Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
1161/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se suudelma toteudu koskaan hassu mies.

Vierailija
1162/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täällä kyllä hulua porukjaa kun hirveästi ala peukkuja tulee kun avaudun ahdistavasta stalk kerista jka tässäkin ketjussa, käy ulisemassa minun peräöb. Miettikää vit tu ite onbko se miehelle sen helpompaa,ku naiselle!!.,!

Miksi käyt tätä lukemassa? Et voi anyymien viestien sisällön takia mitään irl tehdä. Kiusaat vain itseäsi ja vaunoharhailet viestejä jotka sopisivat omaan tilanteeseesi.

No en voi en muta ärsyttää se silti kun tuntuu dttä aina joku ;hönkimässä niskaan"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täällä kyllä hulua porukjaa kun hirveästi ala peukkuja tulee kun avaudun ahdistavasta stalk kerista jka tässäkin ketjussa, käy ulisemassa minun peräöb. Miettikää vit tu ite onbko se miehelle sen helpompaa,ku naiselle!!.,!

Itse ainakin olin tosissani. Tiedän et kuulostaa hullulta mut näin asia on. Ja se joka minua kyttää on kyllä sekaisin mennyt mies ja itse olen nainen. Hän vaan koittaa kääntää kaiken päälaelleen ja väärin. Hullu mikä hullu.

Olet varmaan sama. Mikähän mahtaa olla seuraava viesti.

Se mies väittää että minä stalkkaan vaikka itse vakoilee mua. Ettekö ymmärrä että se tulee tänne ja väittää että minä ulisen sen perään ja väittää niin irl kaikille vaikka mitään stalkkausta ei ole tapahtunut. Haluan vain olla rauhassa. Sä olit virhe virhe virhe, miksi en tajunnut heti että sä oot hullu!!!!!!!! Mä pelkään sitä.

En todellakaan ole sama!! Minä en stalk kaa ketään eikä viestibi ole sulle vasn yhdelle toiselle joja täällä käy. Höbeb etunimi alkaa j kirjaimElla. Sinun viestit ei kuulsta yhtääb hönen kirjoittamilta.

Ja luulet että noist sun viesteistä ei tajua mitä oikeesti tarkoitat? Kyllähän kaikki näkee kenelle sä näitä kirjoitat. Se ei katoa tuonne sun sekamelskan sekaan niin ettei kaikki muutkin mun lisäks tajua.

Vierailija
1164/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella TODELLA outoa ja äääärettömän ärsyttävää! En kestä. Siis näitä viestejä. Sori siitäkin etten jaksa aina lainailla. Ei vaan jaksa.😊

😅 Mikä täällä nyt niin outoa ja ärsyttävää on?

Sen kun tietäis. Joku vaan sanoi niin. Tuolla aikaisemmin. Halusin antaa tukeni. Ja huomasitteko, mä LAINASIN. Saanko peukkuja? Please.

Vierailija
1165/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietin että entä jos ois sittenkin niin, että meidän ois tarkoitus ystävystyä. Tai jos sinäkin sittenkin haluaisit sitä, mutta et saa sitä ilmaistua. Lopulta muutan pois. Ehkä turvaudut ajatukseen että onhan se myöhemminkin mahdollista, kun on somet ja muut. En usko kuitenkaan että on mahdollista, kynnys on jo nyt korkea ja vielä korkeampi se on sitten kun ei olla aikoihin nähty.

Vierailija
1166/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi käyt tätä lukemassa? Et voi anyymien viestien sisällön takia mitään irl tehdä. Kiusaat vain itseäsi ja vaunoharhailet viestejä jotka sopisivat omaan tilanteeseesi.

No en voi en muta ärsyttää se silti kun tuntuu dttä aina joku ;hönkimässä niskaan"

Miten tuo hönkiminen irl tapahtuu? Tiedän varoa etten sorru samaan 😃

Vierailija
1167/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnosta voi lukea nyt sen, että keväästä tulee paikoitellen jopa kuuma. Paras siis nukkua talviunia vielä pari viikkoa, että jaksaa hilpeillä h-hetkellä. Mistään en mitään tiedä, paitsi varppina tämän. 

Vierailija
1168/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoista jatkuvas itsensä tyrkyttämistö ja stalkkaamsta

Vierailija
1169/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin olin tosissani. Tiedän et kuulostaa hullulta mut näin asia on. Ja se joka minua kyttää on kyllä sekaisin mennyt mies ja itse olen nainen. Hän vaan koittaa kääntää kaiken päälaelleen ja väärin. Hullu mikä hullu.

Olet varmaan sama. Mikähän mahtaa olla seuraava viesti.

Se mies väittää että minä stalkkaan vaikka itse vakoilee mua. Ettekö ymmärrä että se tulee tänne ja väittää että minä ulisen sen perään ja väittää niin irl kaikille vaikka mitään stalkkausta ei ole tapahtunut. Haluan vain olla rauhassa. Sä olit virhe virhe virhe, miksi en tajunnut heti että sä oot hullu!!!!!!!! Mä pelkään sitä.

En todellakaan ole sama!! Minä en stalk kaa ketään eikä viestibi ole sulle vasn yhdelle toiselle joja täällä käy. Höbeb etunimi alkaa j kirjaimElla. Sinun viestit ei kuulsta yhtääb hönen kirjoittamilta.

Ja luulet että noist sun viesteistä ei tajua mitä oikeesti tarkoitat? Kyllähän kaikki näkee kenelle sä näitä kirjoitat. Se ei katoa tuonne sun sekamelskan sekaan niin ettei kaikki muutkin mun lisäks tajua.

Tarkoitan just sitä mitä kirjoitan! Se on vainoharhaisra luulla että kaikki tietäisi tämäb tilanteen. Olet ominut viestini vaikja et tiedä tästä Siasta oikeasti yhtään mitäöb!

Siasta?! No mut sä voit luulla mitä luulet mä en oo tehnyt mitään väärää ja en oo niin vajaa mitä sä kuvittelet. Ylimielinen sä oot, siks et nääkkään mitään.

Vierailija
1170/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä molemmilla tuntuu olevan "faneja". En olisi uskonut, että kokisin sinusta mustasukkaisuutta. Pakko se on kuitenkin myöntää, että näin on käynyt.

Vierailija
1171/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on ollut myös. Nyt on aika hidastaa ja hengittää. Ei ole kiirettä. Asiat selviää.

Meidän "asiassa" ei oo enää mitään selvittämistä. Teit jo valintasi > koe sen seuraukset.

Vierailija
1172/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmoista jatkuvas itsensä tyrkyttämistö ja stalkkaamsta

Mitä stalkkausta? Mä ainakin harrastan sitä somessa mut oon ajatellu et kaikki tekee niin kaikkien kohdalla. Siis en mitää kaivele vaan katselen kuvia ja videoita jne mitkä näkyy ihan ilman kaiveluitakin. Siis tyrkyttääks tää henkilö itseään ihan irl vai somen kautta ja mist tiedät et just sulle?

Vierailija
1173/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Muistatko olin vaiti vain, vaik lauluna soit sielussani" Hyvää yötä sulle sinne jonnekin.

Tämä on hieno.

( minulle tämä ei ole. Sitä saattaa luulla että jokin/ jotkut viestit olisivat itselle. Eivät ne ole.)

Kuvittelenko, mutta ikään kuin joku olisi vetänyt herneen tästä nenäänsä? Toivottavasti ei.

Tuo pieni runo olisi voinut olla minun kirjoittamani, siksi lainasin sen. En nimittäin osaa kirjoittaa yhtään ainoaa runoa.

Vierailija
1174/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus mietin että entä jos ois sittenkin niin, että meidän ois tarkoitus ystävystyä. Tai jos sinäkin sittenkin haluaisit sitä, mutta et saa sitä ilmaistua. Lopulta muutan pois. Ehkä turvaudut ajatukseen että onhan se myöhemminkin mahdollista, kun on somet ja muut. En usko kuitenkaan että on mahdollista, kynnys on jo nyt korkea ja vielä korkeampi se on sitten kun ei olla aikoihin nähty.

Kunpa kaipaamani ei ajattelisi näin. Ystävyys on tietysti arvokasta ja jos ei muu toimi, niin mikä jottei, jos siihen vain vielä pystyy. Valintojaan tietysti kunnioitan. Mutta ettei ikinä pääsisi edes kokeilemaan olisiko meistä muuhun...

Itse ajattelen, että olisimme ystävystyneet jo aikapäiviä sitten, jollei tätä kemiaa olisi ja jollei ehkä olisi tarkoitus, että antaisimme parhaamme toisillemme kumppaneina. Jättää nyt testaamatta, mitä olisi suudella (ensin harjoitussuudelmia ja sitten niitä kunnollisia, kun olen kuitenkin vähän hoopo ja kokematon), kun katseissa jo räiskyy ja ilma välillä on sellaista, että sitä voisi leikata. En minä ainakaan puhtaaseen ystävyyteen tuon miehen kanssa pysty ennen kuin sitä kemian viitoittamaa toista vaihtoehtoa on edes vähän sörkitty yhdessä ihan oikeassa elämässä tavaten ja kokeillen. Jos en tähän päivään mennessäkään ole pystynyt, niin miten nyt yhtäkkiä pystyisin?

Vierailija
1175/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

P: Luulen että nyt on hyvä pitää vähän taukoa lukemasta tätä palstaa. Rauhoitutaan, kumpikin. Ei ole kiire. Mä en mene mihinkään. Halaan sinua näin illan päätteeksi❤️ Ja toivotan hyvää yötä

Vierailija
1176/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mieli. Ehkä huominen on parempi. :/

Vierailija
1177/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas te jotka ootte näiden stalkkereiden uhreja että mistä ootte siis päätellyt että joku teitä stalkkaa? Ja mitä se stalkkaus oikeastaan tarkoittaa? Mä en varmaan ite huomaisi vaikka joku jatkuvasti stalkkais kun en ajattele sitä, eli tarkoitan sitä, että onkohan tuo vaan joitakin sattumia ja vainoharhaisuutta. Oon tosi hämmentynyt, pitääköhän joku muakin jonkinasteisena stalkkaajana jos katselen vaikka fb kavereiden kavereita, profiileja tms. Se on vaan sellaista yleistä uteliaisuutta.

Vierailija
1178/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ehditään kyllä. Lainaan tässä sinun sanojasi, muistatko:)

Vierailija
1179/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ehditään kyllä. Lainaan tässä sinun sanojasi, muistatko:)

Niin, ei ole kiire : )

Vierailija
1180/6113 |
14.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinä päivinä, kun sinä olisit tappuraa,

olisin minä syliini sulkeva pumpuli

Ja niinä päivinä kun minä puhkuisin jäätä,

olisit sinä se lämmin sulattava tuli

Ja kun olisin aivan liian kuiva sanoineni, suorastaan kurja,

tulisi sinun hersyvä huumorisi vesi kostuttamaan aikeitani rauhoittavasti

Ja kun sinä vihmoisit sivaltavasti,

minä ottaisin ne varmasti kiinni omaan huotraani

~

Tässähän olisi kiva tyyppi, eikö vaan??? Sanailu ainakin luonnistuu.

Tämä on ihana. Kenen kirjoittama?

Todella kaunis.

Ketju on lukittu.