Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
1321/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos laitat mulle viestin, lupaan vastata:-)))))***vinkvinkvink

Emmä uskalla, kun silloin viimeks sanoit et ne häiritsee... 🤔

Niin, muuta olit naamioitunut lehdenmyyjäksi. Laita omalla nimelläsi, ne ei häiritte, noup!❤️

Vierailija
1322/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nopeasti kaikki voikaan muuttua. Nykyään kaikki päivät ovat samaa harmaata arkea. En jaksaisi herätä aamulla. En haluaisi mennä töihin. En tekisi yhtään mitään, jos ei olisi pakko. Haluan sinut takaisin elämääni. Kukaan muu ei tuo elämänhaluani takaisin.

Tiedän niin, mistä puhut! Oon huomannut, että omalla kohdallani vähän helpottaa, jos pidän itseni kiireisenä. Mutta heti jos hetkeksikin pysähdyn raastava ikävä iskee :( mulla on niin kova ikävä sua!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1323/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähtikarttoja kun huvikseen ihmettelee, niin kummastakin väitetään, että omaavat saalistusvietin, pökerryttävän charmikkuuden ja niin päättäessään saavat sen minkä haluavat. Kumpi saalistaa kumpaa? Kuka saalistaa ketä? Kuinka kausi päättyy, kuka saa kenet vai onko tulos plus miinus nolla loppuottelun käymättömyyden vuoksi? Kumpi on voitolla vai olemmeko kumpikin voitolla tunteiden liekkimeressä? Milloin käydään lopullinen välienselvittely vai jatkuuko kaikki tarkkailuasemista ilkikuristen kiusoittelujen saattelemana? Paljon mielenkiintoisia kohtaamisia edessä. Pysy kanavalla. Loppuratkaisu on varmasti kihelmöivän jännittävä, kun kaksi päämääränsä päättänyttä tarkistuttaa koordinaattinsa. Ovatko ne samoissa pisteissä? Tilanne on kutkuttavan kihelmöivä. Erätauolla ehditte pakata eväsreppunne, sillä muonitusta tulette tarvitsemaan tälle retkelle. Tästä ei ehditä jääkaapille juoksentelemaan, kun lähtölaukaus annetaan. Vai jokos se annettiinkin? Oletko valmis?! Täällä olen!!!

Olen, olen. Tule, tule jo- aijaijai kun on ikävä! Tunnelma on jo kuuma! Ehditäänkö edes riisua housuja ?! Laitan sen lähes läpinäkyvvän paidan, jossa viivoja niinkuin toivoit!😉

Come on, come on! Laitanko U2, Doorsia vai mitä?

Ei ehdi. Ruoka-aika. Jääkaappi vie voiton nyt. Sori.

Vierailija
1324/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mietiskelet juuri nyt?

Että mikset laita viestiä ja kysy päivästäni

Vierailija
1325/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkö se olit?

Missä ja milloin?

Liittyy someen.

I’m busted. Näillä tunnisteilla ei voi erehtyä. Olet näemmä yhä nokkela. Olen pahoillani ellotuksesta. Ryömin takaisin kolooni odottelemaan nousuvettä, lillun sitten tieheni sen myötä.

Jos olisit hän, sanoisin ettei tarvitse olla pahoillaan, eikä ole mitään ellotusta.

Lopulle nauraisin.

Vierailija
1326/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä aiot tehdä tänään illalla ❤️

Voin vaan odottaa. Odottaa, että sinulta tulisi viestiä. Odottaa, että saisin yhteyden sinuun. Mitään muuta en voi tehdä. En tiedä kuinka kauan voin odottaa. Toisaalta en haluaisi menettää sinua joten kai minä odotan. Odotan ja toivon vielä tämän talven, ensi kesän, ensi vuoden. Toivon ihmettä. Jotkut ihmiset ovat sellaisia joita ei tahtoisi menettää. Ja minulla ei myöskään olisi mitään menetettävää. Ei mene päivääkään, etten miettisi sinua.

Ketä sinä odotat, miestä vai naista?

Miestä odotan.

Sinä olit suurin menetys, jonka olen kokenut elämäni aikana ja tekisin mitä tahansa, että saisin olla kanssasi. En vaan voi ottaa yhteyttä, jos en tiedä sinun haluavan sitä.

Voi , kauniisti sanottu, mutta et voi olla kaivattuni kuitenkaan. 

Vierailija
1327/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla sulle liian kouluttautunut, koska sä tykkäät selvästi enemmän amiksista. Oonko oikeessa?

Vierailija
1328/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että en juuri nyt jaksaisi muuta kuin ryömiä kainaloosi.

Vierailija
1329/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilki kuri kirjoitti:

Mä taidan olla sulle liian kouluttautunut, koska sä tykkäät selvästi enemmän amiksista. Oonko oikeessa?

Joo oot, miten arvasitkin. Ne on ne amisviikset, jotka on vaan niin vastustamattomat. En voi tälle mitään, sry.

Vierailija
1330/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että en juuri nyt jaksaisi muuta kuin ryömiä kainaloosi.

Täällä olis kainalo tyhjänä ihan sua varten ❤️

Vierailija
1331/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jo odottelinkin koska tajuat kuinka mitätön ja säälittävä ihminen olen. Ja onhan sulla elämässäs rutkasti sisältöä ilman muakin.

Kai sua taidan oikeesti rakastaa, kun aamulla näin, kuinka onnellinen sä olit ja tulin siitä iloiseksi. Hyvä että asiat järjestyi.

Ehkä tämä sairaalloinen kaipailu loppuu tähän. Jos säkin vaikka olet viimein tajunnut, ettei tunteilla voi leikkiä.

Olen silti surullinen että se loppuu. Ainut sisältö elämässäni. Työpäivistä tulee vaikeita tästä edespäin... ellen lähde pois...

Vierailija
1332/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi jekkuileva aamu lähtee hiljalleen käyntiin. Venyttelee laiskasti ja miettii ilkikurisesti kuinka ihanaa olisikaan testata mikä kohta kutittaa toista kaikkein eniten. Sillä tavoin uniseen kanssaihmiseen saisi kummasti virtaa. Virtaahan me kaikki tarvitaan, eikös niin. Pieni määrä kerrallaan. Vai kerralla koko potti? Sehän olisikin aikamoinen tälli. Huh! Toisaalta, rakkauden voima antaa kuin siivet, joilla liihotella uutta päivää kohti, tuokoon tullessaan mitä vaan. Tiedän yhden, joka on antanut minulle siivet liihotella päiväni läpi, yötä kohti. Ne siivet ovat voimakkaat, kantavat oman painoni, sen toisenkin. Ja vähän vielä enemmän. Tulisipa aika, jolloin saisin sanoa sinulle, ihan silmiesi syvyyksiin katsoen, kuinka olet kannatellut minut kaiken tämän yli. Sanoa kuinka tärkeä olet. Ja sanoa... ne kolme... ei, ne sanat kuule sanoisin sinulle ihan kasvotusten. Ansaitsisit ne. Kaikkea hyvää päivääsi. Varo askelmia, joskus tulee astuneeksi tyhjän päälle eikä tiedä mitä sattuu, muuta kuin että sattuu.

Se oli oikeasti aika koominen juttu, mitä sillon kävi.. :'D haluaisin kertoa sulle, tiedän että saataisiin hyvät naurut! Tuosta kutittamisesta... mä niin inhoan, kun mua kutitetaan! Voisit mielummin herätellä suudelmin. :) Kivaa iltaa sulle!

Vierailija
1333/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallubbi kirjoitti:

Kuinka kauan olette stalkanneet kaivattuanne vaikka mitään edistystä ei ole tapahtunut🤔

Hulu äm mä on stalkannut kohta 4 vuotta! Repikee siitö huumoria millanen vati pää tyo ak ka ob!

En mä enää hirveesti sua stalkkaa, sillointällöin vilkaisen, onko sulla uusia päivityksiä 😊 Tai messengerissä katon, että oot hengissä 😊

Hullulle akalle mesoat ja hän vastaa hymyillen täällä eikä mesessä. Niin varmaan joo.

No, mä olen hullu akka, ei sille mitään voi. Olen positiivinen hullu 😊 Tunnisteet vain suunnilleen sopi kaipaamaani henkilöön, niin oli pakko vastata 😃

Vierailija
1334/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietetään rakas yksi yö yhdessä?

Jos olet hän, niin vastaukseni on: Kyllä rakas, haluan rakastella kanssasi. En ole koskaan halunnut ketään niin paljon. Olet syötävän ihana, joten todennäköisesti maistelisin sinua hyvin hitaasti. Haluaisin nähdä sinun kiemurtelevan ja kuulla sinun voihkivan nautinnosta.

Vierailija
1335/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perjantaina kirjoitin pari viestiä kun tuli pakollinen tarve. Mielessä silti vaikka en enää kirjoittelekaan tai ehdi/jaksa oikeastaan edes lukea tätä aihetta. Toivotaan, että oikeassa elämässä saadaan tilaisuus tai joku selvyys tässä lähiaikoina. :)

Sitä minäkin toivoisin, jos siis olisit miespuolinen ja nimenomaan SE mies. (Se tästä tilanteesta vähintäänkin yhtä vaivaantunut ja ujo, niinkuin minäkin.)

Mies olen. Sitä en tiedä olenko SE mies, mutta toivotaan.

Jos olet SE mies, niin kuinkahan nyt edetään? Ja haluaisitko tämän ylipäätään etenevän johonkin suuntaan?

Vierailija
1336/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, muuta olit naamioitunut lehdenmyyjäksi. Laita omalla nimelläsi, ne ei häiritte, noup!❤️

Höpsis, ihan naamatusten oltiin sun vimpalla työpisteellä 😊 Enkä ollut naamioitunut mitenkään, perusreleet päällä 😃

Vierailija
1337/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsis, ihan naamatusten oltiin sun vimpalla työpisteellä 😊 Enkä ollut naamioitunut mitenkään, perusreleet päällä 😃

No niin, meni nyt mulla väärässä järjestyksessä. Se lehdenmyyjäksi naamioituminen häiritsee, ei yhteydenotto omalla nimelläsi vapaa- ajallasi😉. Perusreleet on muuten seksikkäät, kuten sanoinkin! Eikös se ollut sun työpiste eikä mun., en mää ollut töissä siellä silloin. Huone 105, saavu sinne siis...😂🤐🦋

Vierailija
1338/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun valloittava sekamelska: postipatet lehtimyyjät lohikäärmeet villasukat linnut ja perhoset ym. Beatat... Kaikki samaa vyyhteä ja pyörrettä. Mistä alkaa tai mihin koppuu, kuka tietää. Mutta ah niin täynnä kaipausta kaikki tyynni. Eikö?

Vierailija
1339/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä aiot tehdä tänään illalla ❤️

Avaan vanhan analogi-television ja dekryptaan lumisadekohinasta salattuja viestejä. Toivon saavani esimerkiksi viestin Häneltä. 

Harhaista settiä! Ota lääkkeet!

Ei ole! Älä jaksa!

On. Nyt lääkärin juttusille vaihdattamaan lääkitys paremmaksi!

Viimeksikin se vaan laittoi pilleireiden sisälle mikrofoneja, jotta voisi vakoilla minua.

Mutta olinpas ovelampia, emme syöneet niitä, heitin joka aamu yhden vessanpönttöön.

Eipä onnistunut vakoilemaan!

Vierailija
1340/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vietetään rakas yksi yö yhdessä?

Jos olet hän, niin vastaukseni on: Kyllä rakas, haluan rakastella kanssasi. En ole koskaan halunnut ketään niin paljon. Olet syötävän ihana, joten todennäköisesti maistelisin sinua hyvin hitaasti. Haluaisin nähdä sinun kiemurtelevan ja kuulla sinun voihkivan nautinnosta.

Huhhuh. Vaikka ei minulle olekaan.

Ketju on lukittu.