Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
On täällä kyllä hulua porukjaa kun hirveästi ala peukkuja tulee kun avaudun ahdistavasta stalk kerista jka tässäkin ketjussa, käy ulisemassa minun peräöb. Miettikää vit tu ite onbko se miehelle sen helpompaa,ku naiselle!!.,!
Voisitkohan käyttää sanatarkistusohjelmaa ennen kuin julkaiset? Tekstiasukin vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko vastaanottaneet tai lähettäneet rakkauskirjeitä kaivatullenne? Tapahtuiko mitään positiivista?
Lähetin. Tapahtui niin, ettei hän vastannut.
Joten hänellä ei ollut mitään minua kohtaan, vaikka toisaalta antoi ymmärtää kuin olisi ollut. Loppu, tai koko tarina oli ollut pelkkää mielikuvituksen tuotetta minulla. Se ainakin tuli varmasti päivänselväksi. Se ettei hän vastannut, antoi lopullisen päätöksen, sinetin koko asialle. Olinhan ymmärtänyt, rautalangasta minulle ei tarvitse asiaa vääntää, uskoin sen helposti muutenkin.
Olisi sitten jättänyt minut kokonaan rauhaan, koska en kiinnostanut häntä vähääkään.
Sitä se oli. Toisen tunteilla leikkimistä.
Vierailija kirjoitti:
On täällä kyllä hulua porukjaa kun hirveästi ala peukkuja tulee kun avaudun ahdistavasta stalk kerista jka tässäkin ketjussa, käy ulisemassa minun peräöb. Miettikää vit tu ite onbko se miehelle sen helpompaa,ku naiselle!!.,!
Itse ainakin olin tosissani. Tiedän et kuulostaa hullulta mut näin asia on. Ja se joka minua kyttää on kyllä sekaisin mennyt mies ja itse olen nainen. Hän vaan koittaa kääntää kaiken päälaelleen ja väärin. Hullu mikä hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitkohan käyttää sanatarkistusohjelmaa ennen kuin julkaiset? Tekstiasukin vaikuttaa.
Tuo oli mulle. Ei tarvitse pottuilla. En ole ihan niin tyhmä sentään.
Jos sun tavoitteenasi oli saada mut inhoamaan itseäsi, niin onnistuit täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis,se viesti joka oli täynnä kirjoitusvirheitä, tahallisia.
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli minulla vähän huono päivä. Sanoisitpa jotain kaunista minulle mies.
Miksi päiväsi oli huono? Haluaisin sanoa sinulle paljonkin kauniita asioita ja olla tukenasi. Välitän sinusta äärettömän paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin olin tosissani. Tiedän et kuulostaa hullulta mut näin asia on. Ja se joka minua kyttää on kyllä sekaisin mennyt mies ja itse olen nainen. Hän vaan koittaa kääntää kaiken päälaelleen ja väärin. Hullu mikä hullu.
Olet varmaan sama. Mikähän mahtaa olla seuraava viesti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käyt tätä lukemassa? Et voi anyymien viestien sisällön takia mitään irl tehdä. Kiusaat vain itseäsi ja vaunoharhailet viestejä jotka sopisivat omaan tilanteeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei me sitten koskaan nähdä, kun kumpikaan ei halua laittaa sitä ensimmäistä viestiä? :( mitähän järkeä tässä sitten enää on?
Nää ei ookkaan ensisijaisesti järjen asioita.
On ne toisille. Järki edellä päätetään ja sydän huutaa kaipuuta.
Vierailija kirjoitti:
Tänään töissä jumituin miettimään sua sillä seurauksella, että työkaveri nauroi, että olenko juonut jotain. Olin kai jotenkin liian hyväntuulinen. Olisi pitänyt vastata, että joo, sellaista lemmenjuomaa. Huomenna pitää normalisoida tilanne ja vähän mököttää, etteivät rupea puhalluttamaan.
Tästä tuli lukijakin hyvälle tuulelle. Kuvittelin oman kaivattuni kirjoittajaksi. En voi olla hymyilemättä. Onneksi kukaan ei näe... :)
Todella TODELLA outoa ja äääärettömän ärsyttävää! En kestä. Siis näitä viestejä. Sori siitäkin etten jaksa aina lainailla. Ei vaan jaksa.😊
Vierailija kirjoitti:
Jos sun tavoitteenasi oli saada mut inhoamaan itseäsi, niin onnistuit täydellisesti.
Mitä on tapahtunut? Kenelle tää oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis,se viesti joka oli täynnä kirjoitusvirheitä, tahallisia.
Nec eivät ole tahallisia. En jaksa okolukea, jokaista sanaa. Sielläköv se stalk keri taas huutelee, mitä vRten jatkat vieläv tätö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan sama. Mikähän mahtaa olla seuraava viesti.
Se mies väittää että minä stalkkaan vaikka itse vakoilee mua. Ettekö ymmärrä että se tulee tänne ja väittää että minä ulisen sen perään ja väittää niin irl kaikille vaikka mitään stalkkausta ei ole tapahtunut. Haluan vain olla rauhassa. Sä olit virhe virhe virhe, miksi en tajunnut heti että sä oot hullu!!!!!!!! Mä pelkään sitä.
Vierailija kirjoitti:
Todella TODELLA outoa ja äääärettömän ärsyttävää! En kestä. Siis näitä viestejä. Sori siitäkin etten jaksa aina lainailla. Ei vaan jaksa.😊
😀❤️
Vierailija kirjoitti:
😅 Mikä täällä nyt niin outoa ja ärsyttävää on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on tapahtunut? Kenelle tää oli?
No mulle! Veti herneen Nessuun kriittisyydestäni! Älä nyt suutu, minähän tiedän miten miehiä ärsytetään😂
Hyvää yötä rakas. Rakastan sinua ja haaveilen siitä suudelmasta kanssasi. Toteutuukohan se koskaan? Kauniita unia sinulle.
Kenelle?