Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskinta tässä maailmassa on ihastua varattuun naiseen, todella todella ihastua.
Entä jos se on vastavuoroista?
Naisen onni, kumppani ja parisuhde menee kaiken muun edelle. Kuitenkin ajattelen ja kunnioitan hänen miestäkin, vaikka en edes tunne.
Tottakai pitää kunnioittaa. Ei mitään väkisin eikä varsinkaan ketään loukaten. Tämä sivusta, koska en ole kyseinen nainen. Kaikki hauskuus loppuu aikanaan. Niin se on. Tämäkin päivä. Kiitos silti siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskinta tässä maailmassa on ihastua varattuun naiseen, todella todella ihastua.
Naisen onni, kumppani ja parisuhde menee kaiken muun edelle. Kuitenkin ajattelen ja kunnioitan hänen miestäkin, vaikka en edes tunne.
Mulla samat fiilikset sen varatun miehen suhteen, josta edellä mainitsin. Pakko pitää mieli kurissa ja ajatukset taka-alalla, mutta jos tilanteensa ikinä muuttuu (mikä on tosi epätodennäköistä), en kyllä epäröi ilmaista kiinnostustani.
Ihan karseaa kuraahan tää kyllä on, siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin juuri. Ja vaikka nainen tuntisikin jotain, mutta pysyy parisuhteessaan, niin silloin hän valitsee sen toisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saat vastakaikua tunteillesi, saatat olla hänet "pelastava enkeli".
Saisinpa Siut omaksein. Työpäiväkin kului rattoisasti Siua aatellessa. Htvän yön toivotus, suukko & hali syämeni vihersilmäiselle valtiattarelle mieheltä 30km ja kuntarajain takaa. Etunimemme alkaat samalla ääntiöllä ja niissä sama määrä kirjaimia. Hyvää yötä ihanin!
Vierailija kirjoitti:
Lähetän sinulle tuulen mukana suudelman lohikäärmeeltä, joka käpertyy nukkumaan lehvästön suojiin odottamaan lämpimien spektrien ilmaantumista maaperään. Silloin valkeat ja vihreät värit ympäröivät sen ja huumaava tuoksu saavuttaa sinutkin. Saattaa se lennollaan pyörähdellä missä milloinkin huvittaa, ennen luonnon heräämistä. Ainakin ensiyönä saatat tuntea hetken, kun lohikäärme hengähtää poskeasi vasten, kun astut unipurren vietäväksi seitsemän meren unimaahan. Näehän kivoja seikkailu unia.. Millainen tämä lohikäärme on? Se on leiskuva kuin yötaivaantulet. Hyvää yötä. Olet tärkeääkin tärkeämpi.
Kiitos <3
And you'll be in my heart
Yes you'll be in my heart
From this day on
Now and forever more
I miss you.Good night, sleep well my sunshine.
Yesterday must have been an unlucky day, being Jan. 13th. I apologize, hopefully this link works. Good night, sleep well.
Sleep Like A Child by Joss Stone
Vierailija kirjoitti:
Miten nopeasti kaikki voikaan muuttua. Nykyään kaikki päivät ovat samaa harmaata arkea. En jaksaisi herätä aamulla. En haluaisi mennä töihin. En tekisi yhtään mitään, jos ei olisi pakko. Haluan sinut takaisin elämääni. Kukaan muu ei tuo elämänhaluani takaisin.
Ketä sitä kaipaat?
Huomenta ja hyvää tiistaita. Enää neljä päivää viikonloppuun, jei! Osaisinpa laskea päiviä siihen, kun näemme taas, mutta kukapa moisista tietää. Tässä kuitenkin pienet aamuterveiset päivän piristykseksi. Olisi mukava kuulla, kuinka päiväsi sujuu. Iloita pienistä onnistumisista kanssasi ja jakaa huolenaiheiden ja vastoinkäymisten murheet; kuunnella, ymmärtää ja pikkuisen tsempata positiivisella asenteella. Millimetri kerrallaan tässä elämässä pitää raahautua eteenpäin, eikä se aina ole järin nautinnollista. Kuin huomaamatta sitä matkaa kuitenkin kertyy ja jonain päivänä huomaa vaihtaneensa maisemaa melko taipaleen. Kaikista kokemuksista oppineena, vahvistuneena ja voimaantuneena.
Pala kerrallaan ronsukin syödään, niin myös elämässä mennään eteenpäin, vähitellen. Joskus tulee eteen niin iso este tai kimpale, ettei sille taida mitään, mutta aina senkin voi kiertää. Reitin löytymiseen voi mennä tovi, mutta kyllä se sieltä paljastuu, kun on oikea aika. Päivä kerrallaan, työtehtävä ja askare kerrallaan. Joskus vähän kiikariin tuijotellen ja toisinaan kartalle viivaa piirtäen navigoiden, ehkä vähän tähdistäkin suuntaa hakien.
Töitähän tässä aamusella pitäisi tehdä, mutta niinpä vain huomasin ajattelevani sinua ja mitä sinulle mahtaa kuulua. Sitten kirjoitin ympäripyöreää ja joutavaa pseudoelämänfilosofiaa, joka ei liity mitenkään mihinkään, mutta ehkä salaa toivon, että omaksumalla itse näitä ajatusmalleja joskus päätyisin johonkin mielekkäämpään, ties vaikka tuurilla törmäisimme elämän yösuunnistuksella jollain hajontarastilla. Tai yön ötököitä houkuttelevan valoansan äärellä, kun kumpaakin varmasti uteloittaisi sellainen kirkas hohde pimeyden keskellä, kuin majakka ulapalla. Unohtuisi koko suunnistus siltä erää sikseen. Tässä tekstissä ei hirveästi ole tunnisteita saati järkeä, mutta naiselle, joka saattaa olla sielunkumppanini, tai ainakin poltti mieleeni pysyvät rakkausarvet, tämä on ajateltu. Paremman puutteessa tällaista.
Sä oot todella kova ja kylmä ihminen, enkä siksi ollenkaan ymmärrä, miksi rakastan sua.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot todella kova ja kylmä ihminen, enkä siksi ollenkaan ymmärrä, miksi rakastan sua.
Mitä mä nyt taas olen tehnyt?
Ihminen joka ei ole elämääni irl pyrkimässä, ei ole yhtään mitenkään yhteydessä, niin sitä en pysty millään ottamaan huomioon. Pahoittelen mielipahaa. Ota yhteyttä jotenkin muten kun palstalla ja telepatialla. Vaikka noita olenkin niin kaikkea en keistallipallostani näe. Elän vain omaa elämääni, tallaan omia polkujani, elämän onnentähtiä tavoitellen.
Ei ollut mulle, kuhan avasin aamuni, sanaisen arkkuni.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajattelet näin? Saatan vaikuttaa kylmältä ja kovalta mutta en ole sellainen oikeasti vaan liiankin herkkä.
Sun uusi instakuva 😍 Näkispä sua livenä useammin.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ja hyvää tiistaita. Enää neljä päivää viikonloppuun, jei! Osaisinpa laskea päiviä siihen, kun näemme taas, mutta kukapa moisista tietää. Tässä kuitenkin pienet aamuterveiset päivän piristykseksi. Olisi mukava kuulla, kuinka päiväsi sujuu. Iloita pienistä onnistumisista kanssasi ja jakaa huolenaiheiden ja vastoinkäymisten murheet; kuunnella, ymmärtää ja pikkuisen tsempata positiivisella asenteella. Millimetri kerrallaan tässä elämässä pitää raahautua eteenpäin, eikä se aina ole järin nautinnollista. Kuin huomaamatta sitä matkaa kuitenkin kertyy ja jonain päivänä huomaa vaihtaneensa maisemaa melko taipaleen. Kaikista kokemuksista oppineena, vahvistuneena ja voimaantuneena.
Pala kerrallaan ronsukin syödään, niin myös elämässä mennään eteenpäin, vähitellen. Joskus tulee eteen niin iso este tai kimpale, ettei sille taida mitään, mutta aina senkin voi kiertää. Reitin löytymiseen voi mennä tovi, mutta kyllä se sieltä paljastuu, kun on oikea aika. Päivä kerrallaan, työtehtävä ja askare kerrallaan. Joskus vähän kiikariin tuijotellen ja toisinaan kartalle viivaa piirtäen navigoiden, ehkä vähän tähdistäkin suuntaa hakien.
Töitähän tässä aamusella pitäisi tehdä, mutta niinpä vain huomasin ajattelevani sinua ja mitä sinulle mahtaa kuulua. Sitten kirjoitin ympäripyöreää ja joutavaa pseudoelämänfilosofiaa, joka ei liity mitenkään mihinkään, mutta ehkä salaa toivon, että omaksumalla itse näitä ajatusmalleja joskus päätyisin johonkin mielekkäämpään, ties vaikka tuurilla törmäisimme elämän yösuunnistuksella jollain hajontarastilla. Tai yön ötököitä houkuttelevan valoansan äärellä, kun kumpaakin varmasti uteloittaisi sellainen kirkas hohde pimeyden keskellä, kuin majakka ulapalla. Unohtuisi koko suunnistus siltä erää sikseen. Tässä tekstissä ei hirveästi ole tunnisteita saati järkeä, mutta naiselle, joka saattaa olla sielunkumppanini, tai ainakin poltti mieleeni pysyvät rakkausarvet, tämä on ajateltu. Paremman puutteessa tällaista.
Jotain tuttua tässä on. Olisipa häneltä minulle. Vaikka olenkin jo luovuttanut siinä etten odota mitään tapahtuvaksi. Mielessä silti alati...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täällä kyllä hulua porukjaa kun hirveästi ala peukkuja tulee kun avaudun ahdistavasta stalk kerista jka tässäkin ketjussa, käy ulisemassa minun peräöb. Miettikää vit tu ite onbko se miehelle sen helpompaa,ku naiselle!!.,!
Miksi käyt tätä lukemassa? Et voi anyymien viestien sisällön takia mitään irl tehdä. Kiusaat vain itseäsi ja vaunoharhailet viestejä jotka sopisivat omaan tilanteeseesi.
No en voi en muta ärsyttää se silti kun tuntuu dttä aina joku ;hönkimässä niskaan"
Miten tuo hönkiminen irl tapahtuu? Tiedän varoa etten sorru samaan 😃
Semmoista jatkuvas itsensä tyrkyttämistö ja stalkkaamsta
Mitä stalkkausta? Mä ainakin harrastan sitä somessa mut oon ajatellu et kaikki tekee niin kaikkien kohdalla. Siis en mitää kaivele vaan katselen kuvia ja videoita jne mitkä näkyy ihan ilman kaiveluitakin. Siis tyrkyttääks tää henkilö itseään ihan irl vai somen kautta ja mist tiedät et just sulle?
Stalkkkaa irl ja Somessa. Iedän kun on puhunut siitö monelld. Somessa kirjoittaa outoja juttuja minusta muunmuasa. On kysdessä jonkinlainen mt ongelma varmaab, ainakin juttujen perusteella. En tunne henkilöä kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täällä kyllä hulua porukjaa kun hirveästi ala peukkuja tulee kun avaudun ahdistavasta stalk kerista jka tässäkin ketjussa, käy ulisemassa minun peräöb. Miettikää vit tu ite onbko se miehelle sen helpompaa,ku naiselle!!.,!
Itse ainakin olin tosissani. Tiedän et kuulostaa hullulta mut näin asia on. Ja se joka minua kyttää on kyllä sekaisin mennyt mies ja itse olen nainen. Hän vaan koittaa kääntää kaiken päälaelleen ja väärin. Hullu mikä hullu.
Olet varmaan sama. Mikähän mahtaa olla seuraava viesti.
Se mies väittää että minä stalkkaan vaikka itse vakoilee mua. Ettekö ymmärrä että se tulee tänne ja väittää että minä ulisen sen perään ja väittää niin irl kaikille vaikka mitään stalkkausta ei ole tapahtunut. Haluan vain olla rauhassa. Sä olit virhe virhe virhe, miksi en tajunnut heti että sä oot hullu!!!!!!!! Mä pelkään sitä.
En todellakaan ole sama!! Minä en stalk kaa ketään eikä viestibi ole sulle vasn yhdelle toiselle joja täällä käy. Höbeb etunimi alkaa j kirjaimElla. Sinun viestit ei kuulsta yhtääb hönen kirjoittamilta.
Ja luulet että noist sun viesteistä ei tajua mitä oikeesti tarkoitat? Kyllähän kaikki näkee kenelle sä näitä kirjoitat. Se ei katoa tuonne sun sekamelskan sekaan niin ettei kaikki muutkin mun lisäks tajua.
Tarkoitan just sitä mitä kirjoitan! Se on vainoharhaisra luulla että kaikki tietäisi tämäb tilanteen. Olet ominut viestini vaikja et tiedä tästä Siasta oikeasti yhtään mitäöb!
Siasta?! No mut sä voit luulla mitä luulet mä en oo tehnyt mitään väärää ja en oo niin vajaa mitä sä kuvittelet. Ylimielinen sä oot, siks et nääkkään mitään.
Asiasta!! Nämä viestit ei oo sulle usko jo! Tuo on aivsn hullua luulla tuommoista!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olin tosissani. Tiedän et kuulostaa hullulta mut näin asia on. Ja se joka minua kyttää on kyllä sekaisin mennyt mies ja itse olen nainen. Hän vaan koittaa kääntää kaiken päälaelleen ja väärin. Hullu mikä hullu.
Olet varmaan sama. Mikähän mahtaa olla seuraava viesti.
Se mies väittää että minä stalkkaan vaikka itse vakoilee mua. Ettekö ymmärrä että se tulee tänne ja väittää että minä ulisen sen perään ja väittää niin irl kaikille vaikka mitään stalkkausta ei ole tapahtunut. Haluan vain olla rauhassa. Sä olit virhe virhe virhe, miksi en tajunnut heti että sä oot hullu!!!!!!!! Mä pelkään sitä.
En todellakaan ole sama!! Minä en stalk kaa ketään eikä viestibi ole sulle vasn yhdelle toiselle joja täällä käy. Höbeb etunimi alkaa j kirjaimElla. Sinun viestit ei kuulsta yhtääb hönen kirjoittamilta.
Ja luulet että noist sun viesteistä ei tajua mitä oikeesti tarkoitat? Kyllähän kaikki näkee kenelle sä näitä kirjoitat. Se ei katoa tuonne sun sekamelskan sekaan niin ettei kaikki muutkin mun lisäks tajua.
Tarkoitan just sitä mitä kirjoitan! Se on vainoharhaisra luulla että kaikki tietäisi tämäb tilanteen. Olet ominut viestini vaikja et tiedä tästä Siasta oikeasti yhtään mitäöb!
Siasta?! No mut sä voit luulla mitä luulet mä en oo tehnyt mitään väärää ja en oo niin vajaa mitä sä kuvittelet. Ylimielinen sä oot, siks et nääkkään mitään.
Asiasta!! Nämä viestit ei oo sulle usko jo! Tuo on aivsn hullua luulla tuommoista!!
Ja sama jatkaa: mitä hel vettä kirjitat jatkuvasti mulle jos luulet että oon joku kamala stalkkeri. Nököjään sulla pakkomuelle siitä hullusta jiten et oo ihan terve kyllä!!!
Olet hyvä tyyppi.