Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
1221/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täällä kyllä hulua porukjaa kun hirveästi ala peukkuja tulee kun avaudun ahdistavasta stalk kerista jka tässäkin ketjussa, käy ulisemassa minun peräöb. Miettikää vit tu ite onbko se miehelle sen helpompaa,ku naiselle!!.,!

Itse ainakin olin tosissani. Tiedän et kuulostaa hullulta mut näin asia on. Ja se joka minua kyttää on kyllä sekaisin mennyt mies ja itse olen nainen. Hän vaan koittaa kääntää kaiken päälaelleen ja väärin. Hullu mikä hullu.

Olet varmaan sama. Mikähän mahtaa olla seuraava viesti.

Se mies väittää että minä stalkkaan vaikka itse vakoilee mua. Ettekö ymmärrä että se tulee tänne ja väittää että minä ulisen sen perään ja väittää niin irl kaikille vaikka mitään stalkkausta ei ole tapahtunut. Haluan vain olla rauhassa. Sä olit virhe virhe virhe, miksi en tajunnut heti että sä oot hullu!!!!!!!! Mä pelkään sitä.

En todellakaan ole sama!! Minä en stalk kaa ketään eikä viestibi ole sulle vasn yhdelle toiselle joja täällä käy. Höbeb etunimi alkaa j kirjaimElla. Sinun viestit ei kuulsta yhtääb hönen kirjoittamilta.

Ja luulet että noist sun viesteistä ei tajua mitä oikeesti tarkoitat? Kyllähän kaikki näkee kenelle sä näitä kirjoitat. Se ei katoa tuonne sun sekamelskan sekaan niin ettei kaikki muutkin mun lisäks tajua.

Tarkoitan just sitä mitä kirjoitan! Se on vainoharhaisra luulla että kaikki tietäisi tämäb tilanteen. Olet ominut viestini vaikja et tiedä tästä Siasta oikeasti yhtään mitäöb!

Siasta?! No mut sä voit luulla mitä luulet mä en oo tehnyt mitään väärää ja en oo niin vajaa mitä sä kuvittelet. Ylimielinen sä oot, siks et nääkkään mitään.

Asiasta!! Nämä viestit ei oo sulle usko jo! Tuo on aivsn hullua luulla tuommoista!!

Ja sama jatkaa: mitä hel vettä kirjitat jatkuvasti mulle jos luulet että oon joku kamala stalkkeri. Nököjään sulla pakkomuelle siitä hullusta jiten et oo ihan terve kyllä!!!

Palstan feikkihahmo sössöhän se siinä. Yritä trolli uudistautua? Kihomatomainen tarina vielä siitä, että ahdistellaan. Etkö keksi uutta? Kannattaisi antaa palsta kävijöille?

Vierailija
1222/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot todella kova ja kylmä ihminen, enkä siksi ollenkaan ymmärrä, miksi rakastan sua.

Miksi ajattelet näin? Saatan vaikuttaa kylmältä ja kovalta mutta en ole sellainen oikeasti vaan liiankin herkkä.

Koska sä otat muilta enemmän kuin annat. Elämä on sulle viihteellistä ihmissuhdepeliä, jossa muiden tunteet ei merkitse sulle mitään. Tärkeintä on, että oma heikko ja pelkästään ulkonäköön perustuva itsetunto saa säännöllisesti nostatusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudessa aamussa, koko päivä on auki

mahdollisuudet vain tanssivat ympärilläsi

minkä sinä tänään valitsisit

mikä tuntuu hyvältä ja tarpeelliselta

sen valitsemisessa tahdon sinua tukea

vaikka ehkä osaatkin jo

~

Rakkaus on puhtaan valkoinen ja sinä sen kapteeni. Lentosuukkoja kuin kirjekyyhkyjä suuntaasi lähetän. Ne löytävät tiensä perille, koska sinun kohdallasi niillä ei ole muuta vaihtoehtoa. Sinä olet minun mantereeni, jolle kaikki lintuni suuntaavat, vaikka olet kuin merta itsekin. Yhtä arvaamaton, syvä, tutkimaton ja seksikäs. Rannoillani lainehdit, tyrskyät, lyöt rantaan ja hyväilet. Jokaista pintani poukamaa nuolet ja pikkukiveä hellästi suutelet, pyöreäksi hiot. Toisissa kohdissa koverrat, hitaasti painuen jälkesi jätät. Ja minä soljun sinusta erottamattomana allasi, kannattelen sinua. Vakaana mutta välillä voimista vavahdellen ja ne aallot sinussa nähden. Ponnista pohjastasi, vello ja vaahtoudu, jylise ja ärjy, ole tyyni. Näin minäkin olen sinun mantereesi, kumpikin toisemme oma. Kokonaisuus, jossa ei ehkä ihan voi olla itsensä ilman toista. Sillä mitä on meri ilman maata sen alla ja mitä on maa ilman merta sen ympärillä? Ja kumpi onkaan kumpi? Ehkä tänään olen astia, jossa olet ja saat muodon ja sinä taas pintani muovaaja, silottaja. Ehkä seuraavassa hetkessä taas aivan päin vastoin. Huomenta <3

Vierailija
1224/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täällä kyllä hulua porukjaa kun hirveästi ala peukkuja tulee kun avaudun ahdistavasta stalk kerista jka tässäkin ketjussa, käy ulisemassa minun peräöb. Miettikää vit tu ite onbko se miehelle sen helpompaa,ku naiselle!!.,!

Itse ainakin olin tosissani. Tiedän et kuulostaa hullulta mut näin asia on. Ja se joka minua kyttää on kyllä sekaisin mennyt mies ja itse olen nainen. Hän vaan koittaa kääntää kaiken päälaelleen ja väärin. Hullu mikä hullu.

Olet varmaan sama. Mikähän mahtaa olla seuraava viesti.

Se mies väittää että minä stalkkaan vaikka itse vakoilee mua. Ettekö ymmärrä että se tulee tänne ja väittää että minä ulisen sen perään ja väittää niin irl kaikille vaikka mitään stalkkausta ei ole tapahtunut. Haluan vain olla rauhassa. Sä olit virhe virhe virhe, miksi en tajunnut heti että sä oot hullu!!!!!!!! Mä pelkään sitä.

En todellakaan ole sama!! Minä en stalk kaa ketään eikä viestibi ole sulle vasn yhdelle toiselle joja täällä käy. Höbeb etunimi alkaa j kirjaimElla. Sinun viestit ei kuulsta yhtääb hönen kirjoittamilta.

Ja luulet että noist sun viesteistä ei tajua mitä oikeesti tarkoitat? Kyllähän kaikki näkee kenelle sä näitä kirjoitat. Se ei katoa tuonne sun sekamelskan sekaan niin ettei kaikki muutkin mun lisäks tajua.

Tarkoitan just sitä mitä kirjoitan! Se on vainoharhaisra luulla että kaikki tietäisi tämäb tilanteen. Olet ominut viestini vaikja et tiedä tästä Siasta oikeasti yhtään mitäöb!

Siasta?! No mut sä voit luulla mitä luulet mä en oo tehnyt mitään väärää ja en oo niin vajaa mitä sä kuvittelet. Ylimielinen sä oot, siks et nääkkään mitään.

Asiasta!! Nämä viestit ei oo sulle usko jo! Tuo on aivsn hullua luulla tuommoista!!

Ja sama jatkaa: mitä hel vettä kirjitat jatkuvasti mulle jos luulet että oon joku kamala stalkkeri. Nököjään sulla pakkomuelle siitä hullusta jiten et oo ihan terve kyllä!!!

Palstan feikkihahmo sössöhän se siinä. Yritä trolli uudistautua? Kihomatomainen tarina vielä siitä, että ahdistellaan. Etkö keksi uutta? Kannattaisi antaa palsta kävijöille?

En olemikään trolli! Piä huoli omista asioistas jaanna muitten kiriottaa rauhassa!!

Vierailija
1225/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi käyt tätä lukemassa? Et voi anyymien viestien sisällön takia mitään irl tehdä. Kiusaat vain itseäsi ja vaunoharhailet viestejä jotka sopisivat omaan tilanteeseesi.

No en voi en muta ärsyttää se silti kun tuntuu dttä aina joku ;hönkimässä niskaan"

Miten tuo hönkiminen irl tapahtuu? Tiedän varoa etten sorru samaan 😃

Semmoista jatkuvas itsensä tyrkyttämistö ja stalkkaamsta

Mitä stalkkausta? Mä ainakin harrastan sitä somessa mut oon ajatellu et kaikki tekee niin kaikkien kohdalla. Siis en mitää kaivele vaan katselen kuvia ja videoita jne mitkä näkyy ihan ilman kaiveluitakin. Siis tyrkyttääks tää henkilö itseään ihan irl vai somen kautta ja mist tiedät et just sulle?

Stalkkkaa irl ja Somessa. Iedän kun on puhunut siitö monelld. Somessa kirjoittaa outoja juttuja minusta muunmuasa. On kysdessä jonkinlainen mt ongelma varmaab, ainakin juttujen perusteella. En tunne henkilöä kunnolla.

Kaikki stalkkaa kaikkia somessa, sitä varten se some on. Itse olen jäänyt jopa ”varjoseuraamaan” muutamaa tutun tuttua, jos on ollut kiinnostava tapaus ja julkinen profiili. Sitä varten ne tilit on julkisia, että niitä saa stalkata, ja jos ei halua stalkkausta, niin tee asetukset yksityisiksi.

Eli: miksi sulla on julkinen some, jos stalkkaus häiritsee?

Vierailija
1226/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näkisi edes koskaan😍

No niinpä ❤️

Vierailija
1227/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yesterday must have been an unlucky day, being Jan. 13th. I apologize, hopefully this link works. Good night, sleep well.

Sleep Like A Child by Joss Stone

Kiitos, tiedän kuka tän viestin laittoi! Haluaisin anteeksipyynnön kasvokkain, en netin välityksellä.

Vierailija
1228/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta ja hyvää tiistaita. Enää neljä päivää viikonloppuun, jei! Osaisinpa laskea päiviä siihen, kun näemme taas, mutta kukapa moisista tietää. Tässä kuitenkin pienet aamuterveiset päivän piristykseksi. Olisi mukava kuulla, kuinka päiväsi sujuu. Iloita pienistä onnistumisista kanssasi ja jakaa huolenaiheiden ja vastoinkäymisten murheet; kuunnella, ymmärtää ja pikkuisen tsempata positiivisella asenteella. Millimetri kerrallaan tässä elämässä pitää raahautua eteenpäin, eikä se aina ole järin nautinnollista. Kuin huomaamatta sitä matkaa kuitenkin kertyy ja jonain päivänä huomaa vaihtaneensa maisemaa melko taipaleen. Kaikista kokemuksista oppineena, vahvistuneena ja voimaantuneena.

Pala kerrallaan ronsukin syödään, niin myös elämässä mennään eteenpäin, vähitellen. Joskus tulee eteen niin iso este tai kimpale, ettei sille taida mitään, mutta aina senkin voi kiertää. Reitin löytymiseen voi mennä tovi, mutta kyllä se sieltä paljastuu, kun on oikea aika. Päivä kerrallaan, työtehtävä ja askare kerrallaan. Joskus vähän kiikariin tuijotellen ja toisinaan kartalle viivaa piirtäen navigoiden, ehkä vähän tähdistäkin suuntaa hakien.

Töitähän tässä aamusella pitäisi tehdä, mutta niinpä vain huomasin ajattelevani sinua ja mitä sinulle mahtaa kuulua. Sitten kirjoitin ympäripyöreää ja joutavaa pseudoelämänfilosofiaa, joka ei liity mitenkään mihinkään, mutta ehkä salaa toivon, että omaksumalla itse näitä ajatusmalleja joskus päätyisin johonkin mielekkäämpään, ties vaikka tuurilla törmäisimme elämän yösuunnistuksella jollain hajontarastilla. Tai yön ötököitä houkuttelevan valoansan äärellä, kun kumpaakin varmasti uteloittaisi sellainen kirkas hohde pimeyden keskellä, kuin majakka ulapalla. Unohtuisi koko suunnistus siltä erää sikseen. Tässä tekstissä ei hirveästi ole tunnisteita saati järkeä, mutta naiselle, joka saattaa olla sielunkumppanini, tai ainakin poltti mieleeni pysyvät rakkausarvet, tämä on ajateltu. Paremman puutteessa tällaista.

Kiitos❤️

Sinä tiedät, missä tämä nainen on! Nainen tuntee samoin sinua kohtaan, joten miksi et ottaisi suoraan yhteyttä, nainen odottaa sitä!

❤️❤️🦋

Vierailija
1229/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi käyt tätä lukemassa? Et voi anyymien viestien sisällön takia mitään irl tehdä. Kiusaat vain itseäsi ja vaunoharhailet viestejä jotka sopisivat omaan tilanteeseesi.

No en voi en muta ärsyttää se silti kun tuntuu dttä aina joku ;hönkimässä niskaan"

Mitä stalkkausta? Mä ainakin harrastan sitä somessa mut oon ajatellu et kaikki tekee niin kaikkien kohdalla. Siis en mitää kaivele vaan katselen kuvia ja videoita jne mitkä näkyy ihan ilman kaiveluitakin. Siis tyrkyttääks tää henkilö itseään ihan irl vai somen kautta ja mist tiedät et just sulle?

Stalkkkaa irl ja Somessa. Iedän kun on puhunut siitö monelld. Somessa kirjoittaa outoja juttuja minusta muunmuasa. On kysdessä jonkinlainen mt ongelma varmaab, ainakin juttujen perusteella. En tunne henkilöä kunnolla.

Kaikki stalkkaa kaikkia somessa, sitä varten se some on. Itse olen jäänyt jopa ”varjoseuraamaan” muutamaa tutun tuttua, jos on ollut kiinnostava tapaus ja julkinen profiili. Sitä varten ne tilit on julkisia, että niitä saa stalkata, ja jos ei halua stalkkausta, niin tee asetukset yksityisiksi.

Ei häiritse että näkee julkiset päivitykset kun niitä en usein edes pistä ja ne ob semmoisia millä ei ole merkitystö. Häirissee irl stalkays ja se et puhuu minusta somessa. Nämö jitut ei ees liity omiin päivityksiini millään lailla mitä se jauhaa siellä!!

Vierailija
1230/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinä päivinä, kun sinä olisit tappuraa,

olisin minä syliini sulkeva pumpuli

Ja niinä päivinä kun minä puhkuisin jäätä,

olisit sinä se lämmin sulattava tuli

Ja kun olisin aivan liian kuiva sanoineni, suorastaan kurja,

tulisi sinun hersyvä huumorisi vesi kostuttamaan aikeitani rauhoittavasti

Ja kun sinä vihmoisit sivaltavasti,

minä ottaisin ne varmasti kiinni omaan huotraani

~

Tässähän olisi kiva tyyppi, eikö vaan??? Sanailu ainakin luonnistuu.

Tämä on ihana. Kenen kirjoittama?

Tykkäsin minäkin. Runopojalta!❤️

Todella kaunis.

Vierailija
1231/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei häiritse että näkee julkiset päivitykset kun niitä en usein edes pistä ja ne ob semmoisia millä ei ole merkitystö. Häirissee irl stalkays ja se et puhuu minusta somessa. Nämö jitut ei ees liity omiin päivityksiini millään lailla mitä se jauhaa siellä!!

Jos ne on jotain arkaluonteisia asioita, joita levittelee julkisesti, niin syyte yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä. Jos ne on valheita, syyte kunnianloukkauksesta. Silleen ne loppuu.

Vierailija
1232/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajunnan virrassa valkea helmi kirjoitti:

vaikka ehkä osaatkin jo

~

Rakkaus on puhtaan valkoinen ja sinä sen kapteeni. Lentosuukkoja kuin kirjekyyhkyjä suuntaasi lähetän. Ne löytävät tiensä perille, koska sinun kohdallasi niillä ei ole muuta vaihtoehtoa. Sinä olet minun mantereeni, jolle kaikki lintuni suuntaavat, vaikka olet kuin merta itsekin. Yhtä arvaamaton, syvä, tutkimaton ja seksikäs. Rannoillani lainehdit, tyrskyät, lyöt rantaan ja hyväilet. Jokaista pintani poukamaa nuolet ja pikkukiveä hellästi suutelet, pyöreäksi hiot. Toisissa kohdissa koverrat, hitaasti painuen jälkesi jätät. Ja minä soljun sinusta erottamattomana allasi, kannattelen sinua. Vakaana mutta välillä voimista vavahdellen ja ne aallot sinussa nähden. Ponnista pohjastasi, vello ja vaahtoudu, jylise ja ärjy, ole tyyni. Näin minäkin olen sinun mantereesi, kumpikin toisemme oma. Kokonaisuus, jossa ei ehkä ihan voi olla itsensä ilman toista. Sillä mitä on meri ilman maata sen alla ja mitä on maa ilman merta sen ympärillä? Ja kumpi onkaan kumpi? Ehkä tänään olen astia, jossa olet ja saat muodon ja sinä taas pintani muovaaja, silottaja. Ehkä seuraavassa hetkessä taas aivan päin vastoin. Huomenta <3

Aivan ihana❤️, jos olet mies, etkä lammas Mä otan sut!❤️

Vierailija
1233/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi jekkuileva aamu lähtee hiljalleen käyntiin. Venyttelee laiskasti ja miettii ilkikurisesti kuinka ihanaa olisikaan testata mikä kohta kutittaa toista kaikkein eniten. Sillä tavoin uniseen kanssaihmiseen saisi kummasti virtaa. Virtaahan me kaikki tarvitaan, eikös niin. Pieni määrä kerrallaan. Vai kerralla koko potti? Sehän olisikin aikamoinen tälli. Huh! Toisaalta, rakkauden voima antaa kuin siivet, joilla liihotella uutta päivää kohti, tuokoon tullessaan mitä vaan. Tiedän yhden, joka on antanut minulle siivet liihotella päiväni läpi, yötä kohti. Ne siivet ovat voimakkaat, kantavat oman painoni, sen toisenkin. Ja vähän vielä enemmän. Tulisipa aika, jolloin saisin sanoa sinulle, ihan silmiesi syvyyksiin katsoen, kuinka olet kannatellut minut kaiken tämän yli. Sanoa kuinka tärkeä olet. Ja sanoa... ne kolme... ei, ne sanat kuule sanoisin sinulle ihan kasvotusten. Ansaitsisit ne. Kaikkea hyvää päivääsi. Varo askelmia, joskus tulee astuneeksi tyhjän päälle eikä tiedä mitä sattuu, muuta kuin että sattuu.

Vierailija
1234/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Tykkäsin minäkin. Runopojalta!❤️”

Siis siltä, jota kutsuttiin täällä Runomieheksi? Tyyli ei ainakaan ollut sama, en usko ollenkaan saman kirjoittamaksi.

Vai onko Runopoika eri kuin Runomies?

Vierailija
1235/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Tykkäsin minäkin. Runopojalta!❤️”

Siis siltä, jota kutsuttiin täällä Runomieheksi? Tyyli ei ainakaan ollut sama, en usko ollenkaan saman kirjoittamaksi.

Vai onko Runopoika eri kuin Runomies?

Jälkeläinen?

Vierailija
1236/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tajunnan virrassa valkea helmi kirjoitti:

vaikka ehkä osaatkin jo

~

Aivan ihana❤️, jos olet mies, etkä lammas Mä otan sut!❤️

Mää oon.

Vierailija
1237/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietetään rakas yksi yö yhdessä?

Vierailija
1238/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietetään rakas yksi yö yhdessä?

I'm in!

Vierailija
1239/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta ja hyvää tiistaita. Enää neljä päivää viikonloppuun, jei! Osaisinpa laskea päiviä siihen, kun näemme taas, mutta kukapa moisista tietää. Tässä kuitenkin pienet aamuterveiset päivän piristykseksi. Olisi mukava kuulla, kuinka päiväsi sujuu. Iloita pienistä onnistumisista kanssasi ja jakaa huolenaiheiden ja vastoinkäymisten murheet; kuunnella, ymmärtää ja pikkuisen tsempata positiivisella asenteella. Millimetri kerrallaan tässä elämässä pitää raahautua eteenpäin, eikä se aina ole järin nautinnollista. Kuin huomaamatta sitä matkaa kuitenkin kertyy ja jonain päivänä huomaa vaihtaneensa maisemaa melko taipaleen. Kaikista kokemuksista oppineena, vahvistuneena ja voimaantuneena.

Pala kerrallaan ronsukin syödään, niin myös elämässä mennään eteenpäin, vähitellen. Joskus tulee eteen niin iso este tai kimpale, ettei sille taida mitään, mutta aina senkin voi kiertää. Reitin löytymiseen voi mennä tovi, mutta kyllä se sieltä paljastuu, kun on oikea aika. Päivä kerrallaan, työtehtävä ja askare kerrallaan. Joskus vähän kiikariin tuijotellen ja toisinaan kartalle viivaa piirtäen navigoiden, ehkä vähän tähdistäkin suuntaa hakien.

Töitähän tässä aamusella pitäisi tehdä, mutta niinpä vain huomasin ajattelevani sinua ja mitä sinulle mahtaa kuulua. Sitten kirjoitin ympäripyöreää ja joutavaa pseudoelämänfilosofiaa, joka ei liity mitenkään mihinkään, mutta ehkä salaa toivon, että omaksumalla itse näitä ajatusmalleja joskus päätyisin johonkin mielekkäämpään, ties vaikka tuurilla törmäisimme elämän yösuunnistuksella jollain hajontarastilla. Tai yön ötököitä houkuttelevan valoansan äärellä, kun kumpaakin varmasti uteloittaisi sellainen kirkas hohde pimeyden keskellä, kuin majakka ulapalla. Unohtuisi koko suunnistus siltä erää sikseen. Tässä tekstissä ei hirveästi ole tunnisteita saati järkeä, mutta naiselle, joka saattaa olla sielunkumppanini, tai ainakin poltti mieleeni pysyvät rakkausarvet, tämä on ajateltu. Paremman puutteessa tällaista.

Tämä oli niin ihana viesti, että anna nyt hyvä mies jotain tunnisteita kaipaamastasi naisesta :) täällä voi olla joku joka ajattelee sinusta samalla tavalla. T. A

Vierailija
1240/6113 |
15.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli niin ihana viesti, että anna nyt hyvä mies jotain tunnisteita kaipaamastasi naisesta :) täällä voi olla joku joka ajattelee sinusta samalla tavalla. T. A

En ole tuon alkuperäisen viestin kirjoittaja, mutta kuten "minun kaipaamani A" hyvin tietää, kielenkäyttö ja tekstintuotto on hyvin saman tyyppistä.

Edellinen virke jo yksinään lienee jonkinlainen tunniste, paljon tuota pidempiä kirjoituksia kun hänelle kirjoitin melkoisen monta joskus. Muistellessa tekee joskus mieli kuunnella Emma Salokoskea.

Ketju on lukittu.