitään menetettävää. Ei mene päivääkään, etten miettisi sinua.
Miestä odotan.
Sinä olit suurin menetys, jonka olen kokenut elämäni aikana ja tekisin mitä tahansa, että saisin olla kanssasi. En vaan voi ottaa yhteyttä, jos en tiedä sinun haluavan sitä.
Miten menetit hänet? Kertoisit jotain hänestä, niin olisi helpompaa antaa merkki että voit ottaa yhteyttä.
Jos muistan oikein, hänellä oli päällään harmaa kauluspaita, kun tapasin hänet ensimmäisen kerran.
Miten hänet menetit? Mistä päättelet, että hän ei halua yhteydenottojasi?
Petri, oon tykännyt susta jo kauan, mutta en aio ikinä kertoa sitä sinulle
Sellaista peliä sitten tänään.😊😄😉👍Te nokkelat vekkulit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä uskalla, kun silloin viimeks sanoit et ne häiritsee... 🤔
Niin, muuta olit naamioitunut lehdenmyyjäksi. Laita omalla nimelläsi, ne ei häiritte, noup!❤️
Höpsis, ihan naamatusten oltiin sun vimpalla työpisteellä 😊 Enkä ollut naamioitunut mitenkään, perusreleet päällä 😃
No niin, meni nyt mulla väärässä järjestyksessä. Se lehdenmyyjäksi naamioituminen häiritsee, ei yhteydenotto omalla nimelläsi vapaa- ajallasi😉. Perusreleet on muuten seksikkäät, kuten sanoinkin! Eikös se ollut sun työpiste eikä mun., en mää ollut töissä siellä silloin. Huone 105, saavu sinne siis...😂🤐🦋
Heh, vapaa-ajallanihan mä olen viestitellytkin silloin joskus 😃 Joo, tosi sexyt 😂 Ei, kyllä se sun työpiste oli, mä olin vapaalla. Ens kesänä se Ehkä on mun työpiste 😁
Sulla sitten menny työ- ja vapaa- ajan roolit sekaisin? Sekaisin olet koko miäs. Mulla on viälkin hiekkaa persuuksissa kun rahtasit miäsluolaasi. Tosin ottaisin sen jossain määrin viel takasin, oon nauranut huutonaurua siitä saakka! Tosin kuvatkin oon joutunu otattaa uudelleen, mut tästä sit enemmän kun nähdään😳😢. Sait sit kuiteski yhden näytenumeron tuotua, oon koettanu ratkoa sitä. Tosin kaikki ratkomissakset hukassa, veitkö ne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallubbi kirjoitti:
Kuinka kauan olette stalkanneet kaivattuanne vaikka mitään edistystä ei ole tapahtunut🤔
Hulu äm mä on stalkannut kohta 4 vuotta! Repikee siitö huumoria millanen vati pää tyo ak ka ob!
En mä enää hirveesti sua stalkkaa, sillointällöin vilkaisen, onko sulla uusia päivityksiä 😊 Tai messengerissä katon, että oot hengissä 😊
Hullulle akalle mesoat ja hän vastaa hymyillen täällä eikä mesessä. Niin varmaan joo.
No, mä olen hullu akka, ei sille mitään voi. Olen positiivinen hullu 😊 Tunnisteet vain suunnilleen sopi kaipaamaani henkilöön, niin oli pakko vastata 😃
Tunnisteet = pitää sinua hulluna akkana, joka on stalkanut neljä vuotta ja kutsuu vatipääksi, eikä osaa kirjoittaa. Oikein helmi mieheksi tuo kaivattusi, pidä kiinni ettei kukaan varasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietetään rakas yksi yö yhdessä?
Jos olet hän, niin vastaukseni on: Kyllä rakas, haluan rakastella kanssasi. En ole koskaan halunnut ketään niin paljon. Olet syötävän ihana, joten todennäköisesti maistelisin sinua hyvin hitaasti. Haluaisin nähdä sinun kiemurtelevan ja kuulla sinun voihkivan nautinnosta.
Mikä hänestä tekee ihanan ja haluttavan silmissäsi?
Ilkeyskö taas sydämesi valtasi, häntä kainalossa vielä? Suuri kyynel. Olen aivan musertunut. Hyvästi Elämä. Hyvästi työelämä. Hyvästi kaikki rakkaani mun. Tästä en vaan enää toivu. Miksi heitin ne pillerit pönttöön. Voi miksi?
Gallubbi kirjoitti:
Kuinka kauan olette stalkanneet kaivattuanne vaikka mitään edistystä ei ole tapahtunut🤔
Marraskuusta vasta, on niin tuore tuttavuus.
Ps. Se on ”gallup”. Tulee sen kyselytutkimuksen keksijän sukunimen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallubbi kirjoitti:
Hulu äm mä on stalkannut kohta 4 vuotta! Repikee siitö huumoria millanen vati pää tyo ak ka ob!
En mä enää hirveesti sua stalkkaa, sillointällöin vilkaisen, onko sulla uusia päivityksiä 😊 Tai messengerissä katon, että oot hengissä 😊
Hullulle akalle mesoat ja hän vastaa hymyillen täällä eikä mesessä. Niin varmaan joo.
No, mä olen hullu akka, ei sille mitään voi. Olen positiivinen hullu 😊 Tunnisteet vain suunnilleen sopi kaipaamaani henkilöön, niin oli pakko vastata 😃
Tunnisteet = pitää sinua hulluna akkana, joka on stalkanut neljä vuotta ja kutsuu vatipääksi, eikä osaa kirjoittaa. Oikein helmi mieheksi tuo kaivattusi, pidä kiinni ettei kukaan varasta!
Olen itse nimennyt itseni hulluksi, ei hän 😃 Ja tuo aika on suunnilleen oikea, hiukan lyhempi. Enkä mitenkään hirveästi koskaan ole "stalkannut" sanan varsinaisessa merkityksessä 😊 Tuo kielenkäyttö ja kirjoitustaito taas ei oikeasti osu, en usko, että hän ajattelisi musta noin 🤔😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä uskalla, kun silloin viimeks sanoit et ne häiritsee... 🤔
Niin, muuta olit naamioitunut lehdenmyyjäksi. Laita omalla nimelläsi, ne ei häiritte, noup!❤️
Höpsis, ihan naamatusten oltiin sun vimpalla työpisteellä 😊 Enkä ollut naamioitunut mitenkään, perusreleet päällä 😃
No niin, meni nyt mulla väärässä järjestyksessä. Se lehdenmyyjäksi naamioituminen häiritsee, ei yhteydenotto omalla nimelläsi vapaa- ajallasi😉. Perusreleet on muuten seksikkäät, kuten sanoinkin! Eikös se ollut sun työpiste eikä mun., en mää ollut töissä siellä silloin. Huone 105, saavu sinne siis...😂🤐🦋
Heh, vapaa-ajallanihan mä olen viestitellytkin silloin joskus 😃 Joo, tosi sexyt 😂 Ei, kyllä se sun työpiste oli, mä olin vapaalla. Ens kesänä se Ehkä on mun työpiste 😁
Sulla sitten menny työ- ja vapaa- ajan roolit sekaisin? Sekaisin olet koko miäs. Mulla on viälkin hiekkaa persuuksissa kun rahtasit miäsluolaasi. Tosin ottaisin sen jossain määrin viel takasin, oon nauranut huutonaurua siitä saakka! Tosin kuvatkin oon joutunu otattaa uudelleen, mut tästä sit enemmän kun nähdään😳😢. Sait sit kuiteski yhden näytenumeron tuotua, oon koettanu ratkoa sitä. Tosin kaikki ratkomissakset hukassa, veitkö ne?
No nyt ei kyllä osunu... Oon nainen 🤔😁
Viimeksi nähtyämme kävin tutustumassa sinulle tärkeään asiaan. Vastavierailun kohtalo jäi auki. Olisko se semmoinen asia mistä voitaisiin lähteä liikkeelle? Voisitko ajatella tutustuvasi vastavuoroisesti minun "kotipaikkaani"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestä odotan.
Miten hänet menetit? Mistä päättelet, että hän ei halua yhteydenottojasi?
Eipä sillä ole väliä. Ei hän täällä ole kuten en minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei se mistään uskalluksesta kiinni jää, vaan siitä, että vaikuttaa siltä kuin et tuntisi mua. Haluan välttyä kiusalliselta tilanteelta, jos onkin niin, ettet oikeasti tiedä kuka olen. Eli sinä moikkaat ensin.
Liian pitkä aika viime näkemisestä. Mikset tule moikkaan, vaikka päivät ollaan ihan lähellä toisiamme? Ja pallo on nyt sinulla! On ollut kokoajan......