Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Meillä molemmilla tuntuu olevan "faneja". En olisi uskonut, että kokisin sinusta mustasukkaisuutta. Pakko se on kuitenkin myöntää, että näin on käynyt.
Sulla ei ole mitään aihetta olla mustis. Vaikka olen ollut kyllä itsekin susta. Nyt kunnon hali pikkuiselle❤️
Hyvää yötä, rakas. Ajattelen sinusta helliä ajatuksia. Milloin saisimme sen tajunnanräjäyttävän suudelman? Olisi ihana käydä viereesi nukkumaan ja herätä siitä uuteen päivään. Ihania unia. Nuku hyvin.
Paskinta tässä maailmassa on ihastua varattuun naiseen, todella todella ihastua.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas te jotka ootte näiden stalkkereiden uhreja että mistä ootte siis päätellyt että joku teitä stalkkaa? Ja mitä se stalkkaus oikeastaan tarkoittaa? Mä en varmaan ite huomaisi vaikka joku jatkuvasti stalkkais kun en ajattele sitä, eli tarkoitan sitä, että onkohan tuo vaan joitakin sattumia ja vainoharhaisuutta. Oon tosi hämmentynyt, pitääköhän joku muakin jonkinasteisena stalkkaajana jos katselen vaikka fb kavereiden kavereita, profiileja tms. Se on vaan sellaista yleistä uteliaisuutta.
En usko että kukaan stalkaa mua esim. Facebookissa. En halua kertoa siellä mitään elämästäni.
Tässä ketjussa voi oikeasti stalkata vaikka se takuulla kuulostaa aivan hullulta.
Se on liian pitkä juttu kerrottavaksi tässä.
En oikeasti tiedä loppujen lopuksi perimmäistä syytä siihen, jos näin on.
Siksi onkin parempi, että ihmiset ottavat irl yhteyttä.
Tai kysyvät suoraan muuten.
Öitä vaan! En ärsytä enää en. Lääkkeet nassuun ja pari tarvittavaa varmuuden vuoksi päälle. Huomenna koko hoito heti aamusta. Sitten on hiljaista VARMASTI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P: Luulen että nyt on hyvä pitää vähän taukoa lukemasta tätä palstaa. Rauhoitutaan, kumpikin. Ei ole kiire. Mä en mene mihinkään. Halaan sinua näin illan päätteeksi❤️ Ja toivotan hyvää yötä
Miehelle vai naiselle? Joku pieni tunniste lisää?
Miehelle, tuplaP. Hän tietää.
Ja täyteen varmuuteen ei voi koskaan päästä, jos kukaan ei anna sellaisia tunnisteita, että erehtymisen vaaraa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Öitä vaan! En ärsytä enää en. Lääkkeet nassuun ja pari tarvittavaa varmuuden vuoksi päälle. Huomenna koko hoito heti aamusta. Sitten on hiljaista VARMASTI.
Taas SINÄ!
Mä olin joskus naapurikyttä :")
Tiesin kaiken kerrostalon rappunaapureista.
Se oli kyl nii läppää. Aattelin, että mummona mul ei tuu koskaan tylsää, kun kyylään naapureita ja valitan millon mistäki kiusallani.
Eihän niillä mummoil oo muuta elämää :$
Mäkin epäilen et mul on stalkkeri mut mitä väliä. Jos nyt joku puskarunkkari saa onnellisen hetken ilman, että mä häiriinnyn niin ihan sama XD ois se vasta kyllä läppä. Ainaki nyt näin talvella @:-)
Vierailija kirjoitti:
Paskinta tässä maailmassa on ihastua varattuun naiseen, todella todella ihastua.
Tai sinkkunaisena ihastua varattuun mieheen, joka ei kertonut olevansa varattu, kun sitä kysyin. Ihastua pahemmin kuin koskaan elämän aikana, todella ihastua. Rakastua.
saapuvan yön keveässä tunteessa
siinä tunteessa, kun peitto syleilee sinua
niin lämpimänä ja pehmeänä
uneen peittäen
olen vieressäsi, lepää vain,
olet ansainnut sen
Hyvää yötä Jack. Käy unissasi merimaailman syleilyyn. Minultakin tiukka halaus ja jaksamista arkeen. Rakas olet.
Vierailija kirjoitti:
Tai mieheen...
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se on vastavuoroista?
Miten nopeasti kaikki voikaan muuttua. Nykyään kaikki päivät ovat samaa harmaata arkea. En jaksaisi herätä aamulla. En haluaisi mennä töihin. En tekisi yhtään mitään, jos ei olisi pakko. Haluan sinut takaisin elämääni. Kukaan muu ei tuo elämänhaluani takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se on vastavuoroista?
Naisen onni, kumppani ja parisuhde menee kaiken muun edelle. Kuitenkin ajattelen ja kunnioitan hänen miestäkin, vaikka en edes tunne.
En tiedä, pitäisikö sua tökkiä vai silittää. Pussata nyt ainakin. Ötyä, uuvatti.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko vastaanottaneet tai lähettäneet rakkauskirjeitä kaivatullenne? Tapahtuiko mitään positiivista?
Ah, rakkauskirjeitä. Olen joitakin vastaanottanut, aina vääriltä ihmisiltä. Olen muutaman kirjoittanut, aina väärille ihmisille. Olin etukäteen kyllä tietoinen lopputulemasta, piti vain saada henkilö pois mielestä. Ehkä joku kerta ihminen on oikea, olin sitten saajana tai antajana. Olenhan toivoton romantikko, edelleen.
Lähetän sinulle tuulen mukana suudelman lohikäärmeeltä, joka käpertyy nukkumaan lehvästön suojiin odottamaan lämpimien spektrien ilmaantumista maaperään. Silloin valkeat ja vihreät värit ympäröivät sen ja huumaava tuoksu saavuttaa sinutkin. Saattaa se lennollaan pyörähdellä missä milloinkin huvittaa, ennen luonnon heräämistä. Ainakin ensiyönä saatat tuntea hetken, kun lohikäärme hengähtää poskeasi vasten, kun astut unipurren vietäväksi seitsemän meren unimaahan. Näehän kivoja seikkailu unia.. Millainen tämä lohikäärme on? Se on leiskuva kuin yötaivaantulet. Hyvää yötä. Olet tärkeääkin tärkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
On vielä vaikeampaa rakastua varattuna varattuun mieheen.
Miehelle vai naiselle? Joku pieni tunniste lisää?