Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Sivusta tai oikealta: näissä pallotteluissa on se, että tämän palstan kautta mikään ei selviä tahi etene, jos ei ole vedenpitäviä tunnisteita, joiden varassa joku voi rohkaistua ottamaan sitä yhteyttä tai alkaa muuten aloitteelliseksi. Tännehän on tultu jumittamaan juuri sen vuoksi, että on jotain epäselvää ja ongrlmaa normaalissa suorassa lähestymisessä.
Käyttäkää tunnisteita! Jos on mikä tahansa kahdenkeskinen jaettu "salaisuus", eli jokin vihje aiemmista keskusteluista tai kohtaamisista, niin käyttäkää niitä. Molemmat tunnistavat toisensa, mutta ulkopuolisille ei avaudu yhtään mitään mistään, eikä tarvitse hävetä harhatunnistuksia ja väärille ihmisille lähetettyjä avauspotkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanooko luku 108 jotain nainen sinulle? Näin unta meistä suutelemassa pitkään ja kiihkeästi ja samassa unessa esiintyi luku 108.
108 -- RhoEta
Ja tämän anagrammeja:
tera oh
tora he
raot he
otra he
atro he
arto he
ohra et
arho et
ah tero
ah erot
Miten tai millaisilla hellittelynimillä kaivattusi on sinua kutsunut?
Lisäys edelliseen. Vaikka olen saanut ns. vahvoja aistimuksia, niin en silti voi luottaa siihen, että juuri hän on mulle mitään kirjoitellut, koska niitä täysin selviä tunnisteita ei ole näkynyt. Mun ulkonäköä on kuvailtu joo, sitten erikseen on oikeita aikavälejä osattu tarjota joo, jotain epämääräisiä tapahtumisiin/kohtaamisiin liittyviäkin taas erikseen ehkä joo. Mutta kuka tietää ovatko nuo saman henkilön kirjoittamia ja erillisinä taas ne ovat liian yleisiä ja moneen sopivia. Harha on vahva minussa. Eli siis ei hän täällä ole, muiden tuntemattomien kaipailijoiden kanssa tämä piiri vaan pyörii, eikä kukaan muista edes poistaa tuoleja keskeltä saati katkaista musiikkia.
Joka aamu, kun lähden töihin, toivon että törmäisimme päivän aikana ja voisimme vaihtaa muutaman sanan tai edes tervehdyksen. Useinmiten näin ei kuitenkaan käy, vaan joudun tyytymään ihastelemaan sinua kauempaa. En kuitenkaan uskalla tulla luoksesi. Emme tunne vielä kovinkaan hyvin enkä tiedä onko se olosuhteudenkaan vuoksi järkevää. Ajattelen sinua silti paljon ja leikittelen ajatuksella, mitä sinä mahdat minusta ajatella. Vai ajatteletko mitään? Ehkä olet jo unohtanut minut.
tunnistusnero kirjoitti:
Sivusta tai oikealta: näissä pallotteluissa on se, että tämän palstan kautta mikään ei selviä tahi etene, jos ei ole vedenpitäviä tunnisteita, joiden varassa joku voi rohkaistua ottamaan sitä yhteyttä tai alkaa muuten aloitteelliseksi. Tännehän on tultu jumittamaan juuri sen vuoksi, että on jotain epäselvää ja ongrlmaa normaalissa suorassa lähestymisessä.
Käyttäkää tunnisteita! Jos on mikä tahansa kahdenkeskinen jaettu "salaisuus", eli jokin vihje aiemmista keskusteluista tai kohtaamisista, niin käyttäkää niitä. Molemmat tunnistavat toisensa, mutta ulkopuolisille ei avaudu yhtään mitään mistään, eikä tarvitse hävetä harhatunnistuksia ja väärille ihmisille lähetettyjä avauspotkuja.
Taas joku keksii neuvoa nämä asiat ekaa kertaa. :)
1. Kaikki ei halua tavoittaa kaivattua tätä kautta, vaan vain purkaa kaipausta. Esimerkiksi itse haluan hoitaa asian täysin irlissä. Eikä mun tilanne ole toivoton.
2. Iso osa kaipaa varattuja tai on itse varattu.
3. Osa kaipaa henkilöitä, jotka on jo menetetty. Jotka ei halua yhteydenottoa tai ottaa yhteyttä.
4. Kaikkein sisäpiireimmästäkin ympyrästä se sisäisinkin vitsi voi osua moneen. Täällä on käynyt niin. Mitkään jutut ei ole uniikkeja.
Vierailija kirjoitti:
ihmisp*rse, k*sipää, m*lkku
TalvenLapsi kirjoitti:
Joka aamu, kun lähden töihin, toivon että törmäisimme päivän aikana ja voisimme vaihtaa muutaman sanan tai edes tervehdyksen. Useinmiten näin ei kuitenkaan käy, vaan joudun tyytymään ihastelemaan sinua kauempaa. En kuitenkaan uskalla tulla luoksesi. Emme tunne vielä kovinkaan hyvin enkä tiedä onko se olosuhteudenkaan vuoksi järkevää. Ajattelen sinua silti paljon ja leikittelen ajatuksella, mitä sinä mahdat minusta ajatella. Vai ajatteletko mitään? Ehkä olet jo unohtanut minut.
Minun olisi ensin pitäny huomata sinut, jotta voisin unohtaa sinut.
tunnistusnero kirjoitti:
Jotkut haluaakin olla täällä, eli eivät halua irl mitään tapahtuvankaan.
Ajelit mua vastaan tänään siinä kohdassa missä on useampi kamera valvomassa ylinopeuksia. Järkytyin, kun tunnistin sut ja taitaa napsahtaa sakot siitä hyvästä. Kallista on, mutta maksan mielelläni siitä ilosta, että sain nähdä sua edes vilaukselta. Sulla on hieno musta auto.
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka näkivät kaivattunsa tänään: mitä hänellä oli päällä?
vaatteet
Hei, elähtänyt punaparta. Toivottavasti ei nähdä moneen viikkoon, koska sä saat mun ajatukset sekoomaan ja pöksyt kostumaan ja sussa ei edes ole mitään, mikä mua kiinnostaa. Oikeastaan olet kaiken mua kiinnostavan vastakohta. Mikälie mielenhäiriö mun tylsistynyttä mieltäni hämmentää. Tuun pian taas järkiini. Toivottavasti sä, et oo tajunnu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi nähtyämme kävin tutustumassa sinulle tärkeään asiaan. Vastavierailun kohtalo jäi auki. Olisko se semmoinen asia mistä voitaisiin lähteä liikkeelle? Voisitko ajatella tutustuvasi vastavuoroisesti minun "kotipaikkaani"?
Tottakai, mikäli Sepon 100 km säteellä. Niin että mihinkään rapakkojen taa en nyt lähde. Tiedät mitä inhoan!
Koska tulisin! Siis sinne?
Ehdottaisin huomista mutta vaatineeko ajatus vielä hieman totuttelua että osaa suhtautua siihen oikein. Että me tosiaan nähtäisiin taas, ihan oikeasti. Välillä en meinaa uskoa todeksi että oletko se todella sinä siinä.
Ja ei ole rapakon takana.
Salmonellatikku. Tätä kauttako pitää kaikki sopia, on tämäkin.
Vierailija kirjoitti:
🤭 🤫hömppä .
Muistelin menneitä vuosien takaa, kun ei uuttakaan ole. Silloin aikanaan olin vähän liian jännityksissäni ja tunnekuohuissani edes tajutakseni kunnolla kaikkea sitä, mitä tapahtui. Jälkikäteen pohtien tajusin, että hän oli todella huomaavainen ja miettinyt asioita ja halusi tehdä minuun vaikutuksen, siinä onnistuen. Puhun siis ensitapaamisestamme. Rinnassani alkoi läikehtiä lämpimästi näitä ajatellessa. Tietenkin hän huolehti nuutuneelle matkaavaiselle mukavan kyydin ja suunkostuketta janoa sammuttamaan. Koska ei tiennyt lempijuomaani, oli varannut vaihtoehtoja. Sen jälkeen nautittiin elämäni ehkä romanttisin ateria pöydässä istuen, herkkuja koreittain napostellen. Vielä täydennettiin puutteet tarpeistossa, kuten esimerkiksi valikoimalla mukanakulkevia viihdejuomia. Ihana ilta jatkui nauttien evästyksiä puistonpenkillä ja tuttavuutta tehden, vesistöä katsellen, taivasta tarkkaillen, lintuja huvittuneenakin seuraillen. Ja viihdetarjonta, se oli ihan mahtava. Elävää musiikkia ja erikoisoluita, kaunista aurinkoista keliä ja vähän kepeää kesäsadettakin. Valoisia keskusteluita ja tiivistä, lämmintä tunnelmaa, kaikkea mahdollista. Vielä yön hämyssä jännittävää urbaaniseikkailua ja romanttisia erätunnelmia. Illan päätteeksi tai oikeastaan jo aamupuolella tiukkojen halausten saattelemana pienet tunnustukset tunteista molemmin puolin. Olin myyty. <3
Vierailija kirjoitti:
tunnistusnero kirjoitti:
Jotkut haluaakin olla täällä, eli eivät halua irl mitään tapahtuvankaan.
Tottakai, tuo olikin tarkoitettu noille jotka arpovat sitä, kumpi laittaa viestin ja kenellä on pallo.
Tässäpä sinulle seuraavan kynäilyn aihe: analysoi p*skan merkitys elämän kannalta. Mitä se kertoo? Onko se mistä kaikki alkaa ja mihin kaikki palaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perjantaina kirjoitin pari viestiä kun tuli pakollinen tarve. Mielessä silti vaikka en enää kirjoittelekaan tai ehdi/jaksa oikeastaan edes lukea tätä aihetta. Toivotaan, että oikeassa elämässä saadaan tilaisuus tai joku selvyys tässä lähiaikoina. :)
Sitä minäkin toivoisin, jos siis olisit miespuolinen ja nimenomaan SE mies. (Se tästä tilanteesta vähintäänkin yhtä vaivaantunut ja ujo, niinkuin minäkin.)
Mies olen. Sitä en tiedä olenko SE mies, mutta toivotaan.
Jos olet SE mies, niin kuinkahan nyt edetään? Ja haluaisitko tämän ylipäätään etenevän johonkin suuntaan?
Syvä hiljaisuus?? Hmm...SE mies ei kai sittenkään ole täällä ja miksi olisikaan? No, jotain pientä jää kai ikuisiksi ajoiksi selvittämättä, mutta jospa vaikka seuraavassa elämässä sitä olisi rohkeutta hoitaa nämä asiat vähän reippaammin : D
tunnistusnero kirjoitti:
Lisäys edelliseen. Vaikka olen saanut ns. vahvoja aistimuksia, niin en silti voi luottaa siihen, että juuri hän on mulle mitään kirjoitellut, koska niitä täysin selviä tunnisteita ei ole näkynyt. Mun ulkonäköä on kuvailtu joo, sitten erikseen on oikeita aikavälejä osattu tarjota joo, jotain epämääräisiä tapahtumisiin/kohtaamisiin liittyviäkin taas erikseen ehkä joo. Mutta kuka tietää ovatko nuo saman henkilön kirjoittamia ja erillisinä taas ne ovat liian yleisiä ja moneen sopivia. Harha on vahva minussa. Eli siis ei hän täällä ole, muiden tuntemattomien kaipailijoiden kanssa tämä piiri vaan pyörii, eikä kukaan muista edes poistaa tuoleja keskeltä saati katkaista musiikkia.
Joku tuossa aiemmin luetteli jo niitä aika ilmeisiäkin syitä, miksi tunnisteita ei laiteta.
Sitten on vielä sellainenkin, että minä en ainakaan uskalla. Tai oikeastaan en halua, koska olen enemmänkin jo uskaltanut. Mitä jos hän olisi täällä (mistä syystä hyvänsä), näkisi viestin, hoksaisi keneltä se olisi ja poistuisi vähin äänin. Jäisin ikuisesti miettimään, että kävikö näin. Ei minua kiinnosta olla kenenkään tutkimuskohde enkä halua, että hän kokisi kaipaukseni ahdistavana tai ärsyttävänä.
Kyllä todellakin sanoo. Jos painat 108kg, niin ei todellakaan tulla koskaan suutelemaan.