Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
1401/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi nähtyämme kävin tutustumassa sinulle tärkeään asiaan. Vastavierailun kohtalo jäi auki. Olisko se semmoinen asia mistä voitaisiin lähteä liikkeelle? Voisitko ajatella tutustuvasi vastavuoroisesti minun "kotipaikkaani"?

Tottakai, mikäli Sepon 100 km säteellä. Niin että mihinkään rapakkojen taa en nyt lähde. Tiedät mitä inhoan!

Koska tulisin! Siis sinne?

Ehdottaisin huomista mutta vaatineeko ajatus vielä hieman totuttelua että osaa suhtautua siihen oikein. Että me tosiaan nähtäisiin taas, ihan oikeasti. Välillä en meinaa uskoa todeksi että oletko se todella sinä siinä.

Ja ei ole rapakon takana.

Huominen käy. Mikä aika ja minne suunnistan. Tietenkin se olen minä!🦋

Vierailija
1402/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä sinulle seuraavan kynäilyn aihe: analysoi p*skan merkitys elämän kannalta. Mitä se kertoo? Onko se mistä kaikki alkaa ja mihin kaikki palaa

Kertoo elintavoista ja suoliston kunnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on vieläkin hengissä, mahtavaa!

Terkut Smokey Eyesille! <3

Vaikka eihän sulla muotitietoisena sellaisia tietenkään enää ole. Mutta oispa vielä joskus, koska ne sopi sulle. Sä tulit mun mieleen.

Vierailija
1404/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TalvenLapsi kirjoitti:

Joka aamu, kun lähden töihin, toivon että törmäisimme päivän aikana ja voisimme vaihtaa muutaman sanan tai edes tervehdyksen. Useinmiten näin ei kuitenkaan käy, vaan joudun tyytymään ihastelemaan sinua kauempaa. En kuitenkaan uskalla tulla luoksesi. Emme tunne vielä kovinkaan hyvin enkä tiedä onko se olosuhteudenkaan vuoksi järkevää. Ajattelen sinua silti paljon ja leikittelen ajatuksella, mitä sinä mahdat minusta ajatella. Vai ajatteletko mitään? Ehkä olet jo unohtanut minut.

Ajattelen, että oot maailman mahtavin tyyppi. Ei sellaisia noin vain unohdeta.

Vierailija
1405/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tunnistusnero kirjoitti:

Lisäys edelliseen. Vaikka olen saanut ns. vahvoja aistimuksia, niin en silti voi luottaa siihen, että juuri hän on mulle mitään kirjoitellut, koska niitä täysin selviä tunnisteita ei ole näkynyt. Mun ulkonäköä on kuvailtu joo, sitten erikseen on oikeita aikavälejä osattu tarjota joo, jotain epämääräisiä tapahtumisiin/kohtaamisiin liittyviäkin taas erikseen ehkä joo. Mutta kuka tietää ovatko nuo saman henkilön kirjoittamia ja erillisinä taas ne ovat liian yleisiä ja moneen sopivia. Harha on vahva minussa. Eli siis ei hän täällä ole, muiden tuntemattomien kaipailijoiden kanssa tämä piiri vaan pyörii, eikä kukaan muista edes poistaa tuoleja keskeltä saati katkaista musiikkia. 

Joku tuossa aiemmin luetteli jo niitä aika ilmeisiäkin syitä, miksi tunnisteita ei laiteta.

Sitten on vielä sellainenkin, että minä en ainakaan uskalla. Tai oikeastaan en halua, koska olen enemmänkin jo uskaltanut. Mitä jos hän olisi täällä (mistä syystä hyvänsä), näkisi viestin, hoksaisi keneltä se olisi ja poistuisi vähin äänin. Jäisin ikuisesti miettimään, että kävikö näin. Ei minua kiinnosta olla kenenkään tutkimuskohde enkä halua, että hän kokisi kaipaukseni ahdistavana tai ärsyttävänä.

Minä koen ärsyttävänä tuon "Pallo on sulla, laita viesti" "Ei kun sulla, laita ite" -pöljäilyn, kun yritetään muka kuvitella keskusteltavan kaivattunsa kanssa, mutta se ei ole mahdollista. Siis kun yritetään tunnistaa ja sitä vaatia, muttei kuitenkaan tulla vastaan. Neuvoistani ei tarvitse välittää heidän, joita tämä ei koske. Kaikin mokomin pysyttäköön niin sumussa, kuin itse kukin tarpeelliseksi kokee.

Vierailija
1406/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä. Olet rakas. Olisitpa tässä. Yrittäisin ainakin suudella sinut tainnoksiin. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Vierailija
1407/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanooko luku 108 jotain nainen sinulle? Näin unta meistä suutelemassa pitkään ja kiihkeästi ja samassa unessa esiintyi luku 108.

108 -- RhoEta

Ja tämän anagrammeja:

tera oh

tora he

raot he

otra he

atro he

arto he

ohra et

arho et

ah tero

ah erot

Arto He...?

Vierailija
1408/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levollista yötä pikkuinen. Olet ihana❤️ vaikkei olla nähty kahteen ja puoleen vuoteen.

Vierailija
1409/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnistusnero kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tunnistusnero kirjoitti:

Lisäys edelliseen. Vaikka olen saanut ns. vahvoja aistimuksia, niin en silti voi luottaa siihen, että juuri hän on mulle mitään kirjoitellut, koska niitä täysin selviä tunnisteita ei ole näkynyt. Mun ulkonäköä on kuvailtu joo, sitten erikseen on oikeita aikavälejä osattu tarjota joo, jotain epämääräisiä tapahtumisiin/kohtaamisiin liittyviäkin taas erikseen ehkä joo. Mutta kuka tietää ovatko nuo saman henkilön kirjoittamia ja erillisinä taas ne ovat liian yleisiä ja moneen sopivia. Harha on vahva minussa. Eli siis ei hän täällä ole, muiden tuntemattomien kaipailijoiden kanssa tämä piiri vaan pyörii, eikä kukaan muista edes poistaa tuoleja keskeltä saati katkaista musiikkia. 

Joku tuossa aiemmin luetteli jo niitä aika ilmeisiäkin syitä, miksi tunnisteita ei laiteta.

Sitten on vielä sellainenkin, että minä en ainakaan uskalla. Tai oikeastaan en halua, koska olen enemmänkin jo uskaltanut. Mitä jos hän olisi täällä (mistä syystä hyvänsä), näkisi viestin, hoksaisi keneltä se olisi ja poistuisi vähin äänin. Jäisin ikuisesti miettimään, että kävikö näin. Ei minua kiinnosta olla kenenkään tutkimuskohde enkä halua, että hän kokisi kaipaukseni ahdistavana tai ärsyttävänä.

Minä koen ärsyttävänä tuon "Pallo on sulla, laita viesti" "Ei kun sulla, laita ite" -pöljäilyn, kun yritetään muka kuvitella keskusteltavan kaivattunsa kanssa, mutta se ei ole mahdollista. Siis kun yritetään tunnistaa ja sitä vaatia, muttei kuitenkaan tulla vastaan. Neuvoistani ei tarvitse välittää heidän, joita tämä ei koske. Kaikin mokomin pysyttäköön niin sumussa, kuin itse kukin tarpeelliseksi kokee.

No ei kai kukaan oleta että se kaivattu täällä olisi ja osottaisi viestiä just "siltä". Oikeasti?!?!

Täällä vain rakkaudessa haavoittuneet pakenevat todellisuutta ja saavat voidetta haavoihin toistensa viesteistä. Säälittävää, mutta itsekin sorrun tähän pari kertaa viikossa.

Oletan , että kaikenlisäksi 95% kirjoittelijoista on naisia. Ja ne jotka on löytäny kaivattunsa täältä (muka), vastailevat itse omiin viesteihinsä ;D

Vierailija
1410/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi nähtyämme kävin tutustumassa sinulle tärkeään asiaan. Vastavierailun kohtalo jäi auki. Olisko se semmoinen asia mistä voitaisiin lähteä liikkeelle? Voisitko ajatella tutustuvasi vastavuoroisesti minun "kotipaikkaani"?

Tottakai, mikäli Sepon 100 km säteellä. Niin että mihinkään rapakkojen taa en nyt lähde. Tiedät mitä inhoan!

Ehdottaisin huomista mutta vaatineeko ajatus vielä hieman totuttelua että osaa suhtautua siihen oikein. Että me tosiaan nähtäisiin taas, ihan oikeasti. Välillä en meinaa uskoa todeksi että oletko se todella sinä siinä.

Jos sais jtn elonmerkkiä tuolla kännykän puolella niin ehkä voitais sopia tarkemmin🌷

Vierailija
1411/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Levollista yötä pikkuinen. Olet ihana❤️ vaikkei olla nähty kahteen ja puoleen vuoteen.

Aika lailla yhtä kauan olen hänestä haaveillut, sitten viime näkemisen. Hyvää yötä sinulle kultaseni.

Vierailija
1412/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talviset terveiset elämäni naiselle, vaalealle vihersilmäkaunottarelle mieheltä 30km ja parin pitäjänrajan takaa. Ikävä Siua. Etunimemme alkavat samalla ääntiöllä ja niissä sama määrä tavuja ja kirjaimia. Entiset kotikuntamme sijaitsevat n. 120km päässä toisistaan ja niiden viimeiset kirjaimet päättyvät samaan kirjaimeen. Toisen etunimesi kolmas kirjain on sama, jolla sukunimeni alkaa. Toivottavasti näen Siusta unta ens yönäkin. Kauniita unia Rakas!

Vierailija
1413/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan rakastaa sua. Unia!

Vierailija
1414/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sais jtn elonmerkkiä tuolla kännykän puolella niin ehkä voitais sopia tarkemmin🌷

Laita mulle tekstari, Mä en nyt löytänyt numeroasi.

Vierailija
1415/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yesterday must have been an unlucky day, being Jan. 13th. I apologize, hopefully this link works. Good night, sleep well.

Sleep Like A Child by Joss Stone

Kiitos, tiedän kuka tän viestin laittoi! Haluaisin anteeksipyynnön kasvokkain, en netin välityksellä.

Truly hope you will get the apology from the right person. The only thing I was apologizing was the messed up Youtube link, sorry for causing a misunderstanding. Wishing you good luck in love.

Here is the misfortunate song again, hopefully it works this time. Lyrics with words I would like to say and peaceful, beautiful music to sleep well. This modern lullaby brings up pleasant childhood memories. (Btw that was not a hint. We are not childhood friends, have known each other for some years now. However, when we talked it felt like I had known him all my life.)

Good night and pleasant dreams to everyone here and especially to him.

Sleepsong ~ Lullaby from a Secret Garden

Vierailija
1416/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois kyllä kanavoida jatkossa romanttiset tunteet vain tänne ja mieluiten kuviteltuina, eli ei todellista edes henkilö.

Vieläkään kunnolla päässyt tolpilleni edellisestä rakastumisesta ja se sattu niin paljon, etten halua enää ikinä kokea semmosta.

Sattuu edelleen välillä paljon ja monesti vähän, mutta ei onneksi enää romahduta silleen et koko lähipiiri joutuu auttaan ja elään sitä.

Vierailija
1417/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä. Olet rakas. Olisitpa tässä. Yrittäisin ainakin suudella sinut tainnoksiin. Nuku hyvin. Kauniita unia.

Vierailija
1418/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Promise me , you'll always remember: You're braver than you believe, stronger than you seem, and smarter than you think.

I miss you. Good night, sleep well my sunshine 💖

Vierailija
1419/6113 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tunnistusnero kirjoitti:

Sivusta tai oikealta: näissä pallotteluissa on se, että tämän palstan kautta mikään ei selviä tahi etene, jos ei ole vedenpitäviä tunnisteita, joiden varassa joku voi rohkaistua ottamaan sitä yhteyttä tai alkaa muuten aloitteelliseksi. Tännehän on tultu jumittamaan juuri sen vuoksi, että on jotain epäselvää ja ongrlmaa normaalissa suorassa lähestymisessä.

Käyttäkää tunnisteita! Jos on mikä tahansa kahdenkeskinen jaettu "salaisuus", eli jokin vihje aiemmista keskusteluista tai kohtaamisista, niin käyttäkää niitä. Molemmat tunnistavat toisensa, mutta ulkopuolisille ei avaudu yhtään mitään mistään, eikä tarvitse hävetä harhatunnistuksia ja väärille ihmisille lähetettyjä avauspotkuja. 

Jotkut haluaakin olla täällä, eli eivät halua irl mitään tapahtuvankaan.

Tottakai, tuo olikin tarkoitettu noille jotka arpovat sitä, kumpi laittaa viestin ja kenellä on pallo.

No näiden kyllä pitäisi itse laittaa se viesti suoraan henkilölle eikä mitään tunnisteita jollekin nettifoorumille...

Vierailija
1420/6113 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan rakastaa sua. Unia!

Ihana. Mikset kerro hänelle suoraan sitä :)

Ketju on lukittu.